Branding (marketing)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(14)
Forma i typ
Książki
(10)
Artykuły
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(8)
Autor
Wadas Krzysztof
(2)
Apitz Monika
(1)
Bełza Marcin (1972- )
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(1)
Czartoryska-Żak Marta
(1)
Dobek Mira
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Grębosz-Krawczyk Magdalena
(1)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Kluziak Sławomir (1972- )
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Leniarska Małgorzata
(1)
Lis Adam
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Mencwel Stanisław
(1)
Mierowski Wojciech
(1)
Myśliwiec Alicja
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Pawlik Michał (1972- )
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Ręczajski Piotr
(1)
Serafiński Bartłomiej
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Sokół (1977- )
(1)
Studniarski Sebastian
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Słotwiński Łukasz
(1)
Słysz Joanna
(1)
Tyszkiewicz Paweł
(1)
Wasilewski Michał (marketing)
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wojciechowska Katarzyna (marketing)
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Zmyślony Mateusz
(1)
Zydel Robert
(1)
Łojewski Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Branding (marketing)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Antologia
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Społeczność wokół marki / Marta Chalimoniuk-Nowak. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 4, s. 77-79. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
ART BRANDING 2 I. POSZUKIWANIE I OPOWIADANIE ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0 ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW III. KLEJENIE I WDRAŻANIE ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI) ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE IV. CELEM JEST PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)
Sygnatura czytelni BMW: X I 24 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154973 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154974 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 211-225. Indeks.
Marka i jej znaczenie dla konsumenta - perspektywa teoretyczna Pojęcie i funkcje marki Tożsamość marki w ujęciu modelowym Model Upshawa - tożsamość marki oparta na jej esencji Model Aakera - tożsamość marki jako zestaw skojarzeń Model Chapman i Tulien - adaptacyjna tożsamość marki Model Gada - tożsamość marki jako zestaw kodów Model Kapferera - pryzmat tożsamość marki Model 1PSE - tożsamość marki w kontekście jej ideologii Wizerunek marki Kapitał marki Świadomość marki Skojarzenia związane z marką Postrzegana jakość marki Lojalność wobec marki Marka w świetle wybranych teorii psychologicznych i socjologicznych Spostrzeganie i kategoryzacja w procesach identyfikowania marki ... Semiotyka w komunikowaniu marki Pamięć i uczenie się w procesach podejmowania decyzji o marce Postawy i emocje w ocenie marki Motywacja i przywiązanie a wybór marki Znaczenie osobowości konsumenta Teorie tożsamości społecznej i trybalizmu Koncepcja nostalgii w literaturze Geneza i ewolucja pojęcia nostalgia Współczesne koncepcje nostalgii Nostalgia według Davisa Nostalgia jako konstrukt afektywno-poznawczy Współczesne definicje nostalgii Funkcje nostalgii Przyczyny występowania nostalgii Koncepcja nostalgii w marketingu Pojęcie nostalgii w marketingu Rodzaje nostalgii w marketingu Klasyfikacja nostalgicznych zachowań konsumentów Pojęcie marki nostalgicznej i jej rodzaje Nostalgia w badaniach konsumenckich Badania nad wpływem wieku na postawy i zachowania nostalgiczne Badania nad wpływem skłonności do nostalgii na postawy i zachowania nostalgiczne Badania dotyczące nostalgii w reklamie Badania dotyczące marek nostalgicznych Badania dotyczące nostalgii w mediach społecznościowychPostawy i zachowania polskich konsumentów wobec marek nostalgicznych w świetle badań ilościowych Charakterystyka badanych marek Charakterystyka respondentów Rozpoznanie postaw i zachowań polskich konsumentów na podstawie poziomu kapitału marek nostalgicznych Ocena znajomości marki Ocena skojarzeń związanych z markami Ocena postrzeganej jakości marki Ocena lojalności wobec marki Ocena kapitału marek nostalgicznych Przywiązanie do marek nostalgicznych Wpływ marek nostalgicznych na wyrażanie tożsamości Nostalgia a osobisty storytelling Podsumowanie wyników badań ilościowych Kształtowanie wizerunku marek nostalgicznych oraz postaw i zachowań polskich konsumentów w świetle badań jakościowych E. Wedel - najstarsza czekoladowa marka w Polsce Historia marki E. Wedel Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej E. Wedel Postaw)? polskich konsumentów wobec marki E. Wedel Coca-Cola - to jest to Historia marki Coca-Cola Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Coca-Cola Postawy polskich konsumentów wobec marki Coca-Cola Nivea - ponad stuletnia historia piękna Historia marki Nivea Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Nivea Postawy polskich konsumentów wobec marki Nivea Fiat - „polski" samochód Historia marki Fiat Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Fiat Postawy polskich konsumentów wobec marki Fiat Relaks - kultowe buty PRL-u Historia marki Relaks Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Relaks Postawy polskich konsumentów wobec marki Relaks Ludwik - pierwszy płyn do mycia naczyń w Polsce Historia marki Ludwik Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Ludwik Postawy polskich konsumentów wobec marki Ludwik Levi's - marka niepokorna i buntownicza Historia marki Levi's Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Levi's Postawy polskich konsumentów wobec marki Levi's Biały Jeleń - kultowe mydło . Historia marki Biały Jeleń Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Biały Jeleń . Postawy polskich konsumentów wobec marki Biały Jeleń Podsumowanie wyników badań jakościowych Pozycjonowanie marek nostalgicznych Pozycjonowanie marki Cel i metodyka badań eksperckich Rola marek nostalgicznych w opinii ekspertów Pozycjonowanie marki nostalgicznej w opinii ekspertów Model pozycjonowania marki nostalgicznej Specyfika strategii komunikacji marketingowej marki nostalgicznej Przykłady wykorzystania nostalgii w praktyce gospodarczej
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 61
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6200 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Personal branding : świadome kształtowanie wizerunku / Anna Kowal-Orczykowska. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 233-238.
Co to jest własna marka? Czym jest personal branding? Wymyśl swoją markę Realia ponowoczesnej rzeczywistości Opowiedz im o sobie. Storytelling Zacznij od dlaczego. Konstruowanie narracji Zrób wrażenie Odkryj swój błękitny ocean Synergia, segmentacja rynku i inne aspekty marketingu Analiza SWOT Segmentacja rynku Cztery perspektywy poradnictwa Kierunek pozytywistyczno-instrumentalny Kierunek interpretatywny: rozumiejąco-adaptacyjny Kierunek emancypacyjno-krytyczny Kierunek postmodernistyczny Coaching, mentoring i tutoring Coaching i mentoring Tutoring Ashoka Wielka piątka, wymiary osobowości Wszyscy jesteśmy narcyzami. Generacja „Ja" Pokolenie X, Y, Z Pokolenie cyfrowe Dyskurs idealnego ciała versus ciałopozytywność Kulturowe i psychologiczne uwarunkowania narcyzmu Archetypy. Kulturowe kody tożsamości Kotwice motywacyjne Edgara Scheina Fenomen inteligencji emocjonalnej Uśmiech Postawa Słuchanie Reagowanie Zarządzanie czasem Ośmiornica Słoń Świstak Jeż Marka jest kolorem Kultury organizacyjne - od czerwieni do turkusu Impulsywna Czerwień Konformistyczny Bursztyn Innowacyjny Pomarańcz Rodzinna Zieleń Ewolucyjny Turkus Moralność tabuistyczna Moralność wzajemnościowa Moralność altruistyczna (prospołeczna) Moralność godnościowa
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153871 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153872 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022. Na grzbiecie akronim serii: M.
ZAMIAST WSTĘPU. CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA Adam Lis i Alicja Myśliwiec PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI Sl[ (REjBRANDING Marcin Bełza i Wojtek Mierowski OIY, CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNA MARKĘ Michał Łojewski i Wojtek Sokół NASZ „PIERWSZY RAZ", CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE Sebastian Studniarski i Robert Zydel TO PRZECIEŻ „TYLKO" LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz W SAM RAZ NA RAZ ALBO MltOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, CZYLI JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA Michał Pawlik i Michał Wasilewski MIŁOŚĆ 00 PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT Mira Dobek i Małgorzata Leniarska PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE SĄ BADANIA Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel UCZUĆ SIE NA CUDZYCH BŁĘDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński PRAWDZIWY BRANDING KRYTYKI SIE NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT Michał Łojewski O SUKCESIE MARKI StÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW Bartek Serańński CZ10WIEK JAKO MARKA Krzysztof Hołowczyc BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOtANEGO COVIDEM Mariusz Ryciak ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU Wojtek Mierowski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153403 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł i podtytytuł według okładki i strony redakcyjnej.
Tytuł oryginału: The Brand Flip : why customers now run companies and how to profit from it.
Bibliografia na stronach 134-135. Indeks.
10 NOWYCH REALIÓW ODWRACANIE MARKI PRODUKTY - ZNACZENIE DOTYKALNE - NIEMATERIALNE WERBUNEK - SPRZEDAŻ TOŻSAMOŚĆ FIRMY - TOŻSAMOŚĆ KLIENTA LEPSZE PRODUKTY - LEPSI KLIENCI SEGMENTY KLIENTÓW - KLANY KLIENTÓW TRANSAKCJE - RELACJE NA CZELE KLANU AUTORYTET - AUTENTYCZNOŚĆ KONKURENCJA - RÓŻNICOWANIE PROCESY - WARTOŚCI CECHY - DOŚWIADCZENIA KARA - OCHRONA PROJEKTOWANIE DROGI WIODĄCEJ NAPRZÓD PODEJMOWANIE DECYZJI - PROJEKTOWANIE PLANY - EKSPERYMENTY ZA DUŻY WYBÓR - PROSTOTA MARKI STATYCZNE - MARKI PŁYNNE OPOWIADANIE - UJMOWANIE W RAMY HISTORII LEJEK SPRZEDAŻOWY - DRABINA MARKI
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144855 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351 stron : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
STRATEGIA DLA KAŻDEGO Pierwszy etap strategii - przewodnia zasada Tworzenie przewodniej zasady Od własnej optyki do własnej "teorii biznesu" Przewodnia zasada a mission statement Przewodnia zasada - czy w ogóle ją pisać i w jakiej formie? Drugi etap strategii - trzy kroki, czyli jądro strategii Jądro strategii a jego ekspansywna siła Trzeci etap strategii - zabezpieczenie zasobów Czwarty etap strategii - sposób wykonania Konieczna cecha - dyscyplina Od strategii dla każdego do strategii biznesu ROZDZIAŁ 2. STRATEGIA BIZNESU Biznes w pigułce Dochód, marża, klient Walka o dwubiegunową przewagę Jak patrzeć na wolumen? Jak patrzeć na marżę? Wybór strategii marżowej - decydujący krok w strategii biznesu Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership) Generyczna strategia dyferencjacji (ang. differentiation) Czy komunikowanie dyferencjacji jest niezbędne? Unikalność - jedyny cel wszystkich strategii biznesu Strategiczna droga do unikalności Strategia a sprawność operacyjna Strategiczna unikalność pod lupą Obmyślanie unikalnej pozycji strategicznej albo: kto?, co?, jak? Pytanie "kto?", czyli wybór klienta i potrzeby Pytanie "kto?" a odważna segmentacja Pytanie "kto?": klient globalny czy lokalny? Odnajdywanie niezaspokojonych potrzeb Pytanie "co?", czyli zakres oferty Pytanie "jak?", czyli unikalna formuła wartości Triada "kto-co-jak" i praktyka rynku System unikalności Strategia biznesu w praktyce Proces strategiczny Strategiczny wybór Zmiana pozycji strategicznej dzięki zmianie reguł gry Obrona strategicznej pozycji i elastyczność strategii Ochrona strategicznej pozycji dzięki innowacjom Strategiczna dyscyplina innowacji Strategia biznesu krok po kroku Formułowanie strategii biznesu Zapisywanie strategii pięciu wyborów Formaty strategiczne Trzy zasady obowiązujące w zapisywaniu strategii Kaskadowanie strategii na niższe poziomy Dochodzenie do odległego celu etapami Strategie ratunkowe Zasady pracy ze strategią ratunkową Obmyślanie strategii ratunkowej Upadek strategii STRATEGIA MARKI Od strategii biznesu do strategii marketingu Strategia portfela marek Konsekwencje portfelowe ultrasegmentacji Strategia marki krok po kroku Krok A w strategii marki. Ambicja marki Krok B w strategii marki. Klient - konkurent - kategoria Krok C w strategii marki. Wzorzec marki i positioning statement Wzorce marki Positioning statement - fundament pozycjonowania Krok D w strategii marki. Mix marki Strategia mix - produkt Strategia mix - punkt cenowy Strategia mix - komunikacja Krok E w strategii marki. Wskazówki marki Adekwatność markowej propozycji Co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonować markę? Psychologia klienta: postrzeganie wartości Psychologia klienta: skłonność umysłu do kategoryzacji Psychologia klienta: działanie struktur pamięci STRATEGIA RYNKU Rynkowe sekrety, czyli wiedza przydatna w opracowywaniu strategii Sekret penetracji konsumentów Sekrety skutecznej promocji Środowisko konsumentów - sekret postępującej ewolucji Środowisko konkurentów - sekrety "czerwonego oceanu" Zaczynamy formułować strategię rynku Strategia rozwiązuje problemy, a plan nie Określanie istoty problemu i działania zaradcze Zapisywanie strategii rynku Plany marketingu Analizy strategiczne (sytuacja rynku i marki) Strategia rynku wraz z planem aktywności OSTATNIE AKCENTY MISTRZOWSKIEJ STRATEGII Komunikowanie strategii Jak prezentować argumenty? Jak sprzedawać strategię za pomocą emocji? Recepta na mistrzowską strategię PRZEWAGA KONKURENCYJNA Strategiczny poziom alfa Przewaga konkurencyjna Siła tymczasowej przewagi Przewaga konkurencyjna a ego kierownictwa Walka z czasem o utrzymanie przewagi Źródła przewagi konkurencyjnej VRIO a praktyka na rynku Polskie VRIO Przewaga a myślenie strategiczne Manewr strategiczny a jego wykonanie - Austerlitz Sukces strategii a korpus oficerski Strategia biznesu a korpus menedżerski Słabe zespoły Dowodzić rynkiem Strategia - przywódca - zespół Trudna droga przywódcy - Hubert Wagner
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154856 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Jak zaczynać, to zawsze od początku Na początku była. grupa docelowa Z szeregu wystąp - tworzenie persony Zabawa w detektywa z pomocą Consumer Day Circle Nim pójdziesz dalej, wróć do źródła - wróć do strategii marki BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama Serio! Planuj działania, nawet jeśli Twój biznes jest jeszcze malutki Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny" Kreacja robi robotę Co tak naprawdę myślimy o reklamach? Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego Kto z nas nie uwielbia dobrych historii? A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce CCC - cena czyni cuda "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial? Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną Erotyka, rodzina i muzyka AdChecking List i zasada czerwonej lampki Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał? W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba? Czym różni się billboard sponsorski od spotu reklamowego? Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie Audycja zawiera lokowanie produktu Zalety i wady lokowania produktu Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu Marian i Barbara przejmują radio. O reklamie radiowej słów kilka Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA Więcej oglądać, mniej czytać Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo? Wszyscy mówią o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii? Globalny internet w lokalnych działaniach O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154414 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka Marka, której jeszcze nie ma Marka, która nie zauważyła, że staje się marką Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy Marka, która ma wielką moc Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji? Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy? Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny? Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz Musisz przeprowadzić autodiagnozę Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku Brand key Wiem, wiem, nie ma to jak przykład Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie Kogo zaprosić do przetargu Tyle dostaniesz, ile włożysz Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief Znajdź czas, żeby pogadać Rozdział 6. Koniec to dopiero początek Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie Jak Cię widzą, tak Cię piszą Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo Sztywność versus kreatywność Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać? Bądź na czasie Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej Rewolucja czy ewolucja? Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152508 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6491 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl.
Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Pojęcie marki i znaku towarowego Atrybuty silnej marki Pojęcie kapitału, siły i wartości marki Wizerunek jako atrybut silnej marki Postrzegana jakość jako atrybut silnej marki Znajomość marki jako atrybut silnej marki Lojalność nabywców wobec marki jako atrybut silnej marki Prawne aspekty zarządzania marką Ochrona dóbr osobistych Ochrona znaków towarowych Płaszczyzny ochrony znaków towarowych Znak towarowy - podstawowe pojęcia Zakres uprawnień z tytułu prawa ochronnego na znak towarowy Zasady uczciwego konkurowania Uregulowania prawne chroniące uczciwość konkurowania Nieuczciwa konkurencja Nieuczciwe praktyki rynkowe Prawo autorskie Autorskie prawa osobiste Autorskie prawa majątkowe Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką Strategie sprzedaży i gestorzy marek oraz rola marki w ich strategii konkurowania Decyzje dotyczące sposobu pozyskania marki Decyzje dotyczące struktury portfela marek instytucji i relacji między markami Określenie grupy docelowej marki Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki Podstawowe decyzje dotyczące marki w kolejnych etapach cyklu jej życia Produkt jako narzędzie kształtowania marki Kształtowanie asortymentu produktów oznaczonych daną marką Kształtowanie cech funkcjonalnych produktów jako sposób wzmacniania marki Opakowanie jako narzędzie kreowania silnej marki Usługi wspierające produkt jako narzędzie kreowania wizerunku marki Dystrybucja jako narzędzie kreowania silnej marki Znaczenie ceny i dystrybucji jako narzędzi kreowania marki Pojęcie dystrybucji. Tworzenie i dostarczanie wartości Projektowanie kanałów dystrybucji a siła marki Rozszerzona koncepcja kanału dystrybucji a siła marki Gęstość dystrybucji a siła marki Współpraca w zakresie dystrybucji a siła marki Cena jako narzędzie kreowania silnej marki Decyzje dotyczące ceny produktów silnej marki Koszty pozyskania produktów silnej marki Dostosowywanie podstawowego poziomu cen do zmian w otoczeniu a siła marki Współpraca w kanale dystrybucji w zakresie cen a siła marki Nowe technologie wykorzystywane w płatnościach a siła marki Osłabianie marki przez praktyki cenowe Promocja jako narzędzie kreowania siły marki Planowanie kampanii promocyjnej marki Reklama jako narzędzie kreowania silnej marki Promocja sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Lokowanie produktu lub marki (product/brand placement) jako narzędzie kreowania silnej marki Sponsoring jako narzędzie kreowania marki Decyzje dotyczące sponsoringu kształtującego markę Cel sponsoringu w powiązaniu z celem promocji oraz adresaci działań sponsoringowych Wybór dziedziny sponsorowanej oraz podmiotu sponsorowanego Wielkość i struktura wydatków na sponsoring Marketing podstępny (ambush marketing) jako działanie zagrażające skuteczności sponsoringu Niestandardowe formy promocji stosowane w kreowaniu silnej marki Marketing wydarzeniowy (event marketing) jako forma promocji marki Reklama w miejscach niezwiązanych z mediami (tzw. ambient media) jako narzędzie kreowania marki Reklama w miejscu sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Reklama audiowizualna w przestrzeni publicznej jako narzędzie kreowania marki Public relations jako narzędzie kreowania silnej marki Interesariusze marki jako adresaci działań z zakresu public relations Działania z zakresu public relations a etyka Interaktywność komunikacji w działaniach public relations Podstawowe komunikaty w działaniach z zakresu public relations Kreatywność narzędzi public relations Kreowanie wizerunku marek korporacyjnych Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki Wpływ Internetu i nowych technologii informacyjnych na uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw i zachowania nabywców Charakterystyka polskich internautów Tradycyjne narzędzia i nowe trendy w rozwoju Internetu jako szansa dla nowych możliwości w marketingu Działania marketingowe w Internecie w zarządzaniu marką Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki Proces tworzenia i funkcjonowania programów lojalnościowych marki Ewolucja programów lojalnościowych w Polsce Skuteczność programów lojalnościowych Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki Kreowanie silnej marki a semiotyka Obraz w służbie marki: linia, barwa, światłocień Ruch-jego formy i funkcje w kreowaniu marki Efekty dźwiękowe, głos i muzyka Kompozycja (layout) Intertekstualność, humor i erotyka w służbie perswazji Zarys marketingu marek luksusowych Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce Wpływ otoczenia na marketing marek luksusowych Orientacja w marketingu marek luksusowych Pozycjonowanie marki luksusowej Marketing-mix marek luksusowych Kształtowanie produktów marek luksusowych Promocja marek luksusowych Kształtowanie cen marek luksusowych Dystrybucja marek luksusowych Polityka zarządzania kapitałem ludzkim jako narzędzie kreowania marek luksusowych Polityka kształtowania otoczenia fizycznego marek luksusowych Kształtowanie procesów produkcji i sprzedaży marek luksusowych Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika Zarządzanie silną marką na rynku instytucjonalnym Determinanty zarządzania marką na rynku instytucjonalnym Specyfika strategii marki na rynku instytucjonalnym Specyfika zarządzania marką pośrednika Pojęcie marki pośrednika handlowego Wielkość rynku produktów oznaczonych markami pośredników Czynniki sprzyjające rozwojowi marek pośredników handlowych Fazy rozwoju marek pośredników handlowych Rodzaje marek pośredników handlowych Sposoby pozyskiwania marki przez pośredników handlowych Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym Podstawowe problemy zarządzania marką na rynku międzynarodowym Kształtowanie portfela marek na rynku międzynarodowym Strategia danej marki na rynku międzynarodowym Standaryzacja strategii marki w skali międzynarodowej a jej adaptacja do warunków rynków zagranicznych Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej Czynniki utrudniające skuteczne zarządzanie kryzysem Zarządzanie sytuacją kryzysową Stworzenie profilu kryzysowego organizacji Komunikacja podczas kryzysu Monitorowanie wyników działań komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej marki
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6527 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Customer Experience Management : moc pozytywnych doświadczeń w na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 407, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy na okładce: moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Zanim zaczniesz projektować doświadczenia klientów: co wpływa na customer experience? dlaczego doświadczenie klienta jest takie ważne? Wizerunek marki i jej oferta Omnichannel - wielokanałowość marketingu i sprzedaży Organizacja procesów wewnątrz firmy Przyciąganie uwagi Opowieści - doświadczanie na poziomie wyobraźni Marketing sensoryczny - doświadczanie na poziomie zmysłów Czy klient jest racjonalny? czy pamięć klienta wiernie odzwierciedla jego doświadczenia z marką? motywacje i potrzeby a wartości insighty konsumenckie i motywacje nieujawnione segmentacja psychograficzna masowość czy personalizacja? 04. przez ekonomię doświadczeń do ekonomii transformacji nowy typ konsumenta marki, które naprawdę cenimy odpowiedzialność biznesu na poważnie 05. metodyka design thinking - wprowadzenie 06. proces projektowania empatyzacja Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy Krok 3. Badania Krok 4. Persona i mapa empatii Krok 5. Customer Journey Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac Krok 7. Zdefiniowanie zadania IDEACJA Krok 8. Generowanie pomysłów Krok 9. Wstępna ocena pomysłów Prototypizacja Krok 10. Budowanie prototypów Krok 11. Testy prototypów 07. Wdrażanie rozwiązań i ich ewaluacja przygotowanie do wdrożenia Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas Krok 13. Business Model Canvas Wdrażanie rozwiązań Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarządzanie projektem Ewaluacja i pomiary skuteczności Krok 15. Badanie doświadczeń i satysfakcji klienta
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154842 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności