Kotler Philip (1931- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(15)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Biblioteka Międzywydziałowa
(12)
Biblioteka WEiZ
(19)
Biblioteka WWFiF
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kotler Philip (1931- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(27)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Marketing
(22)
Badania marketingowe
(2)
Innowacje
(2)
Zarządzanie
(2)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Marketing administracyjny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing taktyczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Rynek
(1)
Teoria chaosu
(1)
Turystyka
(1)
Wartość
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
Felieton
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134620, 134621, 134618, 134619 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131735 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4401 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Podróż marketingowa: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta Autentyczne doświadczenia w podróży: marketing w działaniu MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Proces marketingowy Zrozumienie rynku i potrzeb klientów Potrzeby klientów, pragnienia i popyt Oferta rynkowa: produkty (usługi) i doznania Wartość i satysfakcja klienta Wymiana i relacje Rynki Projektowanie strategii marketingowej zorientowanej na klienta Wybór klientów, którym będziemy służyć Wybór propozycji wartości Ukierunkowanie firmy na rynek (orientacje zarządzania marketingowego) Przygotowanie zintegrowanego planu i programu marketingowego Budowanie relacji z klientem Zarządzanie relacjami z klientem Zmieniający się charakter relacji z klientem Zarządzanie relacjami partnerskimi Pozyskiwanie wartości od klienta Tworzenie lojalności i utrzymanie klientów Rosnący udział w budżecie klienta Budowanie kapitału klientów Zmieniający się krajobraz marketingu Niepewne otoczenie gospodarcze Epoka informacji cyfrowej Przyśpieszająca globalizacja Marketing zrównoważony: potrzeba bardziej etycznych i odpowiedzialnych społecznie działań Wzrost znaczenia marketingu nienastawionego na zysk (not-for-profit) STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM Planowanie strategiczne firmy: zdefiniowanie roli marketingu Określenie misji zorientowanej na rynek Określenie celów firmy Tworzenie portfela produkcji Planowanie marketingowe: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem Partnerstwo z innymi działami tej samej firmy Partnerstwo z podmiotami systemu marketingowego Strategia marketingowa i marketing mix Strategia marketingowa zorientowana na klienta Tworzenie zintegrowanego marketingu mix Zarządzanie działaniami marketingowymi Analiza marketingowa Planowanie marketingowe Organizacja działu marketingu Kontrola marketingowa Mierzenie zwrotu z inwestycji marketingowych i zarządzanie nim ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO Mikrootoczenie firmy Firma Dostawcy Pośrednicy marketingowi Konkurenci Interesariusze Klienci Makrootoczenie firmy Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Środowisko przyrodniczo-naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne i społeczne Otoczenie kulturowe Reagowanie na otoczenie marketingowe ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW Informacja marketingowa i wiedza o klientach Szacowanie potrzeb w zakresie informacji marketingowej Opracowywanie informacji marketingowej Dane wewnętrzne Wywiad marketingowy Badania marketingowe Opracowanie planu badań Zbieranie danych wtórnych Zbieranie danych pierwotnych Wdrożenie planu badań Interpretacja wyników i sprawozdanie Analiza i zastosowania informacji marketingowej Zarządzanie relacjami z klientem (customer relationship management - CRM) Dystrybucja i zastosowanie informacji marketingowej Inne kwestie związane z informacją marketingową Badania marketingowe w małych firmach i organizacjach non profit Międzynarodowe badania marketingowe Polityka społeczna i etyka w badaniach marketingowych ZROZUMIENIE ZACHOWAŃ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO Rynki konsumenta i zachowanie zakupowe nabywcy indywidualnego Model zachowania nabywcy indywidualnego Czynniki wpływające na zachowanie nabywcy indywidualnego Proces podejmowania decyzji przez nabywcę Proces podejmowania decyzji przez nabywcę w wypadku nowych produktów Rynki biznesowe i zachowanie zakupowe nabywcy instytucjonalnego Rynki biznesowe Zachowanie nabywcy instytucjonalnego TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH Segmentacja rynków konsumenta Segmentacja rynku przedsiębiorstw Segmentacja rynków międzynarodowych Wymogi skutecznej segmentacji Wybór rynków docelowych (targeting) Ocena segmentów rynku Wybór docelowych segmentów rynku Społecznie odpowiedzialny marketing ukierunkowany Różnicowanie i pozycjonowanie Mapy percepcji Wybór strategii różnicowania i pozycjonowania Komunikowanie i zyskiwanie wybranej pozycji PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Produkty (usługi) i doświadczenia Poziomy produktów (usług) Klasyfikacja produktów (usług) Decyzje dotyczące produktów (usług) Decyzje dotyczące pojedynczych produktów (usług) Decyzje dotyczące linii produktów Decyzje dotyczące asortymentu produktów Marketing usług Istota i cechy charakterystyczne usług Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych Strategia marki: budowanie silnej marki Wartość marki Budowanie silnej marki OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU Strategia rozwoju nowych produktów Proces opracowywania nowych produktów Poszukiwanie pomysłu Ocena i selekcja pomysłów Opracowywanie i testowanie koncepcji produktu Opracowywanie strategii marketingowej Analiza biznesowa Opracowywanie produktu Testy rynkowe Komercjalizacja Zarządzanie procesem opracowywania nowych produktów Opracowywanie nowych produktów skoncentrowane na kliencie Zespołowe opracowywanie nowych produktów Systematyczne opracowywanie nowych produktów Strategie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Faza wzrostu Faza dojrzałości Faza spadku Dodatkowe kwestie związane z produktami (usługami) Decyzje dotyczące produktów a odpowiedzialność społeczna Międzynarodowy marketing produktów (usług) STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Najważniejsze strategie cenowe Ustalanie cen oparte na wartości dla klienta Ustalanie cen oparte na kosztach Ustalanie cen oparte na porównaniu z cenami konkurentów Inne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na decyzję o cenie Całościowa strategia marketingowa, cele oraz marketing mix Uwarunkowania organizacyjne Rynek i popyt Gospodarka
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler. - 7th edition. International edition. - Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2005. - XXVI, 581, [107] stron : ilustracje ; 28 cm.
Bibliografia strony [647]-[669].
Sygnatura czytelni BWF: SOLDAR
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FZ 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137908 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5086 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Chaotics : the Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulence.
Miejsce wydania ze strony internet. wydawnictwa.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 524 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 123
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124045 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3791 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Ten Deadly Marketing Sins : Signs and Solutions.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 72
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2048 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Dla menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97683 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 614 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 2935 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4852 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; przekł. Robert Bartołd [i in.]. - Dodr. - Poznań : Rebis - Dom Wydaw., [2007]. - XXXI, [1], 754 s. : il., rys., schem., tab., wykr. ; 26 cm.
Tyt. oryg. : Marketing Management.
U góry s. tyt.: Wyd.11 [oryg.].
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2627 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; przekł. Robert Bartołd [i in.]. - Dodr. - Poznań : Rebis - Dom Wydaw., cop. 2005. - XXXI, [1], 754 s. : il., rys., schem., tab., wykr. ; 27 cm.
Tyt. oryg. : Marketing Management.
U góry s. tyt. : Wyd.11 [oryg.].
Sygnatura czytelni BWF: V G 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4472 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXl wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitalu marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji Kształtowane oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Pro1ektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promoc1a sprzedaży, wydarzenia i doŚwiadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpoŚredni i interaktywny, marketing Szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 281 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149583 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler (Northwestern University), Kevin Lane Keller (Dartmouth College) ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) oraz prof. dr. hab. Henryka Mruka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Marketing Management 14th Edition" (dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Na stronie tytułowej i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: Pearson. W książce także ISBN oryginału.
Indeksy.
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXI wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitału marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji ROZDZIAŁ 12 ROZDZIAŁ 13 ROZDZIAŁ Kształtowanie oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Projektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152502 N, 152503 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing - Management : Analyse, Planung und Kontrolle / Philip Kotler. - Aufl.4. - Stuttgart : C.E. Poeschel, 1989. - XXI, 763 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Tyt.oryg.: Marketing Management : Analysis, Planning and Control.
Zsfassung
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 5750 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd. 6 / [redaktor naukowy wydania polskiego Marek Belka]. - Warszawa : Gebethner & Ska, copyright 1994. - XXX, 743 stron : ilustracje ; 27 cm.
U dołu strony tytułowej nazwa wydawnictwa oryginału: Prentice-Hall International, Inc.
Indeksy.
Dla studentów, menedżerów, przedsiębiorców, a także osób zarządzających instytucjami nie nastawionymi na zysk.
Część I Istota zarządzania marketingowego 1 Krytyczna rola marketingu w organizacjach i w społeczeństwie (Janusz Dziwota) Prowadzenie biznesu w szybko zmieniającej się gospodarce światowej Gospodarka zglobalizowana Luka dochodowa Imperatyw środowiskowy Inne zagadnienia Nowe spojrzenie na firmę Plan rozdziału Podstawowe pojęcia marketingu Potrzeby, pragnienia i popyt Produkty Wartość, cena i zadowolenie Wymiana, transakcje i związki Rynki Marketing i uczestnicy rynku (oferenci) Zarządzanie marketingowe Orientacja przedsiębiorstwa na rynek Koncepcja produkcji Koncepcja produktu Koncepcja sprzedaży Koncepcja marketingowa Koncepcja marketingu społecznego Gwałtowna ekspansja zarządzania marketingowego W sektorze biznesu W sektorze organizacji typu non-profit W sektorze międzynarodowym 2 Budowanie zadowolenia klienta poprzez jakość, obsługę i wartość (Tomasz Domański) Zdefiniowanie wartości oraz zadowolenia klienta Wartość dla klienta Zadowolenie klienta Dostarczanie klientowi wartości i zadowolenia Łańcuch wartości System dostarczania wartości Jak nie tracić klientów? Koszty utraty klientów Potrzeba zatrzymania klienta Marketing powiązań firmy z klientami: klucz do sukcesu Opłacalność klienta: ostateczny test Wdrażanie marketingu pełnej jakości (total quality marketing) 3 Tworzenie podstaw poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne (Ewa Tomaszewska) Istota dobrze funkcjonującego biznesu Uczestnicy Procesy (funkcjonowanie) Zasoby Organizacja Planowanie strategiczne przedsiębiorstwa Misja przedsiębiorstwa Tworzenie strategicznych jednostek biznesu Rozdział środków między SJB Planowanie nowego biznesu Planowanie strategiczne biznesu Misja biznesu Analiza otoczenia zewnętrznego (Analiza możliwości i zagrożeń) Analiza środowiska wewnętrznego (Analiza sił i słabości) Formułowanie celów Formułowanie strategii Formułowanie programu Wdrażanie Zbieranie informacji z niższych szczebli organizacyjnych i kontrola 4 Kierowanie procesem marketingu i planowanie marketingowe (Ewa Tomaszewska) Proces marketingu Analiza możliwości rynkowych Badanie i wybór docelowych rynków działania oraz pozycjonowanie oferty rynkowej Projektowanie strategii marketingowej Opracowanie programu marketingowego Organizacja, wdrażanie i kontrola działań marketingowych Charakter i części składowe planu marketingowego Streszczenie dla kierownictwa Bieżąca sytuacja marketingowa Analiza problemów i możliwości Cele Strategia marketingowa Plany operacyjne Prognoza zysków i strat Kontrola Aneks: Teoria efektywnej alokacji zasobów marketingowych (Ewa Tomaszewska) Część II Analiza możliwości rynkowych 5 System informacji marketingowej i badania marketingowe (Jarosław Neneman) Pojęcie i elementy składowe systemu informacji marketingowej System dokumentacji w przedsiębiorstwie Cykl od zamówienia do płatności System dokumentowania sprzedaży Projektowanie systemu dokumentacji zorientowanego na użytkownika System wywiadu marketingowego System badań marketingowych Wykonawcy badań marketingowych Zasięg badań marketingowych Przebieg badań marketingowych Charakterystyka dobrych badań marketingowych Wykorzystanie badań marketingowych przez zarząd przedsiębiorstwa System wspomagania decyzji marketingowych 6 Analiza otoczenia marketingowego (Zbigniew Wiatr) Analiza potrzeb i trendów w makrootoczeniu Rozpoznanie i reakcja na główne czynniki makroekonomiczne Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Otoczenie naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne Otoczenie kulturowe 7 Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywcy (Ewa Tomaszewska) Model zachowania konsumenta Zasadnicze czynniki wpływające na zachowanie konsumenta Czynniki kulturowe Czynniki społeczne Czynniki osobiste Czynniki psychologiczne Proces podejmowania decyzji zakupu Role w procesie zakupu Typy zachowań na rynku Badanie procesu podejmowania decyzji zakupu Fazy w procesie podejmowania decyzji zakupu 8 Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych (Zbigniew Wiatr) Rynek przedsiębiorstw Uczestnicy rynku Decyzje dotyczące zakupu podejmowane przez przedsiębiorstwa Uczestnicy procesu zakupu na rynku przedsiębiorstw Jakie czynniki wywierają największy wpływ na nabywców na rynku przedsiębiorstw? Sposób podejmowania decyzji zakupu przez nabywców na rynku przedsiębiorstw Rynek instytucji i zamówień rządowych 9 Analiza gałęzi i konkurentów (Jarosław Neneman) Identyfikacja konkurentów przedsiębiorstwa Gałęziowy wymiar konkurencji Rynkowy wymiar konkurencji Identyfikacja strategii konkurentów Identyfikacja celów firm konkurencyjnych Ocena silnych i słabych stron konkurentów Ocena wzorców reakcji konkurentów Projektowanie systemu wywiadu o konkurentach Którego konkurenta zaatakować? Między orientacją na konkurenta i orientacją na klienta Część III Badanie i wybór rynków docelowych 10 Mierzenie i prognozowanie popytu rynkowego (Jarosław Neneman) Podstawowe pojęcia stosowane przy mierzeniu popytu Mnogość miar popytu Który rynek badać? Pojęcia związane z mierzeniem popytu Szacowanie bieżącego popytu Potencjał całego rynku Potencjał rynku lokalnego Szacowanie wielkości sprzedaży gałęzi i udziałów w rynku Szacowanie przyszłego popytu Badania intencji nabywców Zestawienie opinii personelu działu sprzedaży Opinia ekspertów Metoda testu rynkowego Analiza szeregów czasowych Statystyczna analiza popytu 11 Identyfikacja segmentów rynku i wybór rynków docelowych (Janusz Dziwota) Segmentacja rynku Ogólne podejście do zagadnienia segmentacji rynku Rynki, segmenty rynku i nisze rynkowe Wzorce segmentacji rynku Procedura segmentacji rynku Kryterium segmentacji rynków konsumentów Kryteria segmentacji rynku przedsiębiorstw Opracowanie profilu segmentu rynku konsumentów Warunki efektywnej segmentacji Wybór rynku docelowego Ocena segmentów rynku Wybór segmentów rynku Inne problemy segmentacji Część IV Rozwój strategii marketingowych 12 Różnicowanie i pozycjonowanie oferty marketingowej (Elżbieta Guzek) Instrumenty procesu różnicowania Różnicowanie produktu Różnicowanie usług Różnicowanie ze względu na personel Różnicowanie poprzez budowanie image Tworzenie strategii pozycjonowania Ile różnic promować? Które różnice promować? Przekazywanie informacji o pozycjonowaniu przedsiębiorstwa 13 Rozwój, testowanie i wprowadzanie nowych produktów i usług na rynek (Elżbieta Guzek, Małgorzata Ewa Guzek) Dylemat rozwoju nowego produktu Efektywne rozwiązania organizacyjne Tworzenie pomysłów Źródła pomysłów na nowy produkt Techniki generowania pomysłów Selekcja pomysłów Sposoby oceny pomysłów na produkt Rozwój i testowanie koncepcji produktu Rozwój koncepcji produktu Testowanie koncepcji Rozwój strategii marketingowej Analiza ekonomiczna Szacowanie wielkości sprzedaży Szacowanie kosztów i zysków Rozwój produktu Testowanie rynku Komercjalizacja produktu Kiedy (określenie odpowiedniego momentu) Gdzie (strategia geograficzna) Komu (przyszli klienci) Jak (strategia wprowadzenia produktu na rynek) Proces akceptacji produktu przez konsumenta Pojęcia innowacji, dyfuzji i akceptacji Etapy procesu akceptacji Indywidualne różnice w skłonności do akceptacji innowacji Rola oddziaływania osobistego Wpływ cech produktu na szybkość akceptacji innowacji Cechy nabywców instytucjonalnych a szybkość akceptacji innowacji 14 Cykl życia produktu a strategie marketingowe (Elżbieta Guzek) Cykl życia produktu Popytowo-technologiczny cykl życia Fazy cyklu życia produktu Cykl życia klasy, formy i marki produktu Inne kształty krzywej cyklu życia produktu Uzasadnienie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Strategie marketingowe w fazie wprowadzenia Faza wzrostu Strategie marketingowe w fazie wzrostu Faza dojrzałości Strategie marketingowe w fazie dojrzałości Faza spadku Strategie marketingowe w fazie spadku Podsumowanie i krytyka pojęcia cyklu życia produktu Pojęcie ewolucji rynku Fazy ewolucji rynku Dynamika konkurencji przez cechy produktu 15 Projektowanie strategii marketingowych: liderzy, pretendenci, naśladowcy i specjaliści (Tomasz Domański) Strategie liderów rynkowych Poszerzanie rynku Obrona udziału w rynku Zwiększanie udziału w rynku Strategie pretendentów rynkowych Określanie celów strategicznych i przeciwników Wybór strategii ataku Strategie naśladowców rynkowych Strategie specjalistów rynkowych 16 Projektowanie strategii dla rynku globalnego (Wawrzyniec Rudolf) Decyzja o rozpoczęciu działalności za granicą Na które rynki wejść? W jaki sposób wejść na rynek? Eksport pośredni Eksport bezpośredni Licencjonowanie Joint ventures Inwestycje bezpośrednie Proces umiędzynarodowienia Decydowanie o programie marketingowym Produkt Promocja Cena Kanały dystrybucji Decydowanie o organizacji marketingu Dział eksportu Dział międzynarodowy Organizacja globalna Część V Planowanie programów marketingowych 17 Zarządzanie liniami produktów, markami i opakowaniem (Michał Lasocki) Co to jest produkt? Pięć poziomów produktu Hierarchia produktów Klasyfikacja produktów Decyzje odnośnie asortymentu Decyzje odnośnie linii produktów Analiza linii produktów Długość linii produktów Decyzja o modernizacji linii Uwypuklenie jednego elementu linii Przerzedzanie linii Decyzje dotyczące marki Czym jest marka? Pojęcie i pomiar wartości marki (brand equity) Wybór strategii nadania marki Decyzje odnośnie sponsorowania marki Decyzje odnośnie nazwy (marki) Decyzje odnośnie strategii marki Decyzje o repozycjonowaniu marki Decyzje dotyczące opakowania i etykiety 18 Zarządzanie firmami usługowymi i usługami pomocniczymi (Tomasz Domański, Janusz Dziwota) Istota i klasyfikacja usług Charakterystyka usług i ich znaczenie marketingowe Nienamacalność Nierozłączność Różnorodność Brak możliwości przechowywania Strategie marketingowe dla firm usługowych Zarządzanie różnicowaniem usług Zarządzanie jakością usług Zarządzanie wydajnością Zarządzanie usługami wspierającymi produkt Strategia usługi posprzedażnej 19 Tworzenie programów i strategii cenowych (Michał Lasocki) Ustalanie ceny Wybór celu strategii cenowej Ustalanie wielkości popytu Szacowanie kosztów Analiza kosztów, cen i ofert konkurencji Wybór metody ustalania cen Wybór ceny końcowej Dostosowywanie ceny Zróżnicowanie geograficzne cen Rabaty i upusty cenowe Ceny promocyjne Dyskryminacja cenowa Wycena asortymentu produktów Inicjowanie i reagowanie na zmiany cen Inicjowanie obniżek cen Inicjowanie podwyżek cen Reakcje klientów na zmiany ceny Reakcje konkurencji na zmiany ceny Odpowiedzi firmy 20 Wybór i zarządzanie kanałami marketingowymi (Małgorzata Ewa Guzek) Istota kanałów marketingowych Dlaczego korzysta się z usług pośredników marketingowych? Funkcje i przepływy w kanale marketingowym Liczba szczebli w kanale Kanały w sektorze usług Decyzje dotyczące struktury kanału Analiza poziomów użyteczności oczekiwanych przez klientów Określanie celów i ograniczeń w kanale Identyfikacja podstawowych wariantów kanału Ocena podstawowych wariantów struktury kanałów Decyzje dotyczące zarządzania kanałem Dobór uczestników kanału Motywowanie uczestników kanału Ocena uczestników kanału Modyfikacja struktury kanału Dynamika kanału Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych pionowo Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych poziomo Rozwój wielokanałowych systemów marketingowych Rola poszczególnych przedsiębiorstw w kanale Współdziałanie, konflikt i konkurencja w kanale Rodzaje konfliktu i konkurencji Przyczyny konfliktu w kanale Opanowywanie konfliktu w kanale 21 Zarządzanie sprzedażą detaliczną, hurtową i systemami fizycznej dystrybucji towarów (Marek Żak) Handel detaliczny Istota i znaczenie handlu detalicznego Rodzaje detalistów Decyzje marketingowe w handlu detalicznym Kierunki rozwoju handlu detalicznego Handel hurtowy Istota i znaczenie sprzedaży hurtowej Wzrost i rodzaje sprzedaży hurtowej Decyzje marketingowe w handlu hurtowym Kierunki rozwoju handlu hurtowego Fizyczna dystrybucja towarów Istota dystrybucji towarów Cel dystrybucji Obsługa zamówień Magazynowanie Zapasy Transport Odpowiedzialność organizacyjna za dystrybucję 22 Planowanie strategii komunikacji i promotion mix (Marek Żak) Proces komunikacji Etapy budowy skutecznej komunikacji Identyfikacja docelowego audytorium Określenie celów procesu komunikacji Projektowanie przekazu Wybór kanałów komunikacji Ustalenie całkowitego budżetu promocji Decyzje dotyczące promotion mix Organizowanie i zarządzanie marketingowym procesem komunikacji 23 Projektowanie skutecznych kampanii reklamowych (Wawrzyniec Rudolf) Ustalanie celów reklamy Wysokość budżetu na reklamę Ustalanie treści przekazu reklamowego Tworzenie przekazu reklamowego Ocena przekazów reklamowych i ich selekcja Emitowanie przekazu Decyzje dotyczące mediów Decydowanie o zasięgu, częstotliwości i wpływie Dokonywanie wyboru pomiędzy głównymi typami mediów Dokonywanie wyboru środków reklamy Rozłożenie reklamy w czasie Decyzja o geograficznej alokacji reklamy Ocena efektywności reklamy Badanie efektu komunikacyjnego Badanie efektu reklamy na wielkość sprzedaży 24 Projektowanie programów marketingu bezpośredniego, promocji sprzedaży i public relations (Wawrzyniec Rudolf) Marketing bezpośredni Istota, rozwój i zalety marketingu bezpośredniego Rozwój zintegrowanego marketingu bezpośredniego Tworzenie marketingowej bazy danych Podstawowe decyzje w marketingu bezpośrednim Promocja sprzedaży Gwałtowny rozwój promocji sprzedaży Cel promocji sprzedaży Główne decyzje w promocji sprzedaży Public relations Podstawowe decyzje w marketingu PR 25 Zarządzanie działem sprzedaży (Zbigniew Wiatr) Projektowanie działu sprzedaży Cele działu sprzedaży Strategia działania działu sprzedaży Struktura organizacyjna działu sprzedaży Wielkość działu sprzedaży Wynagradzanie pracowników działu sprzedaży Zarządzanie działem sprzedaży Rekrutacja i selekcja handlowców Szkolenie handlowców Nadzorowanie handlowców Motywowanie handlowców Ocena skuteczności działania handlowców Zasady sprzedaży osobistej Sztuka sprzedaży Negocjacje Marketing związku z klientem Część VI Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego 26 Organizowanie i wdrażanie programów marketingowych (Janusz Dziwota) Organizacja przedsiębiorstwa Organizacja marketingu Ewolucja działu marketingu Sposoby organizacji działu marketingu Powiązania działu marketingu z innymi działami Strategie budowy marketingowej orientacji przedsiębiorstwa Wdrażanie marketingu Umiejętności diagnostyczne Szczeble w przedsiębiorstwie Umiejętność wdrażania marketingowego 27 Ocena i kontrola działalności marketingowej (Izabela Wojciechowska) Kontrola planu rocznego Analiza sprzedaży Analiza udziału w rynku Analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży Analiza finansowa Obserwacja zadowolenia klienta Działanie korekcyjne Kontrola rentowności Metodologia analizy rentowności marketingu Poszukiwanie najlepszego działania korekcyjnego Pełne koszty, a koszty bezpośrednie Kontrola efektywności Efektywność personelu sprzedaży Efektywność reklamy Efektywność promocji sprzedaży Efektywność dystrybucji Kontrola strategiczna Ranking efektywności marketingu Audyt marketingowy Ocena doskonałości marketingu Problemy etycznej i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95590, 95591, 144593, 144452 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. nazwa wydaw. oryg.: Prentice-Hall International.
Indeksy.
Istota zarządzania marketingowego Krytyczna rola marketingu w organizacjach i w społeczeństwie (Janusz Dziwota) Prowadzenie biznesu w szybko zmieniającej się gospodarce światowej Gospodarka zglobalizowana Luka dochodowa Imperatyw środowiskowy Nowe spojrzenie na firmę Plan rozdziału Podstawowe pojęcia marketingu Potrzeby, pragnienia i popyt Produkty Wartość, cena i zadowolenie Wymiana, transakcje i związki Rynki Marketing i uczestnicy rynku (oferenci) Zarządzanie marketingowe Orientacja przedsiębiorstwa na rynek Koncepcja produkcji Koncepcja produktu Koncepcja sprzedaży Koncepcja marketingowa Koncepcja marketingu społecznego Gwałtowna ekspansja zarządzania marketingowego W sektorze biznesu W sektorze organizacji typu non-profit W sektorze międzynarodowym Budowanie zadowolenia klienta poprzez jakość, obsługę i wartość (Tomasz Domański) Zdefiniowanie wartości oraz zadowolenia klienta Wartość dla klienta Zadowolenie klienta Dostarczanie klientowi wartości i zadowolenia Łańcuch wartości System dostarczania wartości Jak nie tracić klientów? Koszty utraty klientów Potrzeba zatrzymania klienta Marketing powiązań firmy z klientami: klucz do sukcesu Opłacalność klienta: ostateczny test Wdrażanie marketingu pełnej jakości (total quality marketing) Tworzenie podstaw poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne (Ewa Tomaszewska) Istota dobrze funkcjonującego biznesu Uczestnicy Procesy (funkcjonowanie) Zasoby Organizacja Planowanie strategiczne przedsiębiorstwa Misja przedsiębiorstwa Tworzenie strategicznych jednostek biznesu Rozdział środków między SJB Planowanie nowego biznesu Planowanie strategiczne biznesu Misja biznesu Analiza otoczenia zewnętrznego (Analiza możliwości i zagrożeń) Analiza środowiska wewnętrznego (Analiza sił i słabości) Formułowanie celów Formułowanie strategii Formułowanie programu Wdrażanie Zbieranie informacji z niższych szczebli organizacyjnych i kontrola Kierowanie procesem marketingu i planowanie marketingowe (Ewa Tomaszewska) Proces marketingu Analiza możliwości rynkowych Badanie i wybór docelowych rynków działania oraz pozycjonowanie oferty rynkowej Projektowanie strategii marketingowej Opracowanie programu marketingowego Organizacja, wdrażanie i kontrola działań marketingowych Charakter i części składowe planu marketingowego Streszczenie dla kierownictwa Bieżąca sytuacja marketingowa Analiza problemów i możliwości Cele Strategia marketingowa Plany operacyjne Prognoza zysków i strat Kontrola Aneks: Teoria efektywnej alokacji zasobów marketingowych (Ewa Tomaszewska) Analiza możliwości rynkowych System informacji marketingowej i badania marketingowe (Jarosław Neneman) Pojęcie i elementy składowe systemu informacji marketingowej System dokumentacji w przedsiębiorstwie Cykl od zamówienia do płatności System dokumentowania sprzedaży Projektowanie systemu dokumentacji zorientowanego na użytkownika System wywiadu marketingowego System badań marketingowych Wykonawcy badań marketingowych Zasięg badań marketingowych Przebieg badań marketingowych Charakterystyka dobrych badań marketingowych Wykorzystanie badań marketingowych przez zarząd przedsiębiorstwa System wspomagania decyzji marketingowych Analiza otoczenia marketingowego (Zbigniew Wiatr) Analiza potrzeb i trendów w makrootoczeniu Rozpoznanie i reakcja na główne czynniki makroekonomiczne Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Otoczenie naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne Otoczenie kulturowe Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywcy (Ewa Tomaszewska) Model zachowania konsumenta Zasadnicze czynniki wpływające na zachowanie konsumenta Czynniki kulturowe Czynniki społeczne Czynniki osobiste Czynniki psychologiczne Proces podejmowania decyzji zakupu Role w procesie zakupu Typy zachowań na rynku Badanie procesu podejmowania decyzji zakupu Fazy w procesie podejmowania decyzji zakupu Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych (Zbigniew Wiatr) Rynek przedsiębiorstw Uczestnicy rynku Decyzje dotyczące zakupu podejmowane przez przedsiębiorstwa Uczestnicy procesu zakupu na rynku przedsiębiorstw Jakie czynniki wywierają największy wpływ na nabywców na rynku przedsiębiorstw? Sposób podejmowania decyzji zakupu przez nabywców na rynku przedsiębiorstw Rynek instytucji i zamówień rządowych Analiza gałęzi i konkurentów (Jarosław Neneman) Identyfikacja konkurentów przedsiębiorstwa Gałęziowy wymiar konkurencji Rynkowy wymiar konkurencji Identyfikacja strategii konkurentów Identyfikacja celów firm konkurencyjnych Ocena silnych i słabych stron konkurentów Ocena wzorców reakcji konkurentów Projektowanie systemu wywiadu o konkurentach Którego konkurenta zaatakować? Między orientacją na konkurenta i orientacją na klienta Badanie i wybór rynków docelowych Mierzenie i prognozowanie popytu rynkowego (Jarosław Neneman) Podstawowe pojęcia stosowane przy mierzeniu popytu Mnogość miar popytu Który rynek badać? Pojęcia związane z mierzeniem popytu Szacowanie bieżącego popytu Potencjał całego rynku Potencjał rynku lokalnego Szacowanie wielkości sprzedaży gałęzi i udziałów w rynku Szacowanie przyszłego popytu Badania intencji nabywców Zestawienie opinii personelu działu sprzedaży Opinia ekspertów Metoda testu rynkowego Analiza szeregów czasowych Statystyczna analiza popytu Identyfikacja segmentów rynku i wybór rynków docelowych (Janusz Dziwota) Segmentacja rynku Ogólne podejście do zagadnienia segmentacji rynku Rynki, segmenty rynku i nisze rynkowe Wzorce segmentacji rynku Procedura segmentacji rynku Kryterium segmentacji rynków konsumentów Kryteria segmentacji rynku przedsiębiorstw Opracowanie profilu segmentu rynku konsumentów Warunki efektywnej segmentacji Wybór rynku docelowego Ocena segmentów rynku Wybór segmentów rynku Inne problemy segmentacji Rozwój strategii marketingowych Różnicowanie i pozycjonowanie oferty marketingowej (Elżbieta Guzek) Instrumenty procesu różnicowania Różnicowanie produktu Różnicowanie usług Różnicowanie ze względu na personel Różnicowanie poprzez budowanie image Tworzenie strategii pozycjonowania Ile różnic promować? Które różnice promować? Przekazywanie informacji o pozycjonowaniu przedsiębiorstwa Rozwój, testowanie i wprowadzanie nowych produktów i usług na rynek (Elżbieta Guzek, Małgorzata Ewa Guzek) Dylemat rozwoju nowego produktu Efektywne rozwiązania organizacyjne Tworzenie pomysłów Źródła pomysłów na nowy produkt Techniki generowania pomysłów Selekcja pomysłów Sposoby oceny pomysłów na produkt Rozwój i testowanie koncepcji produktu Rozwój koncepcji produktu Testowanie koncepcji Rozwój strategii marketingowej Analiza ekonomiczna Szacowanie wielkości sprzedaży Szacowanie kosztów i zysków Rozwój produktu Testowanie rynku Komercjalizacja produktu Kiedy (określenie odpowiedniego momentu) Gdzie (strategia geograficzna) Komu (przyszli klienci) Jak (strategia wprowadzenia produktu na rynek) Proces akceptacji produktu przez konsumenta Pojęcia innowacji, dyfuzji i akceptacji Etapy procesu akceptacji Indywidualne różnice w skłonności do akceptacji innowacji Rola oddziaływania osobistego Wpływ cech produktu na szybkość akceptacji innowacji Cechy nabywców instytucjonalnych a szybkość akceptacji innowacji Cykl życia produktu a strategie marketingowe (Elżbieta Guzek) Cykl życia produktu Popytowo-technologiczny cykl życia Fazy cyklu życia produktu Cykl życia klasy, formy i marki produktu Inne kształty krzywej cyklu życia produktu Uzasadnienie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Strategie marketingowe w fazie wprowadzenia Faza wzrostu Strategie marketingowe w fazie wzrostu Faza dojrzałości Strategie marketingowe w fazie dojrzałości Faza spadku Strategie marketingowe w fazie spadku Podsumowanie i krytyka pojęcia cyklu życia produktu Pojęcie ewolucji rynku Fazy ewolucji rynku Dynamika konkurencji przez cechy produktu Projektowanie strategii marketingowych: liderzy, pretendenci, naśladowcy i specjaliści (Tomasz Domański) Strategie liderów rynkowych Poszerzanie rynku Obrona udziału w rynku Zwiększanie udziału w rynku Strategie pretendentów rynkowych Określanie celów strategicznych i przeciwników Wybór strategii ataku Strategie naśladowców rynkowych Strategie specjalistów rynkowych Projektowanie strategii dla rynku globalnego (Wawrzyniec Rudolf) Decyzja o rozpoczęciu działalności za granicą Na które rynki wejść? W jaki sposób wejść na rynek? Eksport pośredni Eksport bezpośredni Licencjonowanie Joint ventures Inwestycje bezpośrednie Proces umiędzynarodowienia Decydowanie o programie marketingowym Produkt Promocja Cena Kanały dystrybucji Decydowanie o organizacji marketingu Dział eksportu Dział międzynarodowy Organizacja globalna Planowanie programów marketingowych Zarządzanie liniami produktów, markami i opakowaniem (Michał Lasocki) Co to jest produkt? Pięć poziomów produktu Hierarchia produktów Klasyfikacja produktów Decyzje odnośnie asortymentu Decyzje odnośnie linii produktów Analiza linii produktów Długość linii produktów Decyzja o modernizacji linii Uwypuklenie jednego elementu linii Przerzedzanie linii Decyzje dotyczące marki Czym jest marka? Pojęcie i pomiar wartości marki (brand equity) Wybór strategii nadania marki Decyzje odnośnie sponsorowania marki Decyzje odnośnie nazwy (marki) Decyzje odnośnie strategii marki Decyzje o repozycjonowaniu marki Decyzje dotyczące opakowania i etykiety Zarządzanie firmami usługowymi i usługami pomocniczymi (Tomasz Domański, Janusz Dziwota) Istota i klasyfikacja usług Charakterystyka usług i ich znaczenie marketingowe Nienamacalność Nierozłączność Różnorodność Brak możliwości przechowywania Strategie marketingowe dla firm usługowych Zarządzanie różnicowaniem usług Zarządzanie jakością usług Zarządzanie wydajnością Zarządzanie usługami wspierającymi produkt Strategia usługi posprzedażnej Tworzenie programów i strategii cenowych (Michał Lasocki) Ustalanie ceny Wybór celu strategii cenowej Ustalanie wielkości popytu Szacowanie kosztów Analiza kosztów, cen i ofert konkurencji Wybór metody ustalania cen Wybór ceny końcowej Dostosowywanie ceny Zróżnicowanie geograficzne cen Rabaty i upusty cenowe Ceny promocyjne Dyskryminacja cenowa Wycena asortymentu produktów Inicjowanie i reagowanie na zmiany cen Inicjowanie obniżek cen Inicjowanie podwyżek cen Reakcje klientów na zmiany ceny Reakcje konkurencji na zmiany ceny Odpowiedzi firmy Wybór i zarządzanie kanałami marketingowymi (Małgorzata Ewa Guzek) Istota kanałów marketingowych Dlaczego korzysta się z usług pośredników marketingowych? Funkcje i przepływy w kanale marketingowym Liczba szczebli w kanale Kanały w sektorze usług Decyzje dotyczące struktury kanału Analiza poziomów użyteczności oczekiwanych przez klientów Określanie celów i ograniczeń w kanale Identyfikacja podstawowych wariantów kanału Ocena podstawowych wariantów struktury kanałów Decyzje dotyczące zarządzania kanałem Dobór uczestników kanału Motywowanie uczestników kanału Ocena uczestników kanału Modyfikacja struktury kanału Dynamika kanału Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych pionowo Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych poziomo Rozwój wielokanałowych systemów marketingowych Rola poszczególnych przedsiębiorstw w kanale Współdziałanie, konflikt i konkurencja w kanale Rodzaje konfliktu i konkurencji Przyczyny konfliktu w kanale Opanowywanie konfliktu w kanale Zarządzanie sprzedażą detaliczną, hurtową i systemami fizycznej dystrybucji towarów (Marek Żak) Handel detaliczny Istota i znaczenie handlu detalicznego Rodzaje detalistów Decyzje marketingowe w handlu detalicznym Kierunki rozwoju handlu detalicznego Handel hurtowy Istota i znaczenie sprzedaży hurtowej Wzrost i rodzaje sprzedaży hurtowej Decyzje marketingowe w handlu hurtowym Kierunki rozwoju handlu hurtowego Fizyczna dystrybucja towarów Istota dystrybucji towarów Cel dystrybucji Obsługa zamówień Magazynowanie Zapasy Transport Odpowiedzialność organizacyjna za dystrybucję Planowanie strategii komunikacji i promotion mix (Marek Żak) Proces komunikacji Etapy budowy skutecznej komunikacji Identyfikacja docelowego audytorium Określenie celów procesu komunikacji Projektowanie przekazu Wybór kanałów komunikacji Ustalenie całkowitego budżetu promocji Decyzje dotyczące promotion mix Organizowanie i zarządzanie marketingowym procesem komunikacji Projektowanie skutecznych kampanii reklamowych (Wawrzyniec Rudolf) Ustalanie celów reklamy Wysokość budżetu na reklamę Ustalanie treści przekazu reklamowego Tworzenie przekazu reklamowego Ocena przekazów reklamowych i ich selekcja Emitowanie przekazu Decyzje dotyczące mediów Decydowanie o zasięgu, częstotliwości i wpływie Dokonywanie wyboru pomiędzy głównymi typami mediów Dokonywanie wyboru środków reklamy Rozłożenie reklamy w czasie Decyzja o geograficznej alokacji reklamy Ocena efektywności reklamy Badanie efektu komunikacyjnego Badanie efektu reklamy na wielkość sprzedaży Projektowanie programów marketingu bezpośredniego, promocji sprzedaży i public relations (Wawrzyniec Rudolf) Marketing bezpośredni Istota, rozwój i zalety marketingu bezpośredniego Rozwój zintegrowanego marketingu bezpośredniego Tworzenie marketingowej bazy danych Podstawowe decyzje w marketingu bezpośrednim Promocja sprzedaży Gwałtowny rozwój promocji sprzedaży Cel promocji sprzedaży Główne decyzje w promocji sprzedaży Public relations Podstawowe decyzje w marketingu PR Zarządzanie działem sprzedaży (Zbigniew Wiatr) Projektowanie działu sprzedaży Cele działu sprzedaży Strategia działania działu sprzedaży Struktura organizacyjna działu sprzedaży Wielkość działu sprzedaży Wynagradzanie pracowników działu sprzedaży Zarządzanie działem sprzedaży Rekrutacja i selekcja handlowców Szkolenie handlowców Nadzorowanie handlowców Motywowanie handlowców Ocena skuteczności działania handlowców Zasady sprzedaży osobistej Sztuka sprzedaży Negocjacje Marketing związku z klientem Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego Organizowanie i wdrażanie programów marketingowych (Janusz Dziwota) Organizacja przedsiębiorstwa Organizacja marketingu Ewolucja działu marketingu Sposoby organizacji działu marketingu Powiązania działu marketingu z innymi działami Strategie budowy marketingowej orientacji przedsiębiorstwa Wdrażanie marketingu Umiejętności diagnostyczne Szczeble w przedsiębiorstwie Umiejętności wdrażania marketingu Ocena i kontrola działalności marketingowej (Izabela Wojciechowska) Kontrola planu rocznego Analiza sprzedaży Analiza udziału rynku Analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży Analiza finansowa Obserwacja zadowolenia klienta Działanie korekcyjne Kontrola rentowności Metodologia analizy rentowności marketingu Poszukiwanie najlepszego działania korekcyjnego Pełne koszty, a koszty bezpośrednie Kontrola efektywności Efektywność personelu sprzedaży Efektywność reklamy Efektywność promocji sprzedaży Efektywność dystrybucji Kontrola strategiczna Ranking efektywności marketingu Audyt marketingowy Ocena doskonałości marketingu Problemy etycznej i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 487 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100078 L (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 100077 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd 1 pol. / red. nauk. Marek Belka. - Warszawa : Gebethner i Ska, Wydawnictwo, 1994. - XXX, 743 s. : il. ; 27 cm.
Indeksy.
Istota zarządzania marketingowego Krytyczna rola marketingu w organizacjach i w społeczeństwie (Janusz Dziwota) Prowadzenie biznesu w szybko zmieniającej się gospodarce światowej Gospodarka zglobalizowana Luka dochodowa Imperatyw środowiskowy Nowe spojrzenie na firmę Plan rozdziału Podstawowe pojęcia marketingu Potrzeby, pragnienia i popyt Produkty Wartość, cena i zadowolenie Wymiana, transakcje i związki Rynki Marketing i uczestnicy rynku (oferenci) Zarządzanie marketingowe Orientacja przedsiębiorstwa na rynek Koncepcja produkcji Koncepcja produktu Koncepcja sprzedaży Koncepcja marketingowa Koncepcja marketingu społecznego Gwałtowna ekspansja zarządzania marketingowego W sektorze biznesu W sektorze organizacji typu non-profit W sektorze międzynarodowym Budowanie zadowolenia klienta poprzez jakość, obsługę i wartość (Tomasz Domański) Zdefiniowanie wartości oraz zadowolenia klienta Wartość dla klienta Zadowolenie klienta Dostarczanie klientowi wartości i zadowolenia Łańcuch wartości System dostarczania wartości Jak nie tracić klientów? Koszty utraty klientów Potrzeba zatrzymania klienta Marketing powiązań firmy z klientami: klucz do sukcesu Opłacalność klienta: ostateczny test Wdrażanie marketingu pełnej jakości (total quality marketing) Tworzenie podstaw poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne (Ewa Tomaszewska) Istota dobrze funkcjonującego biznesu Uczestnicy Procesy (funkcjonowanie) Zasoby Organizacja Planowanie strategiczne przedsiębiorstwa Misja przedsiębiorstwa Tworzenie strategicznych jednostek biznesu Rozdział środków między SJB Planowanie nowego biznesu Planowanie strategiczne biznesu Misja biznesu Analiza otoczenia zewnętrznego (Analiza możliwości i zagrożeń) Analiza środowiska wewnętrznego (Analiza sił i słabości) Formułowanie celów Formułowanie strategii Formułowanie programu Wdrażanie Zbieranie informacji z niższych szczebli organizacyjnych i kontrola Kierowanie procesem marketingu i planowanie marketingowe (Ewa Tomaszewska) Proces marketingu Analiza możliwości rynkowych Badanie i wybór docelowych rynków działania oraz pozycjonowanie oferty rynkowej Projektowanie strategii marketingowej Opracowanie programu marketingowego Organizacja, wdrażanie i kontrola działań marketingowych Charakter i części składowe planu marketingowego Streszczenie dla kierownictwa Bieżąca sytuacja marketingowa Analiza problemów i możliwości Cele Strategia marketingowa Plany operacyjne Prognoza zysków i strat Kontrola Aneks: Teoria efektywnej alokacji zasobów marketingowych (Ewa Tomaszewska) Analiza możliwości rynkowych System informacji marketingowej i badania marketingowe (Jarosław Neneman) Pojęcie i elementy składowe systemu informacji marketingowej System dokumentacji w przedsiębiorstwie Cykl od zamówienia do płatności System dokumentowania sprzedaży Projektowanie systemu dokumentacji zorientowanego na użytkownika System wywiadu marketingowego System badań marketingowych Wykonawcy badań marketingowych Zasięg badań marketingowych Przebieg badań marketingowych Charakterystyka dobrych badań marketingowych Wykorzystanie badań marketingowych przez zarząd przedsiębiorstwa System wspomagania decyzji marketingowych Analiza otoczenia marketingowego (Zbigniew Wiatr) Analiza potrzeb i trendów w makrootoczeniu Rozpoznanie i reakcja na główne czynniki makroekonomiczne Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Otoczenie naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne Otoczenie kulturowe Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywcy (Ewa Tomaszewska) Model zachowania konsumenta Zasadnicze czynniki wpływające na zachowanie konsumenta Czynniki kulturowe Czynniki społeczne Czynniki osobiste Czynniki psychologiczne Proces podejmowania decyzji zakupu Role w procesie zakupu Typy zachowań na rynku Badanie procesu podejmowania decyzji zakupu Fazy w procesie podejmowania decyzji zakupu Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych (Zbigniew Wiatr) Rynek przedsiębiorstw Uczestnicy rynku Decyzje dotyczące zakupu podejmowane przez przedsiębiorstwa Uczestnicy procesu zakupu na rynku przedsiębiorstw Jakie czynniki wywierają największy wpływ na nabywców na rynku przedsiębiorstw? Sposób podejmowania decyzji zakupu przez nabywców na rynku przedsiębiorstw Rynek instytucji i zamówień rządowych Analiza gałęzi i konkurentów (Jarosław Neneman) Identyfikacja konkurentów przedsiębiorstwa Gałęziowy wymiar konkurencji Rynkowy wymiar konkurencji Identyfikacja strategii konkurentów Identyfikacja celów firm konkurencyjnych Ocena silnych i słabych stron konkurentów Ocena wzorców reakcji konkurentów Projektowanie systemu wywiadu o konkurentach Którego konkurenta zaatakować? Między orientacją na konkurenta i orientacją na klienta Badanie i wybór rynków docelowych Mierzenie i prognozowanie popytu rynkowego (Jarosław Neneman) Podstawowe pojęcia stosowane przy mierzeniu popytu Mnogość miar popytu Który rynek badać? Pojęcia związane z mierzeniem popytu Szacowanie bieżącego popytu Potencjał całego rynku Potencjał rynku lokalnego Szacowanie wielkości sprzedaży gałęzi i udziałów w rynku Szacowanie przyszłego popytu Badania intencji nabywców Zestawienie opinii personelu działu sprzedaży Opinia ekspertów Metoda testu rynkowego Analiza szeregów czasowych Statystyczna analiza popytu Identyfikacja segmentów rynku i wybór rynków docelowych (Janusz Dziwota) Segmentacja rynku Ogólne podejście do zagadnienia segmentacji rynku Rynki, segmenty rynku i nisze rynkowe Wzorce segmentacji rynku Procedura segmentacji rynku Kryterium segmentacji rynków konsumentów Kryteria segmentacji rynku przedsiębiorstw Opracowanie profilu segmentu rynku konsumentów Warunki efektywnej segmentacji Wybór rynku docelowego Ocena segmentów rynku Wybór segmentów rynku Inne problemy segmentacji Rozwój strategii marketingowych Różnicowanie i pozycjonowanie oferty marketingowej (Elżbieta Guzek) Instrumenty procesu różnicowania Różnicowanie produktu Różnicowanie usług Różnicowanie ze względu na personel Różnicowanie poprzez budowanie image Tworzenie strategii pozycjonowania Ile różnic promować? Które różnice promować? Przekazywanie informacji o pozycjonowaniu przedsiębiorstwa Rozwój, testowanie i wprowadzanie nowych produktów i usług na rynek (Elżbieta Guzek, Małgorzata Ewa Guzek) Dylemat rozwoju nowego produktu Efektywne rozwiązania organizacyjne Tworzenie pomysłów Źródła pomysłów na nowy produkt Techniki generowania pomysłów Selekcja pomysłów Sposoby oceny pomysłów na produkt Rozwój i testowanie koncepcji produktu Rozwój koncepcji produktu Testowanie koncepcji Rozwój strategii marketingowej Analiza ekonomiczna Szacowanie wielkości sprzedaży Szacowanie kosztów i zysków Rozwój produktu Testowanie rynku Komercjalizacja produktu Kiedy (określenie odpowiedniego momentu) Gdzie (strategia geograficzna) Komu (przyszli klienci) Jak (strategia wprowadzenia produktu na rynek) Proces akceptacji produktu przez konsumenta Pojęcia innowacji, dyfuzji i akceptacji Etapy procesu akceptacji Indywidualne różnice w skłonności do akceptacji innowacji Rola oddziaływania osobistego Wpływ cech produktu na szybkość akceptacji innowacji Cechy nabywców instytucjonalnych a szybkość akceptacji innowacji Cykl życia produktu a strategie marketingowe (Elżbieta Guzek) Cykl życia produktu Popytowo-technologiczny cykl życia Fazy cyklu życia produktu Cykl życia klasy, formy i marki produktu Inne kształty krzywej cyklu życia produktu Uzasadnienie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Strategie marketingowe w fazie wprowadzenia Faza wzrostu Strategie marketingowe w fazie wzrostu Faza dojrzałości Strategie marketingowe w fazie dojrzałości Faza spadku Strategie marketingowe w fazie spadku Podsumowanie i krytyka pojęcia cyklu życia produktu Pojęcie ewolucji rynku Fazy ewolucji rynku Dynamika konkurencji przez cechy produktu Projektowanie strategii marketingowych: liderzy, pretendenci, naśladowcy i specjaliści (Tomasz Domański) Strategie liderów rynkowych Poszerzanie rynku Obrona udziału w rynku Zwiększanie udziału w rynku Strategie pretendentów rynkowych Określanie celów strategicznych i przeciwników Wybór strategii ataku Strategie naśladowców rynkowych Strategie specjalistów rynkowych Projektowanie strategii dla rynku globalnego (Wawrzyniec Rudolf) Decyzja o rozpoczęciu działalności za granicą Na które rynki wejść? W jaki sposób wejść na rynek? Eksport pośredni Eksport bezpośredni Licencjonowanie Joint ventures Inwestycje bezpośrednie Proces umiędzynarodowienia Decydowanie o programie marketingowym Produkt Promocja Cena Kanały dystrybucji Decydowanie o organizacji marketingu Dział eksportu Dział międzynarodowy Organizacja globalna Planowanie programów marketingowych Zarządzanie liniami produktów, markami i opakowaniem (Michał Lasocki) Co to jest produkt? Pięć poziomów produktu Hierarchia produktów Klasyfikacja produktów Decyzje odnośnie asortymentu Decyzje odnośnie linii produktów Analiza linii produktów Długość linii produktów Decyzja o modernizacji linii Uwypuklenie jednego elementu linii Przerzedzanie linii Decyzje dotyczące marki Czym jest marka? Pojęcie i pomiar wartości marki (brand equity) Wybór strategii nadania marki Decyzje odnośnie sponsorowania marki Decyzje odnośnie nazwy (marki) Decyzje odnośnie strategii marki Decyzje o repozycjonowaniu marki Decyzje dotyczące opakowania i etykiety Zarządzanie firmami usługowymi i usługami pomocniczymi (Tomasz Domański, Janusz Dziwota) Istota i klasyfikacja usług Charakterystyka usług i ich znaczenie marketingowe Nienamacalność Nierozłączność Różnorodność Brak możliwości przechowywania Strategie marketingowe dla firm usługowych Zarządzanie różnicowaniem usług Zarządzanie jakością usług Zarządzanie wydajnością Zarządzanie usługami wspierającymi produkt Strategia usługi posprzedażnej Tworzenie programów i strategii cenowych (Michał Lasocki) Ustalanie ceny Wybór celu strategii cenowej Ustalanie wielkości popytu Szacowanie kosztów Analiza kosztów, cen i ofert konkurencji Wybór metody ustalania cen Wybór ceny końcowej Dostosowywanie ceny Zróżnicowanie geograficzne cen Rabaty i upusty cenowe Ceny promocyjne Dyskryminacja cenowa Wycena asortymentu produktów Inicjowanie i reagowanie na zmiany cen Inicjowanie obniżek cen Inicjowanie podwyżek cen Reakcje klientów na zmiany ceny Reakcje konkurencji na zmiany ceny Odpowiedzi firmy Wybór i zarządzanie kanałami marketingowymi (Małgorzata Ewa Guzek) Istota kanałów marketingowych Dlaczego korzysta się z usług pośredników marketingowych? Funkcje i przepływy w kanale marketingowym Liczba szczebli w kanale Kanały w sektorze usług Decyzje dotyczące struktury kanału Analiza poziomów użyteczności oczekiwanych przez klientów Określanie celów i ograniczeń w kanale Identyfikacja podstawowych wariantów kanału Ocena podstawowych wariantów struktury kanałów Decyzje dotyczące zarządzania kanałem Dobór uczestników kanału Motywowanie uczestników kanału Ocena uczestników kanału Modyfikacja struktury kanału Dynamika kanału Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych pionowo Rozwój systemów marketingowych zintegrowanych poziomo Rozwój wielokanałowych systemów marketingowych Rola poszczególnych przedsiębiorstw w kanale Współdziałanie, konflikt i konkurencja w kanale Rodzaje konfliktu i konkurencji Przyczyny konfliktu w kanale Opanowywanie konfliktu w kanale Zarządzanie sprzedażą detaliczną, hurtową i systemami fizycznej dystrybucji towarów (Marek Żak) Handel detaliczny Istota i znaczenie handlu detalicznego Rodzaje detalistów Decyzje marketingowe w handlu detalicznym Kierunki rozwoju handlu detalicznego Handel hurtowy Istota i znaczenie sprzedaży hurtowej Wzrost i rodzaje sprzedaży hurtowej Decyzje marketingowe w handlu hurtowym Kierunki rozwoju handlu hurtowego Fizyczna dystrybucja towarów Istota dystrybucji towarów Cel dystrybucji Obsługa zamówień Magazynowanie Zapasy Transport Odpowiedzialność organizacyjna za dystrybucję Planowanie strategii komunikacji i promotion mix (Marek Żak) Proces komunikacji Etapy budowy skutecznej komunikacji Identyfikacja docelowego audytorium Określenie celów procesu komunikacji Projektowanie przekazu Wybór kanałów komunikacji Ustalenie całkowitego budżetu promocji Decyzje dotyczące promotion mix Organizowanie i zarządzanie marketingowym procesem komunikacji Projektowanie skutecznych kampanii reklamowych (Wawrzyniec Rudolf) Ustalanie celów reklamy Wysokość budżetu na reklamę Ustalanie treści przekazu reklamowego Tworzenie przekazu reklamowego Ocena przekazów reklamowych i ich selekcja Emitowanie przekazu Decyzje dotyczące mediów Decydowanie o zasięgu, częstotliwości i wpływie Dokonywanie wyboru pomiędzy głównymi typami mediów Dokonywanie wyboru środków reklamy Rozłożenie reklamy w czasie Decyzja o geograficznej alokacji reklamy Ocena efektywności reklamy Badanie efektu komunikacyjnego Badanie efektu reklamy na wielkość sprzedaży Projektowanie programów marketingu bezpośredniego, promocji sprzedaży i public relations (Wawrzyniec Rudolf) Marketing bezpośredni Istota, rozwój i zalety marketingu bezpośredniego Rozwój zintegrowanego marketingu bezpośredniego Tworzenie marketingowej bazy danych Podstawowe decyzje w marketingu bezpośrednim Promocja sprzedaży Gwałtowny rozwój promocji sprzedaży Cel promocji sprzedaży Główne decyzje w promocji sprzedaży Public relations Podstawowe decyzje w marketingu PR Zarządzanie działem sprzedaży (Zbigniew Wiatr) Projektowanie działu sprzedaży Cele działu sprzedaży Strategia działania działu sprzedaży Struktura organizacyjna działu sprzedaży Wielkość działu sprzedaży Wynagradzanie pracowników działu sprzedaży Zarządzanie działem sprzedaży Rekrutacja i selekcja handlowców Szkolenie handlowców Nadzorowanie handlowców Motywowanie handlowców Ocena skuteczności działania handlowców Zasady sprzedaży osobistej Sztuka sprzedaży Negocjacje Marketing związku z klientem Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego Organizowanie i wdrażanie programów marketingowych (Janusz Dziwota) Organizacja przedsiębiorstwa Organizacja marketingu Ewolucja działu marketingu Sposoby organizacji działu marketingu Powiązania działu marketingu z innymi działami Strategie budowy marketingowej orientacji przedsiębiorstwa Wdrażanie marketingu Umiejętności diagnostyczne Szczeble w przedsiębiorstwie Umiejętności wdrażania marketingu Ocena i kontrola działalności marketingowej (Izabela Wojciechowska) Kontrola planu rocznego Analiza sprzedaży Analiza udziału rynku Analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży Analiza finansowa Obserwacja zadowolenia klienta Działanie korekcyjne Kontrola rentowności Metodologia analizy rentowności marketingu Poszukiwanie najlepszego działania korekcyjnego Pełne koszty, a koszty bezpośrednie Kontrola efektywności Efektywność personelu sprzedaży Efektywność reklamy Efektywność promocji sprzedaży Efektywność dystrybucji Kontrola strategiczna Ranking efektywności marketingu Audyt marketingowy Ocena doskonałości marketingu Problemy etycznej i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 26
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88426, 88648, 88427 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 946 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Principles of Marketing.
Bibliogr. częśc. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów kierunków związanych z ekonomią i zarządzaniem, słuchaczy kursów i szkoleń rozszerzających wiedzę z dziedziny marketingu i doskonalących umiejętności menedżerskie oraz praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 522 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125956, 125955, 102997, 102996 L (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 102384 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 559 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit.
Na s. tyt. i obwol. : Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 136 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125943, 125954 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125942 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3634 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od marketingu 3.0 do marketingu 4.0 Główne trendy kształtujące marketing Zmiana układu sił - władza przechodzi w ręce klientów połączonych ze sobą w Sieci Od sił wyłączających do relacji integrujących Od relacji pionowych do relacji poziomych Od indywidualizmu do społeczności Relacje poziome, integracyjne i społeczne Paradoksy marketingu w kontekście mocno powiązanych ze sobą klientów Mity na temat łączności i powiązań z innymi Marketing i paradoksy Wpływowe subkultury cyfrowe Młodzi - zdobycie umysłów Kobiety. Zwiększanie udziału w rynku Netizeni, czyli jak zdobyć serca klientów Młodzi, kobiety i obywatele Sieci Marketing 4.0 w erze cyfrowej Od marketingu tradycyjnego do cyfrowego Integracja marketingu tradycyjnego i cyfrowego Nowa definicja marketingu w erze cyfrowej Nowe ramy marketingu w czasach gospodarki cyfrowej Nowa ścieżka klienta Ścieżki zakupowe - od czterech A do pięciu A Od świadomości do orędownictwa - trójkąt wpływów Świadomość, atrakcyjność, pytanie, działanie i orędownictwo Mierniki produktywności marketingowej Wprowadzenie współczynników PAR i BAR Rozłożenie PAR i BAR na czynniki pierwsze Zwiększanie produktywności Podsumowanie. PAR (współczynnik zakupu marki) i BAR (współczynnik orędownictwa marki) Archetypy i najlepsze praktyki Cztery główne archetypy branżowe Cztery najlepsze praktyki marketingowe Nauka płynąca z różnych branż Zastosowanie taktycznego marketingu w erze gospodarki cyfrowej Marketing humanocentryczny służący atrakcyjności marki Zrozumienie ludzi za pomocą cyfrowej antropologii Budowanie sześciu atrybutów humanocentrycznych marek Gdy marki stają się ludzkie Marketing treści wzbudzający ciekawość Treść to nowa reklama, #hashtag to nowy slogan Marketing treści krok po kroku Prowokowanie rozmów poprzez publikację treści Marketing wielokanałowy służący zaangażowaniu Era marketingu wielokanałowego Marketing wielokanałowy krok po kroku Integracja najlepszych aspektów kanałów online i offline Marketing zaangażowania służący budowaniu więzi Doskonalenie cyfrowego doświadczenia konsumenckiego za pomocą aplikacji mobilnych Rozwiązywanie problemów za pomocą społecznościowego CRM Prowokowanie pożądanych zachowań dzięki grywalizacji Aplikacje mobilne, społecznościowy CRM i grywalizacja Efekt WOW! Czym jest WOW? Zadowolenie, doświadczenie, zaangażowanie - WOW! Czy jesteś gotów na WOW?
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 235 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145222 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144854 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5778 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości Wyzwania świata cyfrowego Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu . Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151444 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6365 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności