Gasper Dorota
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(6)
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(9)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Gasper Dorota
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Dyrektorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing
(3)
Planowanie strategiczne
(2)
Teoria gier
(2)
Badania marketingowe
(1)
Copywriting
(1)
Ekonomiści
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kreatywność
(1)
Media społecznościowe
(1)
Outsourcing
(1)
Przetwarzanie danych cyfrowe
(1)
Samorealizacja
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Wartość
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Felieton
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i obwol.: Poradnik dla menedżerów.
Miejsce wyd. wg bazy ISBN BN.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 881 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 58
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135266 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135265 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4796 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Tytuł oryginału: The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life, 2008.
Indeks.
Jak ludzie powinni zachowywaćsięwspołeczeństwie? Dziesięć opowieścina tematstrategii Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego Dylematy więźniów i jak je rozwiązać Piękna równowaga Wybór i szansa Posunięcia strategiczne Uwiarygodnienie strategii Interpretowanie informacjii manipulowanie nią Współpraca i koordynacja Aukcje, licytacje i konkursy Negocjacje Głosowanie System motywacyjny
Sygnatura czytelni BWZ: 148632
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148632 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sztuka strategii : teoria gier w biznesie i życiu prywatnym / Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2020. - 496 stron : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: The art of strategy : a game theorist's guide to success in business & life, 2008.
Indeks.
Jak ludzie powinni zachowywać się w społeczeństwie? Rozdział 1. Dziesięć opowieści na temat strategii Rozdział 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego Rozdział 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać Rozdział 4. Piękna równowaga Rozdział 5. Wybór i szansa Rozdział 6. Posunięcia strategiczne Rozdział 7. Uwiarygodnienie strategii Rozdział 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią Rozdział 9. Współpraca i koordynacja Rozdział 10. Aukcje, licytacje i konkursy Rozdział 11. Negocjacje Rozdział 12. Głosowanie Rozdział 13. System motywacyjny Rozdział 14. Studia przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149151 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sekrety copywritingu / Jim Edwards ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Mt Biznes Sp. z o.o., 2023. - 310 stron ; 22 cm.
Czym jest copywriting? Droga jednego człowieka Ludzie nie kupują bez ważnego powodu Nikomu nie zależy na tobie w twoim tekście sprzedażowym Najcenniejsza umiejętność, jakiej kiedykolwiek się nauczysz Najważniejszy element tekstu sprzedażowego! Jeden rozmiar NIGDY nie pasuje wszystkim Poznaj Freda (swojego idealnego klienta) Najlepszy przepis na wypunktowanie Co NAPRAWDĘ skłania ludzi do zakupu (to NIE to, co myślisz) Dlaczego „wystarczająco dobre” sprawia, że jesteś (i pozostaniesz) biedny? Nie wymyślaj od nowa koła – świetny tekst sprzedażowy daje ci wskazówki Zawsze chodzi o klientów, nigdy o ciebie Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze żadnych rekomendacji? Trzy formuły sprzedażowe, które nigdy nie zawodzą Niby to wszystko lody, ale jaki smak powinienem wybrać? Jak szybko napisać niesamowity list sprzedażowy? Jak szybko pisać zabójcze teasery mailowe? Najtrudniejszy szkic do napisania Spraw, by odbiorcy byli bardziej spragnieni Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie Zmiany kosmetyczne Czy powinienem przejść na ciemną stronę mocy Podstępne zakończenie, czyli jak sprzedawać, nie sprzedając Wynajęty rewolwerowiec Magiczne biurko Jedyny cel reklamy online Nie złowisz ryby bez haczyka Utwórz własny bank pomysłów Doszlifuj swój list sprzedażowy Wszystko, co jeszcze musisz wiedzieć o copywritingu sprzedażowym Zasoby dotyczące copywritingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154387 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit.
Na s. tyt. i obwol. : Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 136 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125943, 125954 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125942 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3634 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od marketingu 3.0 do marketingu 4.0 Główne trendy kształtujące marketing Zmiana układu sił - władza przechodzi w ręce klientów połączonych ze sobą w Sieci Od sił wyłączających do relacji integrujących Od relacji pionowych do relacji poziomych Od indywidualizmu do społeczności Relacje poziome, integracyjne i społeczne Paradoksy marketingu w kontekście mocno powiązanych ze sobą klientów Mity na temat łączności i powiązań z innymi Marketing i paradoksy Wpływowe subkultury cyfrowe Młodzi - zdobycie umysłów Kobiety. Zwiększanie udziału w rynku Netizeni, czyli jak zdobyć serca klientów Młodzi, kobiety i obywatele Sieci Marketing 4.0 w erze cyfrowej Od marketingu tradycyjnego do cyfrowego Integracja marketingu tradycyjnego i cyfrowego Nowa definicja marketingu w erze cyfrowej Nowe ramy marketingu w czasach gospodarki cyfrowej Nowa ścieżka klienta Ścieżki zakupowe - od czterech A do pięciu A Od świadomości do orędownictwa - trójkąt wpływów Świadomość, atrakcyjność, pytanie, działanie i orędownictwo Mierniki produktywności marketingowej Wprowadzenie współczynników PAR i BAR Rozłożenie PAR i BAR na czynniki pierwsze Zwiększanie produktywności Podsumowanie. PAR (współczynnik zakupu marki) i BAR (współczynnik orędownictwa marki) Archetypy i najlepsze praktyki Cztery główne archetypy branżowe Cztery najlepsze praktyki marketingowe Nauka płynąca z różnych branż Zastosowanie taktycznego marketingu w erze gospodarki cyfrowej Marketing humanocentryczny służący atrakcyjności marki Zrozumienie ludzi za pomocą cyfrowej antropologii Budowanie sześciu atrybutów humanocentrycznych marek Gdy marki stają się ludzkie Marketing treści wzbudzający ciekawość Treść to nowa reklama, #hashtag to nowy slogan Marketing treści krok po kroku Prowokowanie rozmów poprzez publikację treści Marketing wielokanałowy służący zaangażowaniu Era marketingu wielokanałowego Marketing wielokanałowy krok po kroku Integracja najlepszych aspektów kanałów online i offline Marketing zaangażowania służący budowaniu więzi Doskonalenie cyfrowego doświadczenia konsumenckiego za pomocą aplikacji mobilnych Rozwiązywanie problemów za pomocą społecznościowego CRM Prowokowanie pożądanych zachowań dzięki grywalizacji Aplikacje mobilne, społecznościowy CRM i grywalizacja Efekt WOW! Czym jest WOW? Zadowolenie, doświadczenie, zaangażowanie - WOW! Czy jesteś gotów na WOW?
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 235 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145222 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144854 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5778 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości Wyzwania świata cyfrowego Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu . Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151444 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6365 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Moje przygody z marketingiem / Philip Kotler ; [przekład Dorota Gasper]. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 342 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Spojrzenie wstecz Moja rodzina Wczesna edukacja, Great Books i Uniwersytet Chicagowski Z Uniwersytetu Chicagowskiego do MIT Spotkanie najlepszej przyjaciółki i miłości mego życia - Nancy Wyprawa do Indii Wykłady na Uniwersytecie Roosevelta oraz rok wyższej matematyki na Harvardzie Praca w Kellogg School of Management przy Northwestern University Jak zdecydowałem się napisać Marketing Uwagi na temat genezy i ewolucji marketingu Rozszerzenie koncepcji marketingu Pojawienie się marketingu społecznego Zła i dobra strona marketingu Marketing miejsc Rozwój marketingu politycznego Świat muzeów Świat sztuki widowiskowej Obszar religii W poszukiwaniu zmian Spotkanie z Peterem Druckerem, ojcem współczesnej teorii zarządzania Konsulting i zebrania rady Rozwój firmy w czasach słabego wzrostu gospodarczego Zarządzanie organizacjami non profit Udoskonalanie działania instytucji rządowych Plaga łapówek i korupcji Nieuniknione nadejście społecznej odpowiedzialności biznesu Ruch świadomego kapitalizmu Klątwa biedy Klątwa nierównej dystrybucji bogactwa Jak poradzić sobie z rozczarowaniem społecznym Witamy w świecie demarketingu Początki Światowego Szczytu Marketingowego Japonia zadziwia świat w latach osiemdziesiątych Cudowne doświadczenia w Japonii Kolekcjonowanie japońskich netsuke i tsuba Kolekcja współczesnego szkła artystycznego podarowana ulubionemu muzeum Mój romans ze Szwecją Piękna Indonezja i Muzeum Marketingu 3.0 Tajlandia - ziemia królów Czas na Brazylię Meksyk i KidZania - pomaganie dzieciakom, aby wyrosły na dobrych obywateli Bolączki i potencjał Włoch Ekonomia i sztuka budowania narodu Megamiasta - siła napędowa rozwoju gospodarczego Chautauqua - cudowne miejsce w stanie Nowy Jork Blaski i cienie sławy Innowacje i zakłócenia w nowej gospodarce Przyszłość marketingu Relacje pomiędzy marketingiem a ekonomią
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 234 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144783 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144782 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Digital Mindset: What It Realiy Tak.es to Thriue in the Age of Data, Algo-rithms, and Al .
Zasada 30 procent Współpraca 1 Praca z maszynami 45 Na styku inteligencji ludzkiej i sztucznej 2 Kultywowanie cyfrowej obecności 83 Jak być tam, gdzie nas nie ma? Przetwarzanie danych 3 Dane i analityka 113 Liczy się to, co można policzyć 4 Pijani i latarnie 147 Czas zapoznać się ze statystyką Zmiana 5 Cyberbezpieczeństwo i prywatność 175 Dlaczego nie można po prostu wybudować fortecy? 6 Imperatyw eksperymentu 211 Nie wiesz, dopóki nie spróbujesz 7 Jedyna stała 243 Przywództwo w czasie przeobrażeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 153245 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Akademia Białego Kruka.
Indeks.
Organizowanie strumienia wartości Wielofunkcyjne zespoły obsługujące strumienie wartości Definiowanie ról według strumienia wartości wewnątrz działu Organizowanie działań dla jednostki zgodnie ze strumieniem wartości Standaryzacja pracy w biurze i usługach Czym jest praca standaryzowana i jaki jest jej cel Elementy składowe pracy standaryzowanej Czas trwania i moment wykonania czynności Wizualizacja pracy standaryzowanej Korzyści Tworzenie standardów pracy krok po kroku Tworzenie przepływu w procesach biurowych i usługowych Warianty przepływu w procesach biurowych i usługach Łączenie zadań Przepływ ciągły przez różne komórki Przetwarzanie równoległe Projektowanie przepływu dla procesów biurowych i usług Identyfikacja działań Określenie zapotrzebowania Określenie wymaganych zasobów Identyfikacja ról i zakresu odpowiedzialności, włączając w to pracę standaryzowaną Określenie potrzeb szkoleniowych Opracowanie technik zarządzania wizualnego Typowe rezultaty Stworzenie zrównoważonego systemu ssącego w biurze Typy systemu ssącego Widoczność kolejki Ustalanie limitów dla kolejek Ustalenie zasad decyzyjnych Sygnały wizualne Równoważenie systemu Wdrażanie systemu ssącego krok po kroku Identyfikacja miejsc, w których tworzą się kolejki Zapewnienie widoczności kolejki Ustalenie limitów dla kolejki Ustalenie zasad decyzyjnych dla kolejki Szkolenie pracowników Monitorowanie systemu Korzyści płynące z systemu ssącego w biurze i usługach Zarządzanie wizualne w biurze i usługach Tło Metody zarządzania wizualnego Elementy zarządzania wizualnego Jaki jest cel i funkcja danego obszaru? Jakie zadania są tam wykonywane? Skąd pracownicy wiedzą, co robić? Skąd pracownicy wiedzą, jak wykonywać pracę? Skąd pracownicy wiedzą, jak sobie radzą? Co się dzieje, jeśli wyniki nie spełniają wymogów? Uwzględnienie ciągłego doskonalenia w zarządzaniu wizualnym Narzędzia Lean w procesach biurowych i usługowych Organizacja miejsca pracy albo 5S Zapobieganie błędom Techniki zapobiegania błędom Metody zapobiegania błędom i przykłady ich zastosowania System naprowadzania Szablon/lista kontrolna Czytniki i czujniki optyczne Narzędzia liczące System wykrywania niewłaściwego miejsca Definiowanie sekwencji Standaryzacja i poprawianie Wskaźnik istotnych warunków System wykrywania dostaw Bramka/bariera Czujniki „Uodpornienie” systemu zapobiegania błędom Szybkie przezbrojenie Zastosowanie Lean w różnych komórkach funkcyjnych Dział sprzedaży i marketingu Stabilizacja w dziale sprzedaży i marketingu Standaryzacja procesów sprzedaży i marketingu Wizualizacja procesów sprzedaży i marketingu Doskonalenie procesów sprzedaży i marketingu Dział zakupów Stabilizacja w dziale zakupów Standaryzacja procesów zakupów Wizualizacja procesów zakupów Doskonalenie procesów zakupów Dział rachunkowości Stabilizacja w dziale rachunkowości Standaryzacja procesów rachunkowości Wizualizacja procesów rachunkowości Doskonalenie procesów rachunkowości Dział obsługi klienta Stabilizacja w dziale obsługi klienta Standaryzacja procesów obsługi klienta Wizualizacja obsługi klienta Doskonalenie procesów obsługi klienta Dział kadr (HR) Stabilizacja w dziale kadr Standaryzacja procesów kadrowych Wizualizacja procesów kadrowych Doskonalenie procesów kadrowych Przywództwo w szczupłej organizacji Kierowanie procesem ciągłego doskonalenia (PDCA) Mentoring Spacer po zakładzie (gemba walk)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154765 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka PROFES)
Nazwa serii na grzb.
U dołu okł. loga: Kaizen Institute, PROFES.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 613 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 140050 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5266 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dlaczego potrzebujemy kultury kaizen? Kultura organizacyjna od A do Z Czym jest kultura haizen? Virginia Mason Medical Center - jak dopasować system do swoich potrzeb Kultura kaizen jako przeciwwaga dla przeniesienia ekstensji Ludzkie zdolności adaptacyjne, strategiczna Przewaga konkurencyjna Czy kulturę kaizen łatwiej rozwinąć w japońskim kontekście? Rozdział 2. Prawdziwe znaczenie kaizen Prawdziwe znaczenie zen w kaizen Ponowne wprowadzenie do kaizen Amerykanskie korzenie kaizen System zgłaszania pomysłów Proste, a jednak przynoszące wielkie zmiany kaizen u centrum zdrowia Franciscan St Francis Skąd wzięły się warsztaty kaizen Kaizen to produkt japońskiej historii, a nie kultury Jak powiedzieć po japońsku ,praca zespołowa? Historia przejmowania i adaptowania pomysłów Błędne założenie dychotomii kaizen i innowacyjności Kaizen w zespole do badań i rozwoju w Electroluksie Rozwijanie nowych produktów i pozyskiwanie nowych klientów dzięki kaizen w Toyoda Gosei Metoda naukowa wprowadzona do organizacyjnego DNA Kluczowe przekonania leżące u podstaw kultury kaizen Prawość, kluczowe przekonania, działania kaizen Vldłożenie lean six sigma w Jabil Circuits Przykazania, punkty credo i zasady Przykazania Toyody i ich wpływ na kulturę Toyory Credo dyrektora w Toyocie I0Ż Wyraźne zdefiniowanie kluczowych wartości w Zappos ..106 od kluczowych przekonań po wspólny cel Dopasowanie działań do celu długoterminowego w Medronic Ir2 Zaufanie i poczucie bezpieczeństwa pozwalające na stTs7uanie zasady ,,zatrzymaj i napraw" w NUMMI Szacunek dla ludzi i ich rozwój Służenie wewnętrznemu klientowi w roli coacha Czy pan Nakao powiedział,dwa muĄ"? Pilna konieczność, powiązania, konsensus Dzielenie się dobrem poza organizacją Przekonania, decyzje i nasze przeznaczenie Rozdział 4. Metadecyzje w kulturze kaizen Kultura organizacyjna jako filtr determinujący, decyzje .' . Podejmowanie decyzji w oparciu o tradycję autorytet o wolę większości Podejmowanie decyzji w oparciu o ,,próbę ognia" .... Pragmatyczne podejmowanie decyzji Naukowe podejmowanie decyzji Adaptacyjne podejmowanie decyzji Od ,,będzie, jak ja chcę" do metody kaizen w HON Industries DIaczego transformacje kaizen kończą się sukcesem? Budowanie kompetencji w Chrysler Corporation Strategiczna decyzja kultury haizen . Utrzymanie standardów Ile czasu lider powinien spędzać w gemba? Codzienne usprawnienia Rozwijanie ludzi każdego dnia w FastCap Program rozwoju zespołów w Sonae Cóż jest trudnego w prostym kaizen? dotycząca stworzenia Rozdział 5. Koizen jako strategia w praktyce Strategia to system stosownych zabiegów Hoshin kanri - cykl PDCA dopasowany do strategii Czy kaizen ma objąć wszystko czy tylko to, co ma znaczenię? Przerzucanie piłki - harmonizacja organizacyjna na sposób kaizen Zestrojenie procesów i wyników w Lochheed Martin Od kaizen operacyjnego do kaizen strategicznego Żaden plan nie idzie zgodnie z planem Rozdział ó. Kaizen codzienne Emocjonalne życie zespołów kaizen Etos, patos i logos Pomoc w przejściu przez krzywą zmian Potrójny cel warsztatów kaizen Tworzenie emocjonalnego zaangażowania w Wiremold Zmiana scenerii w ciągu tygodnia Dzień prezentacji zespołu haizen Rola koordynatora prowadzącego ludzi przez kaizen W Theda Care 'Warsztaty kaizen z Shigeo Shingiem w Hill-Rorn Industries Dlaczego Toyota nie przeprowadza warsztatów kaizen, ale ty powinieneś Działania następcze i końcowe od rezultatów warsztatów kaizen po kulturę kaizen Rozdział 8. Utrzymanie kultury kaizen Szanse na przetrwanie Przetrwani e oznacza zmiany Utrzymywanie poprzez nawyki Pętle pozytywnego i negatywnego wzmocnienia Modelowanie pożądanego zachowania Utrzymywanie systemu dzięki komunikacji w Vibco Utrzymywanie poprzez dzielenie odgórne wsparcie kierownictwa w Herman Miller Klucz do utrzymania kaizen w Kaas Thilored organizacyjna gotowość do transformacji Zaangażowanie najwyższego kierownictwa Zestrojenie kaizen z celem długoterminowym Wiara w doskonałość usług w Radzie Dystryktu Rotorua Stabilizacja i bezpieczeństwo Przygotowanie kierownictwa średniego szczebla na zmianę kulturową w firmie Bosch Liderzy w roli nauczycieli - od zakresu kontroli do zakresu wsparcia Znalezienie czasu na kaizen Otwarcie na zmiany w Oregon Community CreditUnion Jak zacząć zmienianie kultury Stawienie czoła kulturowemu monstrum Dlaczego programy transformacyjne przynoszą porażkę? Pokonanie kulturowych przeszkód w centrum zdrowia Franciscan St. Francis 'Wielkie koło kultury- cykl PDCA 0 KAIZEN lnstitute Punkty kontaktowe KAIZEN lnstitute na świecie
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5883 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla dyrektorów, menedżerów, liderów zespołów oraz pracowników każdego szczebla.
Po co stosować rytuały w pracy? Znaczenie rytuału Kto może korzystać z rytuałów w pracy? CZĘŚĆ PIERWSZA Siła rytuałów Rytuały służące lepszej pracy Siła rytuałów Zasady rytuałów Pięć typów rytuałów w miejscu pracy Jak wprowadzić rytuały do swojej pracy, zespołu i organizacji CZĘŚĆ DRUGA 50 rytuałów w pracy Rytuały wspomagające kreatywność i innowacyjność Kiedy stosować rytuał wspomagający kreatywność? 10 rytuałów wspierających kreatywność i innowacyjność Rytuały poprawiające wyniki i nadające właściwy rytm Kiedy stosować rytuały poprawiające wyniki i nadające właściwy rytm? 10 rytuałów poprawiających wyniki i nadających właściwy rytm Rytuały wspomagające odporność i radzenie sobie z konfliktami Kiedy stosować rytuały wspomagające odporność i radzenie sobie z konfliktami? 10 rytuałów wspomagających odporność i radzenie sobie z konfliktami Rytuały wspierające budowanie wspólnoty i zespołu Kiedy stosować rytuały wspierające budowanie wspólnoty i zespołu? 10 rytuałów wspierających budowanie wspólnoty i zespołu Rytuały wspomagające zmiany organizacyjne i fazy przejściowe Kiedy stosować rytuały wspomagające zmiany organizacyjne i fazy przejściowe? W czym może pomóc rytuał przejścia? 10 rytuałów wspomagających zmiany organizacyjne i fazy przejściowe CZĘŚĆ TRZECIA Projektowanie rytuałów na potrzeby twoich zespołów Krótki przewodnik po projektowaniu rytuałów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności