Jurczak Jolanta
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Jurczak Jolanta
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Analiza czynnikowa
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ JAKO PARADYGMAT ZARZĄDZANIA N.O Zarządzanie wiedzą jako nowy paradygmat w gospodarce 4.0 (Mieczysław Morawski) 1.Gospodarka 4.0 2.Zarządzanie wiedzą 4.0 Algorytmizacja procesów biznesowych a wiedza ukryta. Zarządzanie procesa- mi N.O (Grzegorz Kluj, Sylwia Sysko-Romańczuk) 1.Technologia, wiedza ukryta i procesy w zarządzaniu 2.Opis procesów jako narzędzie absorpcji wiedzy ukrytej 3.Machinę reengineering jako metoda algorytmizacji wiedzy ukrytej Zarządzanie procesami N.O już wystartowało - zamiast podsumowania Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie N.O (Danuta Rojek) 1.Pojęcie i klasyfikacja innowacji - od J.A. Schumpetera do współczesności 2.Proces innowacyjny 3.Koncepcja otwartej innowacji 4.Otwarta innowacja jako przedmiot opracowań i badań naukowych 5.Czynniki wspierające realizację otwartej innowacji - w kierunku przedsiębior¬stwa N.O 6.Jak otwiera się innowacje w przedsiębiorstwie 4.0? Dobre praktyki japońskiej spółki Fujifilm (Fujifilm Corporation) Czynniki sukcesu startupów jako wehikułów innowacji (Agnieszka Skala) 1.Co to są startupy? 2.Które startupy są dobre? ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM Kierowanie ludźmi w gospodarce N.O (Małgorzata Sidor-Rządkowska) 1.Zarządzanie 4.0, zarządzanie 5.0 czy zarządzanie N.O? 2.Przywództwo a zarządzanie. Jak rozstrzygnąć stary spór w świecie VUCA? 3.Sytuacyjny styl przywództwa - remedium na problemy związane z kierowaniem ludźmi (?) 4.Paradoksy przywództwa 5.Coachingowy styl zarządzania - moda czy konieczność? Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie N.O (Grażyna Gierszewska) 1.Dominująca rola postępu technologicznego w zmianach 2.Znaczenie kapitału intelektualnego w społeczeństwie informacyjnym 3.Czy ten fragment artykułu jest na temat? 4.Kapitał intelektualny a sztuczna inteligencja 5.Sceptycyzm pomoże nam zrozumieć sztuczną inteligencję czy nie? 6.Źródła wiedzy i techniki jej pozyskiwania a przedsiębiorstwo N.O Rola konfliktów w przedsiębiorstwie N.O (MichalJaksa) 1.Ewolucja podejścia wobec konfliktów 2.Przyczyny konfliktu jako źródło informacji o konflikcie 3.Wykorzystanie konfliktów jako potencjału organizacji Funkcjonowanie i budowanie zespołów w przedsiębiorstwie N.O (Agnieszka Bitkowska) 1.Zarządzanie projektowe i procesowe w przedsębiorstwie N.O 2.Istota zespołów w przedsiębiorstwie N.O 3.Zespoły projektowe w przedsiębiorstwie N.O 4.Zespoły procesowe w przedsiębiorstwie N.O Osiąganie doskonałości organizacyjnej (Jolanta Jurczak) 1.Istota doskonalenia i osiągania doskonałości organizacyjnej 2.Modele doskonałości w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3.Zastosowanie modeli i programów doskonałości w praktyce 4.Osiąganie doskonałości organizacyjnej OTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA N.O Koncepcja zdolności dynamicznych jako odpowiedź na zmiany zachodzące na rynku (Liliana Hawrysz) 1.Zdolności dynamiczne i operacyjne 2.Znaczenie zdolności dynamicznych dla organizacji Synergia interesariuszy edukacji i rynku pracy. System edukacji N.O (Marta Ponikowska, Sylwia Sysko-Romańczuk) 1.Kompetencje przyszłości generowane przez system edukacji N.O 2.Kształt systemu edukacji N.O 3.Kim są interesariusze systemu edukacji N.O i rynku pracy? 4.Jak osiągnąć synergię interesariuszy edukacji i rynku pracy? 5.Kompetencje przyszłości generowane przez system edukacji N.O Nowe oblicza zarządzania ryzykiem jako konsekwencja rosnącej zmienności otoczenia (Witold Skomra) 1.Zagrożenia nieprzewidywalne 2.Zagrożenia związane z podatnością 3.Ryzyko związane z nieskutecznością systemów monitorowania 4.Zagrożenia wynikające ze współzależności 5.Zagrożenia wynikające ze współzależności globalnych (systemy złożone - Systems ofSystems) 6.Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie N.O Interdyscyplinarna ocena społecznego oddziaływania przedsiębiorstw N.O (Tadeusz A. Grzeszczyk) 1.Teorie oceny 2.Wyzwania ewaluacji społecznego oddziaływania przedsiębiorstw N.O 3.Integracja systemów oceny 4.Interdyscyplinarne systemy oceny społecznego wpływu przedsiębiorstw na otoczenie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 392 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 115
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149183, 148995 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148994 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 101-[105].
Teoretyczne aspekty problematyki analizy czynnikowej Historia ewolucji analizy czynnikowej Istota i cele analizy czynnikowej Etapy analizy czynnikowej Efekty i korzyści z zastosowania analizy czynnikowej Metody i narzędzia analizy czynnikowej Klasyfikacja i cechy metod analizy czynnikowej Eksploracyjna i konfirmacyjna analiza czynnikowa Komputerowe narzędzia analizy czynnikowej Analiza czynnikowa a inne metody statystyczne Obszary zastosowań analizy czynnikowej w badaniach naukowych Klasyczne zastosowanie analizy czynnikowej w obszarze psychologii Zastosowanie analizy czynnikowej w obszarze marketingu Zastosowanie analizy czynnikowej w badaniach społeczno-ekonomicznych Dywersyfikacja zastosowań eksploracyjnej i konfirmacyjnej analizy czynnikowej w obszarze zarządzania Zastosowanie analizy czynnikowej w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem - wyniki badań empirycznych Weryfikacja kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstw za pomocą eksploracyjnej analizy czynnikowej Eksploracyjna analiza czynnikowa w badaniu innowacyjności przedsiębiorstw Wykorzystanie konfirmacyjnej analizy czynnikowej w badaniu kapitału intelektualnego przedsiębiorstw Mankamenty i ograniczenia zastosowania analizy czynnikowej w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem
Sygnatura czytelni BWZ: XII C 38
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6458 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
Prezentowane opracowanie jest pierwszym tomem podręcznika z serii wydawniczej Miękkie zarządzanie w organizacji, poświęconego wybranym aspektom miękkiego zarządzania ludźmi. Poszczególne rozdziały koncentrują się wokół wybranych zagadnień z obszaru rekrutacji i selekcji ludzi do organizacji, ich rozwoju zawodowego oraz rozwiązywania konfliktów i negocjacji jako kluczowych procesów zapewniających sprawne funkcjonowanie i współdziałanie organizacji na rynku. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano istotę pozyskiwania ludzi do organizacji, wskazując na proces planowania zatrudnienia, rekrutację i selekcję pracowników, z uwzględnieniem ich rodzajów, etapów i funkcji. Następnie opisano skuteczne metody wykorzystywane w obszarze rekrutacji i selekcji, takie jak: e-rekrutacja, grywalizacja, Talent pooling czy zastosowanie sztucznej inteligencji z wykorzystaniem systemów ATS i chatbotów, które zapewniają automatyzację procesów pozyskiwania i kierowania potencjałem pracowników. Rozdział drugi poświęcono problematyce planowania i zarządzania karierą zawodową w obszarze indywidualnym i organizacyjnym. Omówiono istotę kariery zawodowej i koncepcje jej planowania na szczeblu jednostki i organizacji. Zaprezentowano również klasyfikację typów i modeli przebiegu kariery zawodowej (koncepcje D.E. Supera, L. Cadina, M. Suchara) i scharakteryzowano modele kariery zawodowej dopasowane do typów osobowości (według koncepcji J.L. Hollanda i E.H. Scheina). Zaprezentowano metodykę kształtowania rozwoju kariery zawodowej, a następnie zidentyfikowano najczęściej wykorzystywane w zarządzaniu karierą pracowników narzędzia (plany sukcesji, analizę SWOT, macierze transakcyjne czy metodę biograficzną oraz problematykę tworzenia strategii kariery zawodowej). W rozdziale trzecim przedstawiono istotę konfliktu i jego charakterystyczne elementy. Opisano typowe zachowania i reakcje ludzi zaangażowanych w spór. Omówiono przebieg konfliktu wraz z nasilaniem się jego intensywności, uwidaczniając charakterystyczne zachowania ludzi na każdym z etapów eskalacji. W ostatnim rozdziale przedstawiono najistotniejsze elementy związane z umiejętnością negocjowania. Opisano w nim popularne rodzaje negocjacji i style ich prowadzenia, z charakterystyką rekomendowanego stylu „opartego na zasadach”. Przedstawiono najważniejsze uwarunkowania negocjacji. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce etapów przebiegu procesu negocjacji, w tym prawidłowego przygotowania do negocjacji i koncepcji BATNA. Wierzymy, że zaprezentowane treści przyczynią się do skuteczniejszych działań i trafniejszych decyzji po stronie osób odpowiedzialnych za procesy zarządzania ludźmi w organizacjach. Czytelnicy, którzy pragną poszerzać swoją wiedzę o kolejne aspekty z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim lub doskonalić własne kompetencje w obszarze miękkiego zarządzania, odnajdą kolejne zagadnienia w przygotowywanym drugim tomie podręcznika z serii Miękkie zarządzanie w organizacji. Poruszana w nim tematyka zostanie rozszerzona i uzupełniona ćwiczeniami oraz materiałami do dyskusji i analizy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności