Zachowanie organizacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Schein Edgar H. (1928- )
(2)
Zagórska Paulina (tłumacz)
(2)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Dennis Pascal (1957- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Hagan Margaret
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Lipka Anna
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Ozenc Kursat
(1)
Schein Peter A
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Świtek Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Menedżerowie
(9)
Szkoły wyższe
(4)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Zachowanie organizacyjne
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Psychologia
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dla kadry menedżerskiej jednostek organizacyjnych policji oraz dla studentów kierunków zarządzanie lub psychologia w zarządzaniu.
Podejście sytuacyjne we współczesnym zarządzaniu Istota i założenia podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu Koncepcje sytuacyjnych stylów zarządzania pracownikami Model ewolucyjnego przywództwa sytuacyjnego Podejście sytuacyjne w zarządzaniu w świetle zmienności otoczenia organizacji Zaangażowanie pracowników jako przedmiot zarządzania Istota i zróżnicowanie pojęcia zaangażowania pracowników . Zaangażowanie pracowników a wybrane pojęcia pokrewne Główne koncepcje zaangażowania pracowników Znaczenie zaangażowanych pracowników dla organizacji Zarządzanie zaangażowaniem pracowników Czynniki determinujące zaangażowanie w organizację Model zaangażowania w organizację – formy zachowań pracowniczych Strategiczne czynniki zaangażowania w organizację Funkcjonalne czynniki zaangażowania w organizację Miejsce pracy jako źródło czynników zaangażowania w organizację Podejście sytuacyjne w zarządzaniu a zaangażowanie w organizację w świetle dotychczasowych badań empirycznych Metodyka badania związku pomiędzy podejściem sytuacyjnym w zarządzaniu a zaangażowaniem w organizację Związek pomiędzy podejściem sytuacyjnym w zarządzaniu a zaangażowaniem w organizację pracowników policji w świetle badań empirycznych Ocena skuteczności przywództwa sytuacyjnego i zdolności adaptacyjnych menedżerów policji Ocena nasilenia zaangażowania w organizację pracowników policji Diagnoza związku pomiędzy podejściem sytuacyjnym w zarządzaniu a zaangażowaniem w organizację pracowników policji Implikacje dla teorii i praktyki zarządzania
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153847 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153848 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, a także pracowników naukowych i studentów zarządzania oraz socjologii.
Rozdział 1. Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel 11 1.1. Pojęcie zaufania 11 1.2. Typologia zaufania 16 1.3. Kształtowanie się zaufania 20 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 26 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania 28 Rozdział 2. Przywództwo - Aleksandra Kołodziej 37 2.1. Pojęcie przywództwa 37 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 40 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 44 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 53 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka 55 Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp 63 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 63 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 67 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 69 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 73 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji 76 Rozdział 4. Praca zespołowa - Michał Jezusek 83 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 83 4.2. Podstawowe typologie zespołów 85 4.3. Role w zespole 86 4.4. Organizacja pracy zespołowej 88 4.5. Praca zespołowa a efektywność 91 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 95 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 96 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku 98 Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko 103 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 103 5.2. Typologia form zaangażowania 105 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 107 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 120 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 122 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 125 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji 126 Rozdział 6. Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka 135 6.1. Satysfakcja pracownika 135 6.2. Modele satysfakcji pracownika 137 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 140 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 142 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 145 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia 147 Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska 153 7.1. Kultura w organizacji 153 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 159 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 163 7.3.1. Komunikacja wewnątrz firmy 163 7.3.2. Przywództwo 166 7.3.3. Proces motywowania 168 7.3.4. Budowanie zespołów 170 7.3.5. Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury 173 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 174 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej 176
Sygnatura czytelni BMW: VI E 294 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150745 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150744 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Getting the right things done.
Rozdział 1: Potrzeba zmian Rozdział 2: Schematy myślenia Rozdział 3: Systemy zarządzania Rozdział 4: Zrozumieć swój bałagan Rozdział 5: Zaplanuj — opowiadanie przekonujących historii Rozdział 6: Wykonaj — wdrożenie planu Rozdział 7: Sprawdź — brzydkie kaczątko cyklu PDCA Rozdział 8: Koryguj — wielki detektyw Rozdział 9: Usprawnianie systemu Dodatek A: Lepsze podejście do planowania i realizacji Dodatek B: Strategie A3 Atlas Industries
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 431 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151255 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151190 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-209. Indeks.
Moduł sensoryczny w zarządzaniu kapitałem ludzkim Pojęcie i „warunki brzegowe” stosowania modułu sensorycznego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Praktyki personalne wykorzystujące moduł sensoryczny Marketing personalny jako pole oddziaływań sensorycznych Adaptacja pracowników oparta na wykorzystywaniu bodźców sensorycznych Procesy wykonywania pracy – pierwiastki sensoryczne Ocenianie i zwalnianie pracowników – perspektywa oddziaływań sensorycznych Motywowanie do kreatywności wykorzystujące techniki wizualizacji Bodźce sensoryczne a dysfunkcje i patologie oraz dyskomfort w środowisku pracy Słowa „uczulające” jako kategoria modułu sensorycznego – przykłady z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim Przywództwo estetyczne jako wyraz koncentracji na sferze sensualnej Oddziaływanie na kandydatów do pracy i zatrudnionych poprzez moduł emocjonalny Cel zarządzania kapitałem ludzkim z perspektywy modułu emocjonalnego Pojęcie emocji i ich taksonomie w literaturze przedmiotu – odniesienia do sytuacji personalnych Dyfuzja emocji w warunkach bliskości przestrzennej i „zdalności” Uczucie nadziei jako komponent kapitału psychologicznego pracowników Emotywacje Emocje przy pozyskiwaniu, ocenianiu, rozwoju, wynagradzaniu i zwalnianiu pracowników. Wpływ stylu kierowania na emocje Emocje generowane w warunkach diversity management Emocjonalny komponent postaw – przykład lojalności pracowniczej Emocje związane z charakterem pracy – egzemplifikacje Praca twórcza, czyli doświadczanie przepływu (flow) Komercjalizacja emocji personelu, czyli praca emocjonalna Zarażanie afektywne jako praktyka personalna w ramach modułu emocjonalnego Językowo-wizualne narzędzia oddziaływania na emocje w środowisku pracy jako wyraz powiązań modułu emocjonalnego z sensorycznym Organizacje ekspresywne jako organizacje przyszłości Projektowanie emocji dla cyklu życia pracownika w organizacji jako zadanie podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim Zastosowanie modułu intelektualnego w przyciąganiu do organizacji pracowników oraz kształtowaniu ich twórczych postaw Procesy poznawcze przy zorientowanym na zadania pracy indywidualnym i organizacyjnym uczeniu się. Dysonans poznawczy Znaczenie modułu intelektualnego dla kreatywnej organizacji Poznawczy komponent postaw – przykład stosunku do czasu pracy Organizacja inteligentnaElastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim jako aktywność wpisana w funkcjonowanie inteligentnej organizacji Decyzje personalne i ich typologia – perspektywa modułu intelektualnego Rola modułu behawioralnego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Cele oddziaływań poprzez moduł behawioralny w środowisku pracy Wykorzystywanie czasowników performatywnych w procesach personalnych Behawioralny wymiar procesów wykonywania pracy Adekwatność zachowań do typu kultury organizacyjnej jako wyraz dopasowania w zarządzaniu kapitałem ludzkim Zachowania służące przeprowadzaniu zmian Pracoholizm jako uzależnienie behawioralne Możliwości i bariery projektowania zachowań przez podmioty zarządzania kapitałem ludzkim w kokreacji z pracownikami – przykłady Zachowania służące nabywaniu wiedzy Zachowania modyfikujące treść pracy Zachowania mobilnościowe w ramach organizacji Twórcze zachowania językowe Wyznaczniki zachowań w wielokulturowych organizacjach i zespołach Moduł relacyjny jako narzędzie zorientowane na wartość kierowania ludźmi Teorie stanowiące objaśnienia dla implementacji sensorycznego modułu doświadczeń i przeżyć Społeczny charakter procesu wykonywania pracy i jego implikacje dla procesów personalnych Zaufanie w organizacji jako pożądany stan relacji społecznych Narcyzm a perspektywa wspólnotowa oraz wpływ na wartość doświadczeń Współwystępowanie modułu relacyjnego z innymi modułami doświadczeń i przeżyć – egzemplifikacje. Formułowanie ogłoszeń pracy Kształtowanie przestrzeni pracy Tworzenie multigeneracyjnego środowiska pracy Stosowanie Assessment Centre przy wyborze podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim spełniających wymogi odpowiadające rynkowi doznań
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 183
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 149-163.
Rozdział 1. ZJAWISKA KRYZYSOWE JAKO PRZEDMIOT BADAŃ NAUK SPOŁECZNYCH 1.1. Kryzys w ujęciu psychologicznym 1.2. Kryzys jako przedmiot badań w naukach socjologicznych 1.3. Ekonomiczna i polityczna perspektywa kryzysu Rozdział 2. KRYZYS I INNE ZJAWISKA KRYZYSOWE W ORGANIZACJI 2.1. Kryzys i inne zjawiska kryzysowe w organizacji – dylematy definicyjne 2.2. Z historii badań nad zjawiskami kryzysowymi w naukach o zarządzaniu i jakości 2.3. Wybrane typologie kryzysów i sytuacji kryzysowych 2.4. Przyczyny zjawisk kryzysowych 2.5. Podatność i odporność na kryzys Rozdział 3. ZARZĄDZANIE ZJAWISKAMI KRYZYSOWYMI 3.1. Zarządzanie sytuacją kryzysową i organizacją w kryzysie 3.2. Procedury i narzędzia w zarządzaniu kryzysowym 3.3. Strategie i modele zarządzania zjawiskami kryzysowymi 3.4. Zjawiska kryzysowe jako szansa 3.5. Kompetencje menedżera zarządzającego organizacją w kryzysie
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 109
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154971 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154972 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla dyrektorów, menedżerów, liderów zespołów oraz pracowników każdego szczebla.
Po co stosować rytuały w pracy? Znaczenie rytuału Kto może korzystać z rytuałów w pracy? CZĘŚĆ PIERWSZA Siła rytuałów Rytuały służące lepszej pracy Siła rytuałów Zasady rytuałów Pięć typów rytuałów w miejscu pracy Jak wprowadzić rytuały do swojej pracy, zespołu i organizacji CZĘŚĆ DRUGA 50 rytuałów w pracy Rytuały wspomagające kreatywność i innowacyjność Kiedy stosować rytuał wspomagający kreatywność? 10 rytuałów wspierających kreatywność i innowacyjność Rytuały poprawiające wyniki i nadające właściwy rytm Kiedy stosować rytuały poprawiające wyniki i nadające właściwy rytm? 10 rytuałów poprawiających wyniki i nadających właściwy rytm Rytuały wspomagające odporność i radzenie sobie z konfliktami Kiedy stosować rytuały wspomagające odporność i radzenie sobie z konfliktami? 10 rytuałów wspomagających odporność i radzenie sobie z konfliktami Rytuały wspierające budowanie wspólnoty i zespołu Kiedy stosować rytuały wspierające budowanie wspólnoty i zespołu? 10 rytuałów wspierających budowanie wspólnoty i zespołu Rytuały wspomagające zmiany organizacyjne i fazy przejściowe Kiedy stosować rytuały wspomagające zmiany organizacyjne i fazy przejściowe? W czym może pomóc rytuał przejścia? 10 rytuałów wspomagających zmiany organizacyjne i fazy przejściowe CZĘŚĆ TRZECIA Projektowanie rytuałów na potrzeby twoich zespołów Krótki przewodnik po projektowaniu rytuałów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Humble Leadership)
Tytuł oryginału: Humble inquiry : the gentle art of asking instead of telling.
Budowanie dobrych relacji z ludźmi i skutecznych organizacji Rozdział 1. Pokorne pytanie Rozdział 2. Pokorne pytanie w praktyce - przykłady Rozdział 3. W gąszczu pytań - pokorne pytanie a inne rodzaje pytań Rozdział 4. Kultura zorientowana na działanie i wydawanie poleceń Rozdział 5. Przeszkody: status, ranga oraz granice wyznaczone przez role Rozdział 6. Wewnętrzne blokady Rozdział 7. Praktyczne wskazówki dla adeptów pokornego pytania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Humble leadership)
Tytuł oryginału: Humble leadership : the power of relationships, openness, and trust.
Bibliografia, netografia na stronach [179]-184.
Rozdział 1. Nowe podejście do zarządzania Rozdział 2. Poziomy relacji Rozdział 3. Pokorne zarządzanie w polityce. Historia Singapuru Rozdział 4. Transformacja ośrodka zdrowia Rozdział 5. Pokorne przywództwo w amerykańskiej armii Rozdział 6. Przeszkody na drodze do pokornego zarządzania Rozdział 7. Pokorne przywództwo w przyszłości Rozdział 8. Pokorne zarządzanie a umiejętności miękkie Rozdział 9. Personizowanie: budowanie relacji na Poziomie 2
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 385 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148173 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Jak wdrażać zmiany przez łagodzenie oporu zatrudnionych? ogólny zarys metod psychologicznego oddziaływania na ludzi w biznesie jak komunikować treści, aby pracownicy chcieli słuchać i wdrażać zmiany w życie? tworzenie warunków do przyjmowania informacji zwrotnej klimat komunikacji pozycje życiowe wytyczne feedbacku przekazywanie zadań w motywujący sposób podejście miękkiego coachingu podejście twardego coachingu czynniki wpływające na adaptowanie się do zmian przez pracownika reedukacja, czyli pokonywanie bariery dysonansu poznawczo-emocjonalnego motywacja pozytywna vs. motywacja negatywna nagradzanie wysiłku, a nie wyników praca z percepcją pracownika procesy percepcji pozytywny dialog wewnętrzny wyobraźnia przyzwyczajenia zmiana ograniczających przekonań dialog motywujący podstawowa ścieżka prowadząca w rozmowie z zatrudnionym odzwierciedlenia język zmiany i język podtrzymania język przygotowawczy i język mobilizujący język podtrzymania perspektywa behawioralna od czego zacząć budowanie nawyków? jak utrwalić zachowania i nawyki? metody pracy z nawykami obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia instruktaż lub szkolenie, następnie obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia modelowanie zachowania, obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia eksperyment behawioralny, obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia perspektywa poznawczo-behawioralna ekspozycja habituacja systematyczna desensytyzacja technika implozywna modelowanie zachowań samoinstruowanie racjonalna samoanaliza
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 164
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154841 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji / Sławomir Świtek. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 281 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej błędny e-ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 231-245.
Dla studentów tych kierunków, na których jest wykładany przedmiot dotyczący nowoczesnych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem i menedżerów.
Rozwój nauk o zarządzaniu 1.2. Zarys tendencji w rozwoju teorii zarządzania 1.3. Klasyczne teorie zarządzania 1.3.1. Kierunek naukowej organizacji pracy 1.3.2. Szkoła behawioralna 1.4. Podejścia integrujące dokonania teorii klasycznych - kierunek systemowy i sytuacyjny 1.5. Współczesne koncepcje zarządzania 1.5.1. Benchmarking, outsourcing i business process re-engineering 1.5.2. Organizacja wirtualna (sieciowa) 1.5.3. "Nowa fala" w zarządzaniu Zachowania organizacyjne w teorii zarządzania jako determinanty wprowadzania zmian 2.2. Analiza zachowań indywidualnych wynikających z postrzegania dopasowania do organizacji 2.3. Zachowania grupowe w organizacji zarządzanej metodą lean six sigma 2.4. Społeczne determinanty różnych metod zarządzania zmianami w organizacji Komponenty metodyki six sigma i aspekty jej wdrażania 3.2. Wpływ case studies Motoroli i General Electric na rozwój metodyki wdrażania six sigma 3.3. Integracja metod leanproduction i six sigma źródłem postępu i poprawy skuteczności wdrażania kreowanego produktu poprzez zastosowanie lean six sigma 3.4. Modele procesów wdrożeniowych lean six sigma jako produkt wieloletnich doświadczeń firm consultingowych 3.5. Kultura organizacyjna jako element wspierający strategię firmy przez pryzmat koncepcji lean six sigma 3.6. Diagnostyka czynników zewnętrznych determinujących powodzenie wdrożenia lean six sigma 3.7. Badanie pilotażowe (próbne) Modele akceptacji technologii oraz statystyczne metody ich weryfikacji 4.2. Rozwój teorii modeli akceptacji technologii i ich wykorzystanie w badaniach 4.3. Inne modele akceptacji jednostkowej 4.4. Modelowanie równań strukturalnych 4.4.1. Metody estymacji modeli SEM 4.4.2. Ocena jakości modelu Metody i modele koncepcji teoretycznych oraz wyniki badań empirycznych 5.2. Założenia procedury naukowej - indukcji niezupełnej 5.3. Wyniki badań empirycznych 5.4. Teoretyczno-poznawcze, metodyczne i praktyczne cele pracy 5.5. Dobór i weryfikacja rozwiązań modelowych 5.5.1. Analiza pierwszej grupy rozwiązań modelowych 5.5.2. Analiza drugiej grupy rozwiązań modelowych 5.5.3. Analiza trzeciej grupy rozwiązań modelowych - porównanie podgrup różnicujących doświadczenie użytkownika systemu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 448 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151791 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Zarządzanie kapitałem ludzkim i strategia zrównoważonego rozwoju Teoria i praktyka zrównoważonego rozwoju – Agata Lulewicz-Sas, Michał Zubek Zrównoważone zarządzanie kapitałem ludzkim i zielone ZKL – założenia koncepcji i stosowane w firmach praktyki – Rafał Łabędzki Zachowania pracowników wspierające zrównoważony rozwój w organizacji – Anna Biłyk Zdrowie pracowników w zrównoważonym zarządzaniu kapitałem ludzkim – Tomasz Rostkowski Charakterystyka wybranych praktyk zrównoważonego ZKL w organizacjach Well-being w organizacjach – dobre praktyki biznesowe – Dariusz Danilewicz, Tomasz Rostkowski Znaczenie równowagi między pracą a życiem osobistym i aktywnością pozazawodową w zrównoważonym rozwoju kapitału ludzkiego – Katarzyna Mikołajczyk Zarządzanie karierami i rozwojem w perspektywie zrównoważonego rozwoju – Marzena Fryczyńska Systemy wynagrodzeń w zrównoważonym zarządzaniu kapitałem ludzkim – Hanna Kinowska W poszukiwaniu efektów zrównoważonego ZKL – związki z postawami i zachowaniami w miejscu pracy Zrównoważone ZKL a zaangażowanie w pracę – Hanna Kinowska Zrównoważone ZKL a satysfakcja z pracy – Małgorzata Pawlak Zrównoważone ZKL a konflikt między rolami w pracy i życiu osobistym – Katarzyna Mikołajczyk Zrównoważone ZKL a dobrostan w pracy – Dariusz Danilewicz Zrównoważone ZKL a identyfikacja z organizacją – Agnieszka Wojtczuk-Turek Zrównoważone ZKL a postrzegana zatrudnialność – Marzena Fryczyńska Efekty zrównoważonego ZKL w świetle wyników metaanalizy i własnych badań empirycznych – Agnieszka Wojtczuk-Turek Metodyka badania, charakterystyka próby badawczej i narzędzia pomiaru
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 181
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152300, 152299 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6482 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności