Business Process Management
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(14)
Forma i typ
Artykuły
(8)
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(4)
Autor
Kania Krzysztof
(4)
Auksztol Jerzy
(1)
Bartczak Iwona
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Klaus-Rosińska Agata
(1)
Kończewski Konrad
(1)
Kraśnicka Teresa
(1)
Kuchta Dorota (1960- )
(1)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(1)
Potoczek Natalia
(1)
Ries Eric
(1)
Zontek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Business Process Management
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(463)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(8)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Systemy ERP [Enterprise Resource Planning])
Bibliogr. s. [174].
Dla ludzi biznesu, kadry nauczycielskiej i szkoleniowej oraz studentów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 51 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 51
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134020 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 4671 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2825 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia na stronach 236-251. Indeks.
Dla menedżerów, pracowników uczelni, doktorantów i studentów.
1. Cele, metody i kierunki doskonalenia współczesnych organizacji 1.1. Istota doskonalenia organizacji i jego obszary 1.1.1. Pojęcie i cele doskonalenia organizacji 1.1.2. Czynniki wymuszające zmiany 1.1.3. Obszary doskonalenia organizacji 1.2. Procesy doskonalenia organizacji w różnych ujęciach 1.2.1. Klasyczne podejście 1.2.2. Doskonalenie organizacji jako proces zmian 1.2.3. Kreowanie i wdrażanie innowacji 1.2.4. Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa 2. Zarządzanie procesowe w doskonaleniu organizacji 2.1. Procesowe zarządzanie organizacją 2.1.1. Geneza i rola podejścia procesowego w rozwoju organizacji 2.1.2. Podstawowe zasady zarządzania procesowego 2.1.3. Kultura organizacyjna i zasoby ludzkie w zarządzaniu procesowym 2.2. Zarządzanie procesami w organizacji 2.2.1. Istota zarządzania procesami 2.2.2. Definiowanie i klasyfikacja procesów 2.2.3. Mapowanie procesów 2.2.4. Standaryzowanie procesów 2.3. System pomiaru, monitorowania i oceny procesów 2.3.1. Pomiar wyników procesu 2.3.2. Wskaźniki monitorujące procesy 2.3.3. Ocena i analiza działania procesów 2.4. Doskonalenie procesów w organizacji 2.4.1. Rola ciągłego doskonalenia procesów 2.4.2. Metodyki doskonalenia procesów 2.4.3. Dojrzałość procesowa organizacji 3. Symulacje w doskonaleniu procesów i organizacji 3.1. Rola modelowania symulacyjnego 3.2. Wybrane metody modelowania symulacyjnego 3.2.1. Metoda Monte Carlo 3.2.2. Dynamika systemów 3.2.3. Modelowanie i symulacje zdarzeń dyskretnych 3.2.4. Modelowanie i symulacje agentowe 3.2.5. Modelowanie i symulacje hybrydowe 3.2.6. Wybrane techniki modelowania i symulacji procesów biznesowych 3.3. Oprogramowanie do symulacji procesów 4. Zarządzanie technologiami 4.1. Rola technologii i zarządzania technologiami w organizacji 4.2. Wybrane metody stosowane w zarządzaniu technologiami 4.2.1. Identyfikacja technologii – audyt technologiczny 4.2.2. Prognozowanie rozwoju technologii – mapa technologii, ekstrapolacja trendu, krzywe S 4.2.3. Selekcja technologii – metody portfelowe 5. Doskonalenie zarządzania jako proces innowacyjny 5.1. Pojęcie i cechy innowacji menedżerskich 5.2. Generowanie i wdrażanie innowacji menedżerskich jako doskonalenie zarzą¬dzania 5.3. Współczesne koncepcje i metody zarządzania jako narzędzia doskonalenia organizacji i zarządzania 5.4. Źródła i procesy dyfuzji koncepcji i metod zarządzania 6. Koncepcje i metody stałego doskonalenia organizacji 6.1. Koncepcja kaizen / continuous improvement (CI) 6.1.1. Geneza i istota ciągłego doskonalenia organizacji 6.1.2. Zasady koncepcji ciągłego doskonalenia organizacji 6.2. Doskonalenie przedsiębiorstwa poprzez lean management 6.2.1. Zasady lean management 6.2.2. Metody i techniki lean management 6.3. Doskonalenie organizacji poprzez zarządzanie jakością 6.3.1. Koncepcja Total Quality Management 6.3.2. Six sigma i lean six sigma 6.3.3. Modele samooceny przedsiębiorstw w zakresie doskonałości 6.4. Zastosowanie benchmarkingu w doskonaleniu funkcjonowania przedsię¬biorstw 6.4.1. Benchmarking jako metoda uczenia się od innych 6.4.2. Typy i formy benchmarkingu 6.4.3. Metodyka benchmarkingu – zalety i ograniczenia 7. Wykorzystanie zarządzania projektami w doskonaleniu organizacji 7.1. Pojęcie zarządzania projektami i rodzaje projektów 7.1.1. Rola zarządzania projektami w działaniach doskonalących 7.1.2. Klasyfikacja i rodzaje projektów 7.2. Zarządzanie projektami doskonalącymi 7.2.1. Charakterystyka projektów doskonalących 7.2.2. Planowanie i organizowanie projektów doskonalących 7.2.3. Narzędzia i metody wykorzystywane w projektach doskonalących 8. Niektóre współczesne kierunki doskonalenia zarządzania i struktur organizacyjnych 8.1. Koncepcja innowacji strategicznych 8.1.1. Pojęcie i modele tworzenia innowacji strategicznych 8.1.2. Zmiany modelu biznesu jako przykład innowacji strategicznych 8.2. Zmiany w strukturach organizacyjnych - w kierunku organizacji sieciowych i wirtualnych 8.2.1. Cechy struktur sieciowych 8.2.2. Wirtualizacja działalności gospodarczej – korzyści i zagrożenia 9. Praktyka doskonalenia organizacji i wdrażania innowacji 9.1. Organizacja działalności doskonalącej na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego 9.1.1. Wprowadzenie 9.1.2. Charakterystyka procesu doskonalenia 9.1.3. Opis projektu „Doskonalimy firmę” 9.1.4. Realizacja projektów doskonalących 9.1.5. Podsumowanie 9.2. Symulacja prac działu B+R metodą Monte Carlo 9.2.1. Dane wejściowe 9.2.2. Obliczenia kosztów nadgodzin i niedociążenia konstruktorów działu B+R 9.3. Symulacja procesu wdrażania i upowszechniania innowacyjnej technologii RFID w polskich bibliotekach – dynamika systemów i modelowanie agento¬we 9.3.1. Dyfuzja innowacji według teorii Rogersa i modelu Bass’a 9.3.2. Model Bass’a dla dyfuzji technologii RFID w polskich bibliotekach 9.3.3. Wyniki symulacji dyfuzji technologii RFID w polskich bibliotekach 9.4. Symulacje procesów biznesowych w oparciu o notację BPMN 9.4.1. Wybór notacji i oprogramowania oraz podstawowe pojęcia 9.4.2. Modele procesów biznesowych – stan obecny 9.4.3. Modele procesów biznesowych – stan docelowy 9.4.4. Określenie oczekiwanych korzyści 9.5. Źródła, proces i efekty innowacji organizacyjnych w wybranym przedsię¬biorstwie 9.5.1. Krótka charakterystyka przedsiębiorstwa 9.5.2. Źródła innowacji 9.5.3. Proces usprawnienia funkcjonowania działu transportu 9.5.4. Przebieg procesu opracowania i wdrożenia innowacji 9.5.5. Przykłady wdrożonych innowacji i ich efekty
Sygnatura czytelni BMW: VI F 162 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149033 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo / Natalia Potoczek. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 236 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 225-232.
Teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo źródła reorientacji procesowej organizacji 2I Współczesne podejście do zarządzania procesami w organizacji 28 Ewoluowanie struktur organizacyjnych - funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie zmian w organizacji iw zarządzaniu. . Modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo. Przesłanki modelowego ujęcia zarządzania zasobami ludzkimi Wyznaczanie ceIów zarządzania zasobami ludzkimi Kształtowanie warunków organizacyjnych i personalnych dla zarządzania zasobami ludzkimi Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej ocena dojrzałości procesów Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych Dobór przedsiębiorstw objętych studiami przypadków Analiza podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi - studia przypadków 89 Model organizacji procesowej Kształtowanie modelu organizacyjnego Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z.o.o. 105 Model kompetencji.. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo 113 Proces oceny kompetencii Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International Model wynagradzania Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy . 12I Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A. I23 Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu. I29 Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska . I29 Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego..... 136 Model procesów personalnych 140 Modele i standardy procesów personalnych l40 Studium przypadku: SiĘ napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ ,,Baltond'S.A. Hierarchia i architektura procesów 158 studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A. 161 Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty s.A. Projektowanie i dokumentowanie procesów I82 Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A Podsumowanie badań oraz Wnioski dotyczące podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2o9 Kształtowanie kultury organizacji procesowej Modelowanie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 162
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5874 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okładce: Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek.
Wizja Start Definicje Proces uczenia się Eksperymenty Kierunek Akt wiary testy pomiary Zwrot (albo trwanie) Przyspieszenie Partia Wzrost Adapracje Innowacyjność
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 444 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151477, 151654, 146997 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151476 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5926 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności