Szczupłe zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(45)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(8)
Artykuły
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
wypożyczone
(16)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(25)
Biblioteka WEiZ
(16)
Magazyn
(2)
Autor
Łazicki Artur
(4)
Jones Daniel T
(3)
Nowicki Jarosław
(3)
Sobczyk Tomasz
(3)
Womack James P
(3)
Antosz Katarzyna
(2)
Jakubiec Marcin
(2)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Shook John
(2)
Bielewski Andrzej
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Byrne Art (1945- )
(1)
Będziński Romuald
(1)
Cyrul Joanna
(1)
Czerska Joanna
(1)
Dennis Pascal (1957- )
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Dudek Marek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Eisler Marek
(1)
Forsgren Nicole
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gogolewski Marek
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hamel Mark R
(1)
Harris Rick
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Humble Jez
(1)
Jaworska Elżbieta (dziennikarstwo)
(1)
Jańska Renata
(1)
Jurek Radek
(1)
Kalman Marek
(1)
Kim Gene (1971- )
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Koliński Adam
(1)
Konferencja Naukowo-Techniczna "Produkcja i zarządzanie w hutnictwie" (11 ; 2003 ; Ustroń-Jaroszowiec)
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Krasiński Marek
(1)
Krużycka Lidia
(1)
Krzyżak Paweł
(1)
Kubik Szymon
(1)
Kwiecień Olga
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Locher Drew
(1)
Malinowska Ewa (ekonomia)
(1)
Marchwiński Chet
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Matyniak Sebastian
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Miller Robert D
(1)
Morgan James M
(1)
Muszyński Robert
(1)
Nandakumar Mangalam
(1)
Olsen Dan (1970- )
(1)
Pawłowski Edmund
(1)
Pawłowski Krystian
(1)
Ries Eric (1978- )
(1)
Rother Mike
(1)
Runo-Rudziński Krzysztof
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Sayer Natalie J
(1)
Schroeder Alexis
(1)
Stadnicka Dorota
(1)
Stronka Dariusz
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Szymczyk Mirosław
(1)
Tramer A
(1)
Trzcieliński Stefan
(1)
Williams Bruce
(1)
Wilson Lonnie
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zieliński Lesław
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Świtek Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(44)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(44)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(6)
Szkoły wyższe
(2)
Doktoranci
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Szczupłe zarządzanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Poradniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Transport i logistyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Dla studentów poznających zagadnienia zastosowania koncepcji Lean Manufacturing, a także dla przedstawiceili firm rozwijających systemy szczupłej produkcji.
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 73
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
1.Źródła i istota Lean Manufacturing (Władysław Zielecki) 1.1.Źródła Lean Manufacturing 1.2.Zasady szczupłej produkcji - Lean Manufacturing 1.3.Jidoka i Andon 2.Projektowanie komórek produkcyjnych zgodne z zasadami Lean - metoda 3P (Władysław Zielecki) 2.1.Rozmieszczanie wyposażenia w zakładzie przemysłowym 2.2.Metoda 3P - produkcja, przygotowanie, proces 2.3.Linia U-kształtna 3.Zapobieganie błędom - Poka-Yoke (Władysław Zielecki) 3.1.Przyczyny powstawania błędów 3.2.System zerowej kontroli jakości ZQC 3.3.Poka-Yoke 4.Zarządzanie z zastosowaniem komunikacji wizualnej (Dorota Stadnicka) 4.1.Komunikacja wizualna 4.2.Wizualizacja na poziomie stanowiska pracy 4.3.Wizualizacja na poziomie linii produkcyjnej oraz zakładu 4.4.Wizualizacja związana z BHP i ochroną przeciwpożarową 4.5.Wizualizacja przepływu produkcji i transportu 5.Doskonalenie organizacji stanowisk roboczych metodą 5S (Katarzyna Antosz) 5.1. Stanowisko robocze jako podstawowa jednostka produkcyjna 5.2.Założenia metody 5S 5.3.Poziomy organizacji stanowiska w metodzie 5S 5.4.Etapy wdrożenia 5S 5.5.Przykłady wdrożenia metody 5S na wybranych stanowiskach 5.6.Korzyści z wdrożenia metody 5S na stanowisku pracy 6.Praca standardowa (Andrzej Pacana) 6.1.Wprowadzenie do pracy standardowej 6.2.Dokumentowanie standardów 6.3.Idea i terminologia standaryzacji pracy 6.4.Etapy wprowadzania pracy standardowej 6.5.Metodyka opracowywania kart standaryzacji pracy 6.6.Elementy doskonalenia pracy standardowej 7.Kompleksowe utrzymanie maszyn - TPM (Katarzyna Antosz) 7.1.Metody nadzoru nad maszynami technologicznymi 7.2.Rola i założenia TPM 7.3.Filary TPM 7.4.Wdrożenie TPM w przedsiębiorstwie 7.5.Metody i narzędzia wspomagające TPM 7.6.Ocena efektywności wdrożenia TPM 7.7.Problemy przy wdrażaniu TPM w przedsiębiorstwie 8.Skracanie czasu przezbrajania maszyn - SMED (Władysław Zielecki) 8.1.Istota przezbrajania maszyn technologicznych 8.2.Tradycyjne sposoby rozwiązywania problemu długich czasów przezbrajania 8.3.Istota metody SMED 8.4.Ocena efektów doskonalenia przezbrajania maszyn metodą SMED 8.5.Optymalizacja kolejności przezbrajania maszyny technologicznej 9.Mapowanie strumienia wartości procesów wytwórczych (Dorota Stadnicka) 9.1.Cel mapowania strumienia wartości 9.2.Identyfikacja rodziny wyrobów i jej właściciela 9.3.Symbole stosowane w mapowaniu strumienia wartości procesów produkcyjnych 9.4.Dane potrzebne do budowy mapy przepływu strumienia wartości 9.5.Kroki przygotowania mapy stanu aktualnego dla procesów produkcyjnych 9.6.Korzyści z przepływu jednej sztuki 9.7.Zastosowanie systemu Kanban typu supermarket 9.8.Zastosowanie kolejki FIFO 9.9.Bilansowanie pracy operatorów 9.10.Poziomowanie produkcji 9.11.Heijunka 9.12.Mapa stanu przyszłego dla procesu produkcyjnego 9.13.Plan wdrożenia mapy stanu przyszłego 10.Mapowanie strumienia wartości procesów biznesowych (Dorota Stadnicka) 10.1.Symbole stosowane w mapowaniu strumienia wartości procesów biznesowych 10.2.Budowa mapy stanu aktualnego procesu kwotacji 10.3.Obliczenie czasu przejścia i przetwarzania 10.4.Identyfikacja i analiza problemów 10.5.Mapa stanu przyszłego dla procesu biznesowego 10.6.Wdrożenie mapy stanu przyszłego procesu kwotacji 11.Praca zespołowa (Andrzej Pacana) 11.1.Geneza i istota pracy zespołowej 11.2.Rodzaje zespołów 11.3.Modele budowy zespołów 11.4.Etapy pracy zespołowej 11.5.Wybrane metody i techniki stosowane w pracy zespołowej
Sygnatura czytelni BMW: VI J 135 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: 151549
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151548, 150795 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151547 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151549 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Studentów Politechniki Wrocławskiej. Konferencje = Papers of the Students of the Wrocław University of Technology. Conferences)
Temat
Cukrownia "Małoszyn" (Malczyce) Dzierżoniowskie Zakłady "Diora" Fabryka "Wagon" (Ostrów Wielkopolski) Jaroszowskie Zakłady Surowców Ogniotrwałych (Jaroszów) Świdnicka Fabryka Pomp Krotoszyńska Kolej Dojazdowa Energoelektronika Technika mikroprocesorowa Napęd elektryczny Sterowanie polowo zintegrowane Ładunki przestrzenne Dielektryki Statistics Energy Analyzis (metoda) Linie wysokiego napięcia Sprzężenie elektromagnetyczne Polimery Badania tribologiczne Zgrzewanie tarciowe Friction Stir Welding (metoda) Pompy wirowe Maszyny przepływowe Elektrownie wodne Systemy elektroenergetyczne Systemy ciepłownicze Agregatyzacja Żużlowanie Paliwa Popioły Kotły parowe Parametry nadkrytyczne Paleniska niskoemisyjne Promieniowanie słoneczne Kolektory słoneczne Blackout Współzapłon Biomasa Biopaliwa Holownik parowy "Nadbór" Automatyka Roboty i manipulatory Technika Żelazka Kolej balonowa Maszyny obrachunkowe Lokomobile parowe Komunikacja miejska Infrastruktura miejska Kompensatory dyspersji kaskadowe Siatki Bragga światłowodowe Fotografia cyfrowa Antena mikropasmowa Sonoluminescencja Światłowody zintegrowane Rezonatory piezoelektryczne Mikroskopia sił atomowych Światłowody fotoniczne dwójłomne Włókna fotoniczne Oświetlenie Light-Emitting Diode Field Programmable Gate Arrays (układ logiczny) Procesory rekonfigurowalne Samochody Stacje obsługi pojazdów Szczupłe zarządzanie. Metoda Monte Carlo Instrumenty pochodne Sekwencje quasi-losowe Wzór Blacka-Scholes Społeczeństwo obywatelskie Virtual Students Exchange (projekt) Informatyzacja
Tyt. z dod. s. tyt. : The 3rd Students' Scientific Conference "Man, Civilization, Future" : Papers. Vol. 2
Tyt. grzb. : III Konferencja Naukowa Studentów : referaty. T. 2.
U góry okł. : Nauka, kultura, sport.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111975 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Koncepcja szczupłego zarządzania Zarządzanie procesami Współczesne teorie przywództwa Zarządzanie relacjami z klientem Zarządzanie marketingowe Etyka biznesu w działalności społecznie odpowiedzialnego przedsiębiorstwa Zarządzanie światowym pieniądzem i handlem
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 402 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149452 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The lean turnaround action guide.
1Spotkanie inauguracyjne 2Szkolenie Lean w UGH 3Podstawy Lean 4Zmiany organizacyjne 5Przygotowania do warsztatów kaizen i przywództwa Lean 6Warsztaty kaizen poświęcone redukcji czasu przezbrojenia 7Kaizen przepływu 8Kaizen w biurze 9UGH-w rok po rozpoczęciu wdrażania Lean 10 UGH - od dwóch do pięciu lat po rozpoczęciu wdrażania Lean
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150705 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [307]-309.
Publ. przeznaczona głównie dla menedżerów i studentów.
Sygnatura czytelni BMW: VI J 34 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII E 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121433 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Getting the right things done.
Rozdział 1: Potrzeba zmian Rozdział 2: Schematy myślenia Rozdział 3: Systemy zarządzania Rozdział 4: Zrozumieć swój bałagan Rozdział 5: Zaplanuj — opowiadanie przekonujących historii Rozdział 6: Wykonaj — wdrożenie planu Rozdział 7: Sprawdź — brzydkie kaczątko cyklu PDCA Rozdział 8: Koryguj — wielki detektyw Rozdział 9: Usprawnianie systemu Dodatek A: Lepsze podejście do planowania i realizacji Dodatek B: Strategie A3 Atlas Industries
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 431 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151255 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151190 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Szczupłe systemy wytwarzania / Marek Dudek. - Warszawa : Difin, 2016. - 392 s. : il. ; 24 cm.
4 s. okł.: Książka jest pierwszą częścią serii poświęconej organizowaniu szczupłych systemów wytwarzania.
Bibliogr. s. [375]-388.
Dla menedżerów szczebli operacyjnych (średnich), kierowników obszarów związanych z wytwarzaniem masowym i jednostkowym, studentów kierunków związanych z zarządzaniem produkcją (wytwarzaniem i usługami) oraz dla osób poszukujących, odmiennego niż tradycyjne, spojrzenia na systemy i procesy.
Sygnatura czytelni BMW: VI J 73 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143356 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143355 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 217-223. Indeks.
CZĘŚĆ I. NASZE ODKRYCIA 1. Przyspieszenie 27 2. Mierzenie wydajności 35 3. Mierzenie i zmienianie kultury 49 4. Praktyki techniczne 59 5. Architektura 73 6. Integracja bezpieczeństwa informacji z cyklem życia dostarczania oprogramowania 81 7. Praktyki zarządcze 85 8. Wytwarzanie produktu 91 9. Podtrzymywanie zapału do pracy 97 10. Satysfakcja, tożsamość i zaangażowanie pracownika 107 11. Liderzy i menedżerowie 119 CZĘŚĆ II. BADANIA 12. Podstawy naukowe badań opisanych w książce 131 13. Wprowadzenie do psychometrii 141 14. Dlaczego ankieta? 151 15. Dane wykorzystane w projekcie 161 CZĘŚĆ III. TRANSFORMACJA 16. Wysokowydajne przywództwo i zarządzanie 169 A. Zdolności napędzające usprawnienia 189 B. Statystyki 197 C. Metody statystyczne użyte w naszych badaniach 207
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 100 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149918 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2825 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 109468 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109467 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1785 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Kaizen event fieldbook. Foundation, framework, and standard work for effective events.
Podstawy i struktura warsztatów kaizen Skuteczne warsztaty kaizen: Warunek transformacji lean Krótki kurs„Kaizenologii" Definicja kaizen Muda (marnotrawstwo) i jej dwie siostry Dziedzictwo kaizen Perspektywa systemowa Kaizen oparty na narzędziach, systemie i zasadach Źródła pomysłów na warsztaty kaizen Dwa podstawowe poziomy kaizen Model systemu biznesowego lean (Lean Business System): kontekst dla wszystkich działań kaizen Warsztaty kaizen: nośnik błyskawicznego doskonalenia Przywództwo w procesie transformacji Wszystko zależy od przywództwa Zakres techniczny Szczupły system zarządzania efektywnością Liderzy transformacji lean Wymiar emocjonalny Model przywództwa w procesie transformacji Praca standaryzowana: podejście wielofazowe Strategia — właściwy mur, odpowiednia drabina Faza 1: Strategia Rozwinięcie strategii Długoterminowy harmonogram warsztatów kaizen Planowanie sukcesu Faza 2: Planowanie przedwarsztatowe Cztery procesy składowe (podprocesy) procesu planowania warsztatów Wybór i zdefiniowanie warsztatów Komunikacja Prace przygotowawcze Logistyka warsztatów kaizen Przeprowadzanie warsztatów Faza 3: Przeprowadzanie warsztatów Zebranie inauguracyjne Szkolenie przedwarsztatowe Fabuła kaizen Spotkania liderów zespołów Strategia działania i efektywność zespołu Sprawozdanie końcowe Uznanie i świętowanie 7 Doprowadzanie do końca podjętych działań Faza 4: Doprowadzanie do końca podjętych działań Poprawa i doskonalenie procesu prowadzenia warsztatów Komunikacja Prowadzenie dokumentacji (dokumentowanie zmian) Rozwój wewnętrznych zdolności: Funkcja Lean 8 Przedsiębiorstwo gotowe na kaizen Popularyzowanie kaizen Biuro Promocji Kaizen (BPK) Wybór koordynatora kaizen Kolejne kroki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 430 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151182, 151252 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151181 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 223-239.
Dla rektorów i pracowników pełniących funkcje kierownicze w uczelniach publicznych i niepublicznych.
Wybrane koncepcje i systemy zarządzania i doskonalenia procesom i usług na uczelni 1.1.Doskonalenie jakości zarządzania na uczelni 1.2.Systemowe zarządzanie przez jakość (Total Quality Management) 1.3.Zarządzanie poprzez model doskonałości EFQM 1.4.Znormalizowany system zarządzania 1.5.Doskonalenie procesów i usług na uczelni w kontekście standardów Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego Lean Management w zarządzaniu uczelnią 2.1.Rozwój koncepcji Lean Management i jej implementacja na uczelni 2.2.Podejście procesowe jako kluczowy element we wdrażaniu Lean Management na uczelni 2.3.Mapowanie strumienia wartości jako główny instrument Lean Management Metodologia badań 3.1.Założenia, cele i hipotezy badawcze 3.2.Narzędzie badawcze i wykorzystane metody analizy danych 3.3.Badanie pilotażowe i badanie właściwe Wykorzystanie założeń Lean Management! jej instrumentów na publicznych uczelniach akademickich w Polsce 4.1.Bariery, marnotrawstwo i doskonalenie systemu zarządzania uczelnią 4.2.Wykorzystanie i ocena wybranych instrumentów Lean Management 4.3.Realizacja elementów kultury Lean Management na badanych uczelniach Relacje pomiędzy elementami kultury Lean Management i modułami zarysu modelu zarządzania publiczną uczelnią akademicką 5.1.Identyfikacja założeń koncepcji zarządzania uczelniami 5.2.Ocena ważności modułów zarysu modelu zarządzania publiczną uczelnią akademicką 5.3.Elementy kultury Lean Management a moduły zarysu modelu zarządzania publiczną uczelnią akademicką
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 446 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151785 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 71665 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 112 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 123-129.
CZĘŚĆ 1: Analiza stanu wiedzy z zakresu oceny efektywności procesów logistycznych Rozdział 1: Analiza stanu wiedzy w zakresie problematyki oceny efektywności procesów dystrybucji 1.1.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu łańcucha dostaw 1.2.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu realizowanych działań 1.3.Wpływ transponowania celów na działania operacyjne w procesie dystrybucji Rozdział 2: Weryfikacja oczekiwań praktyki biznesowej dotyczących zakresu oceny efektywności procesów dystrybucji Część 2: Opracowanie modelu oceny efektywności procesu dystrybucji Rozdział 1: Określenie podstawowego zakresu analizy efektywności procesu dystrybucji Rozdział 2: Modelowanie efektywności procesów dystrybucji 2.1.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu lokalizacji magazynów 2.2.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu planowania dostaw 2.3.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu planowania i realizacji wydań z magazynu 2.4.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu przepływu informacji CZĘŚĆ 3: Wpływ modelu order to cash na efektywność procesu dystrybucji . 91 Rozdział 1: Podstawowe założenia procesu order to cash 1.1.Specyfika procesu order to cash 1.2.Możliwości usprawnienia procesu order to cash Rozdział 2: Modele zastosowania order to cash 2.1.Modele teoretyczne order to cash 2.2.Preferowane modele zastosowania O2C w praktyce biznesowej 2.2.1.Zidentyfikowane modele referencyjne O2C 2.2.2.Modele O2C z wykorzystaniem systemów informatycznych 2.2.3.Problem identyfikacji korzyści z zastosowania order to cash
Sygnatura czytelni BMW: VI I 102 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151709 N, 151708 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151707 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109017 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [135]-142. Netogr. s. 142. Wykaz aktów prawnych s. 142.
Dla studentów zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków, menedżerów i przedsiębiorców.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 782 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137632 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces rozwoju produktu jako droga do zapewnienia konkurencyjności i sukcesu firmy Historyczna transformacja koncernu Ford Motor Company. 0powieśĆ o tym, jak Ford wdrożył odważną strategię, ktÓra pozwoliła mu wkroczyĆ na drogę ku doskonałości produktowej i procesowej Projektowanie właściwych produktów szybkie i precyzyjne tworzenie nowego produktu stabilność elastyczność. yin i yang szczupłego rozwoju produktów formowanie wydajnych zespołów i pracownikow przywództwo w procesie rozwoju produktu tworzenie l stosowanie wiedzy w ramach organizacji uczącej się projektowanie przyszłości dążenie do perfekcyjnych produktów projektowanie przyszłości poprzez połączenie strategii z wykonaniem. porównanie toyoty i tesli projektowanie przyszłości. transformacja procesu rozwoju produktu i proc
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 84
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Akademia Białego Kruka.
Indeks.
Organizowanie strumienia wartości Wielofunkcyjne zespoły obsługujące strumienie wartości Definiowanie ról według strumienia wartości wewnątrz działu Organizowanie działań dla jednostki zgodnie ze strumieniem wartości Standaryzacja pracy w biurze i usługach Czym jest praca standaryzowana i jaki jest jej cel Elementy składowe pracy standaryzowanej Czas trwania i moment wykonania czynności Wizualizacja pracy standaryzowanej Korzyści Tworzenie standardów pracy krok po kroku Tworzenie przepływu w procesach biurowych i usługowych Warianty przepływu w procesach biurowych i usługach Łączenie zadań Przepływ ciągły przez różne komórki Przetwarzanie równoległe Projektowanie przepływu dla procesów biurowych i usług Identyfikacja działań Określenie zapotrzebowania Określenie wymaganych zasobów Identyfikacja ról i zakresu odpowiedzialności, włączając w to pracę standaryzowaną Określenie potrzeb szkoleniowych Opracowanie technik zarządzania wizualnego Typowe rezultaty Stworzenie zrównoważonego systemu ssącego w biurze Typy systemu ssącego Widoczność kolejki Ustalanie limitów dla kolejek Ustalenie zasad decyzyjnych Sygnały wizualne Równoważenie systemu Wdrażanie systemu ssącego krok po kroku Identyfikacja miejsc, w których tworzą się kolejki Zapewnienie widoczności kolejki Ustalenie limitów dla kolejki Ustalenie zasad decyzyjnych dla kolejki Szkolenie pracowników Monitorowanie systemu Korzyści płynące z systemu ssącego w biurze i usługach Zarządzanie wizualne w biurze i usługach Tło Metody zarządzania wizualnego Elementy zarządzania wizualnego Jaki jest cel i funkcja danego obszaru? Jakie zadania są tam wykonywane? Skąd pracownicy wiedzą, co robić? Skąd pracownicy wiedzą, jak wykonywać pracę? Skąd pracownicy wiedzą, jak sobie radzą? Co się dzieje, jeśli wyniki nie spełniają wymogów? Uwzględnienie ciągłego doskonalenia w zarządzaniu wizualnym Narzędzia Lean w procesach biurowych i usługowych Organizacja miejsca pracy albo 5S Zapobieganie błędom Techniki zapobiegania błędom Metody zapobiegania błędom i przykłady ich zastosowania System naprowadzania Szablon/lista kontrolna Czytniki i czujniki optyczne Narzędzia liczące System wykrywania niewłaściwego miejsca Definiowanie sekwencji Standaryzacja i poprawianie Wskaźnik istotnych warunków System wykrywania dostaw Bramka/bariera Czujniki „Uodpornienie” systemu zapobiegania błędom Szybkie przezbrojenie Zastosowanie Lean w różnych komórkach funkcyjnych Dział sprzedaży i marketingu Stabilizacja w dziale sprzedaży i marketingu Standaryzacja procesów sprzedaży i marketingu Wizualizacja procesów sprzedaży i marketingu Doskonalenie procesów sprzedaży i marketingu Dział zakupów Stabilizacja w dziale zakupów Standaryzacja procesów zakupów Wizualizacja procesów zakupów Doskonalenie procesów zakupów Dział rachunkowości Stabilizacja w dziale rachunkowości Standaryzacja procesów rachunkowości Wizualizacja procesów rachunkowości Doskonalenie procesów rachunkowości Dział obsługi klienta Stabilizacja w dziale obsługi klienta Standaryzacja procesów obsługi klienta Wizualizacja obsługi klienta Doskonalenie procesów obsługi klienta Dział kadr (HR) Stabilizacja w dziale kadr Standaryzacja procesów kadrowych Wizualizacja procesów kadrowych Doskonalenie procesów kadrowych Przywództwo w szczupłej organizacji Kierowanie procesem ciągłego doskonalenia (PDCA) Mentoring Spacer po zakładzie (gemba walk)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154765 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności