Case study (studium przypadku)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(22)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Biblioteka WB
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(11)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(2)
Autor
Adams Emily
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Guryn Halina
(2)
Ali Hashem Saad Ahmed
(1)
Andrian Karolina
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Balcer-Zgraja Małgorzata
(1)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Berłowski Paweł (1964- )
(1)
Berłowski Paweł. (1964- )
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Cieślak Wojciech (1962- )
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Czarnecka Joanna
(1)
Czarnecki Jakub (architekt)
(1)
Czarnecki Mateusz (trener biznesu)
(1)
Dryglewska Magdalena
(1)
Duda Andrzej (architekt)
(1)
Dziuba Szymon
(1)
Gaudet Karen
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Hamer Hamza M
(1)
Hayes Darren R
(1)
Hernik-Solarska Anna
(1)
Jakubczyk Michał (ekonomia)
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jones Daniel T
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Józefowicz Karolina (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Sylwia (1958- )
(1)
Kamiński Bogumił
(1)
Kapusta Armina
(1)
Kazimierczak Jarosław
(1)
Kisiel Roman (1952- )
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Kolarz Bogdan
(1)
Kosmowski Piotr (geografia)
(1)
Kossak Anna
(1)
Koszarny Arkadiusz
(1)
Kubec Jan
(1)
Kubik Szymon
(1)
Kudłacz Michał (ekonomia)
(1)
Kępkowicz Agnieszka
(1)
Labus Agnieszka
(1)
Lancaster Jim
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lichota Wojciech
(1)
Luo Xichun
(1)
Majdan Maria
(1)
Majerska-Pałubicka Beata
(1)
Moterski Filip
(1)
Muszyński Robert
(1)
Nasalski Zbigniew
(1)
Neal Stephen
(1)
Niemir Zofia I
(1)
Olszewski Marcin (informatyk)
(1)
Peikow Marta
(1)
Piekacz Anna
(1)
Pietrzyk Sylwester
(1)
Pitera Rafał
(1)
Ploch Leszek
(1)
Qin Yi
(1)
Rabiej Ewelina
(1)
Radwański Damian
(1)
Reszke Ewa
(1)
Rokita-Poskart Diana (1982- )
(1)
Romańczuk-Grącka Marta
(1)
Seignalet Jean (1936-2003?)
(1)
Sielecki Mateusz
(1)
Siemiński Marek (ekonomia)
(1)
Spencer-Arnell Lisa
(1)
Straburzyńska-Migaj Ewa
(1)
Stukan Jarosław
(1)
Suszek Dorota
(1)
Szufel Przemysław
(1)
Szydełko Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymańska Elżbieta (turystyka)
(1)
Szymańska Kamila (ekonomia)
(1)
Targońska-Stępniak Bożena
(1)
Turek Joanna
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wilson Liz
(1)
Witeczek Aleksandra
(1)
Wnuk-Pel Tomasz
(1)
Womack James P
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Zielińska-Szczepkowska Joanna
(1)
Zięty Jakub Jan
(1)
Łasecki Mateusz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łyś Ewa
(1)
Żukowska Joanna (ekonomia)
(1)
Żółkiewicz Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(43)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(42)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(10)
Szkoły wyższe
(10)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Prawnicy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Architekci
(1)
Coachowie
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Kardiolodzy
(1)
Kryminolodzy
(1)
Logistycy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy biegli sądowi
(1)
Psycholodzy penitencjarni
(1)
Reumatolodzy
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. kontrolingu
(1)
Specjaliści ds. rachunkowości zarządczej
(1)
Specjaliści resocjalizacji
(1)
Studenci
(1)
Służba więzienna
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(7)
Miasta
(5)
Zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Innowacje
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Rewitalizacja
(3)
Urbanistyka
(3)
Coaching
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Konkurencyjność
(2)
Oceny pracowników
(2)
Polityka miejska
(2)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Systemy wspomagania decyzji
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Analiza finansowa
(1)
Architektura polska
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Branża TSL
(1)
Budownictwo
(1)
COVID-19
(1)
Choroby ludzi
(1)
Choroby rzadkie
(1)
Choroby serca
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Decyzje
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dostępność przestrzenna
(1)
Dowód elektroniczny
(1)
Drzewa decyzyjne
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziedzictwo przemysłowe
(1)
E-konsumenci
(1)
Ekonomia
(1)
Elektronika
(1)
Ergospirometria
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gminy
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Główny Instytut Górnictwa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyka śledcza
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa JEREMIE
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkursy architektoniczne
(1)
Konkursy studenckie
(1)
Kreatywność
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kryminologia
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mała architektura
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Miasta akademickie
(1)
Migracje
(1)
Model biznesowy
(1)
Modele ekonomiczne
(1)
Neuromarketing
(1)
Nieruchomości rolne Skarbu Państwa
(1)
Odzież
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Osoby z FASD
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Państwo
(1)
Perswazja
(1)
Piecza zastępcza
(1)
Place
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Postępowanie administracyjne
(1)
Prawo
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Bukareszt (Rumunia)
(1)
Glasgow (Wielka Brytania)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Izabelin (woj. mazowieckie, pow. warszawski zachodni)
(1)
Gmina Ożarowice (woj. śląskie, pow. tarnogórski)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Libia
(1)
Lipsk (Niemcy)
(1)
Lizbona (Portugalia)
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Ożarowice (woj. śląskie, pow. tarnogórski, gm. Ożarowice)
(1)
Porto (Portugalia)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skopje (Macedonia)
(1)
Sudan
(1)
Walencja (Hiszpania)
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(9223)
Podręcznik
(6424)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4285)
Materiały konferencyjne
(3482)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2406)
Case study (studium przypadku)
(44)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2236)
Poradniki
(2044)
Podręczniki
(1680)
Opracowanie
(1622)
Praca zbiorowa
(1426)
Monografia
(1425)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(965)
Poradnik
(935)
Przewodnik turystyczny
(899)
Encyklopedie
(623)
Wydawnictwa popularne
(571)
Dane statystyczne
(520)
Ćwiczenia i zadania
(505)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(441)
Słowniki terminologiczne
(415)
Normy
(378)
Czasopismo fachowe
(327)
Raport z badań
(323)
Materiały pomocnicze
(252)
Dokumenty elektroniczne
(247)
Publikacja bogato ilustrowana
(244)
Biografia
(238)
Czasopismo polskie
(227)
Tablice i wzory
(208)
Bibliografie
(190)
Słowniki angielsko-polskie
(184)
Powieść
(177)
Czasopismo naukowe
(168)
Albumy
(166)
Słowniki polskie
(165)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(153)
Księgi pamiątkowe
(152)
książka elektroniczna (CD-ROM)
(148)
mapy
(137)
Słowniki polsko-angielskie
(134)
kaseta dźwiękowa
(130)
Słowniki wielojęzyczne
(101)
Powieść obyczajowa
(98)
Słowniki biograficzne
(93)
Antologia
(91)
Publicystyka polska
(89)
Encyklopedie angielskie
(80)
Słowniki niemiecko-polskie
(79)
Informatory
(76)
Rozprawa doktorska
(73)
Encyklopedie polskie
(71)
Poradniki dla nauczycieli
(70)
Instrukcja
(67)
Czasopismo techniczne
(61)
Pamiętniki polskie
(58)
Podręczniki dla szkół średnich
(57)
Słowniki polsko-niemieckie
(57)
Źródła historyczne
(55)
Kryminał
(52)
Atlasy geograficzne
(51)
Słowniki rosyjsko-polskie
(51)
Informator
(47)
Księga pamiątkowa
(47)
Mapy turystyczne
(47)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(46)
grafika
(45)
Atlasy anatomiczne
(44)
Bibliografia narodowa polska
(44)
Pamiętniki i wspomnienia
(44)
Powieść polska
(44)
Czasopismo akademickie
(43)
Encyklopedia
(42)
Mowy polskie
(40)
Czasopisma polskie
(39)
Mapy
(39)
Słownik
(39)
Słowniki polsko-rosyjskie
(39)
Bibliografia zawartości czasopism
(38)
Przepisy kulinarne
(37)
Czasopisma naukowe polskie
(36)
Powieść amerykańska
(36)
Ćwiczenia laboratoryjne
(33)
Regulaminy
(32)
Relacja z podróży
(32)
Słownik terminologiczny
(32)
Słowniki angielskie
(32)
Kalendarium
(30)
Bibliografia
(29)
Esej
(29)
Sprawdziany i testy
(29)
Słowniki francusko-polskie
(29)
Wywiad dziennikarski
(29)
Reportaż
(28)
Katalogi
(27)
Thriller
(27)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(26)
Film edukacyjny
(25)
Księga abstraktów
(25)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(24)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Medycyna i zdrowie
(6)
Architektura i budownictwo
(4)
Psychologia
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 121-122.
Dla menedżerów i dziennikarzy, a także studentów i wykładowców.
Metoda Oceny Odchyleń (FAM) jako narzędzie w procesie podejmowania decyzji - aspekt teoretyczny 13 1.2. Rola czasu w analizie PERT - perspektywa historyczna 19 1.3. Time Now, czyli stan obecny i inne aspekty czasu rozważane w części eksperymentalnej 20 Zastosowanie metody FAM poprzez wykorzystanie modelu symultanicznego „S" w eksperymentach empirycznych 25 2.1. Rola symultanicznego modelu S w eksperymentach empirycznych 25 2.2. Proces testowania hipotezy poprzez przeprowadzanie eksperymentów z wykorzystaniem modelu S 27 2.3. Wybrane zagadnienia zarządzania remontami w specyficznych warunkach zarządzania procesami produkcji 29 2.4. Oceny realizacji inwestycji mieszkaniowych dla potrzeb kredytowania przedsięwzięć biznesowych 30 2.5. Klasyfikacja wg miary skupień-koncentracji, jako metoda wspomagająca zarządzanie jakością środowiska 32 2.6. Ocena poziomu wydolności pracowników w specyficznym środowisku pracy 33 2.7. Ocena cytokin prozapalnych w ostrym zapaleniu trzustki 36 2.8. Ocena raka narządu rodnego za pomocą FAM 38 2.9. Diagnostyka chłoniaka Hodgkina u dzieci i młodych dorosłych 40 2.10. Uwagi końcowe dotyczące stosowania metod analizy wielowymiarowej w praktyce 40 Zarządzanie za pomocą metody MBF (Management by Failures - zarządzanie przez niepowodzenia). Studium przypadku National Oil Company w Libii 43 3.2. Wprowadzenie do koncepcji zarządzania przez niepowodzenia MBF 45 3.3. Komponenty metody FAM 46 3.4. Prezentacja obiektów zastosowanych w procesie oceny 47 3.5. Praktyczne zastosowanie zaproponowanego systemu 50 3.6. Problem ewaluacji przy pomocy MBF 54 Wsparcie procesu podejmowania decyzji poprzez Management By Controlling (MBC). Studium przypadku 57 4.1. Teoretyczne aspekty oceny oferty handlowej 57 4.2. Co to jest koncepcja Zarządzania Przez Controlling - MBC? 58 4.3. Kryteria rozstrzygające o poziomie rozwoju ofert handlowych 60 4.4. Pomiar, ocena i wybór oferty spełniającej wymogi zamawiających w ramach metody MBC 61 4.5. Pojęcie struktury i procesu z punktu widzenie MBC 62 4.6. Ocena i weryfikacja poziomu rozwoju poszczególnych ofert za pomocą efektu synergicznego 63 System Wsparcia Zarządzania - zastosowania w fotowoltaice oraz w funkcjonowaniu urządzeń elektrycznych w Sudanie 67 5.1. Wprowadzenie do problemu pozyskiwania energii słonecznej w Sudanie 68 5.2. Instalacje fotowoltaiczne i baterie słoneczne 69 5.3. Proponowany system Wsparcia dla Zarządzania Przetwarzaniem Energii Słonecznej w Energię Elektryczną 70 5.4. System PSE - zastosowanie do Zamiany Energii Słonecznej na Elektryczną (System Wsparcia Zarządzania) 72 5.4.1. Populacja zastosowana w systemie 73 5.4.2. Czas stosowania PSE i kryteria oceny 73 5.5. Ocena i klasyfikacja w oparciu o cechy/czynniki 77 5.6. Model symultaniczny S jako fundament zamiany energii słonecznej na elektryczną (PSE) 77 5.7. Rozważania ekonomiczne 79 5.8. Funkcje systemu 80 Wykorzystanie metody FAM do badania i oceny mieszanek różnych rodzajów mąki w systemie FMC-FAM 87 6.1. Wprowadzenie do tematyki opracowania 87 6.2. Uzasadnienie podjęcia problematyki badań 89 6.3. Transponowanie metody szacowania odchyleń FAM do produkcji mąki o żądanych parametrach 91 6.4. Przykład empirycznej weryfikacji omawianego systemu 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150311, 150312, 150310 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów i nauczycieli akademickich.
Innowacyjne studiowanie na specjalności Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie (Paweł Antonowicz) Rozdział 1. Zasoby – znaczenie i klasyfikacja (Renata Płoska) Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa (Renata Płoska) Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym (Mariusz Chmielewski) Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość – źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) (Jędrzej Siciński) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie – metodyka i wytyczne do opracowania projektu (Paweł Antonowicz) Rozdział 6. Etyka biznesu – istota i poziomy (Renata Płoska) Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Renata Płoska) Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Renata Płoska) Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem (Mariusz Chmielewski) Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego – weksel (Mariusz Chmielewski) Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego – czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? (Błażej Lepczyński, Joanna Próchniak) Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) (Ewa Malinowska) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) (Ewa Malinowska) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) (Małgorzata Szymańska-Brałkowska) Rozdział 17. Relacje w biznesie – typologia (Renata Płoska) Rozdział 18. Analiza makrootoczenia organizacji z wykorzystaniem modelu PEST – metodyka cyklicznego monitoringu otoczenia organizacji (Paweł Antonowicz, Alicja Antonowicz) Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw (Alicja Antonowicz) Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT – procesy, controlling (studium przypadku) (Paweł Antonowicz) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa (Joanna Sadkowska) Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) (Małgorzata Szymańska-Brałkowska) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych – finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) (Paweł Antonowicz, Alicja Antonowicz) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) (Jędrzej Siciński) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie (Renata Płoska) Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta – systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) (Paweł Antonowicz) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) (Ewa Malinowska) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) (Ewa Malinowska) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat (Małgorzata Z. Wiśniewska) Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej (Ewa Malinowska)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 284-[301].
ROZDZIAŁ 1. SMART CITY JAKO IDEA 1.1.Ewolucja znaczenia miasta w społeczeństwie i polityce 1.1.1.Pojęcie i ujęcia miasta 1.1.2.Rozwój miast na przestrzeni wieków 1.2.Relacje między technologią a polityką w kontekście smart city 1.3.Definicje i ujęcia koncepcji smart city 1.3.1.Geneza koncepcji smart city 1.3.2.Problemy terminologiczne i pojęciowe koncepcji smart city 1.3.3.Rozumienie koncepcji smart city - przegląd i analiza krytyczna literatury przedmiotu ROZDZIAŁ 2. RZĄDZENIE I ZARZĄDZANIE W SMART CITY 2.1.Rządzenie i zarządzanie w sferze polityki miejskiej 2.1.1.Rządzenie i zarządzanie miastem w naukach politycznych 2.1.2.Rządzenie wobec ewolucji zarządzania administracją publiczną 2.1.3.Miasto jako organizacja: zadania publiczne samorządu terytorialnego 2.2.Obszary zarządzania inteligentnym miastem 2.2.1.Wskaźniki inteligentnego miasta 2.2.2.Zarządzanie miastem na podstawie sześciu komponentów smart 2.3.Modele rządzenia i zarządzania smart cities 2.3.1.Wymiary koncepcji inteligentnego miasta 2.3.2.Modele rządzenia i zarządzania smart city a kierunek badań 2.3.3.Metodologia badań empirycznych ROZDZIAŁ 3. SAN FRANCISCO JAKO PRZYKŁAD TECHNOKRATYCZNEGO RZĄDZENIA INTELIGENTNYM MIASTEM 3.1.Specyfika funkcjonowania samorządu terytorialnego USA 3.1.1.Sposób organizacji samorządu terytorialnego 3.1.2.Specyfika amerykańskiej polityki miejskiej 3.2.San Francisco jako smart city 3.2.1.Charakterystyka miasta i jego głównych wyzwań 3.2.2.Zarządzanie miastem inteligentnym - przykłady projektów, inicjatyw i inwestycji 3.3.Technokratyczny model rządzenia i zarządzania smart city w San Francisco 3.3.1.Wymiar technologiczny 3.3.2.Wymiar rządzenia i zarządzania 3.3.3.Wymiar społeczny 3.3.4.Kwestia władzy ROZDZIAŁ 4. AARHUS JAKO PRZYKŁAD PARTYCYPACYJNEGO RZĄDZENIA MIASTEM INTELIGENTNYM 4.1.Specyfika funkcjonowania samorządu lokalnego w Danii 4.1.1.Organizacja samorządu terytorialnego 4.1.2.Skandynawski model współpracy 4.2.Aarhus jako smart city 4.2.1.Charakterystyka miasta i jego głównych wyzwań 4.2.2.Zarządzanie inteligentnym miastem - przykłady projektów, inicjatyw i inwestycji 4.3.Partycypacyjny model rządzenia i zarządzania smart city w Aarhus 4.3.1.Wymiar technologiczny 4.3.2.Wymiar rządzenia i zarządzania 4.3.3.Wymiar społeczny 4.3.4.Kwestia władzy ROZDZIAŁ 5. SMART CITY JAKO CZYNNIK ZMIAN W RZĄDZENIU I ZARZĄDZANIU MIASTEM 5.1.Zmiany na gruncie rządzenia i zarządzania 5.1.1.Nowe rozumienie miasta 5.1.2.Aktualizacja w sposobie rządzenia i zarządzania miastem 5.1.3.Rola sektorów w rządzeniu i zarządzaniu smart cities 5.2.Wyzwania dla rządzenia i zarządzania inteligentnym miastem 5.2.1.Wyzwania natury politycznej, zarządczej i administracyjnej 5.2.2.Wyzwania natury technicznej 5.2.3.Wyzwania natury ekonomicznej 5.2.4.Wyzwania natury społeczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153942 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka zawiera wybór artykułów z czasopisma Personel i Zarządzanie.
Dla działów personalnych oraz studentów kierunków zarządzania personelem.
Budowanie wizerunku pracodowcy Zerwać ze stereotypami. Strategia HRM i budowa wizerunku pracodawcy w Lidlu Matryca aktywności pracowników. Dia gnoza oczekiwań pracowników i tworzenie oferty EVP w firmie Michael Page Unikatowe DNA firmy. Wartości oraz Employee Value Proposition w Owens-Illinois Rekrutocja i adaptacja pracowników Rekrutacja liderów zespołów w fabryce lKEA lndustry Lubawa Stań pod dobrą opieką. Proces onboardingu w MTU Aero Engines i Elica Group Skutecznie nie znaczy z premią. Jak firma objectivity pozyskuje specjalistów lT? Maraton rekrutacji. Jak Alior Bank pozyskał 1850 pracowników w 365 dni Warto szukać inaczej. Rekrutacja kandydatów pasywnych w ZF TRW lgrzyska rekrutacji. W jaki sposób pozyskiwano pracowników do Hotelu Orbis w Krakowie? Kandydat bez wiedzy, ale z potencjałem. Rekrutacja talentów w Shell Business Operations Rozwój Uzależnieni od uczenia się. Mechanizmy gier w menedżerskich programach rozwojowych w PZU ścieżki kariery dla mechaników w Bergerat Monnoyeur od specjalisty do menedżera w pół roku. Program rozwoju menedżerów w Citi Service Center Poland Dobry przepis w dobrych rękach. Szkolenie i rozwój pracowników W Carrefour Polska.................. otwarty dostęp do wiedzy. Jak w firmie Cognifide pracownicy dzielą się swoim know how?..'...........'' Utalentowany pracownik jako klient wewnętrzny w PKO Banku Polskim Różne poziomy przywództwa. Rozwój liderów w spółce Energa obrót ocenionie lnformacja zwrotna ,,tu i teraz': Zmiany w ocenianiu pracowników w firmie Accenture Lider na indeksie. ocena menedżerów produkcji w Sanden Manufacturing Poland Budowanie zaangażowania Udział, wpływ i zaangażowanie. Bada nie opinii pracowniczej w firmie URSA Budowanie zaangażowania pracowników Sonoco Poland Packaging Services oraz Flex Poland o mały włos i nie tylko. Jak DHL ParceI buduje zaangażowanie pracowników? Przykład idzie z góry. od działania do zmiany i dialogu w Brown-Forman Polska........ Jaka kampania -taka frekwencja. Motywowanie pracowników do udziału w badaniu zaangażowania w Sodexo lntegracyjno-brandingowy MasterChef, czyli kulinarny konkurs dla pracownikóW KFC Jak liderzy budują zaangażowanie w PwC Polska?. Kulturo organizacyjna Empatia w finansach. Budowa wewnętrznych relacji w mBanku Przykład idzie z góry. Promowanie etyki w Provident Polska Rozliczanie z wartości. strategia HRM w firmie Everest Finanse Accelerator i wspólne cele. Zmiana postaw liderów w Hiab Cargotec Poland Zarzqdzonie Top menedżerowie a sprawy ludzkie. Partnerstwo biznesowe w Boehringer lngetheim i Provident Polska To nie jest wróżenie z fusów. Model retencji w Nationale_Nederlanden Kontrolowany wzrost organizacji. Rozwój świadomości biznesowej kadry w Centrum Medyczno-Diagnostycznym w Siedlcach HR biznes partner facylitatorem w Siemens Polska W ciągłej podróży, czyli zmiany podejścia do biznesu w firmie Microsoft......... orange na drodze Toyoty, czyli ciągłe doskonalenie w kołach jakości Zarządzanie różnorodnościq W różności jedność Korzyści z różnorodności w firmie CEMEX Polska Między Kalifornią a Tokio' Usługi dla biznesu w kontekście różnic kulturowych w Hitachi Data Systems wellness w firmie Dla każdego coś zdrowego. Program wellness w SAS lnstitute Aktywni bezpieczni, skuteczni. Kształtowanie kultury bezpieczeństwa i hieny pracy w Veolia Energia Warszawa Amica Kids od kuchni. Firmowy żłobek i przedszkole jako element politykj WLB w firmie Amica
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 159
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145949 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5843 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Leadership toolbox : narzędzia nowoczesnego menedżera / Robert St. Bokacki. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 229, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
U dołu strony tytułowej i okładki: Kontekst HR.
Na okładce: Gratis case studies w formacie mp3.
Bibliografia na stronach 229-230.
Leadership toolbox Nikt nie rodzi się przywódcą Nowe wyzwania dla menedżerom Kłopoty z przywództmem Fundament nonoczesnego przymództwa Cykl kierowania ludźmi. Style przewodzenia Stopień samodzielności pracomnika Linia przewodzenia Charakter zadań czynnik „Z” Menedżerska skrzynka z narzędziami Narzędzia kierowania ludźmi Instruowanie Delegowanie zadań Uprawnianie Rozwiązywanie problemów Konsultowanie decyzji Coaching epizodyczny Rozmowa kontrolna Przekazywanie informacji zwrotnej Korygowanie Komunikowanie decyzji Praktyki motywacyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI E 258 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 126
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147302 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5952 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Wydziału Prawa i Administracji UWM)
Bibliografie, orzecznictwo przy pracach.
Prawo karne materialne, wykonawcze, procesowe, skarbowe i prawo wykroczeń mgr Piotr Mielcarek: Treść wyroku skazującego. Glosa do wyroku Sądu Najwyższego z dnia 22 marca 2012 r., IV KK 375/11 (glosa aprobująca) dr Marta Romańczuk-Grącka: Różnice między przepisami art. 189a ő 1 k.k. oraz uchylonym art. 253 k.k. Glosa do wyroku Sądu Najwyższego z dnia 27 lutego 2019 r., V KK 458/17 (glosa aprobująca) mgr Paulina Paleń-Rogożyńska: Pojęcie podrobienia dokumentu w świetle art. 270 ő 1 k.k. Glosa do wyroku Sądu Najwyższego z dnia 27 lutego 2019 r., V KK 78/18 (glosa aprobująca) prof. dr hab. Wojciech Cieślak: Reguły kolizyjne, ustawa względniejsza. Zasada samodzielności jurysdykcyjnej sądu karnego (case study) dr Marta Werbel-Cieślak: Kolizja obowiązków i wina organizacyjna na tle nieumyślnego spowodowania uszczerbku na zdrowiu - art. 156 ő 2 k.k. (case study) dr hab. Kamil Frąckowiak: Stosowanie zasady lex mitior retro agit w kontekście instytucji warunkowego zawieszenia wykonania kary pozbawienia wolności uprzednio odroczonej. Glosa do postanowienia Sądu Najwyższego z dnia 14 czerwca 2018 r., III KK 290/18, LEX nr 2508520 (glosa aprobująca) dr Marek Skwarcow: Uzasadnienie sądu odwoławczego a rzetelny proces karny. Glosa do wyroku Sądu Najwyższego z dnia 7 marca 2019 r., V KK 81/18 dr Tomasz Kanty: Obowiązek tłumaczenia przez stronę dokumentów w postępowaniu karnym o odszkodowanie za niesłuszne skazanie, tymczasowe aresztowanie lub zatrzymanie. Glosa do wyroku Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 26 października 2016 r., II AKa 264/16 (glosa krytyczna) prof. dr hab. Jerzy Kasprzak: Sprawa Eligiusza Niewiadomskiego (case study) dr Tomasz Snarski: Między procedurą a wartościami. Krótki szkic z filozofii prawa wokół dopuszczalności środka odwoławczego na ekshumację bliskich w postępowaniu karnym w sprawie dotyczącej katastrofy smoleńskiej (case study) dr Michał Kurzyński: Problematyka działalności w usprawiedliwionym błędnym przekonaniu legalności postępowania a zamienność norm blankietowych i klauzul normatywnych stosowana w przepisach prawa hazardowego. Glosa do wyroku Sądu Okręgowego w Olsztynie z dnia 3 września 2019 r., VII Ka 707/19 (glosa aprobująca) dr Joanna Grabowska: Odmowa świadczenia usługi ze względu na wolność sumienia i religii usługodawcy. Glosa do wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dnia 26 czerwca 2019 r., K 16/17 (glosa aprobująca) dr Anna Chodorowska: Zakłócanie spokoju dziennego. Fortepianowy wybryk z art. 51 ő 1 k.w. Glosa do wyroku Sądu Rejonowego w Piasecznie z dnia 11 lutego 2019 r" II W 1088/17 (glosa krytyczna) Prawo administracyjne, postępowanie cywilne, prawo ubezpieczeń społecznych, prawo gospodarcze, prawo zamówień publicznych dr hab. Agnieszka Skóra, prof. UWM: Cofnięcie oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania. Glosa do wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 19 grudnia 2018 r., IV SA/Wa 2917/18 (glosa aprobująca) dr Paweł Lewandowski: Zgłoszenie roszczenia o unieważnienie umowy na podstawie art. 388 k.c. a dochowanie terminu dla wnoszonego później roszczenia o wyrównanie świadczeń. Glosa do wyroku Sądu Apelacyjnego w Poznaniu z dnia 17 czerwca 2015 r., I ACa 80/15 (glosa krytyczna) dr Krystyna Ziółkowska: Stresogenne przeżycia psychiczne jako przyczyna wypadku przy pracy. Glosa do wyroku Sądu Najwyższego z dnia 21 czerwca 2016 r., I UK 236/15 (glosa aprobująca) dr hab. Jakub Jan Zięty, prof. UWM: Dopuszczalność powierzenia w drodze uchwały zadań z zakresu gospodarki komunalnej spółce gminnej. Glosa do wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach z dnia 21 stycznia 2020 r., II SA/G11502/19 (glosa aprobująca) mgr Jacek Kaczkowski: Odpowiedzialność za zobowiązania podatkowe członków zarządu stowarzyszenia. Glosa do wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy z dnia 4 lipca 2017 r. w sprawie I SA/Bd 321/17 (glosa częściowo aprobująca) dr Maciej Lubiszewski: Uznanie oferty za zawierającą rażąco niską cenę. Glosa do wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 10 września 2020 r. w sprawie C-367/19 Tax-Fin-Lex
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151899 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 341-360.
1. Konteksty naukowe badania reklamy 1.1. Interdyscyplinarność badań reklamy w naukach o komunikacji społecznej i mediach 1.2. Badania reklamy a ideokrajobraz - przegląd perspektyw badawczych w kontekście studiów komunikologicznych i kulturologicznych 1.3. Różnorodność ujęć w badaniu komunikatów perswazyjnych 2. Metodologia badań przekazu i recepcji reklamy 2.1. Przedmiot, metody i pytania badawcze 2.2. Hipotezy główne i pomocnicze 3. Szczegółowe kryteria, procedury i narzędzia badawcze 3.1. Dobór kategorii badawczych na podstawie obiektywnych i mierzalnych kryteriów 3.2. Kryteria ocen eksperckich 3.3. Wsparcie technologicznych narzędzi badawczych 3.4. Orientacyjna rola wywiadów w obrębie grup badawczych 3.5. Wsparcie komparatystyczne wyników w zakresie badań longitudinalnych 3.6. Analiza semiotyczna z uwzględnieniem zmiany kodów kulturowych i schematów narracyjnych 4. Metodologiczne konteksty analizy i interpretacji wyników badań 4.1. Proces badawczy-triangulacja w obrębie analiz medialnych 4.2. Logistyka badań naukowych nad przekazem reklamowym 4.3. Wybór metodologii i modalności w badaniach nad obrazem filmowym 4.4. Teleologia podjętych badań ROZDZIAŁ I PERSWAZYJNOŚĆ REKLAMY W KOMUNIKOWANIU IDEI I WARTOŚCI 1. Komunikacja perswazyjna - konceptualizacja zjawiska w kontekście wartości i idei w reklamie 2. Reklama jako perswazja idei - ideologiczność komunikatów reklamowych 2.1. Przegląd ogólnych stanowisk na temat zjawiska wartości w reklamie współczesnej 2.2. Przegląd stanowisk dotyczących badania wartości w reklamie w kontekście Polski 3. Idea w reklamie - kontekst badawczy 3.1. Idea w reklamie jako zjawisko kulturowe 3.2. Reklama jako nośnik idei i narzędzie ideologii 3.3. Lansowanie idei w reklamie współczesnej 3.4. Zjawisko idea placement ROZDZIAŁ II SPECYFIKA IDEA PLACEMET W PRZESTRZENI MARKETINGOWEJ YOUTUB‘A 1. Rola Internetu i nowych mediów w kampaniach crossmedialnych 2. Potencjał YouTube‘a w tworzeniu więzi, autoekspresji i kontaktów społecznych 3. YouTubejako medium społecznościowe w kontekście marketingowym 4. Nowa jakość działań reklamowych w serwisie - era youtuberów i influencerów 5. Personalizacja i lokalizacja reklam w kontekście rynku ich odbiorców 6. Kategoryzacja dyferencyjności użytkowników w serwisie YouTube w Polsce 7. Product placement a idea placement w serwisie YouTube 8. Idea placement w przekazie reklamowym na YouTube ROZDZIAŁ III KREATYWNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH W SERWISIE YOUTUBE KOMPLEKSOWE BADANIA PRZEKAZU I RECEPCJI 1. Prezentacja korpusu badań własnych 2. Metodologia kodowania danych ilościowych i jakościowych 2.1. Procedura przetwarzania wartości zmiennych oraz ich klasyfikacji 2.2. Proces kodowania w procedurze badawczej 3. Analiza kontentu - badanie zawartości i pomiar wyników 3.1. Pozycja kreacji na kanałach w serwisie YouTube 3.2. Tematyka kreacji reklamowych w serwisie YouTube 3.3. Forma kreacji reklamowych w serwisie YouTube 3.4. Analiza zmiennych pośrednich na podstawie bazy danych 3.4.1. Creative Agency i Media Agency - pomysłodawcy i producenci kreacji reklamowych 3.4.2. Zasięg kampanii-analiza wyświetleń płatnych do estymalnych 3.4.3. Pomiar ilościowy komentarzy użytkowników YouTube 3.4.4. Poziom sentymentu badanych kreacji 3.4.5. Format reklamowy w serwisie YouTube 3.4.6. Długość realnego wyświetlenia reklamy 3.4.7. Czas trwania kreacji reklamowych 3.4.8. Frekwencja kanałów tematycznych 3.4.9. Liczba subskrybentów kanałów w kontekście liderów i łącznej liczby wyświetleń 3.4.10. Zestawienie firm, marek i produktów w Top 5 3.4.11. Rodzaje reklamy ze względu na cel 3.4.12. Projektowani adresaci kampanii reklamowych w serwisie YouTube 3.4.13. Specyfikacja reklam ze względu na ich funkcję komunikacyjną 3.5. Kategoryzacja kampanii reklamowych ze względu na treść i przesłanie 3.5.1. Sposób dotarcia do odbiorcy - klucz zafascynowania Sally Hogshead 3.5.2. Bazowanie na emocjach - klasyfikacja Paula Ekmana 3.5.3. Odwołanie się do potrzeb-klasyfikacja Abrahama Masłowa 3.5.4. Pozycjonowanie w hierarchii wartości - kategoryzacja Maxa Schelera 3.5.5. Odniesienie do uniwersalnych wartości-klucz Michała Drożdża 3.6. Identyfikacja zjawiska lokowanie idei w reklamie 3.6.1. Rodzaj reklamy ze względu na typ promowanej idei "mieć" albo "być" 3.6.2. Frekwencja słów kluczowych w odniesieniu do głównej idei przekazu 3.6.3. Typologia idei w kreacjach reklamowych na kanałach YouTube ROZDZIAŁ IV MEDIALNOŚĆ PERSWAZYJNA IDEI - PROJEKT KATEGORYZACJI 1. Idea zwyciężania (homo vincens). Od pokonywania przeciwności po kult niezawodnej materii 2. Idea zabawy (homo ludens). Od ekskluzywności po hedonizm idestrukcjonizm 3. Idea kultu siebie (homo narcissus). Od zaspokojenia potrzeb po samouwielbienie 4. Idea relacji z innymi (homo socialis). Od wspólnotowej wiary po fetyszyzację jednostkowych pragnień 5. Idea stylu życia (homo eligens). Od wolnego wyboru po zniewolenie wyborem 6. Idea magiczności (homo magicus). Od sacrum po profanum 7. Idea nowoczesności (homo irretitus). Od wolności po kult technologii 8. Idea relacji z przyrodą (homo praedatorius). Od świadomości ekologicznej po ekomarketing 9. Idea wygody (homo confortatus). Od użyteczności po elitaryzm 10. Idea przeciwstawiania się przemocy (homoprotegens). Od hejtu po zaufanie ROZDZIAŁ V KATEGORIE FORM NARRACYJNYCH IDEA PLACEMENT- BADANIA NEUROMARKETINGOWE WYBRANYCH REKLAM 1. Analiza narracyjna jako metoda i narzędzie 1.1. Metody i cele analizy narracyjnej 1.2. Perswazyjność narracji 1.3. Teleologia analizy narracyjnej 2. Badania neuromarketingowe- specyfika i metodologia analizy reklam 2.1. Metodologia badań neuromarketingowych 2.2. Badania eyetrackingowe 2.3. Elektroencefalografia (EEG) jako wsparcie dla badań eyetrackingowych 2.4. Badania focusowe-materiał do analizy i interpretacji 3. Szczegółowa analiza form narracyjnych w idea placement- casestudy 3.1. Narracja katektyczna (Teledysk "The A-Z of YouTube: Celebrating 10 Years | #HappyBirthdayYouTube") 3.2. Narracja storytellingowa ("Historia Talizman | Podziel się tym, co masz cennego | Czego szukasz?") 3.3. Narracja celebrycka ("Huawei #PerfectlO in Imperfect World") 3.4. Narracja gamingowa ("WOJNA Z RAKIEM") 3.5. Narracja amplifikowana ("Studio Mistrzowie selfie - Konkurs #FantaSelfie") 4. Narracja jako nośniki przekaźnik idei - podsumowanie badań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 641 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149827 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Steady work.
Naucz się widzieć idealną latte Wyrzucanie kawy Wprowadzenie „Podręcznika taktycznego" Załatwię to za ciebie Najgorszy tydzień Rozwój i dalszy wzrost Dziewięć lekcji, z których warto skorzystać
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 432 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151193 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151192 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Drugie miejsce wydania i nazwa drugiego wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografie przy rozdziałach.
Pojęcie i istota, analizy i standardy najlepszych praktyk Koncepcja, definicje i standardy najlepszych praktyk Koncepcje analizy i pomiaru najlepszych praktyk w marketingu „Dobre praktyki” według kanonu i opracowania Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Studia przypadków najlepszych praktyk zarządzania marketingiem Paulina Kowara, Ilona Lipka: Realizacja strategii marketingowych na przykładzie Pepees S.A. Rafał Skonieczka: Uwarunkowania strategiczne wdrożenia systemu e-commerce na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa Ilona Skonieczka: Wybór strategii marketingowej a źródła finansowania usług w placówce medycznej Karolina Łęska, Natalia Milczarek: Blitzscaling jako strategia wzrostu platformy e-commerce na przykładzie firmy Shumee Monika Morawska, Aleksandra Stefaniak, Magdalena Stolarczyk: Analityka marketingowa - wartość marki a relacje z klientami Martyna Rzeźnicka, Kacper Żarski: Jak budować imperium na rynku chemii budowlanej i skutecznie podtrzymywać status niekwestionowanego lidera branży? Case study Atlas sp. z o.o. Wioletta Fabicka: Neuromarketing w procesie pozyskiwania klientów na przykładzie działań firmy IKEA Magdalena Skoneczna: Strategie marketingowe start-upów Justyna Dziedziela: ABB Contact Center - początek ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150007 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 259-268.
Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw Pojęcie marketingu międzynarodowego Badania marketingowe rynku międzynarodowego Pojęcie i specyfika badań rynku międzynarodowego Rodzaje badań Źródła informacji i metody badań Etapy strategii na rynku międzynarodowym Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa Ocena i selekcja rynków zagranicznych Określenie celów działania na rynkach zagranicznych Ustalenie sposobów ekspansji na rynki zagraniczne Określenie strategii marketing‑mix na rynkach zagranicznych Koordynacja działań Realizacja strategii i kontrola Ekspansja przedsiębiorstw na wybrane rynki zagraniczne Metody oceny i selekcji rynków zagranicznych Formy ekspansji na rynki zagraniczne Charakterystyka form ekspansji przedsiębiorstwa na rynki międzynarodowe Działania eksportowe Działania kooperacyjne niekapitałowe Sprzedaż licencji Franchising Kontrakt menedżerski Inwestycje kompleksowe Działania kooperacyjne kapitałowe Joint ventures Alianse strategiczne Inwestycje bezpośrednie Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym Rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym Pozostałe strategie funkcjonalne i ich związki ze strategią marketingową na rynku międzynarodowym Polityka produktu i ceny na rynku międzynarodowym Polityka produktu i jej rodzaje Cykl życia produktu na rynku międzynarodowym Kształtowanie marki produktu na rynku międzynarodowym Polityka cenowa na rynku międzynarodowym Ustalanie ceny w działalności eksportowej Aspekty finansowe decyzji cenowych na rynku międzynarodowym Formy płatności w transakcjach zagranicznych Faktoring międzynarodowy Forfaiting międzynarodowy Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym Czynniki dystrybucji Decyzje przedsiębiorstwa w zakresie dystrybucji na rynku międzynarodowym 168 Tworzenie kanału dystrybucji na rynku zagranicznym Polityka promocji na rynku międzynarodowym Czynniki promocji Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym Rodzaje strategii promocji na rynku międzynarodowym Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym Uwarunkowania organizacji działalności marketingowej na rynku międzynarodowym Rodzaje organizacyjnych struktur marketingu Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki międzynarodowe Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw Wykorzystanie franchisingu polskich firm na rynku międzynarodowym Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych Studia przypadków Grupa Maspex Wadowice Amica Wronki SA Grupa Selena Dr Irena Eris Solaris Bus & Coach Grupa Forte Grupa Nowy Styl LPP SA 245 Everlasting Flowers – firma z branży kwiaciarskiej 10. Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 288 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150358 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 177-179.
1. Strategie obecności przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym – etapy, treść i rodzaje 11 1.1. Badania rynków zagranicznych 12 1.2. Określenie celów działania na rynku zagranicznym 17 1.3. Określenie narzędzi marketingowych przedsiębiorstwa i formułowanie strategii marketing‑mix 18 1.4. Realizacja strategii i kontrola 22 1.5. Rodzaje strategii marketingowych na rynkach zagranicznych 23 2. Strategie marketing‑mix na rynkach zagranicznych 31 2.1. Polityka produktu na rynkach zagranicznych 31 2.2. Polityka cenowa na rynku zagranicznym 38 2.2.1. Ustalanie ceny w działalności eksportowej 39 2.2.2. Formy płatności w transakcjach zagranicznych 42 2.2.3. Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji 45 2.3. Polityka dystrybucji na rynku zagranicznym 48 2.4. Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym 56 2.4.1. Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym 57 2.4.2. Rodzaje działań promocyjnych 61 2.5. Marketing‑mix a orientacja internacjonalizacyjna przedsiębiorstw 63 2.6. Specyfika marketingu małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 65 2.6.1. Badania marketingowe rynków zagranicznych na użytek firm sektora MSP 67 2.6.2. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych małych i średnich firm na rynkach zagranicznych 69 2.6.3. Organizacja działalności marketingowej MSP na rynkach zagranicznych 72 3. Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych – wyniki badań wtórnych 75 3.1. Formy działania przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych 75 3.2. Strategie marketing‑mix polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 77 3.2.1. Badania marketingowe rynków zagranicznych i organizacja marketingu 78 3.2.2. Rodzaje i treść strategii marketing‑mix polskich firm na rynkach zagranicznych 81 4. Strategie marketing‑mix przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynkach zagranicznych. Studia przypadków 87 4.1. Charakterystyka założeń badawczych 87 4.2. Studia przypadków 90 4.2.1. Przedsiębiorstwo z branży ogrodniczej Everlasting Flowers 93 4.2.2. Przedsiębiorstwo z branży odzieżowej 97 4.2.3. Przedsiębiorstwo odzieżowe i sklep internetowy z odzieżą oraz tekstyliami 106 4.2.4. Producent w branży instalacyjno‑grzewczej 113 4.2.5. Producent obudów plastikowych dla wyrobów elektronicznych 120 4.2.6. Producent sprężarek do klimatyzacji pojazdów 128 4.2.7. Producent wstążek i dodatków do kwiatów 135 4.2.8. Producent komponentów plastikowych i metalowych do aparatury elektrycznej 140 4.2.9. Przedsiębiorstwo handlowe z branży motoryzacyjnej 147 4.2.10. Producent oprogramowania komputerowego dla przedsiębiorstw 152 4.2.11. Producent taśm i etykiet odzieżowych 157 4.2.12. Producent odlewów ze stopów aluminium 164
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 279 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148931 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Szkolenia i rozwój Pokazać inną drogę Model rozwoju i motywowania Masz pomysł, działaj Poligon doświadczalny Dla każdego coś rozwojowego Rozdział 2.Kompetencje menedżerskie PRL Od dyrektora do koordynatora zespołu Kluczem jest styl zarządzania Brygadzista menedżerem Rozdział 3. Budowanie zaangażowania Duża firma, dużo dobrego Zacznij od siebie Nowa strategia HRM Ankieta to dopiero początek Organizacja i zarządzanie Projektowanie procesów HRM Wyższy poziom organizacji Jak zwiększyć moc Przeprowadzić ludzi przez trudny proces Zwinny klient, zwinny bank .Rynek pracy/rekrutacja Przybysze ze Wschodu Klasyczne metody już nie wystarczą Dzisiaj wygrywa ten, kto ma ludzi. Cenzurka dla HR-owca Piłka w grze Proponujemy ci wyjazd za granicę Kultura organizacyjna Kultura silnikiem, który uniesie samolot Twój wynik - twoja odpowiedzialność ... Docenianie ma moc Corning out na co dzień Trudno przychodzi, łatwo odchodzi Dobrostan pracowników. Z naciskiem na ergonomię Wskaźnik szczęścia Radość w pracy - to się opłaca! Po pomoc do konsultanta Mentoring Dwustronny kontrakt Wyższy poziom organizacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 172
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka w kryminalistyce : praktyczny przewodnik / Darren R. Hayes ; przekład: Tomasz Walczak. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 628 stron : ilustracje ; 25 cm.
Tytuł oryginału: A practical guide to computer forensics investigations.
Rozdział 1. Zakres informatyki śledczej Rozdział 2. System operacyjny Windows i systemy plików Rozdział 3. Sprzęt komputerowy Rozdział 4. Zbieranie dowodów w laboratorium informatyki śledczej Rozdział 5. Dochodzenia z wykorzystaniem internetu Rozdział 6. Dokumentowanie dochodzenia Rozdział 7. Dopuszczalność dowodów elektronicznych Rozdział 8. Analiza śledcza sieci i reagowanie na incydenty Rozdział 9. Analiza śledcza urządzeń mobilnych Rozdział 10. Analiza aplikacji mobilnych w dochodzeniach Rozdział 11. Analiza śledcza zdjęć Rozdział 12. Analiza śledcza komputerów Mac Rozdział 13. Studia przypadków Rozdział 14. Analiza śledcza internetu rzeczy i nowe technologie przyszłości
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ą 119
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151060, 151061 (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150982 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współczesna scena innowacji : wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów / Andrzej H. Jasiński. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł ze strony przedtytułowej: Współczesna scena innowacji.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 237-252.
Rozdział 1. Innowacja – co to takiego? 1.1. Pojęcie i klasyfikacja innowacji 1.2. Nowe rodzaje innowacji 1.3. Jak mierzyć innowacje i innowacyjność? 1.4. Skąd się biorą innowacje? Rozdział 2. Czy proces innowacyjny per se nadal istnieje? 2.1. Trzy klasyczne triady 2.2. Jak rozumieć współczesny proces innowacji? 2.3. Transformacja wyników prac B+R w innowacje 2.4. Jaki model innowacji dla małej firmy? 2.5. Wieloprocesowy model innowacji dla dużej firmy Rozdział 3. Co słychać w świecie innowacji? 3.1. Sześć megatrendów 3.2. Jeszcze o światowej scenie innowacji 3.3. Innowacje z koronawirusem w tle Rozdział 4. Kto gra na narodowej scenie innowacji? 4.1. Koncepcja sceny innowacji i jej aktorzy 4.2. Przedsiębiorca-innowator 4.3. Przedsiębiorczy uniwersytet 4.4. Przedsiębiorcze państwo 4.5. Społeczeństwo obywatelskie Rozdział 5. Czy innowacje są wrażliwe na stan gospodarki? 5.1. Wzrost gospodarczy a innowacje 5.2. Ogólna ocena poziomu innowacyjności polskiej gospodarki 5.3. Czy w polskim przemyśle panuje stagnacja innowacji? 5.4. „Recepta na innowacje” 5.5. Innowacja potrzebuje finansowego wsparcia Rozdział 6. Co sprzyja, a co przeszkadza współpracy na linii biznes-nauka? 6.1. Podejmowanie współpracy firm z jednostkami naukowo-badawczymi 6.2. Czynniki sprzyjające współpracy 6.3. Motywatory i bariery współpracy w polskich warunkach 6.4. Zderzenie dwóch punktów widzenia 6.5. Regionalna scena innowacji jako arena współpracy Rozdział 7. Marketing na rynku innowacji: Co to takiego? 7.1. Czy istnieje rynek innowacji? 7.2. Marketing a procesy innowacyjne 7.3. Marketing S2B Rozdział 8. Gdzie innowacja spotyka się z marketingiem? 8.1. Wprowadzenie 8.2. Punkty styczności 8.3. Łączniki między innowacjami i marketingiem Rozdział 9. Czy innowacja osiągnie sukces bez prawnika? 9.1. Rola ochrony własności intelektualnej 9.2. Rozwiązania prawne 9.3. Zasady zarządzania własnością intelektualną 9.4. Procedury ochrony Rozdział 10. Audyt innowacyjny czy technologiczny? 10.1. Pojęcie i rodzaje audytu 10.2. Audyt technologiczny jako narzędzie diagnostyczne 10.3. Procedura audytu technologicznego Zamiast zakończenia. Wyzwania dla innowatorów, przedsiębiorców i menedżerów Załączniki. Studia przypadków 1. Poznański startup, który stworzył e-stetoskop 2. Marketing GIG – wart naśladowania 3. Audyt technologiczny spółki Strabag Polska
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 422 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150686 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 113-117.
1. Konkurencyjność i czynniki ją kształtujące - ujęcie teoretyczne 1.1. Konkurencyjność w ujęciu definicyjnym i klasyfikacyjnym 1.2. Konkurencyjność rolnictwa - interpretacja definicyjna i specyfika 1.3. Źródła i czynniki konkurencyjności 2. Wewnętrzne czynniki konkurencyjności 2.1. Potencjał produkcyjno-organizacyjny 2.2. Instrumenty konkurowania 2.3. Innowacyjność 3. Zewnętrzne czynniki konkurencyjności 3.1. Makroekonomiczne czynniki wpływające na działalność gospodarstw 3.2. Stopień oddziaływania czynników otoczenia na działalność gospodarstw 3.3. Zewnętrzne czynniki utrudniające prowadzenie i rozwój gospodarstw 4. Pozycja konkurencyjna i czynniki ją wzmacniające 4.1. Pozycja konkurencyjna 4.2. Czynniki wzmacniające pozycję konkurencyjną 4.3. Polityka gospodarcza wobec podmiotów użytkujących grunty z Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150724 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [281]-294.
Sylwia Kaczmarek, Miasto jako przestrzeń wymiany Armina Kapusta, Demolowanie miasta - geneza, przebieg, skutki Sylwia Kaczmarek, Jarosław Kazimierczak, Rewitalizacja i jej cechy Jarosław Kazimierczak, Piotr Kosmowski, Teoretyczno-metodologiczne założenia geograficznego studium przypadku demolowania i rewitalizacji miast Jarosław Kazimierczak, Geograficzne studium przypadku demolowania i rewitalizacji miast: procedura badawcza Sylwia Kaczmarek, Jarosław Kazimierczak, Demolowanie jako przyczyna rewitalizacji Sylwia Kaczmarek, Piotr Kosmowski, Demolowanie jako narzędzie rewitalizacji Armina Kapusta, Jarosław Kazimierczak, Demolowanie jako skutek rewitalizacji Sylwia Kaczmarek, Konkluzja
Sygnatura czytelni BWB: VII A 187
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147957 (1 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5192, 147956 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Identyfikacja typów przestrzeni publicznej / Agnieszka Kępkowicz. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2019. - 227 stron : fotografie, ilustracje, mapy ; 29 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-208. Indeks.
Typologia przestrzeni publicznej - stan badań 4. Metoda naukowa a proces poznawania przestrzeni 5. Przestrzeń publiczna 5.1.Przestrzeń publiczna - cechy i determinanty 5.2.Społeczne użytkowanie miejsc 5.3.Wzorce przestrzenne - efekt społecznego użytkowania miejsc 5.4.Miejsca spotkań i rekreacji 5.5.Przestrzeń publiczna a tereny zieleni 5.6.Czym jest dobra przestrzeń publiczna BUDOWANIE METODY IDENTYFIKACJI TYPÓW PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 7. Kryteria wyboru miejsc poddanych podziałowi typologicznemu 8. Dobór instrumentów badawczych do identyfikacji typów przestrzeni publicznej 9. Zasady identyfikacji typów rzeczywistych przestrzeni publicznej TESTOWANIE METODY 10. Wybór pola testowego 11. Charakterystyka obszaru testowego 11.1. Specyfika terenów suburbialnych 11.2. Charakterystyka gminy Izabelin 12. Wyodrębnienie obiektów przestrzeni publicznej - miejsc poddanych podziałowi typologicznemu 13. Identyfikacja typów rzeczywistych przestrzeni publicznej 13.1. Analiza danych i wyłonienie typów rzeczywistych 13.2. Charakterystyka typów rzeczywistych 13.2.1.Quasi-plaza 13.2.2.Plac przed wejściem do obiektu społeczno-kulturowego 13.2.3.Miejsce do celebrowania 13.2.4.Placyk przed wejściem do obiektu handlowo-usługowego 13.2.5.„Oswojony” las 13.2.6.Ukierunkowany teren rekreacyjny - plac zabaw 13.2.7.Zakątek „tajemniczy i przyjemny” 13.2.8.Wielofunkcyjna polana rekreacyjna 13.2.9.Ulica handlowa Zakątek „obywatelski” 13.2.11. Zieleniec 13.2.12. Dzika promenada 13.2.13. Ukierunkowany teren rekreacyjny - klub sportowy 13.2.14. Zakątek sąsiedzki 13.2.15. „Dziki” zakątek dla młodzieży 13.3.Uwagi na temat uzyskanych typów rzeczywistych 14. Wskazanie potencjału typów rzeczywistych do celów projektowych 14.1. Wyłonienie grup macierzowych 14.1.1.Grupa macierzowa: plaża 14.1.2.Grupa macierzowa: skwer społecznościowy 14.1.3.Grupa macierzowa: park leśny 14.2.Wzbogacenie typów rzeczywistych o cechy dobrej przestrzeni publicznej 14.2.1.Wyróżniki dobrej przestrzeni publicznej 14.2.2.Efekty wpływu wyróżników dobrej przestrzenipublicznej na poprawę dojrzałości typów rzeczywistych 14.3. Potencjał typów rzeczywistych w kontekście społecznego użytkowania miejsc 14.4.Potencjał typów rzeczywistych w kontekście innych ujęć typologicznych 14.5.Charakterystyka typów rzeczywistych w rozszerzeniu potencjalnym 15. Uzyskana typologia a zasób przestrzeni publicznej gminy Izabelin CZĘŚĆ V. PROCEDURA IDENTYFIKACJI TYPÓW RZECZYWISTYCH PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 16. Etap I. Rozpoznanie i charakterystyka badanego obszaru 17. Etap II. Wyodrębnienie obiektów przestrzeni publicznej 18. Etap III. Identyfikacja i charakterystyka typów rzeczywistych przestrzeni publicznej 19. Etap IV. Rozszerzenie implementacyjne do celów projektowych APLIKACJA METODY 20. Uzyskane efekty zastosowania metody 20.1. Specyfika przestrzeni publicznej danego terenu 20.1.1.Identyfikacja zasobu, jakim jest dana przestrzeńpubliczna 20.1.2. Diagnoza układu danej przestrzeni publicznej 20.1.3. Zalecenia do kształtowania dobrej przestrzeni publicznej 20.2. Metoda i jej spektrum badawcze 20.3. Przesłanie edukacyjne 21. Inne możliwości wykorzystania metody 21.1.Opracowanie standardów oraz sanacja przestrzeni publicznej danego terenu Pogłębienie diagnozy Kreacja dobrej przestrzeni publicznej oraz modernizacja miejscjuż istniejących
Sygnatura czytelni BWB: VII A 191
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5251 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 101-105.
Rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstw — ujęcie teoretyczne Istota i uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw Pojęcie konkurencyjności przedsiębiorstw - istota i wymiary Czynniki konkurencyjności sektora MSP Fundusze UE wspierające rozwój i konkurencyjność sektora MSP Instrumenty finansowe polityki strukturalnej na lata 2004-2006 ze szczególnym uwzględnieniem sektora MSP Instrumenty finansowe polityki strukturalnej na lata 2007-2013 ze szczególnym uwzględnieniem sektora MSP Inicjatywy wspólnotowe (JASPERS, JESSICA, JEREMIE) Sytuacja polskiego sektora MSP po roku 2004 Źródła finansowania działalności gospodarczej Sytuacja finansowa sektora MSP Bariery rozwoju sektora MSP Instrumenty inżynierii finansowej w ramach inicjatywy JEREMIE Obowiązki podmiotów zaangażowanych we wdrażanie wsparcia Mechanizm dotacyjny a mechanizm finansowania zwrotnego Funkcjonowanie inicjatywy JEREMIE w Polsce Wsparcie w ramach inicjatywy JEREMIE dla sektora MSP w województwie zachodniopomorskim - analiza wyników badań własnych Charakterystyka sektora MSP w województwie zachodniopomorskim Ocena wykorzystania środków inicjatywy JEREMIE przez sektor MSP Kierunki działań sektora MSP wynikające z udziału w inicjatywie JEREMIE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145326 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miasto - idea : nowe podejście do gospodarowania zasobami miasta / Michał Kudłacz. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 219 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 195-205.
Gospodarowanie zasobami miasta - podstawowe założenia wyjściowe Miasta w ujęciu teoretycznym Pola kontekstowe prowadzonych badań - przyjęte założenia Istota i układy klasyfikacyjne zasobów rozwoju Pojęcie wartości i kluczowych zasobów miast - ujęcie retrospektywne Początki formowania się miast i miejskości Idea miast starożytnych Koncepcje rozwoju miast od średniowiecza do okresu oświecenia Miasto rewolucji przemysłowej Miasto w przemianach gospodarczych XX w. Miasto przełomu XX i XXI w. Gospodarowanie zasobami miasta - założenia dla gospodarki linearnej Miejska gospodarka okrężna - podstawowe założenia teoretyczne Miejska gospodarka okrężna w ujęciu teoretycznym Idea miasta okrężnego - ramy konceptualne Realizacja założeń idei miasta okrężnego w wybranych polskich miastach Zarys modelowego ujęcia okrężnej gospodarki miejskiej oraz gospodarki linearnej Składowe modelu i ich charakterystyka Uszczegółowienie składowych modelu oraz wskaźniki pomiaru poziomu okrężności Ocena rozwoju wybranych miast w świetle założeń modelu circular economy Analiza polityk rozwoju Krakowa i Wrocławia Analiza polityki rozwoju miasta Krakowa Analiza polityki rozwoju miasta Wrocławia
Sygnatura czytelni BMW: II G 105 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15313 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności