Ryciak Mariusz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Artykuły
(2)
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Ryciak Mariusz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marka
(2)
Strategia marki
(2)
Wizerunek marki
(2)
Branding
(1)
Branding (marketing)
(1)
Etyka biznesu
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Logotyp
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Rebranding
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Antologia
(1)
Opracowanie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022. Na grzbiecie akronim serii: M.
ZAMIAST WSTĘPU. CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA Adam Lis i Alicja Myśliwiec PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI Sl[ (REjBRANDING Marcin Bełza i Wojtek Mierowski OIY, CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNA MARKĘ Michał Łojewski i Wojtek Sokół NASZ „PIERWSZY RAZ", CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE Sebastian Studniarski i Robert Zydel TO PRZECIEŻ „TYLKO" LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz W SAM RAZ NA RAZ ALBO MltOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, CZYLI JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA Michał Pawlik i Michał Wasilewski MIŁOŚĆ 00 PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT Mira Dobek i Małgorzata Leniarska PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE SĄ BADANIA Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel UCZUĆ SIE NA CUDZYCH BŁĘDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński PRAWDZIWY BRANDING KRYTYKI SIE NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT Michał Łojewski O SUKCESIE MARKI StÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW Bartek Serańński CZ10WIEK JAKO MARKA Krzysztof Hołowczyc BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOtANEGO COVIDEM Mariusz Ryciak ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU Wojtek Mierowski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153403 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak odcisk palca / Mariusz Ryciak. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 11, s. 48-50. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronie [153].
Marketing decoded 01 Czym jest naprawdę marketing? 27 02 Czym marketing się karmi? 31 03 Z jakich sztuczek korzysta marketing? 35 04 Święta prawda, też prawda i g**** prawda 40 05 Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże 42 06 Branża spożywcza 43 07 Handel 51 08 Moda 57 09 Farmacja 61 10 Branża beauty 65 11 MLM, czyli marketing kaskadowy 71 12 Marketing polityczny 75 13 „Narzędzia marketingowe” 78 Dlaczego zmiany są potrzebne? 14 Ewolucja marketingu 86 15 Podstawy zmian 89 16 Nowa generacja = nowa nadzieja 94 17 Globalne problemy 97 18 Marketer też człowiek 102 Markethic 19 Jaki powinien być marketing? 111 20 Brand Purpose 119 21 Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów 122 22 Wierzchołek góry lodowej 126 23 Case studies 132 24 NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy 146 25 Dlaczego to jedyna droga? 151
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152886 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152887 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wizerunek - kiedy zmieniać / Mariusz Ryciak. W: Marketing w Praktyce. 2010, nr 8, s. 76-77. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2010
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności