Keller Kevin Lane (1956- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Keller Kevin Lane (1956- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Netogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce, a także dla menedżerów i szefów marketingu, pracowników agencji reklamowych i public relations.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 197 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134846 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129829 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXl wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitalu marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji Kształtowane oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Pro1ektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promoc1a sprzedaży, wydarzenia i doŚwiadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpoŚredni i interaktywny, marketing Szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 281 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149583 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler (Northwestern University), Kevin Lane Keller (Dartmouth College) ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) oraz prof. dr. hab. Henryka Mruka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Marketing Management 14th Edition" (dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Na stronie tytułowej i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Pearson. W książce także ISBN oryginału.
Indeksy.
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXI wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitału marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji ROZDZIAŁ 12 ROZDZIAŁ 13 ROZDZIAŁ Kształtowanie oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Projektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152502 N, 152503 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności