Outsourcing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(137)
Forma i typ
Artykuły
(99)
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Biblioteka Międzywydziałowa
(16)
Biblioteka WEiZ
(24)
Autor
Polak Piotr
(6)
Banachowicz Ewa
(3)
Foltys Joachim
(3)
Gwiżdż Halszka
(3)
Kłos Monika
(3)
Bender Paweł
(2)
Berłowski Paweł
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Kawa Marta
(2)
Koliński Adam
(2)
Kopczyński Tomasz
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Pawłowski Artur
(2)
Porębska Agnieszka
(2)
Radło Mariusz-Jan
(2)
Barabasz Krystyna
(1)
Barcik Ryszard
(1)
Biernat Marta
(1)
Bień Sebastian
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Bravard Jean-Louis
(1)
Bujak Krzysztof
(1)
Bylinko Leszek
(1)
Bytniewski Andrzej
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Czerwonka Maciej
(1)
Davy Anna
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Desouza Kevin C. (1979- )
(1)
Doktór Dymitr
(1)
Dudek Elżbieta
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Dziura Rafał
(1)
Emerling Agnieszka
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Flak Olaf
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gay Charles L
(1)
Grabara Janusz K
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Grześ Anna
(1)
Górska Marta
(1)
Harthan Charles
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Jakubiec Izabela
(1)
Jerschke Tobias
(1)
Jung Klaus
(1)
Jurek Agata
(1)
Juściński Sławomir
(1)
Kania Ewa
(1)
Karasek Jan
(1)
Kardasz Hubert
(1)
Kardyś Marta
(1)
Kałążna Klaudia
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kobus Kamil
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Konferencja Naukowa "Nowoczesne tendencje w logistyce" (1 ; 2003 ; Węgieska Górka)
(1)
Kordecki Bartosz
(1)
Kordel Zdzisław
(1)
Korolewska-Mróz Helena
(1)
Kos Ewa
(1)
Kończewski Konrad
(1)
Królewicz Grażyna
(1)
Kubeczek Iwona
(1)
Kupczyk Adam
(1)
Kwiatkowski Piotr
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Lasocki Michał
(1)
Ledyard Mike
(1)
Lendzion Jarosław P
(1)
Leszczyński Jakub
(1)
Lewandowski Michał
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciołek Cezary
(1)
Majchrzak Adam
(1)
Maliszewski Michał
(1)
Manrodt Karl B. (1957- )
(1)
Markowska Katarzyna
(1)
Matsko Alena
(1)
Małkowski Jacek
(1)
Merkisz-Guranowska Agnieszka
(1)
Miziołek Adam
(1)
Molenda Karolina
(1)
Morgan Robert (1940- )
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Mykowska Aleksandra
(1)
Nocuń Tomasz
(1)
Nowak Jerzy S
(1)
Nowakowski Antoni (1944- )
(1)
Nowicka Katarzyna
(1)
Nowicki Adam (1944- )
(1)
Nowicki Andrzej
(1)
Pakuński Juliusz
(1)
Pano Robin
(1)
Pardela Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(69)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(137)
Język
polski
(137)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Outsourcing
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(97)
Unia Europejska
(2)
137 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing budżetowania - wybór firmy usługowej oraz plan przejęcia / Paweł Bender. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2008, nr 8, dodatek: Porady ekspertów s.5-8. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing cześci funkcji finansowych / Paweł Bender. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2008, nr 7, dodatek: Porady ekspertów s.9-12. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy outsourcing ma sens? / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 10, s.20. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trener na swoim / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 6, s.88-90. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing sprzedaży / Wojciech Bieńkowski. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 5, s.15-17. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing - sposób oszczędzania / Marta Biernat. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2001, nr 14, s.30-32. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i obwol.: Poradnik dla menedżerów.
Miejsce wyd. wg bazy ISBN BN.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 881 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 58
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135266 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135265 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4796 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
W portfelu szefa / Krzysztof Bujak. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 8, s.25-27. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [197]-200.
Bibliogr. s. [193]-195.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 72 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137858 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5074 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [197]-200.
S. red.: Wydanie w nowej szacie graficznej, Warszawa 2014.
Bibliogr. s. [193]-195.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 650 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138845 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5158 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przemijające filozofie prowadzenia biznesu / Maciej Cieślicki. W: Manager. 2004, nr 7, s.4-5. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [169]-173.
Outsourcing – teoretyczne uwarunkowania stosowania w obrocie krajowym i międzynarodowym 1. Pojęcie i istota zjawiska outsourcingu 2. Klasyfikacje outsourcingu 2.1. Kryterium przedmiotu outsourcingu 2.2. Kryterium geograficzne 2.3. Kryterium więzi kapitałowych między podmiotami uczestniczącymi w transakcjach outsourcingowych 3. Czynniki rozwoju BIZ i outsourcingu międzynarodowego 3.1. Teoretyczne podstawy rozwoju BIZ i outsourcingu międzynarodowego w ujęciu makroekonomicznym 3.2. Czynniki rozwoju BIZ i outsourcingu międzynarodowego we współczesnej gospodarce w ujęciu makroekonomicznym 3.3. Teoretyczne podstawy rozwoju outsourcingu międzynarodowego w ujęciu mikroekonomicznym Rozdział II. Outsourcing w praktyce międzynarodowej 1. Międzynarodowe transakcje outsourcingowe na tle BIZ, światowego handlu towarami i usługami oraz globalnych łańcuchów wartości 1.1. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne – skala i trendy 1.2. Międzynarodowy handel towarami i usługami 1.3. Globalne łańcuchy wartości 1.4. Globalny łańcuch wartości usług outsourcingu międzynarodowego 1.5. Wielkość transakcji outsourcingowych w globalnej gospodarce 2. Główne centra outsourcingu 2.1. Indie jako światowy lider outsourcingu usług 2.2. Chiny – ewolucja pozycji na rynku outsourcingu 2.3. Irlandia jako atrakcyjne miejsce dla firm z branży IT 2.4. Państwa Europy Środkowej i Wschodniej wschodzącymi liderami outsourcingu 3. Czynniki sprzyjające atrakcyjności danego państwa dla outsourcingu usług i budowaniu przewag komparatywnych 4. Konsekwencje rozwoju BIZ i międzynarodowego outsourcingu w ujęciu podmiotowym 4.1. BIZ i outsourcing międzynarodowy a globalizacja i finansyzacja gospodarki światowej 4.2. BIZ i outsourcing międzynarodowy a rynek pracy Rozdział III. Outsourcing na rynku globalnym na przykładzie branży IT 1. Rynek międzynarodowego outsourcingu usług IT – geneza i ewolucja 2. Rola chmury obliczeniowej w rozwoju outsourcingu usług IT 3. Strategie firm korzystających z outsourcingu usług IT 4. Zawody, funkcje i zadania w branży IT najbardziej podatne na outsourcing oraz czynniki wpływające na wysokość wynagrodzeń specjalistów IT na rynku międzynarodowym 5. Organizacja zasobów ludzkich w firmach świadczących i nabywających usługi outsourcingu IT 6. Czynniki kształtujące koszt projektu IT w outsourcingu międzynarodowym 7. Outsourcing usług IT w rozliczeniach finansowych firmy i ocenie jej efektywności ekonomicznej 8. Doświadczenia przedsiębiorstw w stosowaniu outsourcingu usług IT 8.1. Organizacja projektu outsourcingowego – przykład 8.2. Międzynarodowy outsourcing usług IT – doświadczenia firm 8.3. Czynniki wpływające na powodzenie bądź porażkę projektu outsourcingowego 9. Perspektywy rozwoju outsourcingu w branży IT Rozdział IV. Platformy pracy internetowej (praca „w chmurze”) jako nowa forma międzynarodowego outsourcingu 1. Rozwój platform pracy internetowej na tle tradycyjnych metod pozyskiwania usług 2. Platformy pracy internetowej – sposoby działania, strategie, zasięg, zakres usług 3. Rozwój platform internetowych a bezpieczeństwo socjalne pracowników i ich pozycja na rynku pracy 4. Regulacje prawne a rozwój platform internetowych na rynku państw Unii Europejskiej 5. Znaczenie platform internetowych dla rozwoju gospodarczego państw 6. Rola instytucji publicznych w rozwoju platform pracy internetowej 7. Perspektywy rozwoju pracy „w chmurze” Rozdział V. Polska na światowym rynku outsourcingu usług – doświadczenia i perspektywy 1. Czynniki decydujące o atrakcyjności Polski jako miejscu lokalizacji BIZ i międzynarodowego outsourcingu 1.1. Polska jako atrakcyjna lokalizacja dla BIZ i przedsięwzięć outsourcingowych 1.2. Działalność specjalnych stref ekonomicznych jako zachęta dla inwestorów zagranicznych finansowana ze środków publicznych 1.3. Działania na rzecz rozwoju innowacyjności w Polsce 1.3.1. Ustawa o innowacyjności i jej znaczenie dla wspierania innowacji w Polsce 1.3.2. Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości i ich rola dla gospodarki polskiej 1.4. Specyfika polskiego rynku pracy jako czynnik przyciągający inwestorów zagranicznych 1.4.1. Koszty pracy 1.4.2. Formy zatrudnienia i poziom ochrony praw pracowniczych 1.4.3. Kompetencje pracowników i ich alokacja 2. Rozwój rynku usług outsourcingowych w Polsce 2.1. Polski rynek usług IT i pozycja Polski na światowym rynku outsourcingu usług IT 2.2. Perspektywy rozwoju rynku usług outsourcingowych w Polsce 3. Praca „w chmurze” – szansa czy zagrożenie dla rynku outsourcingu usług w Polsce 3.1. Wykorzystanie platform pracy internetowej w Polsce na tle innych państw 3.2. Uwarunkowania prawne i ekonomiczne rozwoju pracy internetowej w Polsce 3.3. Potencjalne konsekwencje wykorzystania platform pracy internetowej dla rynku pracy i całej gospodarki polskiej 4. Kierunki rozwoju rynku usług outsourcingowych w Polsce 4.1. Rola instytucji publicznych i prywatnych w Polsce w rozwoju rynku outsourcingu usług i możliwe kierunki tego rozwoju 4.2. Działania Komisji Europejskiej na rzecz rozwoju jednolitego rynku cyfrowego – implikacje dla Polski 4.3. Irlandia, Polska i Ukraina jako miejsca lokalizacji usług outsourcingowych. Wnioski dla Polski
Sygnatura czytelni BWZ: IV E 75
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1619 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dwumiesięcznik
2012, nr 1-.
Tytuł według okładki.
Na okładce: www.outsourcingandmore.eu
Zawartość zasobu Magazyn P 3269 udostępniany w BWEiZ
2012 nr 1-6 . Brak nr 2, 5
2013 nr 1-6 + Raport
2014 nr 1-6
2015 nr 1-6 + dod.
2016 nr 1-6 + dod.
2017 nr 1-6
2018 nr 1-6 = 38-43
2019 nr 1-6 = 44-49
2020 nr 1-6 = 50-55
2021 nr 1-5 = 56-60
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing - źródło dodatkowych korzyści / Elżbieta Dudek. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 4, s.22-29. - Warszawa : INFOR, 2003
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności