Zawiślak Marek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Zawiślak Marek
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Blogerzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing
(2)
Content marketing
(1)
Innowacje
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeksy.
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXl wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitalu marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji Kształtowane oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Pro1ektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promoc1a sprzedaży, wydarzenia i doŚwiadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpoŚredni i interaktywny, marketing Szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 281 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149583 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler (Northwestern University), Kevin Lane Keller (Dartmouth College) ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) oraz prof. dr. hab. Henryka Mruka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Marketing Management 14th Edition" (dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Na stronie tytułowej i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Pearson. W książce także ISBN oryginału.
Indeksy.
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXI wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitału marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji ROZDZIAŁ 12 ROZDZIAŁ 13 ROZDZIAŁ Kształtowanie oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Projektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152502 N, 152503 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla managerów, dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
01. Zwrot ku marketingowi treści Lepsza analityka treści spycha reklamę z jej ugruntowanej pozycji Rekomendacja: zbudować skoncentrowaną na kliencie strategie marketingową 02. Marketing treści versus strategia treści Strategia treści jest fundamentem marketingu treści Rozkładamy strategię treści na czynniki pierwsze 10 kroków do zbudowania strategii treści Marketing treści łączy strategię z klientami Trzy rodzaje marketingu treści W poszukiwaniu właściwego miksu treści: Coca-Cola i jej plan 70/20/10 03. Media konwergentne Terminologia mediów konwergentnych Marki spóźniają się z implementacją mediów konwergentnych Media konwergentne: 11 warunków sukcesu Mądre marki z powodzeniem wykorzystują media konwergentne Rekomendacje dla liderów marketingowych 04. Reklama natywna Dlaczego reklama natywna? Reklama natywna: zalety i wady Oferta reklamy natywnej Rekomendacje: krytyczne elementy sukcesu kampanii reklamy natywnej 05. Struktura organizacyjna dla content marketingu Wyzwanie content marketingu: nakarmić bestię Organizacje muszą mieć strukturę odpowiadającą potrzebom content marketingu Organizacyjne potrzeby content marketingu Orkiestracja content marketingu: modele organizacyjne Czas najwyższy zorganizować się na potrzeby content marketingu 06. Kultura treści Definicja "kultury treści" Dlaczego kultura treści pojawia się właśnie teraz Anatomia kultury treści Inspiracja: nieuchwytne paliwo kultury treści Ludzie: ludzki fundament kultury treści Proces: elementy usprawniające i rozwijające kulturę treści Dzięki mediom konwergentnym treści zapoczątkowują kolejne treści Warunki sukcesu 07. Globalna strategia treści Radzenie sobie z wyzwaniami globalnego content marketingu Kładziemy fundamenty z właściwymi ludźmi Usprawnianie i rozwijanie globalnej strategii treści Czynniki sukcesu globalnej strategii treści 08. Marketing czasu rzeczywistego Korzyści i wyzwania związane z RTM Sześć przypadków zastosowania RTM Przygotowanie się do RTM wymaga dwóch rodzajów planowania 09. Oprogramowanie content marketingowe Dlaczego wybór narzędzi content marketingowych jest taki trudny Szeroka oferta dostawców komplikuje obraz Wyłonią się stosy content marketingowe Dobre praktyki narzędzi content marketingowych 10. Efektywność content marketingu Ramy dla pomiarów w content marketingu Zdrowie marki Optymalizacja marketingowa Generowanie przychodów Wydajność operacyjna Doświadczenie klienta Innowacyjność Pomiary według celów biznesowych Rekomendacje dotyczące pomiarów content marketingowych 11. Kampanie kontekstowe Kampanie kontekstowe: definicja Uwarunkowania i trendy Marketing kontekstowy: korzyści Marketing kontekstowy: zagrożenia Strategiczne planowanie kampanii kontekstowych Partnerzy i ekosystem Budżetowanie kampanii kontekstowych Integracje technologiczne Dobre praktyki i rekomendacje Przyszłość kampanii kontekstowych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 245 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146148 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla prezesów firm, dyrektorów oddziałów, specjalistów B+R, marketingowców, menedżerów do spraw nowych produktów i innowacji, menedżerów liniowych, a także dla studentów programów MBA i zarządzania.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 786 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 142856 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135368 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności