Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Przedsiębiorstwa
(7)
Zarządzanie
(5)
Etyka biznesu
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Benchmarking (metoda)
(1)
Business Process Reengineering (metoda)
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Globalizacja
(1)
ISO 9000 (norma)
(1)
Identyfikacja procesów
(1)
Just in Time (metoda)
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kierowanie
(1)
Konkurencja
(1)
MODELE WYMIAROWE EKONOMICZNE
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Negocjacje
(1)
Outsourcing
(1)
PROCESY EKONOMICZNE
(1)
Przedsiębiorstwa internetowe
(1)
Przedsiębiorstwa wirtualne
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Systemy zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologia
(1)
Technologia wysoka
(1)
Wycena przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68658, 68659, 68655 L, 68501, 68656, 68970, 68657 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 883 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83990, 91961, 101249 L, 91962, 83132, 83991, 83133 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-221.
Dla uczniów szkół średnich o charakterze ekonomicznym lub technicznym oraz studentów kierunków ekonomicznych i technicznych wyższych uczelni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123500, 105769 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 56488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 109468 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109467 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1785 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68597 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Konferencji "Przedsiębiorstwo przyszłośći" zorganizowanej w Warszawie w dniach 14-16 listopada 2001 r.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105675 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1044 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100000 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [184].
Sygnatura czytelni BMW: VI C 6 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105676 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136295 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera wybrane materiały z Konferencji "Nowe kierunki badań w naukach o zarządzaniu", Warszawa, 31 stycznia 2007 r., oraz przekazane do publ. po konf - inf. ze Wstępu i 4 s. okł.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121976 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103091 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [460]-468.
Rozwój technologii i jej wpływ na gospodarkę Współczesne kierunki rozwoju nauki i techniki na świecie i w Polsce ? Rozwój innowacji produktowych, technologicznych i organizacyjnych jako podstawa rozwoju przedsiębiorstw high-technology ? Źródło innowacji podstawą przedsiębiorczości technologicznej 1.1. Kluczowa rola postępu technologicznego i organizacyjnego 1.2. Narzędzia doskonalenia procesów produkcyjnych 1.3. Wiedza siłą napędową 1.4. System innowacyjny oparciem dla kapitału intelektualnego Przemiany w technice i technologii na początku XXI wieku Przemysły wysokiej techniki ? B+R jako klucz do rozwoju przemysłu ? Innowacje podstawą rozwoju przedsiębiorstw high-tech ? Proces innowacyjny 2.1. Metody i techniki informacyjne 2.2. Przemysły wysokiej techniki 2.3. Badania naukowe jako priorytet 2.4. Proces innowacyjny Polityka proinnowacyjna państwa Luka techniczna i technologiczna ? Państwo wspiera i uczestniczy ? Kierunki rozwoju innowacji, techniki i technologii ? Luka technologiczna w Polsce 3.1. Liderzy i maruderzy 3.2. We wszystkich sektorach 3.3. Innowacje w zakresie techniki i technologii 3.4. Luka technologiczna w Polsce 3.5. Polskie specjalizacje Przewaga konkurencyjna i technologiczna Na pierwszym miejscu rodzaj i jakość produktu ? Cztery poziomy ? Mobilność sektora ? Inaczej w Europie, inaczej w USA, inaczej w Japonii ? Liniowy kształt innowacji ? Powody zewnętrzne i wewnętrzne 4.1. Cztery poziomy konkurencji 4.2. Bariery „wejścia” i „wyjścia” 4.3. Różne podejścia do konkurencji 4.4. Innowacje procesowe i produktowe 4.5. Nie liczyć na przypadek 4.6. Czynniki dyktujące zmiany Przedsiębiorstwa konkurujące na wolnym rynku Działania dostosowawcze lub planowe ? Siły napędowe ? W dążeniu do większej precyzji ? Bodźce marketingowe 5.1. Określanie celów 5.2. Docenić konkurentów 5.3. „Pięć sił” Portera 5.4. Fazy cyklu życia produktu 5.5. Analiza PEST 5.6. Metody wyboru strategii 5.7. Rozpoznawanie popytu 5.8. Cztery warianty System innowacyjności w budowie gospodarki opartej na wiedzy Przedsiębiorczość technologiczna ? Przy poparciu instytucji rządowych i władz samorządowych ? Zapewnienie pracy najpilniejszą potrzebą ? Polskie inicjatywy 6.1. Przyspieszone tempo postępu 6.2. Inkubatory przedsiębiorczości 6.3. Korzyści wymierne i niewymierne 6.4. Ośrodki innowacji w Polsce 6.5. Podobieństwa i różnice 6.6. Wsparcie ze strony gmin Pobudzanie innowacyjności przedsiębiorstw Nadal wiele ograniczeń ? Rządowe strategie rozwoju small businenssu ? System wiążący ? Międzynarodowe doświadczenia ? Wiedza podstawowym oparciem 7.1. Inicjatywy lokalne w cenie 7.2. Potrzeba rozwiązań systemowych 7.3. Wspieranie innowacyjności 7.4. W Unii Europejskiej 7.5. Za przykładem Stanów Zjednoczonych 7.6. Zdobywanie i wykorzystywanie wiedzy Bariery high-technology w Polsce Intensywność wydatków na B+R ? Geografia firm innowacyjnych ? Standardy ocen ? Programy ramowe Unii Europejskiej ? Polska w międzynarodowych rankingach wynalazczości 8.1. Podstawą odkrycia naukowe 8.2. Mierniki analizy 8.3. Unijny superpriorytet 8.4. Z dala od europejskich standardów Projektowanie procesu usprawnień z wykorzystaniem systemu KAIZEN Na przykładzie Zakładu Lamp Kompaktowych ? Kluczowe aspekty rozwiązania problemu ? Korporacyjna strategia BEST ? Etapy programowania i wdrożeń ? Metodologia MEDIC ? W zderzeniu z praktyk 9.1. Światowy lider przemysłu oświetleniowego 9.2. Pojęcia podstawowe 9.3. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa 9.4. System usprawnień 9.5. Etapy realizacji usprawnienia 9.6. Realizacja projektu z wykorzystaniem metodologii MEDIC 9.7. Zbieranie danych, mapowanie procesu (Faza M) 9.8. Szukanie przyczyn (Faza E) 9.9. Weryfikacja rozwiązań (Faza D) 9.10. Wdrożenie (Faza I) 9.11. Kontrola procesu (Faza C) Koncepcje nowych lub zmodernizowanych produktów Nieustająca innowacyjność ? Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw ? Instrumenty oddziaływania państwa ? Zanim wyrób trafi do odbiorców ? „Podpowiedzi” służące osiągnięciu sukcesu ? Etapy i sposoby wchodzenia na rynek 10.1. Odpowiednio do nowych potrzeb 10.2. Programy sprzyjające rozwojowi 10.3. Ryzyko jest zawsze 10.4. Wprowadzenie na rynek 10.5. Miejsce marketingu i „dobrej marki” Sposoby i techniki kreowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie Strategia technologiczna ? Wpływ transferu technologii na rozwój konkurencyjności przedsiębiorstw ? Praktyczne sposoby pozyskiwania nowych technologii ? Prace rozwojowe (projektowe), koncepcje nowych lub modernizowanych produktów lub usług i sposoby ich wytwarzania ? Rozwój innowacji produktowych, technologicznych i organizacyjnych jako podstawa rozwoju przedsiębiorstw high-technology 11.1. Ogólna charakterystyka strategii technologicznej 11.2. Identyfikacja zagrożeń i szans 11.3. Zakup technologii Warianty pozyskiwania technologii Przewaga konkurencyjna a radykalne innowacje technologiczne ? Planowanie nowych produktów i wdrażanie technologii ich wykonania ? Praktyczne sposoby pozyskiwania nowych technologii ? Tworzenie własnych produktów i rozwiązań technologicznych 12.1. Główne czynniki sukcesu 12.2. We właściwym czasie, z właściwych źródeł 12.3. Sposoby i techniki implementacji technologii w przedsiębiorstwach Modele sieciowe Czas krytyczny i podkrytyczny sieci S ? Najwcześniejszy i najpóźniejszy czas realizacji ? Dopuszczalny czas opóźnienia ? W warunkach niepewności ? Czas krytyczny ? Realizacja optymalna 13.1. Algorytm wyznaczania podsieci krytycznej 13.2. Zapasy czasu 13.3. Wyznaczanie drogi o danej długości 13.4. Diagramy Gantta Modelowanie sieci przedsięwzięć organizacyjno-technicznych W układach jedno- i wielopunktowych ? Pojęcia elementarne w teorii grafów i planowaniu sieciowym ? Kryteria przedmiotowe, podmiotowe i przedmiotowo-podmiotowe ? Czas trwania zdarzenia 14.2. Podstawowe elementy sieci 14.3. Zasady budowy układów sieciowych 14.4. Podstawowe obliczenia w sieciach Optymalizacja terminu realizacji przedsięwzięcia według kryterium kosztów „Minimum-Cost-Expediting” ? Wyznaczanie pracochłonności ? Kompleksowe badanie przedsięwzięć wielozadaniowych ? Duże korzyści, znaczące efekty ? Funkcje wielokierunkowych zastosowań 15.1. Harmonogram czasu trwania 15.2. Optymalizacja planu sieciowego 15.3. Sposoby i technika ustalenia rozmiarów pracy 15.4. Wybrane przykłady optymalizacji planu sieciowego 15.5. Funkcje, równania, właściwości Rozwój innowacji produktowych, technologicznych i organizacyjnych Innowacyjność i pojęcie innowacji ? Historia innowacji – od starożytności po czasy współczesne ? Współczesne innowacje ? Przemiany w technice i technologii w XX i na początku XXI wieku 16.1. Innowacyjność gospodarki 16.2. Pojęcie innowacji 16.3. Historia innowacji 16.4. Innowacje współcześnie Kierunki zmian w systemach zarządzania Poza zasięgiem możliwości tradycyjnego systemu ? W świecie hiperkonkurencji ? Zaangażowanie i kreatywność ? Organizacyjna samoodnowa ? W dążeniu do długotrwałych korzyści 17.1. Megatrendy Nasbitta 17.2. Paradygmaty nowego zarządzania 17.3. „Nowe nauki” oraz „Zarządzanie zasobami ludzkimi” 17.4. Współczesne podejścia do przywództwa i roli menedżera 17.5. Przemiany form organizacji 17.6. Organizacja bez granic 17.7. Organizacje i zespoły wirtualne 17.8. Downsizing – strategia długotrwałych korzyści High-technology w Polsce (HT) Siły sprawcze postępów globalizacji ? Przedsiębiorcze przedsiębiorstwo ? Powstanie i rozwój nowych branż ? Za mało wiedzy i kreatywności ? Infrastruktura informatyczno-telekomunikacyjna ? B+R w sektorze publicznym i prywatnym ? Nie od razu Nobel 18.1. Główne wyznaczniki globalizacji 18.2. Kierunki rozwoju przedsiębiorstwa przyszłości 18.3. Czas ciągłej restrukturyzacji 18.4. Nakłady na badania i rozwój 18.5. W oparciu o prognozy Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej Na tle innych ? Planowanie strategiczne i wzorce zachowań ? Nieopłacalność samoizolacji ? Nowa struktura przedsiębiorstw, przemiany firm narodowych 19.1. Hamulce rozwoju przedsiębiorczości 19.2. Wpływ konkurencji na przedsiębiorstwo 19.3. Bariery „wejścia” i „wyjścia” 19.4. Wzorce zachowań konkurencyjnych 19.5. Warunki konkurencji i źródła przewagi konkurencyjnej 19.6. Małe i średnie przedsiębiorstwa w ofensywie 19.7. W jednoczącej się Europie Wybieganie w przyszłość Okazja źródłem innowacji ? Cykl życia produktu i technologii ? Czynniki inspiracji 20.1. Produkt źródłem przewagi 20.2. Cykl życia produktu i technologii 20.3. Projektowanie i doskonalenie produktów 20.4. Etapy prac badawczo-rozwojowych i dokumentacja 20.5. Niezbędność prognoz 20.6. Nie zapominać o jakości Produkty i usługi na poziomie high-technology Nowa rola nauki i techniki ? Różne formy innowacji ? Strategie produktowe ? Od społeczeństwa industrialnego do społeczeństwa informatycznego ? Przedsiębiorczość technologiczna ? Ośrodki wspierania przedsiębiorczości 21.1. Klucz do efektywności 21.2. Rezultat, ale i proces 21.3. Przedsiębiorczość technologiczna 21.4. Wiele dróg, wspólny cel 21.5. Wypełnianie luk 21.6. Początkowe ogniwo nowych struktur Strumienie przepływu technologii Przewaga konkurencyjna a radykalne innowacje technologiczne ? Wpływ transferu technologii na rozwój konkurencyjności przedsiębiorstw ? Sygnały zmian w zarządzaniu technologią ? Tworzenie własnych produktów i rozwiązań technologicznych ? Planowanie nowych produktów i wdrażanie technologii ich wykonania 22.1. Różnorodność mechanizmu transferu 22.2. Na otwartym rynku 22.3. Łatwość przekazu, charakter międzynarodowy, zdolność kumulacyjna 22.4. Podstawowe zasady zarządzania technologią 22.5. Identyfikacja zmian umożliwiających doskonalenie zarządzania technologią 22.6. Konkurencja globalna, nowe oczekiwania odbiorców i partnerów Przedsiębiorstwa high-technology Koordynacja wspólnych działań ? Lista priorytetów ? Małe i średnie przedsiębiorstwa w sferze wysokiej techniki ? Innowacyjny small business w analizie SWOT 23.1. W pełnym cyklu 23.2. Obszary największych szans 23.3. Otwarci na „nowinki” 23.4. Diagnozy, wnioski i rekomendacje Przedsiębiorstwo wobec zmiennych oczekiwań rynku Szanse przetrwania ? Pięć faz „cyklu życia” ? Zabieganie o akceptację nabywców ? Coraz trudniej o absolutne nowości ? Wyszukiwanie i przystosowanie 24.1. Wyszukiwanie i przystosowanie produktu 24.2. Teoria cyklu życia 24.3. Zanim wyrób się zestarzeje 24.4. Powody podejmowanych decyzji 24.5. Podstawy planowania produktu Zarządzanie relacjami klientów (CRM) Uzyskiwanie optymalnej równowagi ? Interakcje „jeden na jeden” ? Indywidualny monitoring ? Szczegółowa strategia warunkiem sukcesu ? Internet spowodował przełom ? Lojalność na pierwszym miejscu 25.1. Zanikające więzi 25.2. Poszukiwania dwukierunkowego kontaktu 25.3. Od marketingu do CRM 25.4. Dopiero pierwsze kroki 25.5. Wybór jest bogaty 25.6. Budowanie lojalności 25.7. Warunki i skala korzyści Projektowanie produktu Stosowanie do oczekiwań klientów ? Działania podzielone na etapy ? Najpierw pomysł ? Podpatrywanie konkurentów ? Pierwsza przymiarka ? Założenia techniczno-ekonomiczne i opinie konsumentów ? Weryfikacja ekonomiczna ? Rynkowy sprawdzian 26.1. Proces interaktywny 26.2. Generowanie pomysłów 26.3. Wstępna selekcja 26.4. Koncepcja produktu 26.5. Analiza ekonomiczna 26.6. Testowanie produktu 26.7. Wprowadzenie na rynek Analiza marketingowa nowych produktów i usług Podstawą poznanie potrzeb rynku ? Trzy etapy strategii ? Najważniejsze techniki analityczne ? Praktyczne wskazówki dla przedsiębiorstwa 27.1. Klient w centrum zainteresowania 27.2. Budowanie programu 27.3. Analiza SWOT 27.4. Macierz BCG (Boston Consulting Group) 27.5. Zalecenia Docenianie doświadczeń własnych i cudzych Cele badań ? Odpowiedź na potrzeby gospodarki ? Rozpoznawanie sytuacji ? Ujednolicone opisy ? Powszechne normy ułatwieniem ? Kody i klasyfikacje ? Pierwsi byli Brytyjczycy 28.1. Wiedza o stanie techniki 28.2. W poszerzonym zakresie 28.3. Źródła informacji patentowej 28.4. Ujednolicona dokumentacja, ułatwiony odbiór 28.5. Dziesiątki milionów opisów 28.6. Międzynarodowa Klasyfikacja Patentowa Badania patentowe Korzystanie z dorobku innych ? Etapy badań i ich uczestnicy ? Zanim nowość zostanie wdrożona ? Dlaczego ryzykować? ? Innowacje absolutne i wtórne ? Źródła pomysłów Selekcja ? Droga na rynek otwarta 29.1. Po pierwsze – co badać? 29.2. Po drugie – jak? 29.3. Wykonawcy 29.4. Ryzyko 29.5. Etapy wdrażania 29.6. Finał Biznesplan Plan kompleksowy i długofalowy ? Narzędzie bieżącego monitorowania ? Jedenaście zasad podstawowych ? Źródła inspiracji ? Opieranie się na konkretach ? Korzystanie z doświadczenia innych firm 30.1. Warunek sukcesu 30.2. Zasady przygotowania i budowy 30.3. Zastosowanie i treść 30.4. Plan marketingowy 30.5. Treść biznesplanu firmy 30.6. DROMEX (przykład biznesplanu) 30.7. Nowa usługa, przykład biznesplanu Metody oceny opłacalności przedsięwzięć (projektów) Wymagania wobec zamierzeń inwestycyjnych ? Net Present Value ? Uniwersalne zastosowanie ? Dwa okresy korzyści ? Wahania wartości bieżącej 31.1. Zakres, charakter, horyzont 31.2. Metoda wartości zaktualizowanej netto – NPV 31.3. Dla każdego rodzaju przedsięwzięcia 31.4. Korzyści bieżące i przyszłe 31.5. Różne stopy dyskonta 31.6. Budowanie kryterium obiektywnego
Sygnatura czytelni BMW: VI J 125 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122737 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 11290 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem Etyczne rozumienie zaufani a i etyka zarządzania według wielkich religii światowych Rozwój etyki zarządzania Pojęcie i istota zaufania Determinanty określające skłonność do zaufania ogólnego Zaufanie a kontrola Modelowanie systemów zaufania Metodyka pomiaru kategorii zaufania Główne aspekty budowania systemów zaufania Zasady kreowania zaufania Wpływ komunikacji na budowanie zaufania Zaufanie w relacjach występujących między liderem a pracownikiem Budowanie zaufania w relacjach przedsiębiorstwo - klient (B2C) Budowanie zaufania w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B) Organizacja wirtualna Istota organizacji wirtualnej Modele organizacji wirtualnej Zarządzanie organizacją wirtualną Zaufanie podstawowym czynnikiem funkcjonowania organizacji wirtualnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115515 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla teoretyków i praktyków zarządzania: liderów i menedżerów oraz wykładowców i studentów nauk o organizacji i zarządzaniu.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 68
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3428 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności