Styś Aniela (1942- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Styś Aniela (1942- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Marketing
(2)
Zarządzanie
(2)
Banki
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Organizacje
(1)
Start-up
(1)
Usługi
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Principles of Marketing.
Bibliogr. częśc. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów kierunków związanych z ekonomią i zarządzaniem, słuchaczy kursów i szkoleń rozszerzających wiedzę z dziedziny marketingu i doskonalących umiejętności menedżerskie oraz praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 522 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125956, 125955, 102997, 102996 L (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 102384 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 559 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacje w biznesie / redakcja naukowa Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2018. - 343 strony : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 322-340.
INNOWACYJNOŚĆ W GOSPODARCE Innowacje – zagadnienia ogólne i definicyjne Istota innowacji Proces innowacyjny Innowacyjność jako imperatyw działania Modele biznesu Modele biznesu: znaczenie i funkcje Tworzenie modeli biznesu Rodzaje modeli biznesu W poszukiwaniu strefy zysku – zmiany modeli biznesowych przedsiębiorstw Innowacje jako fundament rozwoju organizacji w XXI w. Wybrane aspekty teoretyczne innowacji Typologia innowacji Innowacje jako katalizator rozwoju organizacji w XXI w. ROLA I ZNACZENIE INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU A INNOWACYJNOŚĆ Rola i znaczenie instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacyjności przedsiębiorstw na przykładzie działania polskich parków technologicznych Systemowe podejście do procesów innowacyjnych Regionalny wymiar procesów innowacyjnych Wyodrębnianie się regionalnych systemów innowacji Instytucje otoczenia biznesu – rola i znaczenie w regionalnych procesach proinnowacyjnych Parki technologiczne w Polsce – wybrane zagadnienia Transfer wiedzy, controlling, innowacje i wartość w relacjach B2B Wpływ oferty na wartość biznesu nabywcy w relacjach b2b Transfer wiedzy i innowacje Kontrola i motywacja aktorów procesów tworzenia wartości oraz analiza wpływu transferu wiedzy i innowacji na wartość biznesu Wzrost efektywności procesu sprzedaży i wzrost wartości biznesu Nowy produkt i wzrost wartości biznesu Implikacje menedżerskie – jakie działania podejmować, żeby zwiększyć transfer wiedzy Ograniczenia i wskazówki dla przyszłych badań problemu Instytucjonalne narzędzia wsparcia dla innowacyjnych przedsiębiorstw typu start-up wysokich technologii w Polsce Polityka spójności UE. Wzrost znaczenia partnerstw Polityka proinnowacyjna w Polsce. Instrumenty wsparcia dla sektora MŚP Studium przypadku. Firma XTPL SA INNOWACJE A MARKETING Innowacje i marketing – charakter i znaczenie relacji Procesy innowacji – opcja marketingowa. Ewolucja i znaczenie Innowacyjność w kontekście procesu konsumpcji Innowacyjność a zachowania menedżerów Innowacje marketingowe w sektorze bankowym w Polsce Istota, rodzaje i znaczenie innowacji w sektorze bankowym Innowacyjność instytucji finansowych w Polsce w latach 2008–2014 Innowacje marketingowe instytucji finansowych w Polsce w latach 2008–2014, ze szczególnym uwzględnieniem banków Innowacje marketingowe banków w Polsce – przykłady wdrożeń Innowacje a zarządzanie produktem – jak budować produkty odnoszące sukces na rynku Koncepcja marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem Innowacje i innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwem Innowacyjność a produkt w marketingowej koncepcji zarządzania Innowacyjność w procesie kreowania nowych produktów Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji jako element innowacyjnego zarządzania organizacją Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji Procesy zarządzania wiedzą instrumentem innowacyjnej komunikacji Innowacja – koncepcją w zarządzaniu przedsiębiorstwem Rola zasobów ludzkich w innowacyjnym procesie budowania prawidłowej komunikacji INNOWACYJNOŚĆ VS. TRADYCJA Paradoksy innowacyjności przedsiębiorstw rodzinnych Specyfika firm rodzinnych a specyfika innowacyjności Czy przedsiębiorstwa rodzinne są innowacyjne z natury? Janusowe oblicze innowacyjności firm rodzinnych Innowacje w zarządzaniu usługami edukacyjnymi na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu Pojęcie innowacji Klasyfikacja innowacji Innowacje organizacyjne instytucji edukacyjnych Innowacje produktowe i procesowe w instytucjach edukacyjnych Innowacje w zakresie nauczania – e-learning i technologie internetowe Trendy e-learningowe na rok 2017 Rozwiązania e-learningowe Nowoczesne platformy e-learningowe Organizacja nauczania na platformie e-learningowej Nowe technologie i trendy w e-learningu INNOWACYJNOŚĆ A NOWE TRENDY RYNKOWE Rola startupów w budowaniu inteligentnego miasta Startupy – próba definicji zjawiska Rola startupów w podnoszeniu poziomu jakości życia w inteligentnych miastach Crowdfunding jako forma innowacji internetowej Crowdfunding jako jedna z form działań typu crowd w Internecie Crowdfunding Crowdfunding – modele, skuteczność, plan działania Crowdfunding w Polsce – platformy Polakpotrafi.pl i siepomaga.pl – platforma sponsorska via filantropia Projektowanie innowacji w oparciu o Design Thinking Czym są innowacje – pojęcie i rodzaje Skąd się biorą innowacje – modele procesu innowacyjnego/podejścia projektowe Metoda Design Thinking – znaczenie dla innowacji, istota i specyfika
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145615 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunków ekonomicznych szkół wyższych i praktyków zajmujących się usługami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92419 L, 92420 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. [234]-248. Netogr. s. 248-249.
Dla kadry naukowej zajmującej się problematyką zarządzania i marketingu wyższych szkół publicznych i niepublicznych.
Nauki o zarządzaniu – zakres i perspektywy rozwoju 1. Perspektywa regulacyjno-formalna nauk o zarządzaniu 2. Nauki o zarządzaniu z perspektywy paradygmatów dyscypliny 3. Nauki o zarządzaniu z perspektywy metod badawczych Marketing jako system aktywności 1. Postrzeganie, znaczenie i wyzwania marketingu 2. Marketing systemowy – perspektywa etyczna 3. Transformacja a polityka rynkowa 4. Znaczenie gospodarstw domowych w działaniach rynkowych 5. Polityka ochrony konsumentów w Polsce Wybrane aspekty zarządzania 1. Uwarunkowania efektywnej wymiany informacji 2. Wartość w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym – wyzwania dla teorii i praktyki 4. Klimat organizacyjny w zarządzaniu 5. Nowoczesne podejście do rozwoju pracowników Wybrane aspekty marketingu 1. Wartości w marketingu B2B i B2C oraz ich badanie 2. Społeczna odpowiedzialność w systemach zarządzania i marketingu 3. Marketing internetowy i mobilny
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 121
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141724 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5459 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności