Setiawan Iwan
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Setiawan Iwan
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(2)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Media społecznościowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od marketingu 3.0 do marketingu 4.0 Główne trendy kształtujące marketing Zmiana układu sił - władza przechodzi w ręce klientów połączonych ze sobą w Sieci Od sił wyłączających do relacji integrujących Od relacji pionowych do relacji poziomych Od indywidualizmu do społeczności Relacje poziome, integracyjne i społeczne Paradoksy marketingu w kontekście mocno powiązanych ze sobą klientów Mity na temat łączności i powiązań z innymi Marketing i paradoksy Wpływowe subkultury cyfrowe Młodzi - zdobycie umysłów Kobiety. Zwiększanie udziału w rynku Netizeni, czyli jak zdobyć serca klientów Młodzi, kobiety i obywatele Sieci Marketing 4.0 w erze cyfrowej Od marketingu tradycyjnego do cyfrowego Integracja marketingu tradycyjnego i cyfrowego Nowa definicja marketingu w erze cyfrowej Nowe ramy marketingu w czasach gospodarki cyfrowej Nowa ścieżka klienta Ścieżki zakupowe - od czterech A do pięciu A Od świadomości do orędownictwa - trójkąt wpływów Świadomość, atrakcyjność, pytanie, działanie i orędownictwo Mierniki produktywności marketingowej Wprowadzenie współczynników PAR i BAR Rozłożenie PAR i BAR na czynniki pierwsze Zwiększanie produktywności Podsumowanie. PAR (współczynnik zakupu marki) i BAR (współczynnik orędownictwa marki) Archetypy i najlepsze praktyki Cztery główne archetypy branżowe Cztery najlepsze praktyki marketingowe Nauka płynąca z różnych branż Zastosowanie taktycznego marketingu w erze gospodarki cyfrowej Marketing humanocentryczny służący atrakcyjności marki Zrozumienie ludzi za pomocą cyfrowej antropologii Budowanie sześciu atrybutów humanocentrycznych marek Gdy marki stają się ludzkie Marketing treści wzbudzający ciekawość Treść to nowa reklama, #hashtag to nowy slogan Marketing treści krok po kroku Prowokowanie rozmów poprzez publikację treści Marketing wielokanałowy służący zaangażowaniu Era marketingu wielokanałowego Marketing wielokanałowy krok po kroku Integracja najlepszych aspektów kanałów online i offline Marketing zaangażowania służący budowaniu więzi Doskonalenie cyfrowego doświadczenia konsumenckiego za pomocą aplikacji mobilnych Rozwiązywanie problemów za pomocą społecznościowego CRM Prowokowanie pożądanych zachowań dzięki grywalizacji Aplikacje mobilne, społecznościowy CRM i grywalizacja Efekt WOW! Czym jest WOW? Zadowolenie, doświadczenie, zaangażowanie - WOW! Czy jesteś gotów na WOW?
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 235 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145222 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144854 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5778 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości Wyzwania świata cyfrowego Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu . Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151444 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6365 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności