Start-up
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(19)
Forma i typ
Książki
(11)
Artykuły
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(6)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Gayer Bartosz
(3)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciesielski Krzysztof
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Garstecki Dawid
(1)
Golej Robert
(1)
Gontarek Krystian (2001- )
(1)
Gontarek Krzysztof (informatyka)
(1)
Harris Blake J
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Kopeć Aleksandra
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Królak-Wyszyńska Katarzyna
(1)
Kędzior Dorota (ekonomia)
(1)
Lerner Cliff
(1)
Lipa Michał
(1)
Molo Marcin
(1)
Nielsen Nicolaj Højer
(1)
Rasiński Dawid
(1)
Ries Eric
(1)
Ries Eric (1978- )
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skuza Arkadiusz
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Surówka Marcin
(1)
Wiśniewska Kinga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Start-up
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(463)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(7)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Biografia
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarządzanie i marketing
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 139-146.
Inwestycje i zasady ich finansowania w cyklu życia organizacji Inwestycje – pojęcie, rodzaje, ryzyko Pojęcie inwestycji i towarzyszącego im ryzyka Kryteria klasyfikacji inwestycji Źródła finansowania inwestycji w cyklu życia organizacji Koncepcja cyklu życia przedsiębiorstwa Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania inwestycji Koszt kapitału a strategie finansowania inwestycji Tradycyjny rachunek efektywności inwestycji Determinanty wyboru metod oceny opłacalności Statyczne metody oceny przedsięwzięć inwestycyjnych Okres zwrotu inwestycji Stopa zwrotu Wartość bieżąca netto Wewnętrzna stopa zwrotu Ograniczenia tradycyjnych metod oceny opłacalności inwestycji Opcje jako alternatywna metoda oceny strategicznych projektów inwestycyjnych Pojęcie opcji rzeczywistych Wycena opcji rzeczywistych Rodzaje opcji rzeczywistych Opcja rezygnacji Opcja zwiększenia skali działalności Opcja zmniejszenia skali działalności Opcja wyboru Opcja odroczenia Metody oceny opłacalności inwestycji w start-upy Pojęcie start-upów i typologia ich modeli biznesowych Pojęcie i fazy rozwoju start-upów Modele biznesu start-upów Źródła finansowania start-upów Finansowanie w fazie zalążkowej Finansowanie we wczesnej fazie rozwoju Finansowanie w fazie rozwoju i ekspansji Problem wyceny start-upów w fazie pre-revenue Metody oceny opłacalności inwestycji w start-upy Scorecard Valuation Metoda venture capital Metoda Berkusa Scenariuszowa NPV Kalkulator Cayenne Przykłady wyceny start-upów w różnych fazach ich rozwoju Metoda Berkusa i Scorecard Valuation dla start-upów w fazie zalążkowej i wstępnej Metoda Venture Capital dla start-upów we wczesnej fazie rozwoju Metoda NPV dla start-upów w późniejszej fazie rozwoju Zjawisko przeszacowania start-upów technologicznych Analiza ekonomicznej efektywności innowacji Specyfika oceny innowacji Cechy wyróżniające analizę decyzyjną w innowacjach Selekcja projektów Techniki opisowe Proces rozwoju nowego produktu Kluczowe obszary oceny projektów innowacyjnych Główne czynniki ryzyka w innowacjach Ocena zbieżności strategicznej i zasobów Alternatywne metody finansowej oceny projektów Metody oceny wielokryterialnej w innowacjach Metody selekcji projektu Dwuetapowe podejmowanie decyzji w bramce Problematyka kosztów utopionych w ocenie efektywności projektów innowacyjnych Zastosowanie metod oceny efektywności inwestycji w praktyce gospodarczej Przydatność metod oceny efektywności w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych przedsiębiorstw działających w Polsce Metody badań empirycznych i opis próby badawczej Struktura inwestycji i źródła ich finansowania Ocena metod rachunku efektywności projektów inwestycyjnych Zastosowanie metod oceny efektywności inwestycji w pozyskaniu zewnętrznych środków na finansowanie inwestycji Cel i metody badań empirycznych Zakres informacji wykorzystywanych do oceny inwestycji Istotność metod oceny efektywności inwestycji
Sygnatura czytelni BMW: VI D 50 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV D 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145397 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5806 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacje, start-upy, ryzyko : uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć / Marta Czyżewska. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 187 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 167-183.
Innowacje i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach Innowacje w przedsiębiorstwach w świetle teorii Ryzykowna natura innowacji Modele procesów innowacyjnych i zarządzanie innowacjami Warunki rozwijania innowacji a strategia przedsiębiorstwa Portfolio innowacji i diagnoza potencjału innowacyjnego przedsiębiorstwa Potencjał i tworzenie start-upów Postawy przedsiębiorcze Polaków i edukacja dla przedsiębiorczości w budowaniu potencjału dla rozwoju start-upów Cechy i kompetencje założycieli a sukcesy start-upów Cechy start-upów sukcesu a popełniane błędy Model biznesowy w tworzeniu start-upu Metodyki projektowania innowacyjnych rozwiązań w start-upach Ryzyko w realizacji przedsięwzięć start-upowych Ryzyko w działalności innowacyjnej start-upów Ryzyko rozwojowe przedsiębiorstw i start-upów. Klasyfikacja ryzyka Metodologia szacowania ryzyka Zarządzanie ryzykiem wobec wyzwań XXI w. Zarządzanie ryzykiem a tworzenie wartości firmy Akceleracja start-upów i wsparcie publiczne ryzykownych przedsięwzięć w Polsce Nowe technologie w Polsce a stymulowanie rozwoju start-upów Ekosystemy start-upowe w Polsce a warunki ich efektywnego rozwijania Inkubacja i akceleracja biznesu w rozwijaniu nowych technologii Doświadczenia zagraniczne dla polskich akceleratorów i inkubatorów Venture capital w finansowaniu start-upów jako ryzykownych, innowacyjnych przedsięwzięć Specyfika finansowania venture capital Ryzyko inwestowania venture capital w start-upy Zarządzanie ryzykiem w funduszach venture capital Ryzyko w szacowaniu wartości start-upów Polityka państwa w stymulowaniu rozwoju rynku venture capital Wskazówki dla start-upów w poszukiwaniu venture capital i współpracy z inwestorem
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 117
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6166 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Gotowi na zabawę w biznes? : startup! / Krystian Gontarek, Krzysztof Gontarek. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo naukowe PWN, copyright 2017. - 198, [17] stron : fotografie ; 21 cm.
Jak połączyć nowe technologie z zabawą i tworzyć startupy, które zachwycą świat Krystian Gontarek -Wstęp -Gdzie tata znikał na weekendy -GameTeller -Mój pierwszy Startup Weekend -Podstawowy błqd -Łatwe trudnego początki z kodowaniem Presja -Prezentacja w jeden dzień! -Co chciałem ukryć? -KidsOnBits A co ty myślisz o szkole? TEDxKids Moja pierwsza InternetBeta -KidGifter -Nauczyciel, który otworzył mi oczy Szlachta startupuje -YupiZone Kodowanie na żywo to jest to Priorytet - zespół Podsumowanie Jak wspierać startupowe dziecko, aby nie kończyło się na pomysłach Krzysztof Gontarek Tuż po studiach i z pi doświadczenie" Wstęp 115 Początki startupowego dziecka Moje dziecko to mój... startup Tradycyjna szkoła a współczesny świat Startupowe dziecko Korzyści Planowanie i zarządzanie czasem Szybciej dowiesz się, co jest twoją mocną stroną Zabawa w biznes zachęca do samorozwoju Przełamywanie nieśmiałości Radzenie sobie z odmową Zarządzanie własnymi finansami Budowanie relacji i sieci kontaktów Dobrze jest, gdy dziecko ma własne zdanie Umiejętność mówienia „nie” Sztuka prezentowania Dwie pieczenie na jednym ogniu Tuż po studiach i z piętnastoletnim doświadczeniem Rodzic rozwija się przy okazji Błędy i zagrożenia Źle dobrany materiał edukacyjny Emocjonalna nadgorliwość Presja i frustracja Dzieci oczekują natychmiastowych efektów Perfekcjonizm i zbyt duże ambicje mogą być hamulcem Nieprzemyślana budowa prototypu Odrzucenie przez społeczność Media 1 Rodzeństwo Wymówki Niekonsekwencja Krytyka i hejt Nadmierne zaangażowanie rodzica Nadmiar projektów Rodzic odczarowany Słomiany zapał Jak zacząć przygodę z dziecięcym startupem Pomysł Brak pomysłu? Posłuchaj innych Mapy pomysłów Wybór pomysłu Nie dla wszystkich! Listy zadańdo zrobienia Zrób coś odrazu Konsekwencja! Lepiej krócej, a systematycznie Analiza konkurencji Język korzyści Walidacja Prototyp Kamienie milowe Wspieraj, nie wyręczaj Mentorzy? Warto! Narzędzia Podsumowując proces rozpoczynania Dziecko teżmoże dzielićsięwiedzą Budowanie inauka ważniejszaniżefekt Sekret dobrych relacji z dzieckiem? Zmienne tempo Sprawdzające sprinty Hartowanie emocjonalne Zrozumieć światy dorosłych Czarno-biała perspektywa i ostrożne uświadamianie Praktyki i obserwacje Rodzinny biznes mniej mobilizuje Szkoła a dziecko aktywne pozaszkolnie Kiedy rodzic już nie wystarczy Kiedy uczeń przerasta nauczyciela, czas przestać się wtrącać Zaangażowanie procentuje Lokalna społeczność cię potrzebuje Mały dorosły? Jak znaleźć na to wszystko czas i siły
Sygnatura czytelni BMW: VI G 30 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: 148649
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148648 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148649 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The history of the future: Oculus, Facebook, and the revolution that swept virtual reality.
CZĘŚĆ I. WIRTUALNA REWOLUCJA 23 Rozdział 1. Chłopiec, który żył, by modować 25 Rozdział 2. Wielki Carmack 39 Rozdział 3. Opowieść o dwóch imprezach branżowych 48 Rozdział 4. Mafia związana ze Scaleformem 56 Rozdział 5. STK 73 Rozdział 6. Kluczowe kwestie, prototypy i partnerstwa 85 Rozdział 7. Wolność to szczęście 91 Rozdział 8. Ta brzemienna w skutki obietnica 99 Rozdział 9. Rozwój 108 Rozdział 10. Valve! 127 Rozdział 11. Kickstarter 142 CZĘŚĆ II. BUDOWANIE FIRMY 153 Rozdział 12. Król popularnych gier 154 Rozdział 13. W świetle jupiterów 164 Rozdział 14. Nietuzinkowe postacie 170 Rozdział 15. Hongkońska kombinacja 187 Rozdział 16. Dzieciaki 198 Rozdział 17. Oculus kontra Ouya 206 Rozdział 18. Dobry, lepszy i najlepszy podczas CES 2013 212 Rozdział 19. Księga Przysłów, 29:18 234 Rozdział 20. Od ściany do ściany 246 Rozdział 21. GDC 262 CZĘŚĆ III. STARE DOBRE CZASY 267 Rozdział 22. Działaj powoli i buduj różne rzeczy (czyli Facebook 2.0) 269 Rozdział 23. Dziewięć opowieści 273 Rozdział 24. Przyszłość świata gier 284 Rozdział 25. Andrew Reisse 289 Rozdział 26. Pomysły tak szalone, że mogłyby zadziałać 295 Rozdział 27. Specjalne pomieszczenie 305 Rozdział 28. Walka o pozycję 310 Rozdział 29. Zuckerbro okazuje zaciekawienie 316 Rozdział 30. Śladem Blue 328 Rozdział 31. Gwałtowne reakcje 342 Rozdział 32. Nowa normalność 347 Rozdział 33. HTC dołącza do gry 353 Rozdział 34. Niespodziewani goście 355 Rozdział 35. Ucieczka do przodu 360 Rozdział 36. Kanarki w kopalni węgla 363 CZĘŚĆ IV. POLITYKA 371 Rozdział 37. Dwanaście dni w 2015 roku 373 Rozdział 38. Przebudzenie śpiących gigantów 383 Rozdział 39. Blokada 390 Rozdział 40. Kontrola uprawnień 398 Rozdział 41. Diabeł tkwi w szczegółach 406 Rozdział 42. Elastyczność 415 Rozdział 43. Dramat internetowy 418 Rozdział 44. The Daily Beast 423 Rozdział 45. Banicja 437 Rozdział 46. Napad z bronią w ręku, komedia i fantastyka kontra dokument 449 Rozdział 47. Wyrok 466 Rozdział 48. Wyzwanie, któremu na pozór nie sposób podołać 471 Rozdział 49. Pracownik numer jeden 479 Rozdział 50. Powrót 484
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 158
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149945 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149884 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
(Dorota Kędzior) Determinanty struktury kapitału sektora małych i średnich przedsiębiorstw z branży usługowej w Polsce w latach 2014–2017 Charakterystyka MŚP ze szczególnym uwzględnieniem sektora usług Przegląd teorii finansów przedsiębiorstw z punktu widzenia MŚP Czynniki struktury kapitału MŚP Weryfikacja empiryczna struktury kapitału i jej determinant w sektorze MŚP Branżowa analiza struktury kapitału w ramach sektora usług MŚP Analiza struktury kapitału w podziale na małe i średnie MŚP usługowe Struktura kapitału notowanych i nienotowanych na giełdzie papierów wartościowych MŚP z branży usługowej Analiza korelacji czynników oddziałujących na poziom zadłużenia usługowych MŚP Analiza regresji (Marcin Surówka) Wybrane formy pomocy mieszkaniowej stosowane przez jednostki samorządu terytorialnego w Polsce Cele polityki mieszkaniowej w Polsce Podział i klasyfikacja instrumentów finansowych polityki mieszkaniowej Analiza i ocena wybranych form pomocy mieszkaniowej stosowanych przez jednostki samorządu terytorialnego Rozdział 3 (Marcin Molo) Rozwój rynku finansowania startupów w Polsce Pojęcie startupu Etapy rozwoju startupu a finansowanie System finansowania startupów w USA System finansowania startupów w Polsce Historia polskiego systemu finansowania startupów System finansowania startupów w Polsce
Sygnatura czytelni BWZ: III A 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6347 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. MOJE OBJAWIENIE W LEHMAN BROTHERS 2. PIERWSZA LEKCJA, JAKĄ OTRZYMALIŚMY DZIĘKI IAMFREETONIGHT.COM 3. CZY NASZ PRODUKT JEST DO NICZEGO? 4. WSZYSTKO NA JEDNĄ KARTĘ 5. RAKIETOWE TEMPO WZROSTU (100 000 NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW W JEDEN DZIEŃ!) 6. OD ZAROBKÓW RZĘDU 3 MLN DO 19 MLN DOLARÓW W DWA LATA! 7. 78 MILIONÓW DOLARÓW W TYDZIEŃ 8. SUKCES Z ZEWNĄTRZ, BAŁAGAN WEWNĄTRZ 9.ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW I UTRZYMANIE WZROSTU DZIĘKI WIZJI,WARTOŚCIOM I DANYM 10.TINDER ŁAMIE KOD 11. MÓJ DYLEMAT INNOWATORA 12. PROJEKTOWANIE THE GRADE 13. MOJE ZAWODOWE PRZEBUDZENIE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tytuł oryginału: The startup funding book.
Bibliografia na stronie 267.
Książka dla przedsiębiorców.
O Nicolaju Hojerze Nielsenie (8) Rozdział 1. Czy naprawdę potrzebujesz zewnętrznego finansowania? (11) Rozdział 2. Profil ryzyka i zysku Twojego startupu (21) Rozdział 3. Kto inwestuje w co i kiedy (35) Rozdział 4. Dlaczego nie potrafisz znaleźć inwestora? (47) Rozdział 5. Współzałożyciele to pierwsi inwestorzy (59) Rozdział 6. Finansowanie przez znajomych i rodzinę (77) Rozdział 7. Akceleratory startupów (91) Rozdział 8. Aniołowie biznesu (109) Rozdział 9. Kapitał wysokiego ryzyka (129) Rozdział 10. Finansowanie publiczne (161) Rozdział 11. Banki (181) Rozdział 12. Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe (189) Rozdział 13. Jak kontaktować się z inwestorami? (219) Rozdział 14. Przewodnik po materiałach dla inwestorów (233)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146782 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce: Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek.
Wizja Start Definicje Proces uczenia się Eksperymenty Kierunek Akt wiary testy pomiary Zwrot (albo trwanie) Przyspieszenie Partia Wzrost Adapracje Innowacyjność
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 444 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151477, 151654, 146997 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151476 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5926 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Droga Startupu : metoda sukcesu / Eric Ries ; tłumaczenie Michał Lipa. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 415 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29) Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33) Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55) Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77) Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101) Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135) CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155) Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163) Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205) Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243) Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285) CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325) Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331) Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343) Epilog. Nowa religia obywatelska (373)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146021 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość zorganizowana : startupy, inwestorzy, pieniądze / Arkadiusz Skuza. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 134 strony : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
(Onepress)
Część I. Polski przedsiębiorca, polski inwestor - czyli marzenia o USA i zwiedzanie zoo (9) Rozdział 1. Przedstaw się, wyraź opinię i zrób biznes (11) Rozdział 2. Amerykańskie złoto i ropa naftowa a dotacje unijne (19) Rozdział 3. Czy warto w USA szukać inwestorów? (33) Rozdział 4. Pakuj się i wyjeżdżaj. Nie zapominaj o Polsce (49) Rozdział 5. Zwiedzanie zoo, czyli jak bezproduktywnie wydać 10 tys. USD (55) Część II. Komercjalizacja i smart money (73) Rozdział 6. Umiejętność przekonywania. Kompleksy i lęk przed samym sobą (75) Rozdział 7. Sprzedaż. Sprzedaż. Sprzedaż (85) Rozdział 8. Komercjalizacja pomysłów i rozwiązań - rzuć się w rynek bez spadochronu (91) Rozdział 9. Czy kapitał publiczny (tzw. unijny) jest smart i czy ma szansę pomagać w procesach komercjalizacji (99) Część III. Innowacja i zespół, czyli wiara, poker oraz przywódca (113) Rozdział 10. Trzy historie, które zdarzyły się naprawdę (115) Rozdział 11. Sztuka bycia przywódcą (121) Rozdział 12. Innowacja i szybkość na tankowcu (129)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 129
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151420 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6415 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacje w biznesie / redakcja naukowa Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2018. - 343 strony : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 322-340.
INNOWACYJNOŚĆ W GOSPODARCE Innowacje – zagadnienia ogólne i definicyjne Istota innowacji Proces innowacyjny Innowacyjność jako imperatyw działania Modele biznesu Modele biznesu: znaczenie i funkcje Tworzenie modeli biznesu Rodzaje modeli biznesu W poszukiwaniu strefy zysku – zmiany modeli biznesowych przedsiębiorstw Innowacje jako fundament rozwoju organizacji w XXI w. Wybrane aspekty teoretyczne innowacji Typologia innowacji Innowacje jako katalizator rozwoju organizacji w XXI w. ROLA I ZNACZENIE INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU A INNOWACYJNOŚĆ Rola i znaczenie instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacyjności przedsiębiorstw na przykładzie działania polskich parków technologicznych Systemowe podejście do procesów innowacyjnych Regionalny wymiar procesów innowacyjnych Wyodrębnianie się regionalnych systemów innowacji Instytucje otoczenia biznesu – rola i znaczenie w regionalnych procesach proinnowacyjnych Parki technologiczne w Polsce – wybrane zagadnienia Transfer wiedzy, controlling, innowacje i wartość w relacjach B2B Wpływ oferty na wartość biznesu nabywcy w relacjach b2b Transfer wiedzy i innowacje Kontrola i motywacja aktorów procesów tworzenia wartości oraz analiza wpływu transferu wiedzy i innowacji na wartość biznesu Wzrost efektywności procesu sprzedaży i wzrost wartości biznesu Nowy produkt i wzrost wartości biznesu Implikacje menedżerskie – jakie działania podejmować, żeby zwiększyć transfer wiedzy Ograniczenia i wskazówki dla przyszłych badań problemu Instytucjonalne narzędzia wsparcia dla innowacyjnych przedsiębiorstw typu start-up wysokich technologii w Polsce Polityka spójności UE. Wzrost znaczenia partnerstw Polityka proinnowacyjna w Polsce. Instrumenty wsparcia dla sektora MŚP Studium przypadku. Firma XTPL SA INNOWACJE A MARKETING Innowacje i marketing – charakter i znaczenie relacji Procesy innowacji – opcja marketingowa. Ewolucja i znaczenie Innowacyjność w kontekście procesu konsumpcji Innowacyjność a zachowania menedżerów Innowacje marketingowe w sektorze bankowym w Polsce Istota, rodzaje i znaczenie innowacji w sektorze bankowym Innowacyjność instytucji finansowych w Polsce w latach 2008–2014 Innowacje marketingowe instytucji finansowych w Polsce w latach 2008–2014, ze szczególnym uwzględnieniem banków Innowacje marketingowe banków w Polsce – przykłady wdrożeń Innowacje a zarządzanie produktem – jak budować produkty odnoszące sukces na rynku Koncepcja marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem Innowacje i innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwem Innowacyjność a produkt w marketingowej koncepcji zarządzania Innowacyjność w procesie kreowania nowych produktów Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji jako element innowacyjnego zarządzania organizacją Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji Procesy zarządzania wiedzą instrumentem innowacyjnej komunikacji Innowacja – koncepcją w zarządzaniu przedsiębiorstwem Rola zasobów ludzkich w innowacyjnym procesie budowania prawidłowej komunikacji INNOWACYJNOŚĆ VS. TRADYCJA Paradoksy innowacyjności przedsiębiorstw rodzinnych Specyfika firm rodzinnych a specyfika innowacyjności Czy przedsiębiorstwa rodzinne są innowacyjne z natury? Janusowe oblicze innowacyjności firm rodzinnych Innowacje w zarządzaniu usługami edukacyjnymi na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu Pojęcie innowacji Klasyfikacja innowacji Innowacje organizacyjne instytucji edukacyjnych Innowacje produktowe i procesowe w instytucjach edukacyjnych Innowacje w zakresie nauczania – e-learning i technologie internetowe Trendy e-learningowe na rok 2017 Rozwiązania e-learningowe Nowoczesne platformy e-learningowe Organizacja nauczania na platformie e-learningowej Nowe technologie i trendy w e-learningu INNOWACYJNOŚĆ A NOWE TRENDY RYNKOWE Rola startupów w budowaniu inteligentnego miasta Startupy – próba definicji zjawiska Rola startupów w podnoszeniu poziomu jakości życia w inteligentnych miastach Crowdfunding jako forma innowacji internetowej Crowdfunding jako jedna z form działań typu crowd w Internecie Crowdfunding Crowdfunding – modele, skuteczność, plan działania Crowdfunding w Polsce – platformy Polakpotrafi.pl i siepomaga.pl – platforma sponsorska via filantropia Projektowanie innowacji w oparciu o Design Thinking Czym są innowacje – pojęcie i rodzaje Skąd się biorą innowacje – modele procesu innowacyjnego/podejścia projektowe Metoda Design Thinking – znaczenie dla innowacji, istota i specyfika
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145615 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak działają polskie start-upy? / Kinga Wiśniewska. W: Eurologistics 2018, nr 5, s. 20 - 23. - 2018.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności