Dziennikarze
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Ali Hashem Saad Ahmed
(1)
Dziuba Szymon
(1)
Hamer Hamza M
(1)
Lieb Rebecca
(1)
Oręziak Leokadia (1954- )
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Szymanski Jaimy
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łasecki Mateusz
(1)
Środa Jacek
(1)
Żyła Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1855)
Menedżerowie
(240)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(101)
Fizjoterapeuci
(100)
Dziennikarze
(5)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(73)
Lekarze
(58)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Pracodawcy
(20)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Biegli rewidenci
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Ortopedzi
(14)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Rodzice
(13)
Adwokaci
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Radcy prawni
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dyrektorzy HR
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Pracownicy banków
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Content marketing
(2)
Badania naukowe
(1)
Baza danych
(1)
Budżet
(1)
Dane
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Finanse publiczne
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Informacja
(1)
Języki programowania
(1)
Media społecznościowe
(1)
Polityka budżetowa
(1)
Przetwarzanie danych automatyczne
(1)
Publicystyka
(1)
Strefa euro
(1)
Systemy wspomagania decyzji
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wizualizacja danych
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Libia
(1)
Sudan
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 121-122.
Dla menedżerów i dziennikarzy, a także studentów i wykładowców.
Metoda Oceny Odchyleń (FAM) jako narzędzie w procesie podejmowania decyzji - aspekt teoretyczny 13 1.2. Rola czasu w analizie PERT - perspektywa historyczna 19 1.3. Time Now, czyli stan obecny i inne aspekty czasu rozważane w części eksperymentalnej 20 Zastosowanie metody FAM poprzez wykorzystanie modelu symultanicznego „S" w eksperymentach empirycznych 25 2.1. Rola symultanicznego modelu S w eksperymentach empirycznych 25 2.2. Proces testowania hipotezy poprzez przeprowadzanie eksperymentów z wykorzystaniem modelu S 27 2.3. Wybrane zagadnienia zarządzania remontami w specyficznych warunkach zarządzania procesami produkcji 29 2.4. Oceny realizacji inwestycji mieszkaniowych dla potrzeb kredytowania przedsięwzięć biznesowych 30 2.5. Klasyfikacja wg miary skupień-koncentracji, jako metoda wspomagająca zarządzanie jakością środowiska 32 2.6. Ocena poziomu wydolności pracowników w specyficznym środowisku pracy 33 2.7. Ocena cytokin prozapalnych w ostrym zapaleniu trzustki 36 2.8. Ocena raka narządu rodnego za pomocą FAM 38 2.9. Diagnostyka chłoniaka Hodgkina u dzieci i młodych dorosłych 40 2.10. Uwagi końcowe dotyczące stosowania metod analizy wielowymiarowej w praktyce 40 Zarządzanie za pomocą metody MBF (Management by Failures - zarządzanie przez niepowodzenia). Studium przypadku National Oil Company w Libii 43 3.2. Wprowadzenie do koncepcji zarządzania przez niepowodzenia MBF 45 3.3. Komponenty metody FAM 46 3.4. Prezentacja obiektów zastosowanych w procesie oceny 47 3.5. Praktyczne zastosowanie zaproponowanego systemu 50 3.6. Problem ewaluacji przy pomocy MBF 54 Wsparcie procesu podejmowania decyzji poprzez Management By Controlling (MBC). Studium przypadku 57 4.1. Teoretyczne aspekty oceny oferty handlowej 57 4.2. Co to jest koncepcja Zarządzania Przez Controlling - MBC? 58 4.3. Kryteria rozstrzygające o poziomie rozwoju ofert handlowych 60 4.4. Pomiar, ocena i wybór oferty spełniającej wymogi zamawiających w ramach metody MBC 61 4.5. Pojęcie struktury i procesu z punktu widzenie MBC 62 4.6. Ocena i weryfikacja poziomu rozwoju poszczególnych ofert za pomocą efektu synergicznego 63 System Wsparcia Zarządzania - zastosowania w fotowoltaice oraz w funkcjonowaniu urządzeń elektrycznych w Sudanie 67 5.1. Wprowadzenie do problemu pozyskiwania energii słonecznej w Sudanie 68 5.2. Instalacje fotowoltaiczne i baterie słoneczne 69 5.3. Proponowany system Wsparcia dla Zarządzania Przetwarzaniem Energii Słonecznej w Energię Elektryczną 70 5.4. System PSE - zastosowanie do Zamiany Energii Słonecznej na Elektryczną (System Wsparcia Zarządzania) 72 5.4.1. Populacja zastosowana w systemie 73 5.4.2. Czas stosowania PSE i kryteria oceny 73 5.5. Ocena i klasyfikacja w oparciu o cechy/czynniki 77 5.6. Model symultaniczny S jako fundament zamiany energii słonecznej na elektryczną (PSE) 77 5.7. Rozważania ekonomiczne 79 5.8. Funkcje systemu 80 Wykorzystanie metody FAM do badania i oceny mieszanek różnych rodzajów mąki w systemie FMC-FAM 87 6.1. Wprowadzenie do tematyki opracowania 87 6.2. Uzasadnienie podjęcia problematyki badań 89 6.3. Transponowanie metody szacowania odchyleń FAM do produkcji mąki o żądanych parametrach 91 6.4. Przykład empirycznej weryfikacji omawianego systemu 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150311, 150312, 150310 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla managerów, dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
01. Zwrot ku marketingowi treści Lepsza analityka treści spycha reklamę z jej ugruntowanej pozycji Rekomendacja: zbudować skoncentrowaną na kliencie strategie marketingową 02. Marketing treści versus strategia treści Strategia treści jest fundamentem marketingu treści Rozkładamy strategię treści na czynniki pierwsze 10 kroków do zbudowania strategii treści Marketing treści łączy strategię z klientami Trzy rodzaje marketingu treści W poszukiwaniu właściwego miksu treści: Coca-Cola i jej plan 70/20/10 03. Media konwergentne Terminologia mediów konwergentnych Marki spóźniają się z implementacją mediów konwergentnych Media konwergentne: 11 warunków sukcesu Mądre marki z powodzeniem wykorzystują media konwergentne Rekomendacje dla liderów marketingowych 04. Reklama natywna Dlaczego reklama natywna? Reklama natywna: zalety i wady Oferta reklamy natywnej Rekomendacje: krytyczne elementy sukcesu kampanii reklamy natywnej 05. Struktura organizacyjna dla content marketingu Wyzwanie content marketingu: nakarmić bestię Organizacje muszą mieć strukturę odpowiadającą potrzebom content marketingu Organizacyjne potrzeby content marketingu Orkiestracja content marketingu: modele organizacyjne Czas najwyższy zorganizować się na potrzeby content marketingu 06. Kultura treści Definicja "kultury treści" Dlaczego kultura treści pojawia się właśnie teraz Anatomia kultury treści Inspiracja: nieuchwytne paliwo kultury treści Ludzie: ludzki fundament kultury treści Proces: elementy usprawniające i rozwijające kulturę treści Dzięki mediom konwergentnym treści zapoczątkowują kolejne treści Warunki sukcesu 07. Globalna strategia treści Radzenie sobie z wyzwaniami globalnego content marketingu Kładziemy fundamenty z właściwymi ludźmi Usprawnianie i rozwijanie globalnej strategii treści Czynniki sukcesu globalnej strategii treści 08. Marketing czasu rzeczywistego Korzyści i wyzwania związane z RTM Sześć przypadków zastosowania RTM Przygotowanie się do RTM wymaga dwóch rodzajów planowania 09. Oprogramowanie content marketingowe Dlaczego wybór narzędzi content marketingowych jest taki trudny Szeroka oferta dostawców komplikuje obraz Wyłonią się stosy content marketingowe Dobre praktyki narzędzi content marketingowych 10. Efektywność content marketingu Ramy dla pomiarów w content marketingu Zdrowie marki Optymalizacja marketingowa Generowanie przychodów Wydajność operacyjna Doświadczenie klienta Innowacyjność Pomiary według celów biznesowych Rekomendacje dotyczące pomiarów content marketingowych 11. Kampanie kontekstowe Kampanie kontekstowe: definicja Uwarunkowania i trendy Marketing kontekstowy: korzyści Marketing kontekstowy: zagrożenia Strategiczne planowanie kampanii kontekstowych Partnerzy i ekosystem Budżetowanie kampanii kontekstowych Integracje technologiczne Dobre praktyki i rekomendacje Przyszłość kampanii kontekstowych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 245 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146148 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse Unii Europejskiej i strefy euro / Leokadia Oręziak. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020. - 217, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 201-217.
Dla naukowców, studentów, pracowników instytucji publicznych, dziennikarzy gospodarczych i polityków.
Budżet ogólny jako źródło finansowania działalności Unii Europejskiej Zasady uchwalania i realizacji budżetu ogólnego UE Rola wieloletnich ram finansowych w kształtowaniu budżetu Istota programowania wieloletniego Wieloletnie ramy finansowe 2014-2020 Istota systemu zasobów własnych i jego znaczenie dla autonomii finansowej UE Ewolucja struktury dochodów budżetu ogólnego Wydatki budżetowe Struktura wydatków z budżetu ogólnego UE i jej ewolucja w procesie integracyjnym Wydatki na rolnictwo — wspólna polityka rolna i rozwój obszarów wiejskich 44 Wydatki na politykę spójności UE Wydatki w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju oraz tzw. instrumentów szczególnych Beneficjenci netto i płatnicy netto do budżetu ogólnego UE Czynniki wpływające na poziom salda netto w rozliczeniach państw członkowskich z budżetem ogólnym UE Rabat brytyjski i inne mechanizmy korekcyjne na rzecz płatników netto Saldo netto w rozliczeniach z budżetem UE na tle korzyści z udziału w jednolitym rynku wewnętrznym Unii Redystrybucyjna rola budżetu ogólnego UE Wieloletnie ramy finansowe na lata 2021—2027 Propozycje Komisji Europejskiej z maja 2018 r. Główne obszary wydatków Wspólna polityka rolna Polityka spójności Wydatki na badania i innowacje Wydatki na ochronę klimatu Wydatki na działania zewnętrzne.Europejski Fundusz Rozwoju Nowe podejście do wydatków w WRF 2021—2027? Dotychczasowe i nowe źródła finansowania budżetu ogólnego UE w okresie 2021-2027 Wyzwania związane z pozyskiwaniem nowych zasobów własnych do budżetu UE Mechanizmy oddziaływania na politykę budżetową państw strefy euro i pozostałych państw członkowskich Unii Europejskiej Pakt Stabilności i Wzrostu jako instrument dyscyplinowania polityki Działalność Europejskiego Banku Centralnego w walce z kryzysem zadłużenia publicznego Wzmocnienie unijnych regulacji dyscyplinujących politykę budżetową państw Rozdział 5. Kierunki zmian na rzecz wzmocnienia stabilności strefy euro . Perspektywy przekształcenia Europejskiego Mechanizmu Stabilności
WE1120n
Sygnatura czytelni BWZ: V H 27
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6205 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciagnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Dla marketingowców, specjalistów PR, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Kuchnia. Wstęp do content marketingu Zbuduj dom dla swojej marki... w internecie Czym jest content marketing Rynek content marketingu w Polsce Mity na temat content marketingu Przedpokój. Budowanie persony Do kogo kierujesz swoją komunikację Czy to koniec demografii Jak budować personę Persony w procesie zakupowym Z czego powinna składać się persona Stwórz mapę empatii dla persony Jaki jest współczesny konsument Narcyzm Mobilność Pośpiech Indywidualizm Gabinet. Webwriting - jak pisać teksty do internetu Treści internetowe rozszyfrowane jak czytamy w internecie Copywriting internetowy Zasady webwritingu M-copywriting, pisanie na smartfony Neuromarketing na smartfonie Google is king Czego nie lubią algorytmy Google'a Jaką treść lubi Google Porozmawiaj ze swoim smartfonem Indeks czytelności treści (FOG) Idealna długość treści w internecie Stwórz czytelną strukturę tekstu Jakie treści preferuje Google W poszukiwaniu złotego środka Blogi Tytuł e-maila Długość linijki tekstu Długość paragrafu Długość wideo na YouTubie Podcasty Posty na Facebooku Posty na Twitterze Długość ma znaczenie Sposoby na tytuły internetowe Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce Jadalnia. Strategia content marketingowa Serce domu i marketera - strategia Audyt i analiza Potrzeby grupy docelowej - budowa person Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru Kalendarz redakcyjny Realizacja i pomiar działań Storytelling w content marketingu Neurony lustrzane Monomit i podróż bohatera Archetypy w budowaniu marki Od storytellingu do Hfe-story Content marketing w persona! brandingu Bądź widoczny Blog jako narzędzie personal brandingu Pokora przede wszystkim Content marketing marek luksusowych CSR w content marketingu Warsztat. Narzędzia content marketingowe Najpopularniejsze narzędzia Marketing momentów i komunikacja wizualna Social media w content marketingu Facebook Instagram Twitter YouTube Linkedln SlideShare Pinterest Blog firmowy Od czego zacząć prowadzenie błoga firmowego Blog firmowy w praktyce Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu Jak zwiększyć zaangażowanie w social media Ogród. Dystrybucja treści Narzędzia dystrybucji treści Recykling treści SEO a dystrybucja treści SEO kiedyś i dzisiaj Content marketing to nowe SEO Aktywny monitoring Influencer marketing Publikacje u wydawców146 Zautomatyzowana dystrybucja treści Jak zwiększać ruch na stronie internetowej Growth hacking PS. Kocham Cię Guest blogging Wzywaj do działania Grywałizacja i współpraca Komitywa WWW z social media Bezpłatna edukacja Testuj umiejscowienie przycisku do udostępniania treści Webwriting w growth hackingu Oswajamy Google + Testuj stronę „o nas" Pozwól sobie na więcej Martwe linki Ego bait Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet Kobieta to Twój kluczowy klient Jaką konsumentką jest kobieta Kobiety mają głos? Jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji Don't think pink! Womanology Poddasze. Przyszłość content marketingu Trendy na najbliższe lata Mobile First Strona WWW - content i design Wideo Real Time Marketing Komunikacja efemeryczna Sztuczna inteligencja i boty Omnichannel marketing Gustom-content Big data - wiemy jeszcze więcej! Contentowe tu i teraz! Trendy na nieco dalszą przyszłość Virtual i Augmented Reality Nowe nośniki treści Inteligentne gadżety Content przyszłości
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 236 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144985 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo danych i data storytelling / Łukasz Żyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 208 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 206-208.
Rozdział 1. Dane i dziennikarstwo — wprowadzenie 1.1.Czym jest dziennikarstwo danych 1.2.Dziennikarstwo danych jako metoda 1.3.Dane 1.4.Dziennikarstwo a świat cyfrowy 1.5.Otwarte dane 1.6.Warsztat dziennikarza pracującego z danymi 1.7.Dokąd zmierza dziennikarstwo cyfrowe? Rozdział 2. Dziennikarstwo danych — przykłady 2.1.Odkrywamy 2.2.Pokazujemy 2.3.Angażujemy Rozdział 3. Internet, czyli dziennikarstwo online 3.1.Internet 3.2.Jak działają strony internetowe 3.3.Język HTMLiCSS Rozdział 4. Dane — formaty, źródła, zdobywanie 4.1.Przetwarzanie danych 4.2.Źródła informacji 4.3.Dane na wniosek 4.3.1.Bądź przygotowany na opóźnienie 4.3.2.Kiedy informacja jest publiczna? 4.3.3.Kto ma obowiązek udzielenia informacji? 4.3.4.Wnioskuj o dane przetwarzalne 4.3.5.Precyzja i cierpliwość 4.3.6.Pytaj w różnych miejscach i testuj 4.3.7.Odmowa i co dalej? 4.4. A może zautomatyzować? 4.4.1.Wykorzystanie Google Sheets 4.4.2.Gdzie przechowywać dane? 4.4.3.Jakość i źródła ogólnodostępne Rozdział 5. Czyszczenie i agregacja danych 5.1.Pozbądź się śmieci 5.1.1.Sortowanie 5.1.2.Wyszukiwanie fasetowe 5.1.3.Wykrywanie duplikatów 5.1.4.Zastosowanie filtru tekstowego 5.1.5.Transformacje komórek 5.1.6.Usuwanie niewłaściwych danych 5.1.7.Grupowanie danych, czyli klastrowanie 5.2.Szukanie wzorców, czyli analiza 5.2.1.Odrobina statystyki 5.2.2.Powiązania i korelacje 5.3.Metody analizy w praktyce 5.3.1.Przygotowanie tabeli w Google Sheets 5.3.2.Analizy bazodanowe Rozdział 6. Jak tworzyć zrozumiałe i przyciągające uwagę wizualizacje 6.1.Po co i jak wizualizować? 6.2.Jak wygląda dobra wizualizacja? 6.2.1.Bądź uczciwy 6.2.2.Dobierz odpowiedni wykres 6.2.3.Wykorzystaj właściwe skale 6.2.4.Zastosuj odpowiednie kolory 6.2.5.Spraw, aby wizualizacja była czytelna 6.3.Najczęstsze błędy 6.3.1.Wykres 3D 6.3.2.Brak odwzorowania danych 6.3.3.Zbyt duże opisy i legenda 6.3.4.Brak różnic 6.3.5.Zmiana skali 6.4. Rodzaje wizualizacji 6.4.1.Wizualizacja proporcji 6.4.2.Porównanie kilku wartości 6.4.3.Śledzenie zmian w czasie 6.4.4.Obserwacja zależności między danymi 6.4.5.Zależności przestrzenne 6.4.6.Rozkład cechy statystycznej Rozdział 7. Data storytelling 7.1.Składowe 7.2.Wzorce, czyli szkielet data story 7.2.1.Wzorce argumentacji 7.2.2.Wzorce przepływu 7.2.3.Wzorce kadrowania narracji 7.2.4.Wzorce empatii i emocji 7.2.5.Wzorce zaangażowania 7.3.Elementy GUI 7.4.Data storytelling w praktyce Rozdział 8. Jak stworzyć wizualizacje 8.1.Na początek coś prostego — Datawrapper 8.2.Flourish 8.3.Sieci społecznościowe 8.4.Coś bardziej zaawansowanego, czyli Tableau 8.5.Ekosystem, czyli Google Charts i Google Maps 8.6.Infogram 8.7.Łączenie wizualizacji Rozdział 9. Wstęp do programowania 9.1.Zmienne 9.2.Obiekty 9.3.Tablice 9.4.Tablice i obiekty 9.5.Funkcje 9.6.Instrukcje warunkowe Rozdział 10. Wizualizacja zaprogramowana 10. 1. Chart.js 10.2.Highcharts i AmCharts 10.3.p5.js lO.4. ECharts 10.5. Vega-Lite Rozdział 11. Data story w sieci Dodatek A. Wywiad z Dominikiem Uhligiem, redaktorem naczelnym serwisu BIQdata „Gazety Wyborczej"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153007 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności