Technologie cyfrowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(12)
Forma i typ
Artykuły
(9)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Januszkiewicz Krystyna
(2)
BrinkerScott
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Hejducka Paulina
(1)
Murawska Monika (zarządzanie)
(1)
Prajsner Piotr
(1)
Prószyński Jan
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Szarras Jan
(1)
Szymski Adam M
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Wilczyński Krzysztof
(1)
Zasacka Zofia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Technologie cyfrowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
Architektura i Budownictwo
(2)
Kultura Fizyczna
(1)
Unia Europejska
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją w sytuacjach kryzysowych / redakcja naukowa Monika Murawska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 321 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
CZĘŚĆ I. Odpowiedzialne zarządzanie w warunkach pandemii COVID-19 Podejście do rozwoju pracowników w obliczu zmian wywołanych pandemią Anna Bugalska Zarządzanie kapitałem ludzkim w outsourcingu podczas pandemii Norbert Kawęcki CSR w czasie kryzysu wywołanego wirusem SARS-CoV-2 Marta Miszczak Zarządzanie produkcją paliw alternatywnych na przykładzie EkoPaliwa Chełm w dobie COVID-19 Rafał Parczewski Zachowania zakupowe polskich e-konsumentów w okresie pandemii Jolanta Tarapata CZĘŚĆ II. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych – wyzwania na poziomie funkcjonalnym i strategicznym Wybrane problemy tworzenia organizacji wirtualnych Albert Szałda, Piotr Zaskórski, Joanna Adameczek Innowacyjność a modele biznesowe współczesnych organizacji Jacek Dziwulski, Joanna Wyrwisz Cele strategiczne zarządzania przestrzenią w świetle koncepcji zarządzania turkusowego Jerzy Ładysz Wybrane modele rozwoju organizacji Cezariusz Iwo Orłowski, Janusz Rybiński Przywództwo w sytuacjach kryzysowych – aspekty teoretyczne i praktyczne Tomasz Rubaj Rola menedżera przedsiębiorczego w poprawie funkcjonowania jednostek ochrony zdrowia Aleksandra Swałek Rola komunikacji kryzysowej na przykładzie katastrof lotniczych Boeinga B737 MAX Sonia Szczepanik Skuteczność modeli dyskryminacyjnych w ocenie kondycji finansowej przedsiębiorstwa Monika Szczerbak CZĘŚĆ III. Uwarunkowania technologiczne zarządzania w sytuacjach kryzysowych Modele symulacyjne jako metoda prognozowania i oceny sytuacji epidemicznej RP Mieczysław Ogórek, Piotr Zaskórski Zastosowanie Metody AHP do wartościowania sprzętu inżynieryjnego w świetle zdolności operacyjnych Wiesław Kuchta, Marian J. Łopatka Znaczenie technologii cyfrowych w modelach biznesu gospodarki obiegu zamkniętego Kamil Kwiecień Sztuczna inteligencja w systemach cyberbezpieczeństwa Grzegorz Mąkosa Zarządzanie systemami informatycznymi domeny publicznej Grzegorz Mąkosa Metodyki, normy i standardy w zarządzaniu ciągłością działania Grzegorz Mąkosa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153694 N, 153695 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 275-292.
Dla menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, pracowników naukowych oraz studentów kierunków związanych z HR, zarządzaniem i informatyką.
Rozdział 1. Cyfrowa transformacja jako rzeczywistość współczesnej gospodarki 1.1.Transformacja cyfrowa globalnej gospodarki 1.2.Technologie przyszłości czy teraźniejszości? - czyli o tym, co kształtuje obecnie rzeczywistość cyfrową Rozdział 2. Cyfryzacja w świecie pracy 2.1.Wpływ kluczowych technologii na zmiany w świecie pracy -technologie w służbie pracy czy zamiast pracy? 2.2.Cyfryzacja a nowe formy pracy. Czy firmy nadążają za zmianami na rynku pracy? Rozdział 3. Cyfrowy HR - charakterystyka koncepcji 3.1.Cyfryzacja HR - ewolucja czy rewolucja podejścia do zarządzania ludźmi? 3.2.Zakres funkcjonalny cyfrowego HR 3.3.Etapy rozwoju cyfrowego HR Rozdział 4. Proces digitalizacji organizacji i HR 4.1.Dojrzałość czy dojrzewanie cyfrowe? 4.2.Poziomy digitalizacji organizacji i HR 4.3.Wdrażanie cyfrowego HR jako proces technologiczny, organizacyjny, społeczny i środowiskowy Rozdział 5. Funkcja HR w obliczu digitalizacji 5.1.Zadania działu HR w procesie dojrzewania cyfrowego organizacji 5.2.Cyfryzacja a tradycyjne funkcje HR 5.3.Nowe role HR w procesie digitalizacji przedsiębiorstwa Rozdział 6. Analityka i predykcja: o podejmowaniu decyzji w erze cyfrowego HR 6.1.Analityka i HR oparty na dowodach 6.2.Rozwój funkcji predykcyjnych i preskryptywnych: jak analityka wspiera podejmowanie decyzji w HR Rozdział 7. HR w świecie algorytmów 7.1.Algorytmiczne zarządzanie zasobami ludzkimi 7.2.Od wsparcia decyzji do pełnej automatyki. Klasyfikacja systemów algorytmicznych w HR 7.3.Obszary wykorzystania algorytmów w HR 7.4.Przyszłość algorytmicznego HR. Czy sztuczna inteligencja będzie zarządzać pracownikami przyszłości? Rozdział 8. Wyzwania wdrożenia cyfrowego HR 8.1.Przenikanie się światów, czyli o interaktywności cyfrowego HR 8.2.Wielki Brat patrzy, czyli słów kilka o wykorzystaniu monitoringu w HR 8.3.Etyczna strona technologii. Sprawiedliwość czy tyrania sztucznej inteligencji? 8.4.Cyberbezpieczeństwo w cyfrowym HR Rozdział 9. Przywództwo w erze rewolucji cyfrowej 9.1.Przywództwo a zarządzanie. Czy uda się rozstrzygnąć stary spór? 9.2.VUCA czy BANI? Kilka pytań o istotę współczesnego przywództwa 9.3.Dyrygent orkiestry symfonicznej czy członek zespołu jazzowego? 9.4.Jak zarządzać zmianą w świecie ciągłych zmian? 9.5.Między ślepą nieufnością a ślepym zaufaniem. Umiejętność budowy zaufania jako podstawowa kompetencja przywódcy Rozdział 10. Zarządzanie zespołem w warunkach pracy zdalnej 10.1.Wyzwania pracy zdalnej 10.2.Home worker, workationist, slowmad, cyfrowy nomada -rodzaje zdalnych pracowników 10.3.Modele zarządzania zespołami pracującymi w trybie zdalnym i hybrydowym 10.4.Komunikacja jako podstawa zdalnej pracy Rozdział 11. Praca hybrydowa jako codzienność ery gospodarki cyfrowej 11.1.Hybrydowość w teorii i praktyce zarządzania 11.2.Hybryda, ale jaka? Organizacja pracy hybrydowej jako wyzwanie dla działów HR 11.3. Analityczny Albert, Współpracująca Klara, Wielozadaniowy Wiktor a oczekiwania dotyczące pracy hybrydowej Rozdział 12. Pracownik w erze rewolucji cyfrowej 12.1.Kompetencje cyfrowe - must have współczesnego pracownika 12.2.Profil kompetencyjny zdalnego pracownika 12.3.Zagrożenia psychospołeczne w erze cyfrowej 12.4.Work-life balance czy work-life enrichment? 12.5.Wellbeing jako odkrycie ostatnich lat 12.6.Wellbeing a tzw. nowa normalność Rozdział 13. Kariera zawodowa w świecie cyfrowym 13.1.Automatyzacja zawodów a kompetencje przyszłości 13.2.Czas karierowych surferów - krótki przegląd modeli współczesnych karier zawodowych 13.3.Personal branding - budowanie marki osobistej jako fundament kariery zawodowej Rozdział 14. Kilka pytań o codzienność pracy w erze cyfrowej 14.1.Jak uniknąć dekoncentracji? - szkodliwy mit multitaskingu i zasada sterylnego kokpitu 14.2.Strategia zjedz tę żabę czy metoda kuli śnieżnej? 14.3.Technika pomodoro czy metoda Tony'ego Schwartza? 14.4.Praca głęboka - utopia czy konieczność? 14.5.Jesteś cyfrowym tubylcem czy cyfrowym imigrantem? - krótki test na zakończenie Studia przypadków Jak z sukcesem wdrożyć system informatyczny do zarządzania kapitałem ludzkim organizacji? TEMPURIO - innowacyjny system do zarządzania wynagrodzeniami Technologie w HR - wsparcie w ocenie i rozwoju kompetencji Studium przypadku cyfrowego HR w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi Organizacyjne i merytoryczne uwarunkowania wdrożenia systemu informatycznego mHR w firmie S.S.A Wdrożenie e-learningu w Narodowym Centrum Kultury
Sygnatura czytelni BWZ: II A 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154308 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154309 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 19x25 cm.
Na okładce: Odkryj klucz do klientów i wykorzystaj moc technologii cyfrowych, by podnieść wyniki i efektywność Twojej firmy.
Bibliografia na stronach 254-255.
Skąd się wzięły współczesne firmy W poszukiwaniu nowych sposobów pracy Krótka historia CX Czym jest doświadczenie klienta Zrozumieć klienta Zarządzanie doświadczeniem klientów Projektowanie doświadczeń Tworzenie cyfrowych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154422 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Fundusze Europejskie.
(Barometr Funduszy)
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności