Wąsik Dorota
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wąsik Dorota
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(2)
Architektura polska
(1)
Budownictwo
(1)
Etyka biznesu
(1)
Kadry
(1)
Kolarstwo górskie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Szyszko-Bohusz, Adolf (1883-1948)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Kraków (Polska ; miasto)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Katalogi wystaw
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134620, 134621, 134618, 134619 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131735 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4401 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Podróż marketingowa: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta Autentyczne doświadczenia w podróży: marketing w działaniu MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Proces marketingowy Zrozumienie rynku i potrzeb klientów Potrzeby klientów, pragnienia i popyt Oferta rynkowa: produkty (usługi) i doznania Wartość i satysfakcja klienta Wymiana i relacje Rynki Projektowanie strategii marketingowej zorientowanej na klienta Wybór klientów, którym będziemy służyć Wybór propozycji wartości Ukierunkowanie firmy na rynek (orientacje zarządzania marketingowego) Przygotowanie zintegrowanego planu i programu marketingowego Budowanie relacji z klientem Zarządzanie relacjami z klientem Zmieniający się charakter relacji z klientem Zarządzanie relacjami partnerskimi Pozyskiwanie wartości od klienta Tworzenie lojalności i utrzymanie klientów Rosnący udział w budżecie klienta Budowanie kapitału klientów Zmieniający się krajobraz marketingu Niepewne otoczenie gospodarcze Epoka informacji cyfrowej Przyśpieszająca globalizacja Marketing zrównoważony: potrzeba bardziej etycznych i odpowiedzialnych społecznie działań Wzrost znaczenia marketingu nienastawionego na zysk (not-for-profit) STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM Planowanie strategiczne firmy: zdefiniowanie roli marketingu Określenie misji zorientowanej na rynek Określenie celów firmy Tworzenie portfela produkcji Planowanie marketingowe: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem Partnerstwo z innymi działami tej samej firmy Partnerstwo z podmiotami systemu marketingowego Strategia marketingowa i marketing mix Strategia marketingowa zorientowana na klienta Tworzenie zintegrowanego marketingu mix Zarządzanie działaniami marketingowymi Analiza marketingowa Planowanie marketingowe Organizacja działu marketingu Kontrola marketingowa Mierzenie zwrotu z inwestycji marketingowych i zarządzanie nim ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO Mikrootoczenie firmy Firma Dostawcy Pośrednicy marketingowi Konkurenci Interesariusze Klienci Makrootoczenie firmy Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Środowisko przyrodniczo-naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne i społeczne Otoczenie kulturowe Reagowanie na otoczenie marketingowe ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW Informacja marketingowa i wiedza o klientach Szacowanie potrzeb w zakresie informacji marketingowej Opracowywanie informacji marketingowej Dane wewnętrzne Wywiad marketingowy Badania marketingowe Opracowanie planu badań Zbieranie danych wtórnych Zbieranie danych pierwotnych Wdrożenie planu badań Interpretacja wyników i sprawozdanie Analiza i zastosowania informacji marketingowej Zarządzanie relacjami z klientem (customer relationship management - CRM) Dystrybucja i zastosowanie informacji marketingowej Inne kwestie związane z informacją marketingową Badania marketingowe w małych firmach i organizacjach non profit Międzynarodowe badania marketingowe Polityka społeczna i etyka w badaniach marketingowych ZROZUMIENIE ZACHOWAŃ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO Rynki konsumenta i zachowanie zakupowe nabywcy indywidualnego Model zachowania nabywcy indywidualnego Czynniki wpływające na zachowanie nabywcy indywidualnego Proces podejmowania decyzji przez nabywcę Proces podejmowania decyzji przez nabywcę w wypadku nowych produktów Rynki biznesowe i zachowanie zakupowe nabywcy instytucjonalnego Rynki biznesowe Zachowanie nabywcy instytucjonalnego TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH Segmentacja rynków konsumenta Segmentacja rynku przedsiębiorstw Segmentacja rynków międzynarodowych Wymogi skutecznej segmentacji Wybór rynków docelowych (targeting) Ocena segmentów rynku Wybór docelowych segmentów rynku Społecznie odpowiedzialny marketing ukierunkowany Różnicowanie i pozycjonowanie Mapy percepcji Wybór strategii różnicowania i pozycjonowania Komunikowanie i zyskiwanie wybranej pozycji PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Produkty (usługi) i doświadczenia Poziomy produktów (usług) Klasyfikacja produktów (usług) Decyzje dotyczące produktów (usług) Decyzje dotyczące pojedynczych produktów (usług) Decyzje dotyczące linii produktów Decyzje dotyczące asortymentu produktów Marketing usług Istota i cechy charakterystyczne usług Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych Strategia marki: budowanie silnej marki Wartość marki Budowanie silnej marki OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU Strategia rozwoju nowych produktów Proces opracowywania nowych produktów Poszukiwanie pomysłu Ocena i selekcja pomysłów Opracowywanie i testowanie koncepcji produktu Opracowywanie strategii marketingowej Analiza biznesowa Opracowywanie produktu Testy rynkowe Komercjalizacja Zarządzanie procesem opracowywania nowych produktów Opracowywanie nowych produktów skoncentrowane na kliencie Zespołowe opracowywanie nowych produktów Systematyczne opracowywanie nowych produktów Strategie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Faza wzrostu Faza dojrzałości Faza spadku Dodatkowe kwestie związane z produktami (usługami) Decyzje dotyczące produktów a odpowiedzialność społeczna Międzynarodowy marketing produktów (usług) STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Najważniejsze strategie cenowe Ustalanie cen oparte na wartości dla klienta Ustalanie cen oparte na kosztach Ustalanie cen oparte na porównaniu z cenami konkurentów Inne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na decyzję o cenie Całościowa strategia marketingowa, cele oraz marketing mix Uwarunkowania organizacyjne Rynek i popyt Gospodarka
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
Część I. Praktyka zarządzania zasobami ludzkimi Rozdział 1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL) Rozdział 2. Strategiczne ZZL Rozdział 3. Praktyczna realizacja ZZL - systemy i role Rozdział 4. Wpływ ZZL na wyniki organizacji Rozdział 5. Zarządzanie kapitałem ludzkim Rozdział 6. Zarządzanie wiedzą Rozdział 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach Rozdział 8. Etyczny wymiar ZZL Rozdział 9. Społeczna odpowiedzialność biznesu Część II. Ludzie i organizacje Rozdział 10. Zachowanie organizacyjne Rozdział 11. Projektowanie systemu, organizacji i stanowiska pracy Rozdział 12. Rozwój organizacji Część III. Czynniki wpływające na zachowanie pracowników w organizacji Rozdział 13. Motywacja Rozdział 14. Poczucie przynależności Rozdział 15. Zaangażowanie pracowników Część IV. Pozyskiwanie zasobów ludzkich Rozdział 16. Strategia pozyskiwania zasobów ludzkich Rozdział 17. Planowanie zasobów ludzkich Rozdział 18. Rekrutacja i selekcja Rozdział 19. Praktyka pozyskiwania zasobów ludzkich Rozdział 20. Zarządzanie talentami Część V. Uczenie się i rozwój Rozdział 21. Strategiczne uczenie się i rozwój Rozdział 22. Proces uczenia się i rozwoju Rozdział 23. Praktyka uczenia się i rozwoju Rozdział 24. Uczenie się i rozwój kadry kierowniczej Część VI. Wydajność i wynagradzanie pracowników Rozdział 25. Zarządzanie wydajnością Rozdział 26. Zarządzanie wynagrodzeniami - strategie i systemy wynagrodzeń Rozdział 27. Praktyka zarządzania wynagrodzeniami Rozdział 28. Wynagradzanie specjalnych grup pracowników Część VII. Stosunki pracy Rozdział 29. Strategiczne stosunki pracy Rozdział 30. Stosunek pracy Rozdział 31. Kontrakt psychologiczny Rozdział 32. Praktyka stosunków przemysłowych Rozdział 33. Głos pracowniczy Rozdział 34. Komunikowanie się z pracownikami Część VIII. Dobrostan pracowników Rozdział 35. Praktyka zapewnienia dobrostanu pracowników Rozdział 36. Bezpieczeństwo i higiena pracy
Część IX. Międzynarodowe ZZL Rozdział 37. Zarys międzynarodowego ZZL Rozdział 38. Praktyka międzynarodowego ZZL Rozdział 39. Zarządzanie ekspatriantami Część X. Polityka i praktyka ZZL Rozdział 40. Polityka kadrowa Rozdział 41. Procedury kadrowe Rozdział 42. Kadrowe systemy informacyjne Rozdział 43. Prawo pracy Część XI. Umiejętności związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Rozdział 44. Strategiczne umiejętności ZZL Rozdział 45. Umiejętności biznesowe Rozdział 46. Umiejętności rozwiązywania problemów Rozdział 47. Umiejętności krytycznej analizy Rozdział 48. Umiejętności badawcze Rozdział 49. Umiejętności statystyczne Rozdział 50. Umiejętności selekcji i prowadzenia rozmów rekrutacyjnych Rozdział 51. Umiejętności analizowania ról zawodowych i modelowania kompetencji Rozdział 52. Umiejętności uczenia się i rozwoju Rozdział 53. Umiejętności negocjacji Rozdział 54. Przewodzenie zmianom i ich wspieranie Rozdział 55. Umiejętności przywódcze Rozdział 56. Umiejętności wpływania na pracowników Rozdział 57. Radzenie sobie w sytuacji problemów z pracownikami Rozdział 58. Zarządzanie konfliktem Rozdział 59. Umiejętności polityczne Część XII. Zestawy narzędzi przydatnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi Rozdział 60. Zestaw narzędzi strategicznego ZZL Rozdział 61. Zestaw narzędzi zarządzania kapitałem ludzkim Rozdział 62. Zestaw narzędzi projektowania organizacyjnego Rozdział 63. Zestaw narzędzi rozwoju organizacji Rozdział 64. Zestaw narzędzi angażowania pracowników Rozdział 65. Zestaw narzędzi planowania zatrudnienia Rozdział 66. Zestaw narzędzi zarządzania talentami Rozdział 67. Zestaw narzędzi planowania i wdrażania projektów szkoleniowych Rozdział 68. Zestaw narzędzi zarządzania wydajnością Rozdział 69. Zestaw narzędzi strategicznego wynagradzania pracowników Rozdział 70. Zestaw narzędzi systemu wynagrodzenia całkowitego Rozdział 71. Zestaw narzędzi oceny pracy Rozdział 72. Zestaw narzędzi struktury zaszeregowania i struktury płac Rozdział 73. Zestaw narzędzi badania postaw pracowników
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 188
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154156 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154157 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Tyt. oryg.: The manager's book of decencies : how small gestures build great companies.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 651 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138857 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5163 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140366 (1 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 4672 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
Tyt. oryg.: Mountain Biking Europe.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWF: XIV B 245
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6208 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności