Poziom nauczania Szkoły wyższe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(2)
Autor
Batóg Barbara (ekonomia)
(1)
Dobrucki Andrzej (1949- )
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Foryś Iwona
(1)
Gustowski Jerzy
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Murzyn Dorota
(1)
Nowotny Janusz (1940- )
(1)
Pach Janina (1956- )
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Portny Stanley E
(1)
Rottermund Jerzy
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tokar Joanna
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wojtulewicz Andrzej
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1857)
Menedżerowie
(240)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(101)
Fizjoterapeuci
(100)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(73)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Pracodawcy
(20)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Biegli rewidenci
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Rodzice
(13)
Adwokaci
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Radcy prawni
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dyrektorzy HR
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Pracownicy banków
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Ekonometria
(2)
Mikroekonometria
(2)
Zarządzanie
(2)
Branding (marketing)
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Elektroakustyka
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fizjoterapia
(1)
Gospodarowanie nieruchomościami
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Nieruchomości
(1)
Przetworniki elektroakustyczne
(1)
Przywództwo
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Sterowanie programowalne
(1)
Sterowniki programowalne
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ćwiczenia laboratoryjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mikroekonometria : teoria i praktyka / redakcja naukowa Barbara Batóg. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2019. - 173 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Dla studentów piszących prace dyplomowe, a także dla młodych naukowców poszukujących swoich obszarów badawczych.
Rozdział 1. Ocena efektów realizacji unijnej polityki spójności w Polsce w latach 2004–2017. Kontynuacja weryfikacji wybranych publicystycznych tez nt. dysproporcji regionalnych w poziomie rozwoju społeczno-gospodarczego Rozdział 2. Źródła nierówności dochodowych w krajach grupy wyszehradzkiej. Analiza porównawcza Rozdział 3. Analiza wewnątrzwspólnotowego handlu Polski. Porównanie wyników dla danych lustrzanych Rozdział 4. Rozmieszczanie produktów w magazynie według podziału na klasy Rozdział 5. Modele dyfuzji innowacji w prognozowaniu rozwoju nowych technologii – weryfikacja i próba skorygowania prognoz Rozdział 6. Modelowanie ekonometryczne efektywności zatrudnieniowej i kosztowej w powiatowych urzędach pracy Rozdział 7. Drzewa klasyfikacyjne jako narzędzie wyodrębnienia grup zagrożonych długotrwałym bezrobociem Rozdział 8. Warianty wyjścia z bezrobocia. Analiza nieparametryczna Rozdział 9. Autosynchronizacja prognoz w mikromodelu ekonometrycznym o zamkniętym cyklu powiązań Rozdział 10. Metody prognozowania brakujących danych w szeregach czasowych dla danych dziennych. Studium empiryczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149200 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przetworniki elektroakustyczne / Andrzej Dobrucki. - Wydanie 1, 1 dodruk (PWN). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - XVI, 670 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: Wydawnictwo WNT.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych takich specjalności, jak akustyka, telekomunikacja, radiokomunikacja, techniki multimedialne, inżynieria dźwięku i reżyseria dźwięku.
2. Fale i układy akustyczne 2.1.Fale akustyczne 2.2.Energia fali i natężenie dźwięku 2.3.Fala kulista i dipol akustyczny 2.4.Promieniowanie źródeł 2.5.Ugięcie fali 2.6.Falowody 2.7.Rezonatory 2.8.Układy akustyczne o stałych skupionych 3. Drgania układów mechanicznych 3.1.Układ o jednym stopniu swobody 3.2.1.Drgania swobodne 3.2.2.Małe drgania tłumione 3.2.3.Drgania wymuszone 3.2.4.Drgania nieliniowe 3.3.Układy o większej liczbie stopni swobody 3.4.Układy ciągłe 3.4.1. Struna 3.4.2.Pręt 3.4.3.Belka 3.4.4.Membrana 3.4.5.Płyta 3.4.6.Powłoki 4. Modelowanie układów elektrycznych, mechanicznych i akustycznych 4.1.Elementy teorii modelowania i podstawowe wiadomości z teorii obwodów elektrycznych 4.2.Filtry 4.3.Analogie elektromechaniczne 4.4.Analogie elektroakustyczne 4.5.Filtry akustyczne 4.6.Metody komputerowe modelowania układów mechanoakustycznych 4.6.1.Metoda elementów skończonych 4.6.2.Metoda całek brzegowych 4.6.2.1.Formuły całkowe promieniowania dźwięku 4.6.2.2.Elementy teorii Fredholma liniowych równań całkowych 4.6.2.3.Równania całkowe teorii promieniowania dźwięku 4.6.2.4.Metody rozwiązywania zagadnienia promieniowania w pobliżu charakterystycznych liczb falowych 4.6.3.Sprzężenie drgań i promieniowania 4.6.4.Przykłady obliczeń 5. Zasady działania przetworników elektromechanicznych 5.1.Wprowadzenie. Klasyfikacja przetworników elektromechanicznych 5.2.Teoria liniowych przetworników odwracalnych 5.3.Przetworniki typu magnetycznego 5.3.1.Przetwornik magnetoelektryczny 5.3.2.Przetwornik elektromagnetyczny 5.3.3.Przetwornik magnetostrykcyjny (piezomagnetyczny) 5.4.Przetworniki typu elektrycznego 5.4.1.Przetwornik elektrostatyczny 5.4.2.Przetwornik piezoelektryczny 5.5.Przetworniki nieodwracalne 5.5.1.Przetworniki piezorezystancyjne 5.5.2.Przetworniki elektronowe 5.5.3.Przetworniki optomechaniczne 5.5.4.Przetwornik pneumatyczny 5.6.Bezpośrednie przetwarzanie elektroakustyczne 5.6.1.Przetworniki z powierzchniowym warunkiem Dirichleta 5.6.2.Przetworniki objętościowe 5.6.3.1.Jonofony 5.6.3.2.Objętościowe przetworniki elektrotermoakustyczne 5.6.3.3.Objętościowe przetworniki magnetohydrodynamiczne 5.6.3.4.Anteny parametryczne 6. Głośniki i słuchawki 6.1.Głośnik magnetoeleklryczny cewkowy otwarły 6.2.1.Konstrukcja głośnika 6.2.2.Praca głośnika w zakresie małych i średnich częstotliwości 6.2.2.1.Charakterystyka częstotliwościowa głośnika 6.2.2.2.Optymalizacja sprawności odniesienia głośnika 6.2.3.Praca głośnika w zakresie wielkich częstotliwości 6.2.3.1.Wpływ indukcyjności cewki 6.2.3.2.Wpływ niepłaskości membrany 6.2.3.3.Wpływ elastyczności membrany 6.2.4.Praca głośnika przy dużych sygnałach 6.2.4.1.Ograniczenia termiczne mocy głośnika 6.2.4.2.Ograniczenia wychyleniowe mocy głośnika. Zniekształcenia nieliniowe 6.3.Głośnik wstęgowy i głośnik izodynamiczny 6.4.Głośnik magnetoelektryczny tubowy 6.4.1.Zasada pracy 6.4.2.Analiza właściwości głośnika magnetoelektrycznego tubowego 6.4.3.Projektowanie tub do głośników tubowych 6.5.Głośnik Mangera i głośnik wielomodowy 6.5. Głośnik elektrostatyczny 6.7.Głośnik piezoelektryczny 6.8.Słuchawki 7. Obudowy i zestawy głośnikowe 7.1.Odgroda skończona i obudowa otwarta 7.2.Obudowa zamknięta 7.3.Obudowa z otworem 7.4.Obudowa z membraną bierną 7.5.Obudowy z falowodem akustycznym 7.6.1.Obudowa labiryntowa 7.6.2.Obudowa tubowa 7.7.Obudowy pasmowoprzepustowe 7.7.1.Symetryczne urządzenie pasmowoprzepustowe czwartego rzędu 7.7.2.Symetryczne urządzenie pasmowoprzepustowe szóstego rzędu 7.7.3.Niesymetryczne urządzenie pasmowoprzepustowe szóstego rzędu 7.7.4.Symetryczne urządzenie pasmowoprzepustowe ósmego rzędu 7.8.Urządzenie wielogłośnikowe. Kolumna głośnikowa 7.9.Zestawy głośnikowe i zwrotnice głośnikowe 8. Mikrofony 8.1.Klasyfikacja mikrofonów i kształtowanie charakterystyk kierunkowości i skuteczności 8.3.Mikrofony magnetoelektryczne 8.4.Mikrofony elektrostatyczne 8.5.Pojemnościowe mikrofony z modulacją fazy 8.6.Mikrofony i hydrofony piezoelektryczne 8.7.Laryngofon elektromagnetyczny 8.8.Zniekształcenia, szumy i zakłócenia w mikrofonach 8.9.Mikrofony bezprzewodowe 9. Pomiary właściwości przetworników elektroakustycznych 9.1.Pomiary właściwości głośników i zestawów głośnikowych 9.2.1.Normalizacja pomiarów głośników i zestawów głośnikowych 9.2.2.Klasyczne metody pomiarów właściwości głośników 9.2.3.1.Pomiary charakterystyk przenoszenia 9.2.3.2.Pomiary charakterystyk kierunkowości i parametrów kierunkowych 9.2.3.3.Pomiary charakterystyk impedancji i parametrów pochodnych 9.2.4.Pomiary głośników z zastosowaniem współczesnych metod przekształcania sygnałów 9.2.4.1.Metody impulsowe i korelacyjne. Metoda MLS 9.2.4.2.Metoda spektrometrii opóźnieniowej 9.2.4.3.Analiza czasowo-częstotliwościowa 9.2.5.Pomiary zniekształceń nieliniowych 9.2.6.Pomiary drgań membran 9.2.7.Pomiary subiektywne dotyczące głośników 9.3.Pomiary właściwości słuchawek 9.3.1.Normalizacja pomiarów właściwości słuchawek 9.3.2.Wielkości mierzone i metody ich pomiaru 9.4.Pomiary właściwości mikrofonów 9.4.1.Normalizacja pomiarów właściwości mikrofonów 9.4.2.Pomiary dotyczące mikrofonów przeznaczonych do przetwarzania mowy i muzyki 9.4.2.1.Warunki pomiarowe 9.4.2.2.Pomiary skuteczności i charakterystyk częstotliwościowych skuteczności 9.4.2.3.Pomiary charakterystyk kierunkowości i określanie parametrów kierunkowych mikrofonów 9.4.2.4.Pomiary zniekształceń nieliniowych i „pop" 9.4.2.5.Pomiar szumów własnych mikrofonu 9.4.2.6.Pomiar wpływu czynników zewnętrznych na mikrofon 9.4.3.Wzorcowanie mikrofonów pomiarowych 9.4.4.Pomiary właściwości hydrofonów
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX R 66
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148912 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mikroekonometria w teorii i praktyce gospodarki nieruchomościami / redakcja naukowa Iwona Foryś. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2019. - 116 stron : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla studentów piszących prace dyplomowe, a także dla młodych naukowców poszukujących swoich obszarów badawczych.
Rozdział 1. Elastyczne miejsce w przestrzeni biurowej – coworking: uwagi dla rzeczoznawców szacujących wartość nieruchomości biurowych Rozdział 2. Próba oszacowania chłonności rynku mieszkań w Polsce w perspektywie 20 lat Rozdział 3. Stan metodyki badań strategii nieruchomościowych przedsiębiorstw Rozdział 4. Przejście obowiązku uiszczania opłat rocznych na nabywcę w razie zbycia gruntów wyłączonych z produkcji rolnej Rozdział 5. Przestrzenna dominacja form budownictwa mieszkaniowego w Polsce w latach 2005–2018 Rozdział 6. Prognostyczna i symulacyjna funkcja algorytmów masowej wyceny nieruchomości (na przykładzie szczecińskiego algorytmu masowej wyceny nieruchomości) Rozdział 7. Zagadnienie wartości bazowej w szczecińskim algorytmie masowej wyceny nieruchomości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149199 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 138.
1.2. Sterowniki programowalne 2. L1: Sterowanie binarne PLC 2.1. Wprowadzenie 2.2. Realizacja programu PLC 2.3. Testowanie 2.4. Wykonanie ćwiczenia 3. L2: Sterowanie sekwencyjne PLC 3.1. Wprowadzenie 3.2. Realizacja programu PLC 3.3. Testowanie 3.4. Wykonanie ćwiczenia 4. L3: Obsługa interfejsów PLC 4.1. Wprowadzenie 4.2. Realizacja programu PLC 4.3. Testowanie 4.4. Wykonanie ćwiczenia 5. L4: Sterowanie obiektem rzeczywistym 5.1. Wprowadzenie 5.2. Metoda programowania sekwencyjnych zadań sterowania 5.2.1. Założenia metody 5.2.2. Przykładowe zadanie 5.2.3. Ważne spostrzeżenia 5.2.4. Budowa automatu 5.2.5. Kodowanie stanów automatu 5.2.6. Przejście od automatu do programu PLC 5.2.7. Uwagi końcowe 6. Stanowiska laboratoryjne 6.1. Stanowiska Mitsubishi Electric 6.1.1. Symulatory 6.1.2. Obsługa interfejsów sprzętowych 6.2. Stanowiska Siemens – Festo 6.2.1. Elementy pneumatyki i elektropneumatyki 6.2.2. Czujniki zbliżeniowe 6.2.3. Stanowiska MPS 7. Narzędzia programistyczne 7.1. GX Works3 7.1.1. Projektowanie programu dla sterownika PLC 7.2. TIA Portal 7.2.1. Wprowadzenie 7.2.2. Projektowanie programu dla sterownika PLC 7.2.3. Projektowanie aplikacji dla panelu HMI 7.2.4. Sieć przemysłowa PROFINET 8. Sterowniki 8.1. Sterownik Mitsubishi Electric FX5U 8.1.1. Budowa sterownika 8.1.2. Organizacja pamięci 8.1.3. Obsługa interfejsów 8.2. Sterownik SIMATIC S7-1200 8.2.1. Budowa sterownika 8.2.2. Organizacja pamięci 8.2.3. Specjalne bity pamięciowe Literatura uzupełniająca
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII C 90
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 74071 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 74070 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomia społeczna : między rynkiem, państwem a obywatelem / redakcja naukowa Dorota Murzyn, Janina Pach. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, copyright 2018. - 458 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla pracowników naukowych i studentów nauk społecznych oraz wszystkich osób chcących lepiej poznać i zrozumieć zjawiska i procesy kształtujące współczesne środowisko ekonomiczne i społeczne.
Część I. Ekonomia społeczna jako sektor gospodarki Rozdział 1. Ekonomia społeczna – idea i kierunki rozwoju koncepcji Tomasz Tylec Rozdział 2. Innowacyjność ekonomii społecznej w kontekście rozwiązywania problemów społeczno-gospodarczych Janina Pach Rozdział 3. Ekonomia oparta na idei osoby jako teoretyczna podstawa ekonomii społecznej Paweł Drobny Rozdział 4. Ekonomia społeczna – między rynkową transakcją, społeczną kooperacją a hierarchiczną koordynacją Jacek Sroka Rozdział 5. Ekonomia społeczna wobec kryzysu rynku i państwa Renata Śliwa Rozdział 6. Ekonomia i filozofia Amatrya Sena a teorie sprawiedliwości Marcin Jendrzejczak Rozdział 7. Przedsiębiorstwa społeczne w perspektywie instytucjonalizmu historycznego Marek Rewizorski Rozdział 8. Ekonomia społeczna wobec instytucji Mateusz Racławski Część II. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne rozwoju podmiotów ekonomii społecznej Rozdział 1. Samorząd lokalny jako twórca i partner podmiotów ekonomii społecznej na przykładzie województwa małopolskiego Paweł Ostachowski Rozdział 2. Pakiet działań wsparcia rozwoju regionu na przykładzie miasta Dębica Piotr Nosalski Rozdział 3. Systemowe uwarunkowania rozwoju spółdzielni socjalnych w województwie pomorskim Michał Kubiak Rozdział 4. Uwarunkowania efektywności funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej Wojciech Goleński Rozdział 5. Trudności pomiaru efektywności działań CSR Katarzyna Kowalska Rozdział 6. Analiza możliwości wdrażania innowacyjnych modeli biznesowych w przedsiębiorstwach społecznych jako sposób poprawy ich ekonomizacji Marta Czyżewska Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem w organizacjach pozarządowych Ireneusz Drabik Rozdział 8. Subiektywne dopasowanie pracowników spółdzielni socjalnych a motywacja do pracy na przykładzie województwa warmińsko-mazurskiego Bożena Karpińska, Hubert Górski Rozdział 9. Problemy kadr organizacji pozarządowych – studium przypadku. Część pierwsza – obserwacja Stanisław Lipiec Część III. Funkcjonowanie podmiotów ekonomii społecznej Rozdział 1. Funkcje podmiotów ekonomii społecznej w zmiennym otoczeniu Barbara Trzaska Rozdział 2. Rola organizacji pozarządowych w ekonomii społecznej Maria Kotkiewicz Rozdział 3. Społeczna działalność organizacji wyznaniowych we współczesnej Polsce Ryszard Kozioł Rozdział 4. Polski a indyjski model ekonomii społecznej – aspekt społeczno-kulturowy Bronisław Bombała Rozdział 5. Ekonomia społeczna a obszary wiejskie – stan i przewidywane kierunki zmian Andrzej Parzonko Rozdział 6. Lokalne Grupy Działania jako instytucje ekonomii społecznej na przykładzie gminy Nowy Korczyn Paulina Parlak Rozdział 7. Internet jako źródło informacji publicznej o podmiotach ekonomii społecznej w Polsce. Problemy jakości informacji Barbara Batko Część IV. Wybrane problemy i wyzwania dla ekonomii społecznej Rozdział 1. Ekonomia społeczna jako przykład działań na rzecz rozwoju inkluzywnego Dorota Murzyn Rozdział 2. Rola ekonomii społecznej we wzroście zatrudnienia i demokratyzacji zarządzania gospodarką Kazimierz Górka, Marcin Łuszczyk, Agnieszka Thier Rozdział 3. Ekonomia społeczna a bezpieczeństwo jednostki, grupy społecznej (wybrane aspekty) Andrzej Żebrowski Rozdział 4. Motywy wyboru kierunku studiów z obszaru ekonomii społecznej Wojciech Maciejewski Rozdział 5. Innowacje społeczne w sektorze środowiska naturalnego Paulina Szyja Rozdział 6. Ubóstwo w Polsce. Studium przypadku Małopolski Krzysztof Sala Rozdział 7. Brak dostępu do kredytu jako przejaw wykluczenia finansowego Paweł Nowak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145953 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Terapia zajęciowa w rehabilitacji medycznej : podręcznik dla studentów i terapeutów / Jerzy Rottermund, Janusz Nowotny. - Wydanie III, poszerzone / redakcja Jerzy Rottermund. - [Bielsko-Biała] : α-Medica Press, copyright 2020. - 183 strony, [20] stron tablic : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 180-183.
Niepełnosprawność Niepełnosprawność w ujęciu medycznym, psychopedagogicznymi społecznym Niepełnosprawność w ujęciu medycznym Niepełnosprawność w ujęciu psychologicznym Niepełnosprawność w ujęciu pedagogicznym Niepełnosprawność w ujęciu społecznym Przyczyny niepełnosprawności Sytuacja osób niepełnosprawnych i ich rodzin Rehabilitacja Rehabilitacja medyczna Rehabilitacja społeczna Rehabilitacja zawodowa Zasady rehabilitacji Składowe rehabilitacji medycznej Zespół rehabilitacyjny Ogniwa rehabilitacji Fizjoterapia Diagnostyka fizjoterapeutyczna Kinezyterapia Fizykoterapia Terapia zajęciowa Terapia zajęciowa w ujęciu historycznym Podstawowe przesłanki terapii zajęciowej Terapia zajęciowa w procesie rehabilitacji Ogólna metodyka terapii zajęciowej Cele terapii zajęciowej Zasady terapii zajęciowej Formy terapii zajęciowej Środki terapii zajęciowej Metody terapii zajęciowej Badanie pacjenta dla potrzeb terapii zajęciowej Dokumentacja w terapii zajęciowej Ergonomiczne aspekty terapii zajęciowej Funkcjonalne aspekty terapii zajęciowej Ergoterapia i arteterapia jako działy terapii zajęciowej Ergoterapia Arteterapia Socjoterapia 6. Zastosowanie kliniczne terapii zajęciowej Najważniejsze choroby i dysfunkcje stanowiące wskazanie do terapii zajęciowej Terapia zajęciowa u osób korzystających z zaopatrzenia ortopedycznego Współpraca terapeuty zajęciowego z zespołem rehabilitacyjnym Terapia zajęciowa w uzyskaniu aktywności zawodowej
Sygnatura czytelni BWF: X H 268
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149819 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8600 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Tytuł oryginału: Project management for dummies.
Wydanie 3. odnosi się do oryginału.
Indeks.
CZĘŚĆ I: STAWIAMY PIERWSZE KROKI 25 Rozdział 1: Zarządzanie projektami - klucz do osiągnięcia wyników 27 Co sprawia, że projekt to projekt? 28 Trzy główne elementy składające się na projekt 28 Różnorodność projektów 29 Cztery etapy każdego projektu 30 Jak zdefiniować zarządzanie projektem? 32 Przyjrzyjmy się procesom rozpoczęcia 34 Przegląd procesów planowania 34 Rzut oka na proces realizacji 36 Przegląd procesów nadzoru i kontroli 37 Słowo na temat procesów związanych z zakończeniem projektu 38 Na czym polega rola kierownika projektu? 38 Przegląd zadań kierownika projektu 38 Jak radzić sobie z potencjalnymi próbami odejścia od sformalizowanej metody zarządzania projektem 39 Unikanie dróg na skróty 40 Uświadomienie sobie potencjalnych problemów 41 Czy posiadasz niezbędne cechy skutecznego kierownika projektu? 42 Rozdział 2: Rozpoczynamy podróż: początki projektu 45 Zebranie pomysłów na projekty 46 Identyfikacja źródeł informacji o potencjalnych projektach 47 Stworzenie uzasadnienia projektu 47 Przygotowanie karty projektu 49 Przeprowadzanie analizy kosztów i korzyści 50 Studium wykonalności 52 Dokumenty towarzyszące tworzeniu karty projektu 53 Decyzja o przekazaniu projektu do drugiego etapu 54 Rozdział 3: Kim są uczestnicy Twojego projektu? Angażowanie odpowiednich osób 55 Charakterystyka interesariuszy projektu 56 Tworzenie rejestru interesariuszy 56 Zakładanie rejestru interesariuszy 57 Dbanie o kompletność i aktualność rejestru interesariuszy 61 Korzystanie z szablonu rejestru interesariuszy 63 Identyfikowanie projektodawców, wspierających i obserwatorów projektu 65 Ustalanie momentu zaangażowania interesariuszy 66 Wykorzystanie różnych metod angażowania interesariuszy 70 Maksymalizacja korzyści z zaangażowania interesariuszy 71 Wybór formatu rejestru 72 Ustalanie zakresu uprawnień decyzyjnych interesariuszy 73 Ocena zakresu władzy i stopnia zainteresowania interesariuszy 74 Rozdział 4: Definiowanie celu i sensu projektu 77 Jak zdefiniować projekt przy użyciu dokumentacji opisującej jego zakres 77 Patrząc z szerszej perspektywy: jak Twój projekt wpisuje się w potrzeby organizacji 82 Dlaczego właściwie realizujesz projekt 82 Wyznaczanie granic: gdzie zaczyna się i kończy Twój projekt 91 Formułowanie celów projektu 92 Określanie limitów: ograniczenia projektu 97 Dostosowywanie się do ograniczeń 97 Opisywanie potrzeb 99 Radzenie sobie z niewiadomymi na etapie planowania 100 Prezentowanie zakresu projektu w formie zwięzłego dokumentu 101 Rozdział 5: Tworzenie planu działania: jak osiągnąć cel 103 Dziel i rządź: podział prac na mniejsze fragmenty 104 Koncentrowanie się na szczegółach 104 Hierarchiczny podział projektu przy użyciu struktury podziału pracy 106 Szczególne sytuacje 114 Tworzenie i prezentacja struktury podziału pracy 118 Różne metody organizacji WBS 118 Wykorzystanie różnych metod tworzenia WBS 119 Różne metody podziału zakresu prac 121 Oznaczanie poszczególnych pozycji WBS 122 Różne formaty prezentacji WBS 123 Poprawa jakości WBS 126 Wykorzystanie szablonów 127 Identyfikacja obszarów ryzyka w trakcie planowania prac 128 Dokumentowanie niezbędnych informacji na temat planowanych zadań 130 CZĘŚĆ II: PLANOWANIE, CZYLI JAK OKREŚLIĆ, ILE POTRWA I ILE BĘDZIE KOSZTOWAŁ PROJEKT 131 Rozdział 6: To na kiedy ten projekt? 133 Zilustrujmy to sobie: prezentacja planu prac przy użyciu diagramu sieciowego 134 Elementy diagramu sieciowego 134 Rysowanie diagramu sieciowego 136 Analiza diagramu sieciowego 137 Jak czytać diagram sieciowy 137 Interpretowanie diagramu sieciowego 138 Wykorzystanie diagramu sieciowego w praktyce 144 Określanie kolejności realizacji 144 Prosty przykład zastosowania diagramu sieciowego 148 Opracowywanie harmonogramu projektu 152 Pierwsze kroki 152 Zagrożenia związane z przygotowywaniem harmonogramu "od końca" 153 Wywiązywanie się z ustalonych ograniczeń czasowych 154 Różne strategie umożliwiające szybsze dotarcie na piknik 155 Szacowanie czasu trwania działań 162 Czynniki decydujące o czasie trwania działań 162 Analiza cech danego zasobu 163 Wyszukiwanie źródeł informacji pomocniczych 163 Poprawa wiarygodności szacunków 164 Prezentacja harmonogramu projektu 166 Rozdział 7: Zasoby ludzkie, czyli kogo i kiedy będziesz potrzebować 169 Jakich informacji potrzebujesz, aby dopasować do zadań właściwych ludzi 170 Jak określić wymaganą wiedzę i umiejętności 171 Prezentowanie wiedzy, umiejętności i stopnia zainteresowania przy użyciu macierzy kompetencji 175 Określanie wymaganego poziomu zaangażowania 177 Korzystanie z macierzy zasobów ludzkich 177 Identyfikowanie potrzebnych pracowników na macierzy zasobów ludzkich 178 Określanie wymaganych nakładów pracy 179 Uwzględnianie produktywności, wydajności i dyspozycyjności pracowników przy szacowaniu nakładów pracy 180 Uwzględnianie wydajności przy korzystaniu z danych historycznych 182 Uwzględnianie wydajności pracowników przy tworzeniu własnych szacunków 183 Jak się upewnić, że członkowie zespołu będą w stanie wywiązać się z przydzielonych obowiązków 185 Wstępna alokacja czasu 185 Jak zaradzić potencjalnemu nadmiarowi obowiązków 187 Koordynowanie zadań w ramach kilku projektów 190 Rozdział 8: Planowanie pozostałych zasobów i przygotowywanie budżetu 193 Określanie wymaganej wielkości zasobów rzeczowych 194 Ile nas to wyniesie: koszty i budżet projektu 196 Różne rodzaje kosztów związanych z projektem 196 Trzy etapy przygotowywania budżetu projektu 198 Dopracowywanie budżetu w miarę realizacji kolejnych etapów projektu 199 Określanie kosztów na etapie przygotowania szczegółowego projektu budżetu 200 Rozdział 9: Wyprawa w nieznane: zarządzanie ryzykiem i niepewnością 205 Definicja ryzyka i zarządzania ryzykiem 206 Określanie rodzajów i czynników ryzyka 208 Identyfikowanie czynników ryzyka 208 Identyfikacja ryzyka 213 Ocena prawdopodobieństwa i konsekwencji materializacji ryzyka 214 Szacowanie prawdopodobieństwa materializacji ryzyka 214 Szacowanie rozmiaru konsekwencji 216 Jak uzyskać kontrolę: zarządzanie ryzykiem 218 Wybór obszarów ryzyka, którymi będziesz aktywnie zarządzał 219 Opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem 220 Komunikowanie ryzyka 221 Tworzenie planu zarządzania ryzykiem 222 CZĘŚĆ III: PRACA W GRUPIE, CZYLI ORGANIZOWANIE ZESPOŁU 225 Rozdział 10: Współpraca z głównymi aktorami projektu 227 Trzy rodzaje struktur organizacyjnych 228 Struktura funkcyjna 228 Struktura projektowa 230 Struktura macierzowa 231 Osoby odgrywające kluczową rolę w strukturze macierzowej 234 Kierownik projektu 234 Członkowie zespołu projektowego 236 Przełożeni funkcyjni 236 Właściciel projektu 237 Sponsor projektu 237 Wyższe kierownictwo 238 Jak radzić sobie w organizacji macierzowej 239 Budowa i nieustanne wzmacnianie tożsamości zespołu 239 Jak pozyskać zaangażowanie członków zespołu 240 Pozyskiwanie wsparcia innych osób 240 Jak zażegnać najczęstsze problemy, jeszcze zanim się pojawią 241 Rozdział 11: Określanie ról i zakresu odpowiedzialności poszczególnych członków zespołu 243 Przegląd kluczowych ról 244 Uprawnienia, obowiązki a odpowiedzialność 244 Porównanie zakresu uprawnień z zakresem obowiązków 245 Przydzielanie zadań członkom zespołu 245 Delegowanie zadań 246 Współdzielenie odpowiedzialności 250 Egzekwowanie odpowiedzialności osób, które Ci nie podlegają 251 Prezentowanie ról za pomocą macierzy RAM 253 Elementy macierzy RAM 256 Jak czytać macierz RAM 257 Przygotowywanie macierzy RAM 259 Weryfikacja poprawności macierzy RAM 260 Jak poradzić sobie z nadmiernym ingerowaniem w poszczególne zadania 263 Przyczyny nadmiernego ingerowania 263 Jak zdobyć sobie zaufanie osoby nadmiernie ingerującej 264 Jak efektywnie współpracować z osobą nadmiernie ingerującą 264 Rozdział 12: Jak rozpocząć prace bez niepotrzebnych zgrzytów 267 Finalizowanie listy uczestników projektu 268 Wchodzisz w to? Potwierdzanie udziału w projekcie 268 Potwierdzanie udziału pozostałych osób 270 Uzupełnianie luk 271 Budowanie zespołu 272 Przejrzenie zatwierdzonego planu projektu 273 Określanie celów indywidualnych i zespołowych 273 Określanie ról członków zespołu 274 Ustalanie procedur działania 275 Wspieranie rozwoju wzajemnych relacji pomiędzy członkami zespołu 275 Rozwiązywanie konfliktów 276 Jak zrobić z zespołu dobrze naoliwioną maszynę 278 Fundamenty procesu sprawowania kontroli nad projektem 281 Wybór i przygotowanie systemów monitorowania 281 Ustalanie harmonogramu spotkań i składania raportów 282 Wybór planu bazowego projektu 283 Uwaga! Zaczynamy projekt! 283 Przygotowanie gruntu pod ocenę poprojektową 284 CZĘŚĆ IV: STEROWANIE STATKIEM, CZYLI SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTEM 285 Rozdział 13: Monitorowanie postępów i kontrolowanie projektu 287 Ręka na pulsie: kontrola nad projektem 288 Systemy zarządzania informacją 289 Czas ucieka: monitorowanie wykonania harmonogramu 290 Codzienna rutyna: monitorowanie nakładów pracy 296 Tropem pieniędzy: monitorowanie wydatków 301 Wykorzystanie systemu kontroli w praktyce 305 Przewiduj problemy i zapobiegaj im 305 Formalizowanie procesu kontroli 306 Ustalanie możliwych przyczyn rozbieżności i odchyleń 307 Określanie możliwych działań korygujących 308 Powrót na właściwe tory: rebaselining 308 Jak postępować w razie prośby o wprowadzenie zmian 309 Postępowanie w przypadku, gdy wnioskowane są zmiany 309 Kontrola niekontrolowanego rozrostu projektu 310 Rozdział 14: Przekazywanie informacji 313 Powiedziałem dokładnie to, co miałem na myśli, a na myśli miałem dokładnie to, co powiedziałem: podstawy skutecznej komunikacji 314 Co składa się na proces komunikacji 315 Komunikacja jednokierunkowa i dwukierunkowa 315 Słyszysz mnie? Aktywne słuchanie 316 Wybór odpowiedniego środka komunikacji 318 Fakty i tylko fakty: raporty na piśmie 318 Przejdźmy do rzeczy: spotkania, które nie są stratą czasu 320 Przygotowywanie pisemnych raportów o postępach prac w projekcie 323 Kto powinien otrzymać raport 323 Co powinno się znaleźć w raporcie (a co nie) 324 Jak dostać Pulitzera, a przynajmniej napisać ciekawy raport 326 Organizowanie kluczowych spotkań dotyczących projektu 329 Planowe zebrania zespołu 329 Spotkania organizowane ad hoc 330 Ocena postępów przeprowadzana przez wyższe kierownictwo 330 Przygotowywanie planu komunikacji 331 Rozdział 15: Jak sprawić, aby pracownicy dali z siebie wszystko: skuteczne przywództwo 333 Przywództwo a zarządzanie 334 Cechy, których ludzie szukają u przywódcy 335 Budowanie autorytetu i wpływ na innych 337 Dlaczego inni robią to, o co ich prosisz 337 Tworzenie fundamentów wpływu wywieranego na innych 338 Uda Ci się! Motywowanie członków zespołu 340 Uzyskiwanie większego zaangażowania poprzez pokazanie korzyści z realizacji projektu 341 Zachęcanie do wytrwałości poprzez demonstrowanie wykonalności projektu 342 Informowanie pracowników, jak im idzie 343 Wynagradzanie za osiągnięte rezultaty 344 Rozdział 16: Finalizacja projektu 345 Jak utrzymać kurs aż do pomyślnego zakończenia 346 Planowanie zamknięcia projektu z odpowiednim wyprzedzeniem 346 Aktualizowanie początkowych planów na etapie zamykania projektu 347 Dopingowanie zespołu tuż przed metą 348 Kwestie administracyjne 349 Przechodzenie członków zespołu do nowych zadań 349 Analizowanie rezultatów: ocena poprojektowa 350 Przygotowanie do przeprowadzenia oceny poprojektowej w trakcie realizacji projektu 352 Przygotowanie do przeprowadzenia spotkania ewaluacyjnego 353 Przeprowadzenie spotkania ewaluacyjnego 354 A po spotkaniu? 356 CZĘŚĆ V: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI NA WYŻSZYM POZIOMIE ZAAWANSOWANIA 357 Rozdział 17: Wykorzystanie nowoczesnych technologii 359 Rzut oka na zwinne zarządzanie projektami 360 Na czym opiera się podejście zwinne 360 Podstawy podejścia zwinnego na przykładzie metodyki Scrum 362 Porównanie podejścia zwinnego z tradycyjnym podejściem kaskadowym 363 Jak skutecznie wykorzystywać oprogramowanie komputerowe 364 Jakie oprogramowanie masz do wyboru? 365 Jak optymalnie wykorzystać oprogramowanie 370 Wdrażanie oprogramowania do użytku 373 Wykorzystanie mediów społecznościowych 373 Czym są media społecznościowe 374 Jak media społecznościowe wspierają planowanie i realizację projektu 376 Jak media społecznościowe wspierają komunikację w projekcie 377 Rozdział 18: Monitorowanie realizacji przy użyciu metody EVM 379 Na czym polega metoda EVM 380 Pojęcia i wzory stosowane w metodzie EVM 380 Prosty przykład 384 Ustalanie przyczyn zaobserwowanych odchyleń 386 Jak zastosować metodę EVM w zarządzaniu projektem 387 Określanie wartości wypracowanej zadania 391 CZĘŚĆ VI: DEKALOGI 395 Rozdział 19: Dziesięć pytań, które powinieneś sobie zadać, planując projekt 397 Jaki jest cel projektu? 397 Kogo musisz zaangażować w realizację? 398 Jakie rezultaty zamierzasz uzyskać? 398 Z jakimi ograniczeniami musisz się liczyć? 399 Na jakich założeniach się opierasz? 399 Jaki jest zakres koniecznych prac? 399 Kiedy powinny się rozpocząć i zakończyć poszczególne działania? 400 Kto będzie realizował projekt? 400 Jakie inne zasoby będą Ci potrzebne? 401 Co może pójść nie tak? 401 Rozdział 20: Dziesięć wskazówek, które pozwolą Ci stać się lepszym menedżerem projektów 403 Bądź dociekliwy 404 Wyznawaj zasadę "da się" 404 Myśl w szerszej perspektywie 404 Koncentruj się na szczegółach 404 Nie czyń pochopnych założeń 405 Traktuj innych jak sojuszników, nie jak wrogów 405 Komunikuj się w sposób jasny i zrozumiały 405 Szanuj innych 405 Doceniaj dobrze wykonaną pracę 406 Bądź zarówno menedżerem, jak i liderem 406 CZĘŚĆ VII: DODATKI 407 Dodatek A: Jak połączyć zaprezentowane techniki w jeden sprawny proces 409 Przygotowanie planu projektu 410 Kontrola przebiegu realizacji projektu 412
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150796 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rekrutacja liderów przez pryzmat kultury organizacji / Joanna Tokar. - Warszawa : Difin, 2021. - 164 stron : ilustracje ; 23 cm.
Współczesne wyzwania stojące przed liderami Kim jest lider Aktualne wyzwania dla procesu zarządzania Cyfryzacja pracy i zarządzanie zespołem rozproszonym Zarządzanie pracownikami wiedzy Różnice kulturowe, pokoleniowe i osobowościowe Kompetencje współczesnych liderów Kultura organizacyjna – wyznacznik kompetencji lidera Czym jest kultura organizacyjna Modele kultury organizacyjnej Kultura organizacyjna a efektywność przedsiębiorstwa – analiza modelu D. Denisona Model kompetencji przywódczych D. Denisona Kompetencje przywódcze związane z misją. Kompetencje przywódcze związane z adaptacyjnością Kompetencje przywódcze związane z zaangażowaniem Kompetencje przywódcze związane ze spójnością Praktyki i kompetencje przywódcze czterech wymiarów modelu D. Denisona Kompetencje przywódcze wspólne dla czterech wymiarów modelu D. Denisona – autorska koncepcja Budowanie zaufania i wiarygodności Skuteczna komunikacja Samodoskonalenie Gotowość cyfrowa (digital readiness) Podsumowanie autorskiej koncepcji pogłębienia modelu kompetencji przywódczych D. Denisona Proces rekrutacji liderów Pytania i zadanie rekrutacyjne związane z wymiarem „misja” „adaptacyjność”„zaangażowanie”„spójność”
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 155
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6310 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl.
Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Pojęcie marki i znaku towarowego Atrybuty silnej marki Pojęcie kapitału, siły i wartości marki Wizerunek jako atrybut silnej marki Postrzegana jakość jako atrybut silnej marki Znajomość marki jako atrybut silnej marki Lojalność nabywców wobec marki jako atrybut silnej marki Prawne aspekty zarządzania marką Ochrona dóbr osobistych Ochrona znaków towarowych Płaszczyzny ochrony znaków towarowych Znak towarowy - podstawowe pojęcia Zakres uprawnień z tytułu prawa ochronnego na znak towarowy Zasady uczciwego konkurowania Uregulowania prawne chroniące uczciwość konkurowania Nieuczciwa konkurencja Nieuczciwe praktyki rynkowe Prawo autorskie Autorskie prawa osobiste Autorskie prawa majątkowe Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką Strategie sprzedaży i gestorzy marek oraz rola marki w ich strategii konkurowania Decyzje dotyczące sposobu pozyskania marki Decyzje dotyczące struktury portfela marek instytucji i relacji między markami Określenie grupy docelowej marki Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki Podstawowe decyzje dotyczące marki w kolejnych etapach cyklu jej życia Produkt jako narzędzie kształtowania marki Kształtowanie asortymentu produktów oznaczonych daną marką Kształtowanie cech funkcjonalnych produktów jako sposób wzmacniania marki Opakowanie jako narzędzie kreowania silnej marki Usługi wspierające produkt jako narzędzie kreowania wizerunku marki Dystrybucja jako narzędzie kreowania silnej marki Znaczenie ceny i dystrybucji jako narzędzi kreowania marki Pojęcie dystrybucji. Tworzenie i dostarczanie wartości Projektowanie kanałów dystrybucji a siła marki Rozszerzona koncepcja kanału dystrybucji a siła marki Gęstość dystrybucji a siła marki Współpraca w zakresie dystrybucji a siła marki Cena jako narzędzie kreowania silnej marki Decyzje dotyczące ceny produktów silnej marki Koszty pozyskania produktów silnej marki Dostosowywanie podstawowego poziomu cen do zmian w otoczeniu a siła marki Współpraca w kanale dystrybucji w zakresie cen a siła marki Nowe technologie wykorzystywane w płatnościach a siła marki Osłabianie marki przez praktyki cenowe Promocja jako narzędzie kreowania siły marki Planowanie kampanii promocyjnej marki Reklama jako narzędzie kreowania silnej marki Promocja sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Lokowanie produktu lub marki (product/brand placement) jako narzędzie kreowania silnej marki Sponsoring jako narzędzie kreowania marki Decyzje dotyczące sponsoringu kształtującego markę Cel sponsoringu w powiązaniu z celem promocji oraz adresaci działań sponsoringowych Wybór dziedziny sponsorowanej oraz podmiotu sponsorowanego Wielkość i struktura wydatków na sponsoring Marketing podstępny (ambush marketing) jako działanie zagrażające skuteczności sponsoringu Niestandardowe formy promocji stosowane w kreowaniu silnej marki Marketing wydarzeniowy (event marketing) jako forma promocji marki Reklama w miejscach niezwiązanych z mediami (tzw. ambient media) jako narzędzie kreowania marki Reklama w miejscu sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Reklama audiowizualna w przestrzeni publicznej jako narzędzie kreowania marki Public relations jako narzędzie kreowania silnej marki Interesariusze marki jako adresaci działań z zakresu public relations Działania z zakresu public relations a etyka Interaktywność komunikacji w działaniach public relations Podstawowe komunikaty w działaniach z zakresu public relations Kreatywność narzędzi public relations Kreowanie wizerunku marek korporacyjnych Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki Wpływ Internetu i nowych technologii informacyjnych na uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw i zachowania nabywców Charakterystyka polskich internautów Tradycyjne narzędzia i nowe trendy w rozwoju Internetu jako szansa dla nowych możliwości w marketingu Działania marketingowe w Internecie w zarządzaniu marką Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki Proces tworzenia i funkcjonowania programów lojalnościowych marki Ewolucja programów lojalnościowych w Polsce Skuteczność programów lojalnościowych Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki Kreowanie silnej marki a semiotyka Obraz w służbie marki: linia, barwa, światłocień Ruch-jego formy i funkcje w kreowaniu marki Efekty dźwiękowe, głos i muzyka Kompozycja (layout) Intertekstualność, humor i erotyka w służbie perswazji Zarys marketingu marek luksusowych Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce Wpływ otoczenia na marketing marek luksusowych Orientacja w marketingu marek luksusowych Pozycjonowanie marki luksusowej Marketing-mix marek luksusowych Kształtowanie produktów marek luksusowych Promocja marek luksusowych Kształtowanie cen marek luksusowych Dystrybucja marek luksusowych Polityka zarządzania kapitałem ludzkim jako narzędzie kreowania marek luksusowych Polityka kształtowania otoczenia fizycznego marek luksusowych Kształtowanie procesów produkcji i sprzedaży marek luksusowych Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika Zarządzanie silną marką na rynku instytucjonalnym Determinanty zarządzania marką na rynku instytucjonalnym Specyfika strategii marki na rynku instytucjonalnym Specyfika zarządzania marką pośrednika Pojęcie marki pośrednika handlowego Wielkość rynku produktów oznaczonych markami pośredników Czynniki sprzyjające rozwojowi marek pośredników handlowych Fazy rozwoju marek pośredników handlowych Rodzaje marek pośredników handlowych Sposoby pozyskiwania marki przez pośredników handlowych Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym Podstawowe problemy zarządzania marką na rynku międzynarodowym Kształtowanie portfela marek na rynku międzynarodowym Strategia danej marki na rynku międzynarodowym Standaryzacja strategii marki w skali międzynarodowej a jej adaptacja do warunków rynków zagranicznych Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej Czynniki utrudniające skuteczne zarządzanie kryzysem Zarządzanie sytuacją kryzysową Stworzenie profilu kryzysowego organizacji Komunikacja podczas kryzysu Monitorowanie wyników działań komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej marki
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6527 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności