Grudowski Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(8)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Grudowski Piotr
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Zarządzanie jakością
(11)
ISO 9001 (norma)
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Bezpieczeństwo i higiena pracy
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Business Process Management
(1)
Business Process Reengineering (metoda)
(1)
Inżynieria jakości
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość żywności
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
MASP [Mapa, Schemat, Przewodnik procesu] (metoda)
(1)
Maszyny
(1)
Norma ISO 14001
(1)
PODEJŚCIE PROCESOWE
(1)
Przemysł
(1)
Six Sigma (strategia)
(1)
System Zarządzania Jakością
(1)
System zarządzania jakością
(1)
System zarządzania środowiskowego
(1)
Systemy zarządzania jakością
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 10158 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117037 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 131786 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 246)
Bibliogr. s. 146-[148]. Wykaz norm s. [148].
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3022 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120234, 116396 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 375-392.
1. Szkolnictwo wyższe. Wybrane zagadnienia międzynarodowe i krajowe 1.1. Szkolnictwo wyższe w ujęciu globalnym 1.2. Szkolnictwo wyższe w Unii Europejskiej 1.2.1. Wybrane historyczne modele europejskiego szkolnictwa wyższego 1.2.2. Proces boloński 1.3. Polskie szkolnictwo wyższe 1.3.1. Stan obecny i ważniejsze reformy w latach 1989–2014 1.3.2. Ustawa 2.0 — Konstytucja dla Nauki 1.3.3. Zmiany w systemie — rewolucja czy ewolucja? 2. Problematyka jakości. Ewolucja i rola w rozwoju społeczno-gospodarczym 2.1. Wielowymiarowość pojęcia jakości 2.2. Pomiar jakości 2.3. Satysfakcja oraz lojalność interesariuszy jako kluczowe miary jakości 2.4. Ewolucja podejścia do jakości i zarządzania tą kategorią 2.4.1. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) jako główny nurt rozwojowy zarządzania projakościowego 2.4.2. Kultura organizacji ukierunkowana na jakość 2.4.3. Modele doskonałości organizacyjnej 2.5. Normatywne podejście do zarządzania jakością 2.5.1. Normy ISO serii 9000 2.5.2. Inne normatywne systemy zarządzania 2.5.3. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a kultura jakości 2.6. Najważniejsze współczesne koncepcje zarządzania jakością związane z TQM 2.6.1. Rola zarządzania ukierunkowanego na procesy 2.6.2. Koncepcja Lean Management 2.6.3. Koncepcja Six Sigma 2.6.4. Koncepcja Lean Six Sigma 3. Problematyka jakości usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora publicznego 3.1. Uwarunkowania zarządzania jakością w odniesieniu do usług 3.1.1. Specyfika usług i oceny ich jakości 3.1.2. Total Quality Service Management 3.1.3. Lean Service 3.1.4. Six Sigma i Lean Six Sigma w usługach 3.2. Zarządzanie jakością usług publicznych 3.2.1. Ewolucja koncepcji zarządzania w sektorze publicznym 3.2.2. Uwarunkowania inicjatyw projakościowych w sektorze publicznym 3.2.3. Wspólna Metoda Oceny (CAF) — model doskonałości dla sektora publicznego 3.2.4. Normatywne systemy zarządzania w sektorze publicznym 3.2.5. Lean Management i Six Sigma w sektorze publicznym 4. Kategoria jakości w zarządzaniu szkołami wyższymi 4.1. Podstawy podejścia do jakości w szkolnictwie wyższym 4.1.1. Pojęcie jakości oraz jej ocena 4.1.2. Kategoria doskonałości 4.1.3. Nurt zapewnienia jakości 4.1.4. Kultura jakości 4.2. Koncepcje zarządzania projakościowego w szkolnictwie wyższym 4.2.1. Kompleksowe zarządzanie jakością jako podstawa zmian projakościowych 4.2.2. Lean Management 4.2.3. Six Sigma i Lean Six Sigma 4.2.4. Normatywne systemy zarządzania 5. Zarządzanie jakością w polskich uczelniach publicznych z perspektywy interesariuszy — badania i ich wyniki 5.1. Charakterystyka wybranych inicjatyw badawczych 5.2. Dorobek zarządzania jakością a system regulacji prawnych oraz postawy interesariuszy w odniesieniu do zarządzania jakością w uczelniach 5.2.1. Charakterystyka projektu badawczego 5.2.2. Ocena systemu regulacji prawnych związanych z jakością 5.2.3. Opinie interesariuszy dotyczące zarządzania jakością w polskich uczelniach 5.3. Wyniki innych przedsięwzięć badawczych dotyczących problematyki jakości w szkolnictwie wyższym 6. QualHE — propozycja modelu systemu zarządzania jakością w szkołach wyższych i zalecenia jego implementacji 6.1. Inspiracje do budowy modelu QualHE 6.2. Struktura modelu QualHE 6.3. Implementacja modelu QualHE — podstawowe zalecenia 6.3.1. Wybór procesów kluczowych w relacji do strategii uczelni 6.3.2. Czynniki kształtujące kulturę jakości i jej diagnoza 6.3.3. Projakościowe zarządzanie systemem procesów 6.3.4. Zastosowania koncepcji Lean Management i Lean Six Sigma 6.3.5. Proces samooceny 6.3.6. Ocena skuteczności działań doskonalących
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 107 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149830 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2825 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Książka z suplementem elektronicznym.
Integralną częścią książki jest suplement elektroniczny dostępny na stronie internet. wydawcy.
Bibliogr., wykaz norm s. 109.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 111 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126657 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3020 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, wykaz norm s. [185]-190.
Dla przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego, zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa.
Podstawy zarządzania projakościowego Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem Wybrane kategorie instrumentarium zarządzania jakością Systemy zarządzania oparte na kryterium jakości Podejście procesowe Integracja normatywnych systemów zarządzania Aspekty ekonomiczne związane z jakością Wybrane systemy związane z jakością i bezpieczeństwem żywności Istota bezpieczeństwa żywności Programy warunków wstępnych System HACCP Norma ISO 22000 Metody badania preferencji i satysfakcji konsumenta produktów żywnościowych Istota badań satysfakcji konsumenta Badania sondażowe Wybrane metody sensorycznych badań konsumenckich Metoda EsSENSE™ profile i metoda MUSA Metoda CSI Statystyczne metody doskonalenia procesów Istota doskonalenia procesów z użyciem metod statystycznych Analiza regresji Projektowanie eksperymentów Przykłady zastosowań wybranych metod w zarządzaniu jakością i w towaroznawstwie System HACCP dla nowego dania serwowanego w restauracji Konsumencka ocena sensoryczna metodą parzystą za pomocą testu dwustronnego Metoda EsSENSE Profile™ w badaniach konsumenckich Metoda MUSA w analizie satysfakcji konsumentów z produktu żywnościowego Ocena satysfakcji konsumentów wybranych win metodą CSI Tworzenie i weryfikacja prostego modelu regresyjnego Tworzenie i weryfikacja modelu regresji wielorakiej Zastosowanie metody projektowania eksperymentów DOE.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 53 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14398 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142951 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. nr 719.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów Wydziału Mechanicznego oraz Wydziału Zarządzania i Ekonomii.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 17 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 66311 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 10630 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118117 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura jakości, doskonałości i bezpieczeństwa w organizacji / Małgorzata Z. Wiśniewska, Piotr Grudowski. - Wydanie 1. Stan prawny na dzień 1 marca 2019 roku. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 243 strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Oznaczenie stanu prawnego ze wstępu.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 217-229.
Jakość i kultura jakości Pojęcie jakości i jej znaczenie dla satysfakcji oraz lojalności interesariuszy Istota i rozwój koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM Koncepcja Lean Six Sigma Lean Six Sigma Kultura jakości w organizacji Doskonałość i kultura doskonałości Pojęcie i znaczenie doskonałości w organizacji Istota modeli doskonałości Prestiżowe modele premiujące doskonałość organizacji Inne modele i podejścia służące rozwojowi koncepcji doskonałości organizacyjnej Kultura doskonałości i ciągłe doskonalenie Cykl doskonalenia PDCA oraz zarządzanie ryzykiem jako podstawa zarządzania systemowego Istota systemu zarządzania oraz cyklu PDCA Podejście normatywne do zarządzania jakością Inne normatywne systemy zarządzania i ich integracja Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a krzewienie kultury jakości opartej na orientacji procesowej Zarządzanie ryzykiem i jego istota Systemowe zarządzanie ryzykiem wg normy ISO 31000:2018 Bezpieczeństwo jako kluczowy aspekt jakości i doskonałości Znaczenie i pojęcie bezpieczeństwa Wybrane aspekty bezpieczeństwa produktów, usług, podmiotów i procesów Kultura bezpieczeństwa jako element kultury jakości i doskonałości Just culture Przykłady narzędzi i metod służących rozpoznaniu oraz kształtowaniu kultury jakości i doskonałości Rola narzędzi i metod w zarządzaniu jakością oraz zjawisko samooceny Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury jakości Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury doskonałości Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa oraz just culture Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa pacjenta Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa żywności Metoda oceny skuteczności działań doskonalących Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 94 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148573 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148572 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6069 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. [319]-325. Netogr. s. 327. Wykaz aktów prawnych, wykaz norm s. 325-327. Indeks.
Dla studentów kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 1 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 79
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137447, 134030, 137451, 143042, 137450, 134031, 143041 (7 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134029 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4675 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności