Jakość usług
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(45)
Forma i typ
Artykuły
(34)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Cichoń Seweryn
(3)
Ząbek Janusz
(3)
Sikora Tadeusz
(2)
Urban Wiesław
(2)
Banasik Włodzimierz
(1)
Chmielewski Dariusz
(1)
Cieciora Małgorzata
(1)
Czarnecki Tomasz
(1)
Dolat Przemysław
(1)
Domagała Agata
(1)
Fiodorow Andrzej
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grycuk Adrian
(1)
Hobora Dorota
(1)
Kijek Tomasz
(1)
Klawender Jacek
(1)
Kostecka Alicja
(1)
Kowalska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Krysiak Mariusz
(1)
Kłos-Adamkiewicz Zuzanna
(1)
Kłosowski Andrzej
(1)
Malinowska Ewa (ekonomia)
(1)
Matusiak Marek
(1)
Mężyk Anna
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Połoz Włodzimierz
(1)
Przeździecka Justyna
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Samek Andrzej
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Strahl Danuta
(1)
Sulowska Urszula
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Tomanek Mateusz (1987- )
(1)
Traczyk Wojciech
(1)
Wojciechowski Piotr
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zając Roman
(1)
Zamkowska Stanisława
(1)
Załoga Elżbieta (1950- )
(1)
Zielińska Joanna
(1)
Zimon Dominik
(1)
Zimon Grzegorz
(1)
Ziółkiewicz Marek
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Świderski Andrzej
(1)
Żabicki Damian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Doktoranci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Jakość usług
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(691)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(490)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(4)
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(31)
Kultura Fizyczna
(2)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jakość usług w organizacji / Seweryn Cichoń. W: Zarządzanie Jakością. 2012, nr 1, s.18-24. - Warszawa : Viperium Media, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Teraz czas na jakość / Tomasz Czarnecki. W: Eurologistics. 2007, nr 4, s.128-131. - Suchy Las : Eurologistics Adam Błuś, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
Dla studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz dla praktyków zajmujących się obsługą ruchu turystycznego.
Istota jakości oraz formuły jej ujmowania 11 1.1. Przyczyny narastających wymagań jakościowych 19 1.2. Normatywna interpretacja jakości 21 1.3. Procesowe podejście w zarządzaniu jakością 33 1.3.1. Zmienność procesów/odchylenia od standardów, jako stan niedotrzymywania jakości 40 1.3.2. Warunki zarządzania procesem, w tym dokumentacja standaryzująca jako element wiedzy skodyfikowanej w organizacji 44 1.4. Cechy jakościowe usług turystycznych i rekreacyjnych 46 1.5. Kategoryzacja i rekomendacja jako przykład działalności projakościowej w hotelarstwie 56 Zarządzanie jakością usług turystycznych i rekreacyjnych w świetle wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz DIS ISO 9001:2015 61 2.1. Planowanie usług 62 2.1.1. Dokumentacja standaryzująca oraz nadzór nad zapisami 62 2.1.2. Projektowanie systemu zarządzania 67 2.2. Zarządzanie zasobami w podmiotach świadczących usługi turystyczne i rekreacyjne 75 2.3. Realizacja i nadzorowanie dostarczanych usług 83 2.3.1. Określenie wymagań i preorientacja usług 84 2.3.2. Projektowanie i modyfikacja usług 89 2.3.3. Nadzorowanie i realizacja usługi 95 2.4. Pomiary, analiza i doskonalenie usług 98 2.4.1. Badanie zadowolenia klienta oraz audyt wewnętrzny 99 2.4.2. Monitorowanie oraz pomiary procesów i usług 105 2.4.3. Doskonalenie poprzez działania korygujące i zapobiegawcze 108 2.4.4. Porównanie wymagań ISO 9001:2008 oraz DIS ISO 9001:2015 110 Metody i narzędzia projektowania, oceny, doskonalenia oraz rozwiązywania problemów jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 115 3.1. Filozofia Total Quality Management i modele doskonałości 115 3.2. Samoocena w świetle wytycznych normy PN-EN ISO 9004:2010 - Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji 126 3.3. Wybrane metody projektowania oraz doskonalenia jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 138 3.3.1. Kwestionariusz Kano 138 3.3.2. Servqual 145 3.4. Design Thinking oraz myślenie projektowe w usługach turystycznych i rekreacyjnych 157 3.5. Implementacja rozwiązań projektowych oraz realizacja przedsięwzięć zgodnie z PN-ISO 10005, PN-ISO 10006 oraz PN-ISO 10007 164 Klient jako podmiot jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych 175 4.1. Klienci usług turystycznych i rekreacyjnych oraz ich decyzje zakupowe 175 4.2. Wytyczne standardów dotyczących spełniania wymagań klientów wg PN-ISO 10001, PN-ISO 10002, PN-ISO 10003 185 4.3. Marketing relacji w usługach turystycznych i rekreacyjnych 197 4.4. Standardy obsługi klienta oraz savoir vivre w turystyce i rekreacji 208
Sygnatura czytelni BWF: XII F 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148163 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8365 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 375-392.
1. Szkolnictwo wyższe. Wybrane zagadnienia międzynarodowe i krajowe 1.1. Szkolnictwo wyższe w ujęciu globalnym 1.2. Szkolnictwo wyższe w Unii Europejskiej 1.2.1. Wybrane historyczne modele europejskiego szkolnictwa wyższego 1.2.2. Proces boloński 1.3. Polskie szkolnictwo wyższe 1.3.1. Stan obecny i ważniejsze reformy w latach 1989–2014 1.3.2. Ustawa 2.0 — Konstytucja dla Nauki 1.3.3. Zmiany w systemie — rewolucja czy ewolucja? 2. Problematyka jakości. Ewolucja i rola w rozwoju społeczno-gospodarczym 2.1. Wielowymiarowość pojęcia jakości 2.2. Pomiar jakości 2.3. Satysfakcja oraz lojalność interesariuszy jako kluczowe miary jakości 2.4. Ewolucja podejścia do jakości i zarządzania tą kategorią 2.4.1. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) jako główny nurt rozwojowy zarządzania projakościowego 2.4.2. Kultura organizacji ukierunkowana na jakość 2.4.3. Modele doskonałości organizacyjnej 2.5. Normatywne podejście do zarządzania jakością 2.5.1. Normy ISO serii 9000 2.5.2. Inne normatywne systemy zarządzania 2.5.3. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a kultura jakości 2.6. Najważniejsze współczesne koncepcje zarządzania jakością związane z TQM 2.6.1. Rola zarządzania ukierunkowanego na procesy 2.6.2. Koncepcja Lean Management 2.6.3. Koncepcja Six Sigma 2.6.4. Koncepcja Lean Six Sigma 3. Problematyka jakości usług ze szczególnym uwzględnieniem sektora publicznego 3.1. Uwarunkowania zarządzania jakością w odniesieniu do usług 3.1.1. Specyfika usług i oceny ich jakości 3.1.2. Total Quality Service Management 3.1.3. Lean Service 3.1.4. Six Sigma i Lean Six Sigma w usługach 3.2. Zarządzanie jakością usług publicznych 3.2.1. Ewolucja koncepcji zarządzania w sektorze publicznym 3.2.2. Uwarunkowania inicjatyw projakościowych w sektorze publicznym 3.2.3. Wspólna Metoda Oceny (CAF) — model doskonałości dla sektora publicznego 3.2.4. Normatywne systemy zarządzania w sektorze publicznym 3.2.5. Lean Management i Six Sigma w sektorze publicznym 4. Kategoria jakości w zarządzaniu szkołami wyższymi 4.1. Podstawy podejścia do jakości w szkolnictwie wyższym 4.1.1. Pojęcie jakości oraz jej ocena 4.1.2. Kategoria doskonałości 4.1.3. Nurt zapewnienia jakości 4.1.4. Kultura jakości 4.2. Koncepcje zarządzania projakościowego w szkolnictwie wyższym 4.2.1. Kompleksowe zarządzanie jakością jako podstawa zmian projakościowych 4.2.2. Lean Management 4.2.3. Six Sigma i Lean Six Sigma 4.2.4. Normatywne systemy zarządzania 5. Zarządzanie jakością w polskich uczelniach publicznych z perspektywy interesariuszy — badania i ich wyniki 5.1. Charakterystyka wybranych inicjatyw badawczych 5.2. Dorobek zarządzania jakością a system regulacji prawnych oraz postawy interesariuszy w odniesieniu do zarządzania jakością w uczelniach 5.2.1. Charakterystyka projektu badawczego 5.2.2. Ocena systemu regulacji prawnych związanych z jakością 5.2.3. Opinie interesariuszy dotyczące zarządzania jakością w polskich uczelniach 5.3. Wyniki innych przedsięwzięć badawczych dotyczących problematyki jakości w szkolnictwie wyższym 6. QualHE — propozycja modelu systemu zarządzania jakością w szkołach wyższych i zalecenia jego implementacji 6.1. Inspiracje do budowy modelu QualHE 6.2. Struktura modelu QualHE 6.3. Implementacja modelu QualHE — podstawowe zalecenia 6.3.1. Wybór procesów kluczowych w relacji do strategii uczelni 6.3.2. Czynniki kształtujące kulturę jakości i jej diagnoza 6.3.3. Projakościowe zarządzanie systemem procesów 6.3.4. Zastosowania koncepcji Lean Management i Lean Six Sigma 6.3.5. Proces samooceny 6.3.6. Ocena skuteczności działań doskonalących
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 107 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149830 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 188-197.
WARTOŚĆ USŁUGI TRANSPORTOWEJ w TEORII EKONOMII Wartość usługi jako kategoria ekonomiczna - systematyka pojęć Tworzenie wartości usługi Zakres konkurowania wartością usługi w miejskim transporcie zbiorowym CZYNNIKI DETERMINUJĄCE WARTOŚĆ USŁUGI MIEJSKIEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO Jakość usług transportu zbiorowego Ceny usług transportu zbiorowego Konkurencja Substytucja usługi Marka, reputacja i wizerunek usługodawców WSPÓŁCZESNE WZORCE RUCHLIWOŚCI KOMUNIKACYJNEJ Istota i determinanty mobilności osób Zachowania komunikacyjne współczesnego społeczeństwa NOWA KULTURA MOBILNOŚCI W MIASTACH EUROPEJSKICH W ASPEKCIE WARTOŚCI USŁUG TRANSPORTU ZBIOROWEGO Wykładnia koncepcji nowej kultury mobilności w miastach Narzędzia realizacji koncepcji nowej kultury mobilności Postęp we wdrażaniu koncepcji nowej kultury mobilności w miastach europejskich Wpływ wzorców nowej kultury mobilności na wartość usługi transportu zbiorowego OCENA WARTOŚCI USŁUGI MIEJSKIEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO PRZEZ MIESZKAŃCÓW MIAST (BADANIA RYNKOWE W SZCZECINIE) Charakterystyka sieci miejskiego transportu zbiorowego Szczecina Założenia i uwarunkowania badań Usługi transportu zbiorowego w opinii mieszkańców miast Cechy oferty określające wartość usługi dla usługobiorców Pożądane cechy jakościowe usługi komunikacji miejskiej w opinii użytkowników transportu Konkurowanie wartością pomiędzy transportem zbiorowym i indywidualnym KONCEPCJA ZWIĘKSZANIA WARTOŚCI USŁUGI DLA PASAŻERA MIEJSKIEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO (NA PRZYKŁADZIE SZCZECINA) Założenia metodyczne Model zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego Uwarunkowania realizacji koncepcji Efekty ekonomiczne, ekologiczne i społeczne wzrostu wartości usługi komunikacji miejskiej dla mieszkańców Szczecina
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145126 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług / Ewa Malinowska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 200 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 189-200.
Dla studentów i doktorantów oraz pracowników naukowych.
Jakość usług Modele jakości usług Zadowolenie, satysfakcja i lojalność klienta Operacyjne instrumenty zarządzania jakością usług Podział narzędzi doskonalenia jakości Burza mózgów – wprowadzenie do oceny i analizy Diagram Ishikawy Analiza Pareto-Lorenza Metody zarządzania jakością Metoda Kano Metoda QFD Metoda FMEA Metoda Servqual Metoda CSI Inne metody badania jakości usług Wybrane japońskie instrumenty doskonalące jakość usług Lean w działalności usługowej Marnotrawstwo (muda) w działalności usługowej Why w usługach Metoda 5S Green Lean (Lean and Green) w działalności usługowej Zielone marnotrawstwo (green waste) Wybrane instrumenty Green Lean (Lean and Green) Korzyści z wprowadzenia Green Lean (Lean and Green) Zastosowanie wybranych narzędzi i metod do poprawy jakości usług Ocena jakości usług cateringu dietetycznego Zastosowanie burzy mózgów oraz metody SUZUKI Wartościowanie jakości Instrumenty wspomagające pomiar wewnętrznego obrazu jakości usług edukacyjnych Wykorzystanie analizy ryzyka w systemie kontroli zarządczej Arkusz samooceny placówki edukacyjnej na podstawie planu ewaluacji wewnętrznej Przykład implementacji wybranych metod – usługi zdrowotne
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152052 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6455 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak zyskać przewagę nad konkurencją / Marek Matusiak. W: Eurologistics. 2009, nr 1, s.50-55. - Suchy Las : Eurologistics s.c., 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Problemy transportowe miast : stan i kierunki rozwiązań / Anna Mężyk, Stanisława Zamkowska. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 254, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 240-246. Akty prawne na stronach 247-249. Netografia na stronach 250-251.
Dla studentów uczelni technicznych i ekonomicznych (kierunki: transport, logistyka), w szczególności w przypadku specjalizacji: logistyka miejska, gospodarka przestrzenna, zarządzanie rozwojem miast, uczących się przedmiotów: polityka miejska, polityka transportowa, a także dla pracowników samorządów miejskich, urbanistów i konsultantów.
Mobilność a popyt na usługi przewozowe w miastach Mobilność - podstawowa potrzeba współczesnego człowieka Mobilność a przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Zasada zrównoważonego rozwoju - współczesny paradygmat funkcjonowania tran sportu Wytyczne dla zrównoważonego rozwoju transportu miejskiego w dokumentach programowych Komisji Europejskiej Koncepcja kompleksowej integracji transportu pasażerskiego - Sieć obywatelska Biała Księga polityki transportowej z 2001 r o k u Nowa kultura mobilności Plan działania na rzecz mobilności w miastach z 2009 ro k u Biała Księga polityki transportowej z 2011 r o k u Dążenie do osiągnięcia konkurencyjnej i zasobooszczędnej mobilności w m ia s ta c h Agenda miejska dla Unii Europejskiej Polityka transportowa Polski dla zrównoważonego rozwoju miast Rozwój miast jako wyzwanie dla organizacji transportu Współczesne tendencje rozwojowe obszarów zurbanizowanych Popyt na przewozy w obszarach zurbanizowanych Sposoby realizacji potrzeb przewozowych ludności w miastach. Konsekwencje dominacji transportu indywidualnego w miastach Kongestia i jej skutki jako podstawowy problem polityki transportowej w miastach. Jakość usług transportu zbiorowego Wymagania stawiane usługom transportu zbiorowego Specyfika obsługi przewozowej osób starszych Wzorzec jakości usług przewozowych Informacja w transporcie zbiorowym Zapewnienie bezpieczeństwa jako element jakości transportu zbiorowego Badania jakości usług przewozowych Integracja komunikacji miejskiej Obsługa dostaw ładunków w miastach Czynniki wpływające na wzrost przepływów ładunków w miastach Grupy użytkowników i ich oczekiwania w odniesieniu do systemu dostaw Przykłady rozwiązań problemów dostaw ładunków w miastach Dostawy nocą Miejskie centra logistyczne Współdzielenie infrastruktury drogowej Wykorzystanie środków transportu szynowego w obsłudze logistycznej dostaw Wybrane instrumenty polityki transportowej w miastach Zarządzanie przestrzenią miejską Instrumenty finansowe miejskiej polityki transportowej Taryfy w miejskim transporcie zbiorowym Przykłady rozwiązań problemów transportowych w miastach Transport rowerowy i pieszy Redukcja zanieczyszczeń poprzez rozwój elektromobilności
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 203 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14671 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147307 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności