Blogerzy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Lieb Rebecca
(1)
Szymanski Jaimy
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1855)
Menedżerowie
(240)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(101)
Fizjoterapeuci
(100)
Blogerzy
(-)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(73)
Lekarze
(58)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Pracodawcy
(20)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Biegli rewidenci
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Ortopedzi
(14)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Rodzice
(13)
Adwokaci
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Radcy prawni
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dyrektorzy HR
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Pracownicy banków
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Content marketing
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla managerów, dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
01. Zwrot ku marketingowi treści Lepsza analityka treści spycha reklamę z jej ugruntowanej pozycji Rekomendacja: zbudować skoncentrowaną na kliencie strategie marketingową 02. Marketing treści versus strategia treści Strategia treści jest fundamentem marketingu treści Rozkładamy strategię treści na czynniki pierwsze 10 kroków do zbudowania strategii treści Marketing treści łączy strategię z klientami Trzy rodzaje marketingu treści W poszukiwaniu właściwego miksu treści: Coca-Cola i jej plan 70/20/10 03. Media konwergentne Terminologia mediów konwergentnych Marki spóźniają się z implementacją mediów konwergentnych Media konwergentne: 11 warunków sukcesu Mądre marki z powodzeniem wykorzystują media konwergentne Rekomendacje dla liderów marketingowych 04. Reklama natywna Dlaczego reklama natywna? Reklama natywna: zalety i wady Oferta reklamy natywnej Rekomendacje: krytyczne elementy sukcesu kampanii reklamy natywnej 05. Struktura organizacyjna dla content marketingu Wyzwanie content marketingu: nakarmić bestię Organizacje muszą mieć strukturę odpowiadającą potrzebom content marketingu Organizacyjne potrzeby content marketingu Orkiestracja content marketingu: modele organizacyjne Czas najwyższy zorganizować się na potrzeby content marketingu 06. Kultura treści Definicja "kultury treści" Dlaczego kultura treści pojawia się właśnie teraz Anatomia kultury treści Inspiracja: nieuchwytne paliwo kultury treści Ludzie: ludzki fundament kultury treści Proces: elementy usprawniające i rozwijające kulturę treści Dzięki mediom konwergentnym treści zapoczątkowują kolejne treści Warunki sukcesu 07. Globalna strategia treści Radzenie sobie z wyzwaniami globalnego content marketingu Kładziemy fundamenty z właściwymi ludźmi Usprawnianie i rozwijanie globalnej strategii treści Czynniki sukcesu globalnej strategii treści 08. Marketing czasu rzeczywistego Korzyści i wyzwania związane z RTM Sześć przypadków zastosowania RTM Przygotowanie się do RTM wymaga dwóch rodzajów planowania 09. Oprogramowanie content marketingowe Dlaczego wybór narzędzi content marketingowych jest taki trudny Szeroka oferta dostawców komplikuje obraz Wyłonią się stosy content marketingowe Dobre praktyki narzędzi content marketingowych 10. Efektywność content marketingu Ramy dla pomiarów w content marketingu Zdrowie marki Optymalizacja marketingowa Generowanie przychodów Wydajność operacyjna Doświadczenie klienta Innowacyjność Pomiary według celów biznesowych Rekomendacje dotyczące pomiarów content marketingowych 11. Kampanie kontekstowe Kampanie kontekstowe: definicja Uwarunkowania i trendy Marketing kontekstowy: korzyści Marketing kontekstowy: zagrożenia Strategiczne planowanie kampanii kontekstowych Partnerzy i ekosystem Budżetowanie kampanii kontekstowych Integracje technologiczne Dobre praktyki i rekomendacje Przyszłość kampanii kontekstowych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 245 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146148 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności