Krawiec Wioletta
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Krawiec Wioletta
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Usługi bankowe detaliczne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: miejsce
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 197-[204].
Proces ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.1.Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw 1.2.Mikroekonomiczne teorie internacjonalizacji 1.3.Strategia wejścia na rynki zagraniczne i jej elementy 1.3.1.Rodzaje strategii ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.3.2.Znaczenie rynków zagranicznych w strategii firmy 1.3.3.Ocena i wybór rynków zagranicznych 1.3.4.Wybór formy ekspansji na rynki zagraniczne 1.4.Specyfika procesu ekspansji na rynki zagraniczne małych i średnich przedsiębiorstw Metody wyboru rynków zagranicznych i pomiar efektów ekspansji na te rynki 2.1.Źródła informacji w procesie wejścia firmy na rynek zagraniczny 2.2.Obszar prowadzonych badań i analiz na rynkach zagranicznych 2.3.Metody selekcji i wyboru rynków zagranicznych 2.4.Pomiar stopnia internacjonalizacji i jej efektów Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań wtórnych 3.1.Charakterystyka założeń badawczych 3.2.Formy ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne -wyniki badań wtórnych 3.2.1.Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw 3.2.2.Wykorzystanie franchisingu na rynkach zagranicznych 3.2.3.Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań pierwotnych 4.1. Charakterystyka badanych firm działających na rynkach zagranicznych 4.2.Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw województwa łódzkiego 4.3.Określenie metod oceny i wyboru rynków zagranicznych jako celu ekspansji firm 4.4.Formy ekspansji na rynki zagraniczne i ich proces 4.5.Kierunki ekspansji i liczba rynków zagranicznych 4.6.Działania marketingowe firm na rynkach zagranicznych 4.7.Pomiar efektów ekspansji firm na rynki zagraniczne Ekspansja polskich firm na rynki zagraniczne - studia przypadków 5.1. Firma z branży kwiaciarsko-ogrodniczej 5.1.1.Charakterystyka firmy 5.1.2.Działania na rynkach zagranicznych 5.1.3.Strategia marketing-mix firmy na rynkach zagranicznych 5.1.4.Modele ekspansji i analiza efektywności działań za granicą 5.1.5. Wnioski i rekomendacje 5.2.Producent tworzyw sztucznych dla branży budowlanej 5.2.1.Charakterystyka firmy 5.2.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.2.3.Motywy i cel działań na rynkach zagranicznych 5.2.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.2.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.2.6.Analiza efektywności działań 5.2.7.Wnioski i rekomendacje 5.3.Zakład przetwórstwa owoców i warzyw 5.3.1.Charakterystyka firmy 5.3.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.3.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.3.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.3.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.3.6.Analiza efektywności działań 5.3.7.Wnioski i rekomendacje 5.4.Producent z branży napojów energetycznych 5.4.1.Charakterystyka firmy 5.4.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.4.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.4.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.4.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.4.6.Wnioski i rekomendacje 5.5.Producent drzwi i ościeżnic-branża budowlana 5.5.1.Charakterystyka firmy 5.5.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.5.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.5.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.5.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.5.6.Analiza efektywności działań 5.5.7.Wnioski i rekomendacje 5.5.8.Producent wyposażenia placówek oświatowych 5.6.1.Charakterystyka firmy 5.6.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.6.3.Motywy i cel podjęcia się działań na rynkach zagranicznych 5.6.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.6.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 271 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148336 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [131]-138.
Dla studentów zarządzania i marketingu, menedżerów produktu oraz pracowników działu badań nad produktami finansowymi.
Sygnatura czytelni BWZ: III D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133872 N, 134054 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4644 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności