Customer Experience
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Dziewa Lucyna
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Wojciechowska Katarzyna (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Customer Experience
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 19x25 cm.
Na okładce: Odkryj klucz do klientów i wykorzystaj moc technologii cyfrowych, by podnieść wyniki i efektywność Twojej firmy.
Bibliografia na stronach 254-255.
Skąd się wzięły współczesne firmy W poszukiwaniu nowych sposobów pracy Krótka historia CX Czym jest doświadczenie klienta Zrozumieć klienta Zarządzanie doświadczeniem klientów Projektowanie doświadczeń Tworzenie cyfrowych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154422 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Customer Experience Management : moc pozytywnych doświadczeń w na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 407, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy na okładce: moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Zanim zaczniesz projektować doświadczenia klientów: co wpływa na customer experience? dlaczego doświadczenie klienta jest takie ważne? Wizerunek marki i jej oferta Omnichannel - wielokanałowość marketingu i sprzedaży Organizacja procesów wewnątrz firmy Przyciąganie uwagi Opowieści - doświadczanie na poziomie wyobraźni Marketing sensoryczny - doświadczanie na poziomie zmysłów Czy klient jest racjonalny? czy pamięć klienta wiernie odzwierciedla jego doświadczenia z marką? motywacje i potrzeby a wartości insighty konsumenckie i motywacje nieujawnione segmentacja psychograficzna masowość czy personalizacja? 04. przez ekonomię doświadczeń do ekonomii transformacji nowy typ konsumenta marki, które naprawdę cenimy odpowiedzialność biznesu na poważnie 05. metodyka design thinking - wprowadzenie 06. proces projektowania empatyzacja Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy Krok 3. Badania Krok 4. Persona i mapa empatii Krok 5. Customer Journey Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac Krok 7. Zdefiniowanie zadania IDEACJA Krok 8. Generowanie pomysłów Krok 9. Wstępna ocena pomysłów Prototypizacja Krok 10. Budowanie prototypów Krok 11. Testy prototypów 07. Wdrażanie rozwiązań i ich ewaluacja przygotowanie do wdrożenia Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas Krok 13. Business Model Canvas Wdrażanie rozwiązań Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarządzanie projektem Ewaluacja i pomiary skuteczności Krok 15. Badanie doświadczeń i satysfakcji klienta
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154842 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności