Bitkowska Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(4)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bitkowska Agnieszka
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(7)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Materiałoznawstwo
(1)
Modernizacja
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Prywatyzacja
(1)
Restrukturyzacja
(1)
Technologia
(1)
Telekomunikacja
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Rozdział 1. Wartości w zarządzaniu. Znaczenie perspektywy humanistycznej (Bolesław Rafał Kuc). 1.1. Wprowadzenie. 1.2. Geneza koncepcji zarządzania przez wartość. 1.3. Znaczenie wartości w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. 1.4. Instrumenty koncepcji zarządzania przez wartości. 1.5. Przydatność zarządzania przez wartości dla współczesnych organizacji. Rozdział 2. Zaufanie jako wartość relacji partnerskich w zarządzaniu(Rafał Tyszkiewicz). 2.1. Wprowadzenie. 2.2. Zaufanie jako filar relacji partnerskich. 2.3. Atrybuty zaufania w relacjach partnerskich. 2.4. Badanie empiryczne wartości relacji partnerskich. Rozdział 3. Przesłanki implementacji zarządzania procesowego w organizacjach (Agnieszka Bitkowska, Dorota Narojczyk). 3.1. Wprowadzenie. 3.2. Perspektywa strategiczna implementacji zarządzania procesowego. 3.3. Uwarunkowania implementacji zarządzania procesowego w organizacjach. 3.4. Implementacja zarządzania procesowego w organizacjach - wyniki badań. Rozdział 4. Finansjalizacja a zmiany w procesach zarządzania przedsiębiorstwami (Piotr Szczepankowski). 4.1. Wprowadzenie. 4.2. Istota fmansjalizacji. 4.3. Zmiany w procesach zarządzania jako następstwo finansjalizacji. 4.4. Wpływ finansjalizacji na procesy finansowe przedsiębiorstw. Rozdział 5. Zastosowanie zarządzania procesowego w projektowaniu sieciwspólzarządzania samorządów terytorialnych (Włodzimierz Chojnacki). 5.1. Wprowadzenie. 5.2. Rola administracji publicznej w zarządzaniu bezpieczeństwem społecznym. 5.3. Analiza pomocy społecznej świadczonej przez administrację publiczną. 5.4. Konceptualizacja funkcjonowania polityki publicznej. 5.5. Zarys ewolucji koncepcji sektora publicznego. 5.6. Samorząd terytorialny w ujęciu sieci współzarządzania. Rozdział 6. Zarządzanie procesowe jako warunek wzrostu efektywności działania administracji publicznej (Sabina Kauf). 6.1. Wprowadzenie. 6.2. Zarządzanie procesowe jako instrument modernizacji administracji publicznej. 6.3. Wyzwania wobec zarządzania procesowego w jednostkach terytorialnych. Rozdział 7. Wielozadaniowości w organizacjach procesowych (Włodzimierz Chojnacki, Wojciech Asterski). 7.1. Wprowadzenie. 7.2. Zjawisko multitaskingu w korporacji. 7.3. Zalety i wady multitaskingu. 7.4. Przyszłość multitaskingu w korporacji. Rozdział 8. Kluczowe procesy w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacjach globalnych (Grażyna Sadowska). 8.1. Wprowadzenie. 8.2. Kluczowe czynniki zarządzania zasobami ludzkimi. 8.2.1. Przewodzenie. 8.2.2. Zaangażowanie. 8.2.3. Przekształcenie. 8.2.4. Wypracowanie odnowa. Rozdział 9. Proces rekrutacji i selekcji pracowników firmy Avanssur SA (Krzysztof Jaśkiewicz). 9.1. Wprowadzenie. 9.2. Istota rekrutacji i selekcji pracowników. 9.3. Charakterystyka firmy Avanssur SA. 9.4. Procesy rekrutacji i selekcji w Avanssur SA. Rozdział 10. Proces motywowania pracowników przedsiębiorstwa (Krzysztof Kościółek). 10.1. Wprowadzenie. 10.2. Istota motywowania w teorii zarządzania. 10.3. Motywacja jako proces zachowań i zmian. 10.4. Czynniki motywowania do pracy. 10.5. Modele motywowania. 10.5.1. Model tradycyjny. 10.5.2. Model stosunków współdziałania. 10.5.3. Model zasobów ludzkich. Rozdział 11. Uwarunkowania procesów kadrowo-płacowych projektów europejskich (Anna Gronau). 11.1. Wprowadzenie. 11.2. Funkcjonowanie funduszy europejskich. 11.3. Wytyczne procesów kadrowo-płacowych projektów. 11.4. Założenia projektu Start dla innowacyjnych firm II. 11.5. Zatrudnienie i współpraca w ramach projektu. 11.6. Problemy i trudności przy realizacji projektu. Rozdział 12. Proces obsługi klienta jako droga do osiągnięcia sukcesu (Natalia Zalewska, Anna Kowalik). 12.1. Wprowadzenie. 12.2. Elementy procesu obsługi klienta. 12.3. Problemy i zagrożenia w zakresie obsługi klienta. 12.4. Koszty obsługi klienta. 12.5. Procesy w zakresie obsługi klienta. 12.6. Procedura przyjęcia, obsługi i rejestracji klienta. Rozdział 13. Podejście procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie banku X (Krzysztof Ojdana). 13.1. Wprowadzenie. 13.2. Znaczenie procesu. 13.3. Bank jako oferent usług finansowych. 13.3.1. Identyfikacja procesów bankowych. 13.3.2. Procesy bankowe. Rozdział 14. Rozwój oferty produktowej w bankowości prywatnej w Polsce (Ewa Sawicka)14.1. Wprowadzenie. 14.2. Początki rozwoju bankowości prywatnej w Polsce. 14.3. Oferta z segmentu korporacji dostępna w bankowości prywatnej. 14.4. Bankowość prywatna na przestrzeni ostatniego dziesięciolecia. Rozdział 15. Proces pozyskiwania wiedzy z otoczenia w organizacji wirtualnej (Damian Dziembek). 15.1. Wprowadzenie. 15.2. Organizacja wirtualna a problematyka procesu pozyskiwania wiedzy z otoczenia. 15.3. Struktura i przebieg procesu pozyskiwania wiedzy. 15.3.1. Monitorowanie bliższego i dalszego otoczenia rynkowego. 15.3.2. Poszukiwanie potencjalnych podmiotów posiadających aktywa wiedzy. 15.3.3. Kompletacja składu organizacji wirtualnej. 15.3.4. Absorpcja wiedzy. 15.4. Wybrane uwarunkowania realizacji procesu pozyskiwania wiedzy w organizacji wirtualnej. Rozdział 16. Podejście procesowe do zarządzania wiedzą (Dorota Jelonek, Robert Ulewicz, Marcel Lizak). 16.1. Wprowadzenie. 16.2. Zarządzanie wiedzą w organizacji. 16.3. Modele zarządzania wiedzą. Rozdział 17. Kultura organizacyjna zorientowana na zarządzanie wiedzą (Marcel Lizak). 17.1. Wprowadzenie. 17.2. Czynniki determinujące kulturę organizacyjną. 17.3. Procesy zarządzania wiedzą. 17.4. Kultura organizacyjna jako element zarządzania wiedzą. Rozdział 18. Fazy cyklu życia w ocenie dojrzałości procesowej przedsiębiorstwa (Katarzyna Cieślak) 18.1. Wprowadzenie. 18.2. Istota podejścia procesowego. 18.3. Charakterystyka cyklu życia przedsiębiorstwa. 18.4. Dojrzałości procesowa przedsiębiorstwa. 18.5. Model doskonałości EFQM jako ocena dojrzałości procesowej. Rozdział 19. Zarządzanie procesami na polskich uczelniach wyższych- studium przypadku (Małgorzata Cieciora). 19.1. Wprowadzenie. 19.2. Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją. 19.3. Zarządzanie procesami w polskich organizacjach. 19.4. Projekt Kaizen - studium przypadku. 19.4.1. Monitoring programu studiów. 19.4.2. Zarządzanie kadrą dydaktyczną. 19.4.3. Zarządzanie zasobami do nauki. 19.4.4. Organizacja systemu oceniania studentów. 19.4.5. Organizacja planu zajęć. 19.4.6. Zarządzanie środkami wsparcia dla studentów. 19.4.7. Zarządzanie systemami informacyjnymi i komunikacją z interesariuszami. Rozdział 20. Struktura procesu przedsięwzięć projektów unijnych(Elżbieta Weiss, Dorota Narojczyk). 20.1. Wprowadzenie. 20.2. Istota przedsięwzięcia a projektu. 20.3. Opracowanie projektu przedsięwzięcia. 20.4. Przygotowanie montażu finansowego projektu. 20.5. Przygotowanie unijnej aplikacji projektu. 20.6. Realizacja projektu przedsięwzięcia. Rozdział 21. Determinanty zarządzania projektami w przedsiębiorstwie (Monika Wojdyłło). 21.1. Wprowadzenie. 21.2. Istota zarządzania projektami. 21.3. Cykl życia projektu. 21.4. Bariery zarządzania projektami. Rozdział 22. Pozyskiwanie środków unijnych przez samorządy terytorialne(Marcel Lizak). 22.1. Wprowadzenie. 22.2. Istota projektu unijnego. 22.3. Proces zarządzania projektem. 22.4. Polityka Unii Europejskiej na lata 2014-2020. Rozdział 23. Proces podejmowania decyzji na przykładzie General Electric (Magdalena Krok). 23.1. Wprowadzenie. 23.2. Istota decyzji. 23.3. Charakterystyka przedsiębiorstwa General Electric. 23.4. Podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie General Electric. Rozdział 24. Rola procesu zarządzania asortymentem w sklepie detalicznym (Dzmitry Chatyrbok). 24.1. Wprowadzenie. 24.2. Asortymentacja towarów w sklepie detalicznym. 24.3. Strategie asortymentu w sklepie. 24.4. Analiza wyników zarządzania asortymentem. 24.5. Podsumowanie. Rozdział 25. Analiza klasycznych stylów kierowania z uwzględnieniem podejścia Toyoty (Monika Dondela). 25.1. Wprowadzenie. 25.2. Identyfikacja badanego przedsiębiorstwa. 25.3. Cel i metodologia badań. 25.4. Wyniki badań BOST. 25.5. Analiza stylów kierowania w badanym przedsiębiorstwie. Rozdział 26. Komercjalizacja sportu - nowe modele zarządzania organizacjami sportowymi (Krystyna Kołodko). 26.1. Wprowadzenie. 26.2. Znaczenie procesu organizacji sportowej. 26.3. Rynek sportu w Polsce. 26.4. Strategia marketingowa organizacji sportowej. 26.5. Segmenty konsumentów sportu. Rozdział 27. Podejście procesowe do naboru na wyższe stanowiska w służbie cywilnej (Agnieszka Łukaszczuk).27.1. Wprowadzenie. 27.2. Nabór na wyższe stanowiska w służbie cywilnej. 27.3. Obsadzanie wyższych stanowisk w służbie cywilnej. 27.4. Uwarunkowania prawne i praktyka naboru na wyższe stanowiska w służbie cywilnej. 27.5. Obsadzanie wyższych stanowisk w służbie cywilnej jako przykład zarządzania procesowego27.6. Ustawa nowelizacyjna z 30 grudnia 2015 r. a obsadzanie wyższych stanowisk. 27.7. Podsumowanie. Rozdział 28. Możliwości kompleksowej oceny procesu rozwoju regionalnego Polski w latach 2005-2013 (Izabella Kudrycka). 28.1. Wprowadzenie. 28.2. Zarządzanie procesowe absorpcją funduszy europejskich. 28.3. Miary realizacji celów i trendy wzrostu PKB w latach 2005-2013. 28.4. Miary podobieństwa jako podstawa oceny procesu konwergencji rozwoju. Chapter 29. The Dynamie Perspective of Business Processes (Tomasz Gzik). 29.1. Introduction. 29.2. The Context of Business Processes. 29.3. The Dynamie Aspects of Business Processes. 29.3.1. Dynamie Process Models. 29.3.2. Context of Management. 29.3.3. Context of IT Systems. 29.3.4. Context of Process Modeling29.4. Summary and direetions of research. Chapter 30. Process Approach in the Activities of the Russian Microfinancial Company (Maksim Pranichnikov, Alena Pranichnikova). 30.1. Introduction30.2. Characteristics of the Company. 30.3. Research the Company Shown by on the Basis of the Strengths and Weaknesses. 30.3.1. The elassification process. 30.3.2. The basie elassification of processes of the company. 30.3.3. Description of subprocess. 30.3.4. Subprocess "Issuing loans through lending centers". 30.4. Conclusion. Chapter 31. Mental Health in the Workplace in the Context of Business Process Management (Barbara Jacennik). 31.1. Introduction. 31.2. Mental Health Problem vs. Business Effectiveness. 31.3. Costs of Negative Mental Health31.4. Prevention of Employees‘ Health Problems. 31.4.1. Research on BPM and workplace health. 31.4.2. Health related processes as business processes. 31.4.3. Business process and workplace stress31.5. BPM-IT Systems. 31.5.1. Reducing mental health risk factors. Chapter 32. Exploring Strategy and Succession Planning in First Generation Family Businesses (Claire Seaman, Jack Thomson). 32.1. Introduction. 32.2. Aim and Objectives. 32.3. Literaturę Review. 32.4. Definitions. 32.5. Succession Planning. 32.6. Succession Planning in Scottish Family Businesses. 32.7. Strategie Planning. 32.8. Methodology. 32.9. Sample. 32.10. Analysis. 32.11. Results and Discussion. 32.12. Succession Planning. 32.13. Family Involvement with Succession Plan. 32.14. Succession Planning Conclusion. 32.15. Strategie Planning. 32.16. Participant interaction. 32.17. Linking Succession Planning and Strategie Planning.
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 75
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5642 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5483 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-184. Netogr. s. 184.
Dla specjalistów z dziedziny zarządzania: menedżerów wyższego i średniego szczebla zarządzania, pełnomicników ds. jakości, właścicieli procesów, kierowników projektów oraz dla doktorantów, studentów uczelni ekonomicznych oraz uniwersytetów i uczestników studiów podyplomowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 879 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 123802 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123706 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla doktorantów, uczestników studiów podyplomowych, studentów uczelni ekonomicznych; dla specjalistów z dziedziny zarządzania procesami.
Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją 1.1. Rola procesu i podejścia procesowego w organizacji 1.2. Klasyfikacja procesów w przedsiębiorstwie 1.3. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie 2.1. Charakterystyka koncepcji zarządzania procesami 2.2. Metodyki zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 2.3. Uwarunkowania wdrożenia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 3.1. Organizacja zorientowana na procesy 3.2. Zasoby ludzkie w zarządzaniu procesami Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym 4.1. Techniki zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie 4.2. Narzędzia wspomagające zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie 4.3. Podejście procesowe do kosztów przedsiębiorstwa Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii 5.1. Proces innowacji w przedsiębiorstwie 5.2. Procesy transferu technologii 5.3. Uwarunkowania procesu wdrażania nowych technologii w sektorze MSP Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych 6.1. Badania empiryczne w zakresie zarządzania procesami w przedsiębiorstwach na świecie 6.2. Badania empiryczne w zakresie zarządzania procesami w przedsiębiorstwach w Polsce Podejście procesowe w zarządzaniu jakością – Instytut Energetyki O/Gdańsk 7.1. System zarządzania jakością w Instytucie Energetyki O/Gdańsk 7.2. Klasyfikacja procesów w Instytucie Energetyki O/Gdańsk 7.3. Model analizy i doskonalenia usług w Instytucie Energetyki O/Gdańsk 8. Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach 8.1. Racjonalizacja kosztów na rynku polskim 8.2. Praktyczne zastosowanie rachunku procesowego kosztów 8.3. Racjonalizacja kosztów na przykładzie koncernu Volkswagen
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 775 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 16
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 130720
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130719 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4185 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141444 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ JAKO PARADYGMAT ZARZĄDZANIA N.O Zarządzanie wiedzą jako nowy paradygmat w gospodarce 4.0 (Mieczysław Morawski) 1.Gospodarka 4.0 2.Zarządzanie wiedzą 4.0 Algorytmizacja procesów biznesowych a wiedza ukryta. Zarządzanie procesa- mi N.O (Grzegorz Kluj, Sylwia Sysko-Romańczuk) 1.Technologia, wiedza ukryta i procesy w zarządzaniu 2.Opis procesów jako narzędzie absorpcji wiedzy ukrytej 3.Machinę reengineering jako metoda algorytmizacji wiedzy ukrytej Zarządzanie procesami N.O już wystartowało - zamiast podsumowania Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie N.O (Danuta Rojek) 1.Pojęcie i klasyfikacja innowacji - od J.A. Schumpetera do współczesności 2.Proces innowacyjny 3.Koncepcja otwartej innowacji 4.Otwarta innowacja jako przedmiot opracowań i badań naukowych 5.Czynniki wspierające realizację otwartej innowacji - w kierunku przedsiębior¬stwa N.O 6.Jak otwiera się innowacje w przedsiębiorstwie 4.0? Dobre praktyki japońskiej spółki Fujifilm (Fujifilm Corporation) Czynniki sukcesu startupów jako wehikułów innowacji (Agnieszka Skala) 1.Co to są startupy? 2.Które startupy są dobre? ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM Kierowanie ludźmi w gospodarce N.O (Małgorzata Sidor-Rządkowska) 1.Zarządzanie 4.0, zarządzanie 5.0 czy zarządzanie N.O? 2.Przywództwo a zarządzanie. Jak rozstrzygnąć stary spór w świecie VUCA? 3.Sytuacyjny styl przywództwa - remedium na problemy związane z kierowaniem ludźmi (?) 4.Paradoksy przywództwa 5.Coachingowy styl zarządzania - moda czy konieczność? Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie N.O (Grażyna Gierszewska) 1.Dominująca rola postępu technologicznego w zmianach 2.Znaczenie kapitału intelektualnego w społeczeństwie informacyjnym 3.Czy ten fragment artykułu jest na temat? 4.Kapitał intelektualny a sztuczna inteligencja 5.Sceptycyzm pomoże nam zrozumieć sztuczną inteligencję czy nie? 6.Źródła wiedzy i techniki jej pozyskiwania a przedsiębiorstwo N.O Rola konfliktów w przedsiębiorstwie N.O (MichalJaksa) 1.Ewolucja podejścia wobec konfliktów 2.Przyczyny konfliktu jako źródło informacji o konflikcie 3.Wykorzystanie konfliktów jako potencjału organizacji Funkcjonowanie i budowanie zespołów w przedsiębiorstwie N.O (Agnieszka Bitkowska) 1.Zarządzanie projektowe i procesowe w przedsębiorstwie N.O 2.Istota zespołów w przedsiębiorstwie N.O 3.Zespoły projektowe w przedsiębiorstwie N.O 4.Zespoły procesowe w przedsiębiorstwie N.O Osiąganie doskonałości organizacyjnej (Jolanta Jurczak) 1.Istota doskonalenia i osiągania doskonałości organizacyjnej 2.Modele doskonałości w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3.Zastosowanie modeli i programów doskonałości w praktyce 4.Osiąganie doskonałości organizacyjnej OTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA N.O Koncepcja zdolności dynamicznych jako odpowiedź na zmiany zachodzące na rynku (Liliana Hawrysz) 1.Zdolności dynamiczne i operacyjne 2.Znaczenie zdolności dynamicznych dla organizacji Synergia interesariuszy edukacji i rynku pracy. System edukacji N.O (Marta Ponikowska, Sylwia Sysko-Romańczuk) 1.Kompetencje przyszłości generowane przez system edukacji N.O 2.Kształt systemu edukacji N.O 3.Kim są interesariusze systemu edukacji N.O i rynku pracy? 4.Jak osiągnąć synergię interesariuszy edukacji i rynku pracy? 5.Kompetencje przyszłości generowane przez system edukacji N.O Nowe oblicza zarządzania ryzykiem jako konsekwencja rosnącej zmienności otoczenia (Witold Skomra) 1.Zagrożenia nieprzewidywalne 2.Zagrożenia związane z podatnością 3.Ryzyko związane z nieskutecznością systemów monitorowania 4.Zagrożenia wynikające ze współzależności 5.Zagrożenia wynikające ze współzależności globalnych (systemy złożone - Systems ofSystems) 6.Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie N.O Interdyscyplinarna ocena społecznego oddziaływania przedsiębiorstw N.O (Tadeusz A. Grzeszczyk) 1.Teorie oceny 2.Wyzwania ewaluacji społecznego oddziaływania przedsiębiorstw N.O 3.Integracja systemów oceny 4.Interdyscyplinarne systemy oceny społecznego wpływu przedsiębiorstw na otoczenie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 392 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 115
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149183, 148995 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148994 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6137 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeks.
Influence of welding time on quality of the friction welded joint of two dissimilar steels Friction weldin process welding time Tests results and discussion base metal change of geometrical parameters Plastic deformation parameters The comparison of the porosity formation in different casted secondary aluminium alloy Material and experimental procedures Experimental results The effect of cooling rate on selected structural parameters of advanced cast ni - base superalloys Comparison of structure and mechanical properties of nodular cast irons after casting and after heat treatment Experimental material and methods Experimental results and discussion4.3.L Analysis of specimens after casting Analysis of specimens after fenitizing annealing Analysis of specimens after isothermal heat treatment Influence of technology conditions for the quality of modern oxygen materials Ceramic oxygen materials and their properties Structure of technological process incorrect Quantification of causes of defects/nonconformities using the FMEA method Example of defects/incompatibilities in modern oxide material Shape optimization of glass faęade single_ armed spider support using finite element method based software Mechanical connectors/supports Numerical models Process capability study in serial production of automotive parts Understanding the capability indices and their context The capability study Using the six sigma methodology in combination with other tools and methods used in industrial practise Measure Analyse Improve Contro Implementation of a system quality tool to reduce the costs of scrap loss in industrial assessment of the integrated system on thb examplb of the baldino artstore sp. z o.o company overall characteristics of the research subject - Baldino Artstore Company Organizational structure Product range and assortment Applied assessment method Results of the conducted surveys Problem of improvement the quality of products with use industrial waste Technical description enterprise Characteristics of inspected metallurgical slags tracks The attempt to reduce the smbd method changeover time using in the production enterprise x Study aim Choice of machine and preparation for changeover Team Type of changeover Changeover procedure Flash Light Action plan Development of the initial standard of changeover Problem of the objects detection on low qualtty 3d rmage - example solution I3.Ż. Image processing.. ..... 150 The quality aspect of management in the construction sector Construction activity in Poland and in the World Modern management in the construction industry Modern management in terms of safety and quality marks SWOT.tows analysis as a planning tool of procbss improvement based on pdca cycle in servtce enterprise Planning process improving based on PDCA cycle Theoretical framework of SWOT-TOWS analysis SWOT-TOWS analysis of the chosen service enterprise Develop an innovative compensation solution for functional disordbrs of the hand a reference to the 3D central project Upper limb disorder Assiative eating apparatus "Szermierz" Construction and manufacturing method Sternal maneuver The use of Szermierza in neurology Using Szermierz in orthopedics Building a busisess proces management center of excellence Essence of building a Business Proces Management Center of Excellence Services of Business Proces Management Center of Excellence Framework of Business Proces Management Center of Excellence Analysis of the production processes automation level in poland Types of automation levels The automatiqn level of enterprises in Poland The production process improvement of unit package one.sidedly laminated SWOT analysis of the printing business in Poland in particular the packaging production with printed design Presentation of the enterprise from printing business Production process of chosen unit package one-sidedly laminated Quantitative presenting to the disagreement of chosen unit package one-sidedly laminated Classification of disagreement causes for chosen individual packages one-sidedly laminated with using the FMEA method Proposals of process improvement Production process quality and its improvement Aim of the study and research methodology Classification of quality inconsistencies using the Pareto-Lorenz diagram Analysis of the causes of defects based on the Ishikawa diagram
Sygnatura czytelni BMW: VI H 55 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146881 LE N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności