Szczepański Jarek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szczepański Jarek
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Temat
Branding (marketing)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategiczny brand marketing : praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Onepress Exclusive
Co to jest marka? Dlaczego i jak powstała marka? Za co płacimy, kupując markę? Markowe korzyści _ podsumowanie Struktura marki Tożsamość marki z bliska Wartość marki Wartość marki w praktyce rynkowej Finansowa wycena marki Rozwój marki na rynku, czyli od próbowania do przywiązania Konsumenci dojrzałej marki Budowanie marki w grupie konsumentów Granice marki Konieczność dywersyfikacji Sposoby dywersyfikacji _ wąska dywersyfikacja Sposoby dywersyfikacji - szeroka dywersyfikacja Typologia marek Cykl zycia marki Starzenie się marki Promowanie marki w pokoleniu Marka wielow1'rniarowa, marka czasów obecnych Przyczyny obecnej różnorodności potrzeb Marka producenta a marka dystrybutora Marka lokalna, regionalna, globalna Od znaku handlowego do marki I Strategiczny brand marketing Struktura rynku Segmenty cenowe rynku Macierzysty segment cenowy Segmenty emocjonalne rynku Budowanie mapy motywacyjnej kategorii Łamanie schematów motywacyjnych Segmenty konsumenckie odróżnienie marki na rynku. Krok r.: STP i spójny mix odróżnienie marki na rynku. Krok z.: dyferencjacja Nowa formuła komunikacii marki Główne kanały komunikacji (dotarcia) Masa krytyczna sprzedaży Zasięg dystrybucji Koncentracja dystrybucji optymalizowanie dystrybucji Sprzedaż a marketing (sell-in a sell-out) Współpraca, czyli trade marketing Taktyki trade marketingu Cena w kanale dystrybucji Merchandising producenta w sieciach, czyli category management R:OzDztAJL g. MARKOWE INNOWAGIE Co to jest innowacja rynkowa? Adaptacja innowacji Etapy rozprzestrzeniania się innowacji (dyfuzja innowacji) Ekspansja innowacji w pięciu grupach konsumenckich Rozpowszechnianie informacji o innowacji na rynku masowym Wykorzystanie ekosystemu informacyjnego Komunikacja heterofilna i liderzy opinii Kreowanie marek z trendem, rytuałem i stylem życia Częstość upowszechniania się mód i trendów Przewaga pierwszego i czempioni innowacji Rynkowa strategia marki Model biznesowy model myślenia, czyli strategia biznesu Poziomy strategii Cykl planistyczny Strategia marketingu Składowe ogólnej strategii marketingu Plan działań rynkowych (strategia rynku) Model działania, czyli procesy i standardy marketingu Taktyki mixu Nadzór marketingu Skuteczny brand marketing Co to jest brand marketing? Marka to pieniądz Biznes jako marketing Pracownicy firmy zorientowanej marketingowo Marketing jako biznes Inwestycja marketingowa Człowiek marketingu _ człowiek 4P Marketing, który nie jest marketingiem Skuteczny marketing - dekalog Etyka a marketing Rola marketingu w firmie XXI wieku Nowy układ sił w detalu Metamorfoza detalistów Ewolucja dużych producentów Szorstka przyjaźń gigantów Mały producent wobec wielkiego detalisty Świat oczami detalistów Jak detaliści konkurują między sobą? Konkurowanie formatem sklepu Konkurowanie sklepową ceną Konkurowanie asortymentem sklepu Marka własna, czyli najnowszy sposób detalistów na dyferencjację Pięć inkarnacji marki własnej Zalety marki własnej z punktu widzenia detalisty Rodzaje private label (PL) i ich różne zadania w strategii detalisty Docelowy portfel marek własnych detalisty Sytuacja private label (PL) na świecie , Sytuacja privatelabel (PL) w poszczególnych kategoriach produktowych Niejednoznaczna przyszłość marki własnej Marki własne kontra markj niezależne - bolesne doświadczenia detalistów Ile marki własnej w sklepie _ kwestia modelu operacyjnego i strategii Marki niezależne (producentów) w portfelu detalisty Zarządzanie kategorią przez liderów detalu Twoja marka u detalisty Spory na linii detalista - producent i szantaż de-listingiem Strategia obrony marek niezależnych przed ekspansją private label Prawdziwy obraz konkurencji z markami detalistów Strategie współpracy marek niezależnych z detalistami Stosunek markowych firm do produkcji na zlecenie Iluzja a rzeczywistość
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 249 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146788 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5901 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351 stron : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
STRATEGIA DLA KAŻDEGO Pierwszy etap strategii - przewodnia zasada Tworzenie przewodniej zasady Od własnej optyki do własnej "teorii biznesu" Przewodnia zasada a mission statement Przewodnia zasada - czy w ogóle ją pisać i w jakiej formie? Drugi etap strategii - trzy kroki, czyli jądro strategii Jądro strategii a jego ekspansywna siła Trzeci etap strategii - zabezpieczenie zasobów Czwarty etap strategii - sposób wykonania Konieczna cecha - dyscyplina Od strategii dla każdego do strategii biznesu ROZDZIAŁ 2. STRATEGIA BIZNESU Biznes w pigułce Dochód, marża, klient Walka o dwubiegunową przewagę Jak patrzeć na wolumen? Jak patrzeć na marżę? Wybór strategii marżowej - decydujący krok w strategii biznesu Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership) Generyczna strategia dyferencjacji (ang. differentiation) Czy komunikowanie dyferencjacji jest niezbędne? Unikalność - jedyny cel wszystkich strategii biznesu Strategiczna droga do unikalności Strategia a sprawność operacyjna Strategiczna unikalność pod lupą Obmyślanie unikalnej pozycji strategicznej albo: kto?, co?, jak? Pytanie "kto?", czyli wybór klienta i potrzeby Pytanie "kto?" a odważna segmentacja Pytanie "kto?": klient globalny czy lokalny? Odnajdywanie niezaspokojonych potrzeb Pytanie "co?", czyli zakres oferty Pytanie "jak?", czyli unikalna formuła wartości Triada "kto-co-jak" i praktyka rynku System unikalności Strategia biznesu w praktyce Proces strategiczny Strategiczny wybór Zmiana pozycji strategicznej dzięki zmianie reguł gry Obrona strategicznej pozycji i elastyczność strategii Ochrona strategicznej pozycji dzięki innowacjom Strategiczna dyscyplina innowacji Strategia biznesu krok po kroku Formułowanie strategii biznesu Zapisywanie strategii pięciu wyborów Formaty strategiczne Trzy zasady obowiązujące w zapisywaniu strategii Kaskadowanie strategii na niższe poziomy Dochodzenie do odległego celu etapami Strategie ratunkowe Zasady pracy ze strategią ratunkową Obmyślanie strategii ratunkowej Upadek strategii STRATEGIA MARKI Od strategii biznesu do strategii marketingu Strategia portfela marek Konsekwencje portfelowe ultrasegmentacji Strategia marki krok po kroku Krok A w strategii marki. Ambicja marki Krok B w strategii marki. Klient - konkurent - kategoria Krok C w strategii marki. Wzorzec marki i positioning statement Wzorce marki Positioning statement - fundament pozycjonowania Krok D w strategii marki. Mix marki Strategia mix - produkt Strategia mix - punkt cenowy Strategia mix - komunikacja Krok E w strategii marki. Wskazówki marki Adekwatność markowej propozycji Co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonować markę? Psychologia klienta: postrzeganie wartości Psychologia klienta: skłonność umysłu do kategoryzacji Psychologia klienta: działanie struktur pamięci STRATEGIA RYNKU Rynkowe sekrety, czyli wiedza przydatna w opracowywaniu strategii Sekret penetracji konsumentów Sekrety skutecznej promocji Środowisko konsumentów - sekret postępującej ewolucji Środowisko konkurentów - sekrety "czerwonego oceanu" Zaczynamy formułować strategię rynku Strategia rozwiązuje problemy, a plan nie Określanie istoty problemu i działania zaradcze Zapisywanie strategii rynku Plany marketingu Analizy strategiczne (sytuacja rynku i marki) Strategia rynku wraz z planem aktywności OSTATNIE AKCENTY MISTRZOWSKIEJ STRATEGII Komunikowanie strategii Jak prezentować argumenty? Jak sprzedawać strategię za pomocą emocji? Recepta na mistrzowską strategię PRZEWAGA KONKURENCYJNA Strategiczny poziom alfa Przewaga konkurencyjna Siła tymczasowej przewagi Przewaga konkurencyjna a ego kierownictwa Walka z czasem o utrzymanie przewagi Źródła przewagi konkurencyjnej VRIO a praktyka na rynku Polskie VRIO Przewaga a myślenie strategiczne Manewr strategiczny a jego wykonanie - Austerlitz Sukces strategii a korpus oficerski Strategia biznesu a korpus menedżerski Słabe zespoły Dowodzić rynkiem Strategia - przywódca - zespół Trudna droga przywódcy - Hubert Wagner
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154856 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności