Dyrektorzy HR
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Bogdan Natalia
(1)
Czarnecki Mateusz (trener biznesu)
(1)
Dzięgielewski Artur
(1)
Liksza Joanna
(1)
Olszewski Marcin (informatyk)
(1)
Orzech Wojciech (1970- )
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Łądka-Barańska Agnieszka
(1)
Żukowska Joanna (ekonomia)
(1)
Żółkiewicz Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1864)
Menedżerowie
(246)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(105)
Fizjoterapeuci
(100)
Dyrektorzy HR
(8)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(74)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(23)
Pracodawcy
(20)
Biegli rewidenci
(19)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Adwokaci
(13)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Radcy prawni
(13)
Rodzice
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Pracownicy banków
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Kapitał ludzki
(3)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dobre praktyki
(1)
Job crafting
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Marka osobista
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outplacement
(1)
PKP Energetyka
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Praca
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Płaca
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Stanowisko pracy
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Świadczenia pracownicze
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Psychologia
(2)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia rekrutacji : jak skutecznie pozyskiwać pracowników? / Natalia Bogdan. - Wydanie I. - Sopot ; [Gdańsk] : [Jobhouse Natalia Bogdan], 2023. - 279, [8] stron : fotografie, ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Drugie miejsce wydania i nazwa wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Dla rekruterów, HR-owców, managerów i właścicieli firm.
1. Personel branding i Linkedln dla rekruterów 5 powodów, dla których rekruter powinien budować markę osobistą Przekonaj się, co zyskasz dzięki personal brandingowi Sprawdź, jak Cię widzi kandydat - zrób audyt swojej marki osobistej Konto no Linkedln, które pokochają kandydaci O czym i jak pisać posty, aby uwzględniały algorytm Linkedln Inne sposoby no budowanie marki osobistej rekrutera 2. Badanie potrzeb rekrutacyjnych, stworzenie persony kandydata i ogłoszenia o pracę Briefowanie hiring managera Zdefiniowonie persony kandydata Stworzenie wzorcowego ogłoszenia o pracę 3. Źródła pozyskiwania kandydatów 4. Selekcja i prezentacja kandydatów Przeglądanie aplikacji Wstępne wywiady telefoniczne Rozmowy kwalifikacyjne 5. Mentalność rekrutera. Jak sobie radzić z brudnymi sytuacjami zawodowymi Asertywność w kontakcie z hiring managerem Trudni kandydaci Inne wyzwania rekruterów Sposoby na niemarnowanie czasu podczas rekrutacji Umiejętności, które warto rozwijać w pracy rekrutera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155467 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employee journey : od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy / Artur Dzięgielewski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 221 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Dla przedstawicieli działów HR i osób zainteresowanych zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Rola i zadania działu HR w organizacji Jak skutecznie pozyskiwać talenty z rynku? Jak stworzyć atrakcyjne ogłoszenie o pracę? Firmowa zakładka Kariera i jej znaczenie w procesie rekrutacyjnym Kanały komunikacji z kandydatami: czat firmowy, media społecznościowe, aplikacje mobilne Employer branding jako jedno z narzędzi HR-owca System poleceń pracowniczych i jego wpływ na rekrutację Rekruter - kluczowe ogniwo procesu rekrutacyjnego Budowanie relacji - najważniejsza umiejętność rekrutera Dobre wrażenie rekruter może zrobić tylko raz Marka rekrutera w mediach społecznościowych Zasady savoir-vivre'u podczas spotkania rekrutacyjnego Jak skonstruować poszczególne etapy procesu rekrutacyjnego? Zatrudnienie kandydata Pre-boarding - zadbaj o pracownika, zanim pojawi się w organizacji W jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić skuteczny on-boarding Działania i narzędzia wspierające utrzymanie pracowników w organizacji Benefity pozapłacowe zgodne z potrzebami pracowników Dlaczego docenianie w pracy jest ważne? Promocja zdrowia jako istotny element dbania o kapitał ludzki w organizacji Wpływ wsparcia psychologa na dobrostan pracowników Home office - od benefitu do codzienności Działania CSR i ich oddziaływanie na pracowników oraz organizację Dbałość o rozwój pracowników a ich utrzymanie w organizacji Zakończenie współpracy z pracownikiem - off-boading Exit interview - obligatoryjna dobra praktyka w każdej organizacji Outplacement - możliwość czy obowiązek pracodawcy? Człowiek jako największy kapitał w organizacji Zarządzanie różnorodnością pokoleniową Jak organizacje dbają o kapitał ludzki Kadry i płace Rekrutacja Employer branding Onboarding Retencja pracowników Benefiy pozapłacowe Dobrostan pracownika (psycholog) Work-life balance Docenianie pracowników Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) Ścieżki kariery Rozwój pracowników Komunikacja Zarządzanie różnorodnością Empowerment
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 191
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154844 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 233.
I. Istota wynagradzania i model Total Rewards Nowoczesne systemy wynagrodzeń wspierają strategię biznesową Ewolucja idei wynagradzania – świat zmierza do modelu Total Rewards Model i schemat procesu budowy systemu wynagrodzeń Opis stanowiska podstawą budowy rozwiązań HR Podstawowe zasady budowy systemów wynagradzania Cel tworzenia opisów stanowisk pracy Zakres formularza/opisu stanowiska pracy Cele i metody budowania struktury stanowisk Przykładowy opis stanowiska pracy Wartościowanie stanowisk Cel wartościowania stanowisk pracy. Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Charlesa Beadaux Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Edwarda Haya Metoda Wartościowania UMEWAP – przykład uniwersalnej metody analityczno -punktowej. Metody wartościowania – uniwersalne czy szyte na miarę 6. Uproszczone metody wartościowania na przykładzie metody klasyfikacyjnej DBM Proces wartościowania stanowisk Wybór optymalnej metody wartościowania stanowisk i odpowiednie komunikowanie Budowa nowoczesnych taryfikatorów Próba definicji pojęcia taryfikator i taryfikacja pracy Po co budujemy taryfikatory? Taryfikator pracy a taryfikator płac Ile kategorii zaszeregowania powinien mieć taryfikator? Taryfikator tradycyjny lub liniowy versus dwuwymiarowa mapa stanowisk Przegląd rynku Problemy związane z porównaniami rynkowymi Jak wybrać organizację wzorcową i rynek odniesienia? Aktualność i wiarygodność danych. Rozkład wynagrodzeń i jego miary Źródła danych rynkowych. Analiza i zastosowanie danych z przeglądu rynku Polityka wynagrodzeń i rynkowe tabele lub siatki płac Tabela płac zasadniczych Siatki płac zasadniczych Polityka płac versus praktyka firmowa (lub rynkowa) płac Zasady konstruowania tabel płac zasadniczych Polityki i tabele płac zasadniczych dla taryfikatorów w formie map stanowisk 7. Dobre praktyki versus „życie” Wdrażanie polityk i tabel płac zasadniczych Systemy płac zmiennych System premiowy MBO. Zarządzanie przez cele (Management by Objectives) Mierzalność celów celów (scorecard) Krzywe premiowe Okresy rozliczeniowe Dobre praktyki w stosowaniu premii MBO Najczęściej popełniane błędy w stosowaniu premii MBO System premiowy dla sprzedaży Idea systemu premiowego dla sprzedaży: nagradzamy za wyniki (ang. pay for performance). Role sprzedażowe Premia czy prowizja Schemat wynagradzania sił sprzedaży Sales by objectives (SBO) – system premiowy dla sprzedaży System premiowy dla produkcji Formy wynagradzania pracowników produkcji Cele systemu premiowego dla pracowników na stanowiskach produkcyjnych Mechanizmy premiowe dla pracowników produkcji Case study igus – dlaczego system premii zespołowej sprawdził się w organizacji? System premiowy dla kadry zarządzającej Jaki cel ma osiągnąć system premiowy kadry zarządzającej? Rodzaje systemów premiowych dla kadry zarządzającej: Benefity Finansowanie benefi tów Różnice pokoleniowe a benefity Praktyki rynkowe Kreowanie Unikatowej Propozycji Sprzedaży 6. Budowanie świadczeń dodatkowych Wdrażanie świadczeń dodatkowych. Komunikacja świadczeń dodatkowych Efektywność polityki wynagradzania Kiedy polityka wynagradzania jest efektywna oraz jak efektywność weryfikować i wyrażać wskaźnikami Czym jest kapitał ludzki dla organizacji Kontroling personalny jako podstawowe narzędzie zarządzania polityką wynagradzania i pomiaru jej efektywności Podstawowe wskaźniki HR Proces budowy skutecznego systemu pomiaru efektywności HR Bariery oraz ryzyka w mierzeniu efektywności HR Nowoczesne technologie w zarządzaniu wynagrodzeniami i wynikami pracy. Systemy informatyczne Algorytmy, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja Chmury obliczeniowe Boty Przykłady zastosowań technologii IT w systemach motywacyjnych i monitoringowych Regulacje prawne w wynagrodzeniach Wprowadzanie wewnętrznych regulacji płacowych Wpływ regulacji prawnych na kształt systemów wynagradzania Regulacje prawne a składniki wynagrodzenia pracownika Rozwiązania stosowane przez pracodawców w zakresie innych świadczeń związanych z pracą Szczególny charakter wynagrodzenia za pracę i zasady jego ochrony
Sygnatura czytelni BWZ: II A 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6291 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 207-221.
Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji.
Job crafting oczami profesjonalistów Job crafting – (r)ewolucja pracy Job crafting czy przekształcanie pracy? Job crafting jako (r)ewolucja pracy Fakty i mity na temat pracy Mity pracy Historia badań nad przekształcaniem pracy Trzy rodzaje przekształcania pracy Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę? Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie? Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy Wymagania i zasoby pracy w oczach pracowników Przekształcanie pracy w modelu Wymagania-Zasoby Pracy Kto przekształca swoją pracę? Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach Przykłady przekształcania pracy Korzyści z przekształcania pracy Co mówią badania? Zaangażowanie Satysfakcja z pracy Sens pracy Zmiana Efektywność Wypalenie zawodowe Warsztat job craftingu Wdrażanie job craftingu Warsztaty job craftingu Zasady obowiązujące podczas warsztatów Sześć podstawowych kroków warsztatu job craftingu Case study – od teorii poprzez testy po wdrożenia Case study „Ciekawość jako pierwszy krok do job craftingu” Case study „Job crafting w formie e-learningu” Case study: Uniwersytet SWPS – „Lider (liderka) jako ambasador (ambasadorka) job craftingu” Job crafting jako narzędzie w rękach ekspertów i ekspertek Budowanie relacji – (jeszcze większe) wyzwanie dla organizacji Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji? Przekształcanie pracy jako proces Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens? Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy? Spójność wartości Elastyczność zasobów ludzkich Autonomia Pozytywne relacje Bezpieczeństwo psychologiczne Akceptacja porażek Przekazywanie informacji zwrotnej Krytycznym okiem – pytania do Job Crafting Polska Narzędzia motywujące do przekształcania pracy Intro Interview Błyskawiczny raport Kontrakt Piramida partycypacji
Sygnatura czytelni BWZ: II C 56
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Zarządzanie kapitałem ludzkim i strategia zrównoważonego rozwoju Teoria i praktyka zrównoważonego rozwoju – Agata Lulewicz-Sas, Michał Zubek Zrównoważone zarządzanie kapitałem ludzkim i zielone ZKL – założenia koncepcji i stosowane w firmach praktyki – Rafał Łabędzki Zachowania pracowników wspierające zrównoważony rozwój w organizacji – Anna Biłyk Zdrowie pracowników w zrównoważonym zarządzaniu kapitałem ludzkim – Tomasz Rostkowski Charakterystyka wybranych praktyk zrównoważonego ZKL w organizacjach Well-being w organizacjach – dobre praktyki biznesowe – Dariusz Danilewicz, Tomasz Rostkowski Znaczenie równowagi między pracą a życiem osobistym i aktywnością pozazawodową w zrównoważonym rozwoju kapitału ludzkiego – Katarzyna Mikołajczyk Zarządzanie karierami i rozwojem w perspektywie zrównoważonego rozwoju – Marzena Fryczyńska Systemy wynagrodzeń w zrównoważonym zarządzaniu kapitałem ludzkim – Hanna Kinowska W poszukiwaniu efektów zrównoważonego ZKL – związki z postawami i zachowaniami w miejscu pracy Zrównoważone ZKL a zaangażowanie w pracę – Hanna Kinowska Zrównoważone ZKL a satysfakcja z pracy – Małgorzata Pawlak Zrównoważone ZKL a konflikt między rolami w pracy i życiu osobistym – Katarzyna Mikołajczyk Zrównoważone ZKL a dobrostan w pracy – Dariusz Danilewicz Zrównoważone ZKL a identyfikacja z organizacją – Agnieszka Wojtczuk-Turek Zrównoważone ZKL a postrzegana zatrudnialność – Marzena Fryczyńska Efekty zrównoważonego ZKL w świetle wyników metaanalizy i własnych badań empirycznych – Agnieszka Wojtczuk-Turek Metodyka badania, charakterystyka próby badawczej i narzędzia pomiaru
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 181
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152300, 152299 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6482 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Agile, Agile HR i Agile EB 9 Sięgając do korzeni 16 Agile HR 23 Agile EB 27 Jak wprowadzić zwinność do HR i EB - model zwinnego ananasa 31 Dlaczego firmy potrzebują zwinności 34 I. Dostarczaj z klientem 39 Od czego zacząć 39 Kultura pracy produktowej 40 Zwykle zaczyna się od pomysłu... 44 Historii ciąg dalszy 49 Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51 Zmieniające się wymagania 69 Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74 II. Zmniejszaj nieznane 87 Czy planowanie jest wszystkim? 87 OKR 99 Czy Twój kajak płynie we właściwym kierunku? O mierzeniu działań 105 III. Zaangażuj zespoły 127 Grając do jednej bramki 127 Zespoły a Agile 132 Organizacje to ludzie (case study) 135 IV. Ucz się poprzez działanie 139 Organizacja ucząca się 139 Psychological Safety 145 Wyciągaj wnioski i usprawniaj 151 Performance Management 165 Czym jest T-shape? 169 V. Rozwijaj leadership 179 Agile leadership 179 Perspektywy pracy zwinnego lidera 185 VI. Podnoś efektywność 195 W świecie procesów 195 Przepływ pracy 200 Kanban 209 Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 119
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151844 N, 151845 N (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151843 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Na stronie redakcyjnej: Pierwsze wydanie książki ukazało się nakładem Oficyny Wydawniczej SGH, (Warszawa, 2019).
Bibliografia, netografia na stronach 245-266.
Dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych zarządzania, psychologii i socjologii oraz studentów tych kierunków.
Kompetencje w naukach o zarządzaniu Podejście holistyczne Podejście do kompetencji w szkołach zarządzania Typologia kompetencji . Rozwój kompetencji jako inwestycja w kapitał ludzki Rozwój kompetencji pracowników Proces rozwoju kompetencji pracowników Determinanty rozwoju kompetencji pracowników Formy rozwoju kompetencji pracowników Tutoring, mentoring, coaching Mentoring Coaching Szkolenie, warsztat, trening . Blended learning Self-directed learning Konferencja, kongres, seminarium Studia podyplomowe Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Ewaluacja rozwoju kompetencji pracowników Modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników Czteropoziomowy model Kirkpatricka Model Hamblina Pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa Zmodyfikowany ROI Metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści Model krytycznych poziomów Guskeya Model Holtona Model oceny wyników O’Connora (RA) Model Kaufmana i Kellera Model Brinkerhoffa (SCM) Model IPO Model C-I-P-O Czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO) Czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP) Model Passmore’a i Velez (SOAP-M model) Model Ramseya (GAP model) Model Fiester i Morris Analiza porównawcza modeli oceny form rozwoju kompetencji ....... pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń Przegląd badań poświęconych problematyce modeli oceny form rozwoju kompetencji pracowników Opracowanie narzędzi gromadzenia danych, przeprowadzenie badań terenowych i analiza zgromadzonych danych Rozdział V. Autorska metoda oceny form rozwoju kompetencji pracowników . Autorska metoda i jej zastosowanie Studium przypadku przedsiębiorstwa z sektora medialnego przetwórstwa mięsnego transportowego piwowarskiego nowych technologii doradczego obsługi klienta medycznego
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153420 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności