Sidor-Rządkowska Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(64)
Forma i typ
Artykuły
(50)
Książki
(14)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(8)
Biblioteka WEiZ
(9)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(63)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Coachowie
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Temat
Zarządzanie personelem
(8)
Ocenianie
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Praca
(5)
Rekrutacja
(5)
Sztuka kierowania
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
Ocena okresowa
(4)
Rekrutacja pracowników
(4)
Coaching
(3)
Menedżer liniowy
(3)
Metoda 360 stopni
(3)
Mobbing
(3)
Motywowanie pracowników
(3)
Ocena pracowników
(3)
Pracownik
(3)
Szkolenia pracownicze
(3)
Zwolnienia
(3)
Dobór pracowników
(2)
HRM
(2)
Kompetencje
(2)
Menedżer
(2)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(2)
Ocena kompetencji
(2)
Oceny pracowników
(2)
Polityka personalna
(2)
Praca zdalna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Redukcja zatrudnienia
(2)
Rozmowa kwalifikacyjna
(2)
Zarządzanie kadrami
(2)
Zarządzanie kompetencjami
(2)
Anty-motywacja
(1)
Błędy oceny
(1)
Centrum rozwoju
(1)
Coworking
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
DC
(1)
Development center
(1)
Dobór kadr
(1)
Drabina kompetencji
(1)
Dział personalny
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Firma
(1)
Formularz aplikacyjny
(1)
Formularz zgłoszeniowy
(1)
Gospodarowanie czasem
(1)
Informatyzacja
(1)
Kadra
(1)
Kadry
(1)
Kandydat
(1)
Kariera
(1)
Kierownik liniowy
(1)
Komunikacja
(1)
Kryteria
(1)
Kryteria oceny
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing kadrowy
(1)
Małe firmy
(1)
Metoda Development Center
(1)
Mobbing pionowy
(1)
Mobbing pochyły
(1)
Mobbing poziomy
(1)
Model kompetencyjny
(1)
Modele kompetencyjne
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie grupowe
(1)
Ocena pracownika
(1)
Ocenianie pracowników
(1)
Oceny pracownicze
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outplacement (program)
(1)
Outsourcing
(1)
Patronat
(1)
Personel
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Polityka kadrowa
(1)
Pomieszczenia biurowe
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Poziomy kompetencji
(1)
Pracownicy
(1)
Proces facylitacji
(1)
Przekształcenia
(1)
Redukcja etatów
(1)
Referencje
(1)
Rozmowy kwalifikacyjne
(1)
Rozwój kompetencji
(1)
Rozwój pracowników
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Selekcja pracowników
(1)
Specjalista personalny
(1)
System mentoringu
(1)
System ocen pracowniczych
(1)
Szkolenia
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(50)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ JAKO PARADYGMAT ZARZĄDZANIA N.O Zarządzanie wiedzą jako nowy paradygmat w gospodarce 4.0 (Mieczysław Morawski) 1.Gospodarka 4.0 2.Zarządzanie wiedzą 4.0 Algorytmizacja procesów biznesowych a wiedza ukryta. Zarządzanie procesa- mi N.O (Grzegorz Kluj, Sylwia Sysko-Romańczuk) 1.Technologia, wiedza ukryta i procesy w zarządzaniu 2.Opis procesów jako narzędzie absorpcji wiedzy ukrytej 3.Machinę reengineering jako metoda algorytmizacji wiedzy ukrytej Zarządzanie procesami N.O już wystartowało - zamiast podsumowania Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie N.O (Danuta Rojek) 1.Pojęcie i klasyfikacja innowacji - od J.A. Schumpetera do współczesności 2.Proces innowacyjny 3.Koncepcja otwartej innowacji 4.Otwarta innowacja jako przedmiot opracowań i badań naukowych 5.Czynniki wspierające realizację otwartej innowacji - w kierunku przedsiębior¬stwa N.O 6.Jak otwiera się innowacje w przedsiębiorstwie 4.0? Dobre praktyki japońskiej spółki Fujifilm (Fujifilm Corporation) Czynniki sukcesu startupów jako wehikułów innowacji (Agnieszka Skala) 1.Co to są startupy? 2.Które startupy są dobre? ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM Kierowanie ludźmi w gospodarce N.O (Małgorzata Sidor-Rządkowska) 1.Zarządzanie 4.0, zarządzanie 5.0 czy zarządzanie N.O? 2.Przywództwo a zarządzanie. Jak rozstrzygnąć stary spór w świecie VUCA? 3.Sytuacyjny styl przywództwa - remedium na problemy związane z kierowaniem ludźmi (?) 4.Paradoksy przywództwa 5.Coachingowy styl zarządzania - moda czy konieczność? Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie N.O (Grażyna Gierszewska) 1.Dominująca rola postępu technologicznego w zmianach 2.Znaczenie kapitału intelektualnego w społeczeństwie informacyjnym 3.Czy ten fragment artykułu jest na temat? 4.Kapitał intelektualny a sztuczna inteligencja 5.Sceptycyzm pomoże nam zrozumieć sztuczną inteligencję czy nie? 6.Źródła wiedzy i techniki jej pozyskiwania a przedsiębiorstwo N.O Rola konfliktów w przedsiębiorstwie N.O (MichalJaksa) 1.Ewolucja podejścia wobec konfliktów 2.Przyczyny konfliktu jako źródło informacji o konflikcie 3.Wykorzystanie konfliktów jako potencjału organizacji Funkcjonowanie i budowanie zespołów w przedsiębiorstwie N.O (Agnieszka Bitkowska) 1.Zarządzanie projektowe i procesowe w przedsębiorstwie N.O 2.Istota zespołów w przedsiębiorstwie N.O 3.Zespoły projektowe w przedsiębiorstwie N.O 4.Zespoły procesowe w przedsiębiorstwie N.O Osiąganie doskonałości organizacyjnej (Jolanta Jurczak) 1.Istota doskonalenia i osiągania doskonałości organizacyjnej 2.Modele doskonałości w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3.Zastosowanie modeli i programów doskonałości w praktyce 4.Osiąganie doskonałości organizacyjnej OTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA N.O Koncepcja zdolności dynamicznych jako odpowiedź na zmiany zachodzące na rynku (Liliana Hawrysz) 1.Zdolności dynamiczne i operacyjne 2.Znaczenie zdolności dynamicznych dla organizacji Synergia interesariuszy edukacji i rynku pracy. System edukacji N.O (Marta Ponikowska, Sylwia Sysko-Romańczuk) 1.Kompetencje przyszłości generowane przez system edukacji N.O 2.Kształt systemu edukacji N.O 3.Kim są interesariusze systemu edukacji N.O i rynku pracy? 4.Jak osiągnąć synergię interesariuszy edukacji i rynku pracy? 5.Kompetencje przyszłości generowane przez system edukacji N.O Nowe oblicza zarządzania ryzykiem jako konsekwencja rosnącej zmienności otoczenia (Witold Skomra) 1.Zagrożenia nieprzewidywalne 2.Zagrożenia związane z podatnością 3.Ryzyko związane z nieskutecznością systemów monitorowania 4.Zagrożenia wynikające ze współzależności 5.Zagrożenia wynikające ze współzależności globalnych (systemy złożone - Systems ofSystems) 6.Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie N.O Interdyscyplinarna ocena społecznego oddziaływania przedsiębiorstw N.O (Tadeusz A. Grzeszczyk) 1.Teorie oceny 2.Wyzwania ewaluacji społecznego oddziaływania przedsiębiorstw N.O 3.Integracja systemów oceny 4.Interdyscyplinarne systemy oceny społecznego wpływu przedsiębiorstw na otoczenie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 392 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 115
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149183, 148995 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148994 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach [181]-190.
Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji.
Job crafting - (r)ewolucja pracy Fakty i mity na temat pracy Trendy zarządzania a job crafting Turkus Agile Kaizen i lean Historia badań nad przekształcaniem pracy Od czego to wszystko się zaczęło? Trzy rodzaje przekształcania pracy Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę? Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie? Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy Kto przekształca swoją pracę? Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach Przykłady przekształcania pracy Korzyści z przekształcania pracy Co mówią badania? Zaangażowanie Satysfakcja z pracy Sens pracy Zmiana Efektywność Warsztat job crafting - metodologia Krytycznym okiem - pytania do Job Crafting Polska Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji? Przekształcanie pracy jako proces Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens? Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy? Spójność wartości Elastyczność zasobów ludzkich Autonomia Pozytywne relacje Akceptacja porażek Przekazywanie informacji zwrotnej Narzędzia motywujące do przekształcania pracy Intro interview Błyskawiczny raport 12 poleceń
Sygnatura czytelni BMW: VI E 290 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: II C 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148221, 150631 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150630 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6325 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Naz. aut. na s. [11]-13.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, studentów zarządzania , a także dla osób pracujących w charakterze coacha.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 146 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V D 35
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124046 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3625 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / redakcja naukowa Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 374 strony : ilustracje ; 25 cm.
(HR)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Pojęcie i odmiany coachingu Łukasz Kama Marciniak Przegląd istniejących definicji coachingu Przegląd praktycznych podejść do coachingu Mity na temat coachingu Cele coachingu Zasady efektywnej praktyki Odmiany coachingu Nurty coachingu Coaching a inne działania wspierające: konsulting, psychoterapia, counselling i mentoring W stronę zintegrowanej definicji coachingu . Coaching a zarządzanie strategiczne Czesław Szmidt Coaching - strategia firmy - strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi Coaching w procesie budowy i realizacji strategii firmy Budowa kultury coachingowej jako element strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi Podsumowanie Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze Agnieszka Flis Sytuacja nowego menedżera Jak pomóc nowym menedżerom? Kontrakt Główna część procesu coachingu Zadania domowe i follow up w procesie coachingu Kompetencje profesjonalnego coacha Dominika Kukiełka-Pucher Skuteczny coach - kluczowe kompetencje Zakres wiedzy potrzebnej coachowi Umiejętności ważne w pracy coacha Postawa coacha Sytuacje trudne w trakcie procesu coachingu a kompetencje coacha Stawanie się coachem - rozwijanie umiejętności i poszukiwanie własnego stylu prowadzenia coachingu Zawieranie kontraktu coachingowego Łada Bobrowska-Drozda Na co umawia się coach ze swoim klientem Cel a myślenie problemowe Kto jest klientem coacha Zakresy odpowiedzialności w coachingu Ustalenie sposobu monitorowania Etapy w zawieraniu kontraktu Kontrakt jako cel coachingowy klienta Czas trwania procesu i raport końcowy Coach - klient: etapy budowania relacji Dominika Kukiełka-Pucher Specyfika relacji coach - klient Warunki brzegowe relacji coach - klient Etapy współtworzenia relacji z klientem Autentyczne bycie w relacji Metody i narzędzia pracy coacha Łada Bobrowska-Drozda Wartości Kontakt Sztuka pytania Od czego zacząć? Zadania coachingowe Coaching międzykulturowy Edyta Hillesland Coaching międzykulturowy a expat coaching Kultura organizacji Kultury organizacyjne według F. Trompenaarsa i Ch. Hampden-Turnera Pojęcie szoku kulturowego Poziomy wrażliwości międzykulturowej w procesie coachingu Siatka orientacji kulturowych jako narzędzie w pracy coacha Efektywność coachingu w środowisku pracy Piotr Olaf Żylicz, Gil Bozer Kilka uwag wstępnych Cele coachingu Efektywność coachingu - przegląd badań Adaptacja modelu Donalda Kirkpatricka i problem ROI "Twarde" i "miękkie" wskaźniki efektywności Obszary pomiaru efektywności coachingu Jak badać efektywność coachingu? Coaching wewnętrznego nastawienia Jacek Santorski (Zbyt) agresywny szef sprzedaży (autentyczna historia) Zrównoważony coaching wszechstronnego lidera - model Kaplana i Kaisera Narzędzia coachingu "wewnętrznej gry" Przykłady pytań i zadań dla adepta "Wewnętrzna gra" coacha Coaching biznesowy a psychologia pozytywna Tomasz Ochinowski Po co coachowi psychologia pozytywna? Coaching nastawiony na przepływ W poszukiwaniu mocnych stron Kilka szczegółowych przykładów obecności psychologii pozytywnej w coachingu biznesowym . Pojęcie i istota life coachingu Katarzyna Popiołek Czym jest life coaching? Jak uczynić czas swoim sprzymierzeńcem? Potrzeba sensu życia i samorealizacji jako źródło rozwoju Wsparcie społeczne jako życiodajna siła Pułapki współczesnej codzienności Dziesięć praw życia Superwizja coachingu Henryk Szmidt Superwizja - definicje i funkcje Rodzaje superwizji Superwizja terapii, audytu, konsultingu, doradztwa i mentoringu a superwizja coachingu - punkty specyficzne Badania poświęcone superwizji Jakie warunki wstępne powinien spełniać projekt superwizyjny? Sposób oceny projektu coachingowego za pomocą superwizji Korzyści płynące z usystematyzowanego podejścia do kontroli projektów coachingowych Polskie doświadczenia w superwizji w coachingu Anna Chraniuk, Katarzyna Dujanowicz Rozwój superwizji coachingu w Polsce Perspektywa European Mentoring and Coaching Council Global (EMCC Global) Perspektywa Izby Coachingu Perspektywa International Coach Federation Wpływ globalnej sytuacji pandemicznej na rozwój superwizji w Polsce Coaching kariery Małgorzata Sidor-Rządkowska Specyfika coachingu kariery Coaching kariery a doradztwo (poradnictwo) zawodowe Kariera zawodowa jako przedmiot coachingu Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery Zatrudnialność (employability) a budowanie marki osobistej (personal branding) Krótki przegląd narzędzi coachingu kariery Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami Małgorzata Sidor-Rządkowska Rola pracy zawodowej w rehabilitacji osób niepełnosprawnych Rozwój(?) osób niepełnosprawnych w miejscu pracy Coaching a doradztwo zawodowe Model GROW Coachingowe metody wspierania osób niepełnosprawnych Etyka coachingu Małgorzata Sidor-Rządkowska Etyka coachingu jako etyka zawodowa Kontrowersje wokół kodeksów etycznych Powinności moralne coacha w świetle kodeksów etyki zawodowej Dylematy etyczne w pracy coacha 14 zasad coacha I. Proces coachingu w Philips Lighting - model CARE II. Coaching zarządu III. Historia Anny IV. Historia Pauliny V. Historia Tomka VI. Historia Adama VII. Historia Piotra VIII. Historia Arka IX. Coaching zespołów X. Coaching zespołu z uwzględnieniem nieświadomych zjawisk grupowych XI. Superwizja coachingu w LHH Polska XII. Rola superwizji w mojej pracy - wywiad z coachem
Sygnatura czytelni BMW: VI U 253 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151055 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 193-200.
Dla profesjonalnych coachów, menedżerów, kadrę zarządzającą firm, pracowników działów HR, doradców zawodowych, trenerów i konsultantów zarządzania, pracowników naukowych i studentów kierunków związanych z zarządzaniem, psychologią oraz pedagogiką.
Coaching kariery Coach - człowiek, który pyta Rodzaje coachingu; Specyfika coachingu kariery Kariera zawodowa - centralne pojęcie coachingu kariery Dawne a obecne podejście do zagadnień kariery zawodowej Modele współczesnych karier Kariera proteuszowa bez granic kalejdoskopowa Kariery zawodowe w praktyce Zatrudnialność (employability) oraz budowanie marki osobistej (personal branding) _ ważne pojęcia współczesnego rynku pracy Istota zatrudnialności (employability) Istota budowania marki osobistej (personal branding) Cechy silnej marki osobistej Budowanie marki osobistej (personal branding) a budowanie marki pracodawcy (employer branding) Doradztwo (poradnictwo) zawodowe a coaching kariery Doradztwo czy poradnictwo zawodowe? Preorientacja, orientacja i reorientacja zawodowa Praca z dziećmi i młodzieżą jako zadanie doradcy zawodowego Budowanie zainteresowań w wieku przedszkolnym Poradnictwo zawodowe w niższych klasach szkoły podstawowej wyższych klasach szkoły podstawowej szkołach ponadpodstawowych Praca z osobami dorosłymi - w stronę coachingu kariery Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery Pięć pokoleń na współczesnym rynku pracy Przynależność generacyjna jako czynnik różnicujący podejście do kariery zawodowejPraca z klientami różnych pokoleń - niektóre wyzwaniaKlienci pokolenia baby boomers Elementy coachingu kariery w pracy HR-owców i menedżerów liniowych Kształtowanie ścieżek kariery we współczesnych organizacjach wielokierunkowość rozwoju pracowników Różnicowanie ścieżek kariery w organizacji Rozmowa jako podstawa wspierania pracowników organizacji Coachingowe podejście do zagadnień zarządzania talentami Podstawowe narzędzia pracy coacha kariery Pytania jako główne narzędzie coachingowe Aktywne słuchanie Model GROY/ Koło życia Praca z wybranymi grupami klientów Coaching w Akademickich Biurach Karier (ABK) Coaching jako element programów outplacementowych Wędka, ryba czy umiejętności wędkarza? Etapy outplacementowego coachingu kariery Praca z osobami niepełnosprawnymi Aktywność zawodowa a rehabilitacja osób niepełnosprawnych Rozwój osób niepełnosprawnych w środowisku zawodowym Coachingowe formy wspierania osób niepełnosprawnych
Sygnatura czytelni BMW: VI E 243 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145863 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 275-292.
Dla menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, pracowników naukowych oraz studentów kierunków związanych z HR, zarządzaniem i informatyką.
Rozdział 1. Cyfrowa transformacja jako rzeczywistość współczesnej gospodarki 1.1.Transformacja cyfrowa globalnej gospodarki 1.2.Technologie przyszłości czy teraźniejszości? - czyli o tym, co kształtuje obecnie rzeczywistość cyfrową Rozdział 2. Cyfryzacja w świecie pracy 2.1.Wpływ kluczowych technologii na zmiany w świecie pracy -technologie w służbie pracy czy zamiast pracy? 2.2.Cyfryzacja a nowe formy pracy. Czy firmy nadążają za zmianami na rynku pracy? Rozdział 3. Cyfrowy HR - charakterystyka koncepcji 3.1.Cyfryzacja HR - ewolucja czy rewolucja podejścia do zarządzania ludźmi? 3.2.Zakres funkcjonalny cyfrowego HR 3.3.Etapy rozwoju cyfrowego HR Rozdział 4. Proces digitalizacji organizacji i HR 4.1.Dojrzałość czy dojrzewanie cyfrowe? 4.2.Poziomy digitalizacji organizacji i HR 4.3.Wdrażanie cyfrowego HR jako proces technologiczny, organizacyjny, społeczny i środowiskowy Rozdział 5. Funkcja HR w obliczu digitalizacji 5.1.Zadania działu HR w procesie dojrzewania cyfrowego organizacji 5.2.Cyfryzacja a tradycyjne funkcje HR 5.3.Nowe role HR w procesie digitalizacji przedsiębiorstwa Rozdział 6. Analityka i predykcja: o podejmowaniu decyzji w erze cyfrowego HR 6.1.Analityka i HR oparty na dowodach 6.2.Rozwój funkcji predykcyjnych i preskryptywnych: jak analityka wspiera podejmowanie decyzji w HR Rozdział 7. HR w świecie algorytmów 7.1.Algorytmiczne zarządzanie zasobami ludzkimi 7.2.Od wsparcia decyzji do pełnej automatyki. Klasyfikacja systemów algorytmicznych w HR 7.3.Obszary wykorzystania algorytmów w HR 7.4.Przyszłość algorytmicznego HR. Czy sztuczna inteligencja będzie zarządzać pracownikami przyszłości? Rozdział 8. Wyzwania wdrożenia cyfrowego HR 8.1.Przenikanie się światów, czyli o interaktywności cyfrowego HR 8.2.Wielki Brat patrzy, czyli słów kilka o wykorzystaniu monitoringu w HR 8.3.Etyczna strona technologii. Sprawiedliwość czy tyrania sztucznej inteligencji? 8.4.Cyberbezpieczeństwo w cyfrowym HR Rozdział 9. Przywództwo w erze rewolucji cyfrowej 9.1.Przywództwo a zarządzanie. Czy uda się rozstrzygnąć stary spór? 9.2.VUCA czy BANI? Kilka pytań o istotę współczesnego przywództwa 9.3.Dyrygent orkiestry symfonicznej czy członek zespołu jazzowego? 9.4.Jak zarządzać zmianą w świecie ciągłych zmian? 9.5.Między ślepą nieufnością a ślepym zaufaniem. Umiejętność budowy zaufania jako podstawowa kompetencja przywódcy Rozdział 10. Zarządzanie zespołem w warunkach pracy zdalnej 10.1.Wyzwania pracy zdalnej 10.2.Home worker, workationist, slowmad, cyfrowy nomada -rodzaje zdalnych pracowników 10.3.Modele zarządzania zespołami pracującymi w trybie zdalnym i hybrydowym 10.4.Komunikacja jako podstawa zdalnej pracy Rozdział 11. Praca hybrydowa jako codzienność ery gospodarki cyfrowej 11.1.Hybrydowość w teorii i praktyce zarządzania 11.2.Hybryda, ale jaka? Organizacja pracy hybrydowej jako wyzwanie dla działów HR 11.3. Analityczny Albert, Współpracująca Klara, Wielozadaniowy Wiktor a oczekiwania dotyczące pracy hybrydowej Rozdział 12. Pracownik w erze rewolucji cyfrowej 12.1.Kompetencje cyfrowe - must have współczesnego pracownika 12.2.Profil kompetencyjny zdalnego pracownika 12.3.Zagrożenia psychospołeczne w erze cyfrowej 12.4.Work-life balance czy work-life enrichment? 12.5.Wellbeing jako odkrycie ostatnich lat 12.6.Wellbeing a tzw. nowa normalność Rozdział 13. Kariera zawodowa w świecie cyfrowym 13.1.Automatyzacja zawodów a kompetencje przyszłości 13.2.Czas karierowych surferów - krótki przegląd modeli współczesnych karier zawodowych 13.3.Personal branding - budowanie marki osobistej jako fundament kariery zawodowej Rozdział 14. Kilka pytań o codzienność pracy w erze cyfrowej 14.1.Jak uniknąć dekoncentracji? - szkodliwy mit multitaskingu i zasada sterylnego kokpitu 14.2.Strategia zjedz tę żabę czy metoda kuli śnieżnej? 14.3.Technika pomodoro czy metoda Tony'ego Schwartza? 14.4.Praca głęboka - utopia czy konieczność? 14.5.Jesteś cyfrowym tubylcem czy cyfrowym imigrantem? - krótki test na zakończenie Studia przypadków Jak z sukcesem wdrożyć system informatyczny do zarządzania kapitałem ludzkim organizacji? TEMPURIO - innowacyjny system do zarządzania wynagrodzeniami Technologie w HR - wsparcie w ocenie i rozwoju kompetencji Studium przypadku cyfrowego HR w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi Organizacyjne i merytoryczne uwarunkowania wdrożenia systemu informatycznego mHR w firmie S.S.A Wdrożenie e-learningu w Narodowym Centrum Kultury
Sygnatura czytelni BWZ: II A 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154308 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154309 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Człowiek człowiekowi katem (1) / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 13/14, s.42-46. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Człowiek człowiekowi katem (3) / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 17, s.38-42. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Człowiek człowiekowi katem (cz.2) / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 15/16, s.66-71. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy ilość przeszła w jakość? / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2001, nr 19, s.40-42. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dylematy redukcji / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 6, s.14-16. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Efektywne motywowanie pracowników- zasady ogólne / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie dodatek: Biblioteka Personelu. 2004, s.7-34. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
HRM w małej firmie / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2004, nr 4, s.78-81. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
HRM w małej firmie / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2004, nr 5, s.69-73. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
HRM w małej firmie / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2004, nr 6, s.83-86. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Igła w stogu siana / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 11, s.43-45. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kompetencje - pożyteczna moda (cz.1) / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2006, nr 2, s.20-24. - Warszawa : INFOR, 2006
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kompetencje - pożyteczna moda (cz.2) / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2006, nr 3, s.14-18. - Warszawa : INFOR, 2006
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kompetencje - pożyteczna moda (cz.3) / Małgorzata Sidor-Rządkowska. W: Personel i Zarządzanie. 2006, nr 4, s.18-22. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności