Grzegorczyk Wojciech (1956- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Handel zagraniczny
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143925 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing bankowy : podręcznik / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse - Sp., 1999. - 199 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Bibliogr.s. 195 - 199
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98474 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 259-268.
Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw Pojęcie marketingu międzynarodowego Badania marketingowe rynku międzynarodowego Pojęcie i specyfika badań rynku międzynarodowego Rodzaje badań Źródła informacji i metody badań Etapy strategii na rynku międzynarodowym Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa Ocena i selekcja rynków zagranicznych Określenie celów działania na rynkach zagranicznych Ustalenie sposobów ekspansji na rynki zagraniczne Określenie strategii marketing‑mix na rynkach zagranicznych Koordynacja działań Realizacja strategii i kontrola Ekspansja przedsiębiorstw na wybrane rynki zagraniczne Metody oceny i selekcji rynków zagranicznych Formy ekspansji na rynki zagraniczne Charakterystyka form ekspansji przedsiębiorstwa na rynki międzynarodowe Działania eksportowe Działania kooperacyjne niekapitałowe Sprzedaż licencji Franchising Kontrakt menedżerski Inwestycje kompleksowe Działania kooperacyjne kapitałowe Joint ventures Alianse strategiczne Inwestycje bezpośrednie Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym Rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym Pozostałe strategie funkcjonalne i ich związki ze strategią marketingową na rynku międzynarodowym Polityka produktu i ceny na rynku międzynarodowym Polityka produktu i jej rodzaje Cykl życia produktu na rynku międzynarodowym Kształtowanie marki produktu na rynku międzynarodowym Polityka cenowa na rynku międzynarodowym Ustalanie ceny w działalności eksportowej Aspekty finansowe decyzji cenowych na rynku międzynarodowym Formy płatności w transakcjach zagranicznych Faktoring międzynarodowy Forfaiting międzynarodowy Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym Czynniki dystrybucji Decyzje przedsiębiorstwa w zakresie dystrybucji na rynku międzynarodowym 168 Tworzenie kanału dystrybucji na rynku zagranicznym Polityka promocji na rynku międzynarodowym Czynniki promocji Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym Rodzaje strategii promocji na rynku międzynarodowym Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym Uwarunkowania organizacji działalności marketingowej na rynku międzynarodowym Rodzaje organizacyjnych struktur marketingu Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki międzynarodowe Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw Wykorzystanie franchisingu polskich firm na rynku międzynarodowym Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych Studia przypadków Grupa Maspex Wadowice Amica Wronki SA Grupa Selena Dr Irena Eris Solaris Bus & Coach Grupa Forte Grupa Nowy Styl LPP SA 245 Everlasting Flowers – firma z branży kwiaciarskiej 10. Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 288 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150358 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [225]-228. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 527 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115959, 115960, 115958 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115851 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2569 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [293]-299. Netogr. s. 300. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 564 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135043 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4782 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 197-[204].
Proces ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.1.Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw 1.2.Mikroekonomiczne teorie internacjonalizacji 1.3.Strategia wejścia na rynki zagraniczne i jej elementy 1.3.1.Rodzaje strategii ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.3.2.Znaczenie rynków zagranicznych w strategii firmy 1.3.3.Ocena i wybór rynków zagranicznych 1.3.4.Wybór formy ekspansji na rynki zagraniczne 1.4.Specyfika procesu ekspansji na rynki zagraniczne małych i średnich przedsiębiorstw Metody wyboru rynków zagranicznych i pomiar efektów ekspansji na te rynki 2.1.Źródła informacji w procesie wejścia firmy na rynek zagraniczny 2.2.Obszar prowadzonych badań i analiz na rynkach zagranicznych 2.3.Metody selekcji i wyboru rynków zagranicznych 2.4.Pomiar stopnia internacjonalizacji i jej efektów Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań wtórnych 3.1.Charakterystyka założeń badawczych 3.2.Formy ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne -wyniki badań wtórnych 3.2.1.Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw 3.2.2.Wykorzystanie franchisingu na rynkach zagranicznych 3.2.3.Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań pierwotnych 4.1. Charakterystyka badanych firm działających na rynkach zagranicznych 4.2.Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw województwa łódzkiego 4.3.Określenie metod oceny i wyboru rynków zagranicznych jako celu ekspansji firm 4.4.Formy ekspansji na rynki zagraniczne i ich proces 4.5.Kierunki ekspansji i liczba rynków zagranicznych 4.6.Działania marketingowe firm na rynkach zagranicznych 4.7.Pomiar efektów ekspansji firm na rynki zagraniczne Ekspansja polskich firm na rynki zagraniczne - studia przypadków 5.1. Firma z branży kwiaciarsko-ogrodniczej 5.1.1.Charakterystyka firmy 5.1.2.Działania na rynkach zagranicznych 5.1.3.Strategia marketing-mix firmy na rynkach zagranicznych 5.1.4.Modele ekspansji i analiza efektywności działań za granicą 5.1.5. Wnioski i rekomendacje 5.2.Producent tworzyw sztucznych dla branży budowlanej 5.2.1.Charakterystyka firmy 5.2.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.2.3.Motywy i cel działań na rynkach zagranicznych 5.2.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.2.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.2.6.Analiza efektywności działań 5.2.7.Wnioski i rekomendacje 5.3.Zakład przetwórstwa owoców i warzyw 5.3.1.Charakterystyka firmy 5.3.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.3.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.3.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.3.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.3.6.Analiza efektywności działań 5.3.7.Wnioski i rekomendacje 5.4.Producent z branży napojów energetycznych 5.4.1.Charakterystyka firmy 5.4.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.4.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.4.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.4.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.4.6.Wnioski i rekomendacje 5.5.Producent drzwi i ościeżnic-branża budowlana 5.5.1.Charakterystyka firmy 5.5.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.5.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.5.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.5.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.5.6.Analiza efektywności działań 5.5.7.Wnioski i rekomendacje 5.5.8.Producent wyposażenia placówek oświatowych 5.6.1.Charakterystyka firmy 5.6.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.6.3.Motywy i cel podjęcia się działań na rynkach zagranicznych 5.6.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.6.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 271 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148336 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 177-179.
1. Strategie obecności przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym – etapy, treść i rodzaje 11 1.1. Badania rynków zagranicznych 12 1.2. Określenie celów działania na rynku zagranicznym 17 1.3. Określenie narzędzi marketingowych przedsiębiorstwa i formułowanie strategii marketing‑mix 18 1.4. Realizacja strategii i kontrola 22 1.5. Rodzaje strategii marketingowych na rynkach zagranicznych 23 2. Strategie marketing‑mix na rynkach zagranicznych 31 2.1. Polityka produktu na rynkach zagranicznych 31 2.2. Polityka cenowa na rynku zagranicznym 38 2.2.1. Ustalanie ceny w działalności eksportowej 39 2.2.2. Formy płatności w transakcjach zagranicznych 42 2.2.3. Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji 45 2.3. Polityka dystrybucji na rynku zagranicznym 48 2.4. Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym 56 2.4.1. Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym 57 2.4.2. Rodzaje działań promocyjnych 61 2.5. Marketing‑mix a orientacja internacjonalizacyjna przedsiębiorstw 63 2.6. Specyfika marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 65 2.6.1. Badania marketingowe rynków zagranicznych na użytek firm sektora MSP 67 2.6.2. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 69 2.6.3. Organizacja działalności marketingowej MSP na rynkach zagranicznych 72 3. Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych – wyniki badań wtórnych 75 3.1. Formy działania przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych 75 3.2. Strategie marketing‑mix polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 77 3.2.1. Badania marketingowe rynków zagranicznych i organizacja marketingu 78 3.2.2. Rodzaje i treść strategii marketing‑mix polskich firm na rynkach zagranicznych 81 4. Strategie marketing‑mix przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych. Studia przypadków 87 4.1. Charakterystyka założeń badawczych 87 4.2. Studia przypadków 90 4.2.1. Przedsiębiorstwo z branży ogrodniczej Everlasting Flowers 93 4.2.2. Przedsiębiorstwo z branży odzieżowej 97 4.2.3. Przedsiębiorstwo odzieżowe i sklep internetowy z odzieżą oraz tekstyliami 106 4.2.4. Producent w branży instalacyjno‑grzewczej 113 4.2.5. Producent obudów plastikowych dla wyrobów elektronicznych 120 4.2.6. Producent sprężarek do klimatyzacji pojazdów 128 4.2.7. Producent wstążek i dodatków do kwiatów 135 4.2.8. Producent komponentów plastikowych i metalowych do aparatury elektrycznej 140 4.2.9. Przedsiębiorstwo handlowe z branży motoryzacyjnej 147 4.2.10. Producent oprogramowania komputerowego dla przedsiębiorstw 152 4.2.11. Producent taśm i etykiet odzieżowych 157 4.2.12. Producent odlewów ze stopów aluminium 164
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 279 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148931 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Bibliogr. s. 134-[136].
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu, międzynarodowych stosunków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102770 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 671 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [162]-164. Netogr. s. 164-165.
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 32
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4166 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności