Marka osobista
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(12)
Forma i typ
Książki
(7)
Artykuły
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(3)
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Stawarz Barbara
(2)
Bełza Marcin (1972- )
(1)
Bogdan Natalia
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Czartoryska-Żak Marta
(1)
Dobek Mira
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Kluziak Sławomir (1972- )
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Leniarska Małgorzata
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Mencwel Stanisław
(1)
Mierowski Wojciech
(1)
Myśliwiec Alicja
(1)
Pawlik Michał (1972- )
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Ręczajski Piotr
(1)
Serafiński Bartłomiej
(1)
Sokół (1977- )
(1)
Studniarski Sebastian
(1)
Szudejko Michał
(1)
Słotwiński Łukasz
(1)
Tyszkiewicz Paweł
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Wasilewski Michał (marketing)
(1)
Wróbel Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zydel Robert
(1)
Łojewski Michał
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Dyrektorzy HR
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marka osobista
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(4)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia rekrutacji : jak skutecznie pozyskiwać pracowników? / Natalia Bogdan. - Wydanie I. - Sopot ; [Gdańsk] : [Jobhouse Natalia Bogdan], 2023. - 279, [8] stron : fotografie, ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Drugie miejsce wydania i nazwa wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Dla rekruterów, HR-owców, managerów i właścicieli firm.
1. Personel branding i Linkedln dla rekruterów 5 powodów, dla których rekruter powinien budować markę osobistą Przekonaj się, co zyskasz dzięki personal brandingowi Sprawdź, jak Cię widzi kandydat - zrób audyt swojej marki osobistej Konto no Linkedln, które pokochają kandydaci O czym i jak pisać posty, aby uwzględniały algorytm Linkedln Inne sposoby no budowanie marki osobistej rekrutera 2. Badanie potrzeb rekrutacyjnych, stworzenie persony kandydata i ogłoszenia o pracę Briefowanie hiring managera Zdefiniowonie persony kandydata Stworzenie wzorcowego ogłoszenia o pracę 3. Źródła pozyskiwania kandydatów 4. Selekcja i prezentacja kandydatów Przeglądanie aplikacji Wstępne wywiady telefoniczne Rozmowy kwalifikacyjne 5. Mentalność rekrutera. Jak sobie radzić z brudnymi sytuacjami zawodowymi Asertywność w kontakcie z hiring managerem Trudni kandydaci Inne wyzwania rekruterów Sposoby na niemarnowanie czasu podczas rekrutacji Umiejętności, które warto rozwijać w pracy rekrutera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155467 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu rozdział 1. Zanim zaczniesz działać Twoja sprzedażowa tożsamość online Marketing i sprzedaż współcześnie Social selling na LinkedInie rozdział 2. Zrozumieć LinkedIn Potencjał LinkedIna LinkedIn w Polsce Przewodnik po LinkedInie – mało znane funkcje i ustawienia Mierzenie rezultatów marketingu i sprzedaży na LinkedInie Strategia obecności na LinkedInie rozdział 3. Profil osobisty na LinkedInie Twoja reputacja online Audyt – jak cię widzą, tak ci płacą Strategia marki osobistej na LinkedInie Skuteczny profil osobisty na LinkedInie – dziesięć i pół kroku rozdział 4. Profil firmowy na LinkedInie Co warto wiedzieć, zanim założysz profil firmowy Strona firmowa krok po kroku Zarządzanie stroną firmową i prowadzenie jej Treści na stronie firmowej rozdział 5. Biznesowe relacje na LinkedInie Budowanie wartościowej sieci kontaktów Sprzedaż – wszystko, co musisz wiedzieć, by dobrze zaplanować Wyszukiwarka LinkedIna – jak z niej skutecznie korzystać Bez spamowania – sprzedaż na LinkedInie InMail – wszystko, co warto wiedzieć Sales Navigator – wszystko, co musisz wiedzieć rozdział 6. Wartościowe treści Jak publikować, by nie kończyć kryzysem na LinkedInie Twoja strategia publikacji na LinkedInie Publikacje na LinkedInie – formaty, typy oraz analityka Wartościowe treści – budowanie zaangażowania i zasięgów Zamiast zakończenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153137 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 141-150.
Dla kadry menedżerskiej, przedstawicieli nauki oraz studentów.
Rozdział 1. Marka osobista w ujęciu teoretycznym 1.1. Podstawowe pojęcia związane z marką 1.2. Historia marki 1.3. Kształtowanie marki osobistej we współczesnym marketingu 1.4. Składowe marki osobistej 1.5. Koncepcja kapitału marki osobistej Rozdział 2. Zarządzanie marką osobistą 2.1. Istota zarządzania marką 2.2. Etapy procesu zarządzania marką 2.3. Modele brandingu 2.3.1. Tradycyjny model brandingu i jego cechy 2.3.2. E-branding, czyli kreowanie marki osobistej w mediach społecznościowych 2.4. Narzędzia personal brandingu 2.4.1. Storytelling 2.4.2. Wizualizacja marki 2.5. Strategie brandingowe w otoczeniu wielokulturowym Rozdział 3. Marka osobista jako instrument rozwoju kariery zawodowej kadry menedżerskiej 3.1. Specyfika kariery zawodowej 3.2. Etapy kariery zawodowej 3.3. Orientacje wobec zarządzania karierą 3.4. Znaczenie marki osobistej dla rozwoju kariery zawodowej Rozdział 4. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w ujęciu badań empirycznych 4.1. Charakterystyka badanej zbiorowości i metodyka badań 4.2. Wyniki badań ilościowych w świetle prowadzonych analiz 4.2.1. Marka osobista i personal branding w opinii badanych menedżerów 4.2.2. Kariera zawodowa w opinii respondentów 4.2.3. Wpływ marki osobistej na karierę zawodową kadry menedżerskiej w świetle przeprowadzonych badań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 414 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150293 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński. - Gliwice : Onepress : Helion, copyright 2024. - 175 stron : ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 175.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Personal branding : świadome kształtowanie wizerunku / Anna Kowal-Orczykowska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 233-238.
Co to jest własna marka? Czym jest personal branding? Wymyśl swoją markę Realia ponowoczesnej rzeczywistości Opowiedz im o sobie. Storytelling Zacznij od dlaczego. Konstruowanie narracji Zrób wrażenie Odkryj swój błękitny ocean Synergia, segmentacja rynku i inne aspekty marketingu Analiza SWOT Segmentacja rynku Cztery perspektywy poradnictwa Kierunek pozytywistyczno-instrumentalny Kierunek interpretatywny: rozumiejąco-adaptacyjny Kierunek emancypacyjno-krytyczny Kierunek postmodernistyczny Coaching, mentoring i tutoring Coaching i mentoring Tutoring Ashoka Wielka piątka, wymiary osobowości Wszyscy jesteśmy narcyzami. Generacja „Ja" Pokolenie X, Y, Z Pokolenie cyfrowe Dyskurs idealnego ciała versus ciałopozytywność Kulturowe i psychologiczne uwarunkowania narcyzmu Archetypy. Kulturowe kody tożsamości Kotwice motywacyjne Edgara Scheina Fenomen inteligencji emocjonalnej Uśmiech Postawa Słuchanie Reagowanie Zarządzanie czasem Ośmiornica Słoń Świstak Jeż Marka jest kolorem Kultury organizacyjne - od czerwieni do turkusu Impulsywna Czerwień Konformistyczny Bursztyn Innowacyjny Pomarańcz Rodzinna Zieleń Ewolucyjny Turkus Moralność tabuistyczna Moralność wzajemnościowa Moralność altruistyczna (prospołeczna) Moralność godnościowa
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153871 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153872 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022. Na grzbiecie akronim serii: M.
ZAMIAST WSTĘPU. CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA Adam Lis i Alicja Myśliwiec PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI Sl[ (REjBRANDING Marcin Bełza i Wojtek Mierowski OIY, CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNA MARKĘ Michał Łojewski i Wojtek Sokół NASZ „PIERWSZY RAZ", CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE Sebastian Studniarski i Robert Zydel TO PRZECIEŻ „TYLKO" LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz W SAM RAZ NA RAZ ALBO MltOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, CZYLI JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA Michał Pawlik i Michał Wasilewski MIŁOŚĆ 00 PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT Mira Dobek i Małgorzata Leniarska PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE SĄ BADANIA Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel UCZUĆ SIE NA CUDZYCH BŁĘDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński PRAWDZIWY BRANDING KRYTYKI SIE NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT Michał Łojewski O SUKCESIE MARKI StÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW Bartek Serańński CZ10WIEK JAKO MARKA Krzysztof Hołowczyc BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOtANEGO COVIDEM Mariusz Ryciak ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU Wojtek Mierowski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153403 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką Co mają do tego te media społecznościowe? Najważniejszy trik dla Ciebie Jak? Jak stworzyć markę osobistą? Jak budować markę osobistą? Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? Co? Cel działania - jak go określić? Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? Własna strona WWW - jak ją stworzyć? Blog - po co mi on? A może vlog, czyli więcej wideo? Albo podcast? Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? To co się stało, że się. Brak regularności Brak konsekwencji Brak formuły Brak przekonania i motywacji Zasłużony opozycjonista Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? I wtedy wchodzę ja. Cały na biało się nie da Wpadki poważne i mniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155443 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności