Weiss Elżbieta (1950- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(3)
Magazyn
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Weiss Elżbieta (1950- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Zarządzanie
(5)
Bezpieczeństwo
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Rozdział 1. Wartości w zarządzaniu. Znaczenie perspektywy humanistycznej (Bolesław Rafał Kuc). 1.1. Wprowadzenie. 1.2. Geneza koncepcji zarządzania przez wartość. 1.3. Znaczenie wartości w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. 1.4. Instrumenty koncepcji zarządzania przez wartości. 1.5. Przydatność zarządzania przez wartości dla współczesnych organizacji. Rozdział 2. Zaufanie jako wartość relacji partnerskich w zarządzaniu(Rafał Tyszkiewicz). 2.1. Wprowadzenie. 2.2. Zaufanie jako filar relacji partnerskich. 2.3. Atrybuty zaufania w relacjach partnerskich. 2.4. Badanie empiryczne wartości relacji partnerskich. Rozdział 3. Przesłanki implementacji zarządzania procesowego w organizacjach (Agnieszka Bitkowska, Dorota Narojczyk). 3.1. Wprowadzenie. 3.2. Perspektywa strategiczna implementacji zarządzania procesowego. 3.3. Uwarunkowania implementacji zarządzania procesowego w organizacjach. 3.4. Implementacja zarządzania procesowego w organizacjach - wyniki badań. Rozdział 4. Finansjalizacja a zmiany w procesach zarządzania przedsiębiorstwami (Piotr Szczepankowski). 4.1. Wprowadzenie. 4.2. Istota fmansjalizacji. 4.3. Zmiany w procesach zarządzania jako następstwo finansjalizacji. 4.4. Wpływ finansjalizacji na procesy finansowe przedsiębiorstw. Rozdział 5. Zastosowanie zarządzania procesowego w projektowaniu sieciwspólzarządzania samorządów terytorialnych (Włodzimierz Chojnacki). 5.1. Wprowadzenie. 5.2. Rola administracji publicznej w zarządzaniu bezpieczeństwem społecznym. 5.3. Analiza pomocy społecznej świadczonej przez administrację publiczną. 5.4. Konceptualizacja funkcjonowania polityki publicznej. 5.5. Zarys ewolucji koncepcji sektora publicznego. 5.6. Samorząd terytorialny w ujęciu sieci współzarządzania. Rozdział 6. Zarządzanie procesowe jako warunek wzrostu efektywności działania administracji publicznej (Sabina Kauf). 6.1. Wprowadzenie. 6.2. Zarządzanie procesowe jako instrument modernizacji administracji publicznej. 6.3. Wyzwania wobec zarządzania procesowego w jednostkach terytorialnych. Rozdział 7. Wielozadaniowości w organizacjach procesowych (Włodzimierz Chojnacki, Wojciech Asterski). 7.1. Wprowadzenie. 7.2. Zjawisko multitaskingu w korporacji. 7.3. Zalety i wady multitaskingu. 7.4. Przyszłość multitaskingu w korporacji. Rozdział 8. Kluczowe procesy w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacjach globalnych (Grażyna Sadowska). 8.1. Wprowadzenie. 8.2. Kluczowe czynniki zarządzania zasobami ludzkimi. 8.2.1. Przewodzenie. 8.2.2. Zaangażowanie. 8.2.3. Przekształcenie. 8.2.4. Wypracowanie odnowa. Rozdział 9. Proces rekrutacji i selekcji pracowników firmy Avanssur SA (Krzysztof Jaśkiewicz). 9.1. Wprowadzenie. 9.2. Istota rekrutacji i selekcji pracowników. 9.3. Charakterystyka firmy Avanssur SA. 9.4. Procesy rekrutacji i selekcji w Avanssur SA. Rozdział 10. Proces motywowania pracowników przedsiębiorstwa (Krzysztof Kościółek). 10.1. Wprowadzenie. 10.2. Istota motywowania w teorii zarządzania. 10.3. Motywacja jako proces zachowań i zmian. 10.4. Czynniki motywowania do pracy. 10.5. Modele motywowania. 10.5.1. Model tradycyjny. 10.5.2. Model stosunków współdziałania. 10.5.3. Model zasobów ludzkich. Rozdział 11. Uwarunkowania procesów kadrowo-płacowych projektów europejskich (Anna Gronau). 11.1. Wprowadzenie. 11.2. Funkcjonowanie funduszy europejskich. 11.3. Wytyczne procesów kadrowo-płacowych projektów. 11.4. Założenia projektu Start dla innowacyjnych firm II. 11.5. Zatrudnienie i współpraca w ramach projektu. 11.6. Problemy i trudności przy realizacji projektu. Rozdział 12. Proces obsługi klienta jako droga do osiągnięcia sukcesu (Natalia Zalewska, Anna Kowalik). 12.1. Wprowadzenie. 12.2. Elementy procesu obsługi klienta. 12.3. Problemy i zagrożenia w zakresie obsługi klienta. 12.4. Koszty obsługi klienta. 12.5. Procesy w zakresie obsługi klienta. 12.6. Procedura przyjęcia, obsługi i rejestracji klienta. Rozdział 13. Podejście procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie banku X (Krzysztof Ojdana). 13.1. Wprowadzenie. 13.2. Znaczenie procesu. 13.3. Bank jako oferent usług finansowych. 13.3.1. Identyfikacja procesów bankowych. 13.3.2. Procesy bankowe. Rozdział 14. Rozwój oferty produktowej w bankowości prywatnej w Polsce (Ewa Sawicka)14.1. Wprowadzenie. 14.2. Początki rozwoju bankowości prywatnej w Polsce. 14.3. Oferta z segmentu korporacji dostępna w bankowości prywatnej. 14.4. Bankowość prywatna na przestrzeni ostatniego dziesięciolecia. Rozdział 15. Proces pozyskiwania wiedzy z otoczenia w organizacji wirtualnej (Damian Dziembek). 15.1. Wprowadzenie. 15.2. Organizacja wirtualna a problematyka procesu pozyskiwania wiedzy z otoczenia. 15.3. Struktura i przebieg procesu pozyskiwania wiedzy. 15.3.1. Monitorowanie bliższego i dalszego otoczenia rynkowego. 15.3.2. Poszukiwanie potencjalnych podmiotów posiadających aktywa wiedzy. 15.3.3. Kompletacja składu organizacji wirtualnej. 15.3.4. Absorpcja wiedzy. 15.4. Wybrane uwarunkowania realizacji procesu pozyskiwania wiedzy w organizacji wirtualnej. Rozdział 16. Podejście procesowe do zarządzania wiedzą (Dorota Jelonek, Robert Ulewicz, Marcel Lizak). 16.1. Wprowadzenie. 16.2. Zarządzanie wiedzą w organizacji. 16.3. Modele zarządzania wiedzą. Rozdział 17. Kultura organizacyjna zorientowana na zarządzanie wiedzą (Marcel Lizak). 17.1. Wprowadzenie. 17.2. Czynniki determinujące kulturę organizacyjną. 17.3. Procesy zarządzania wiedzą. 17.4. Kultura organizacyjna jako element zarządzania wiedzą. Rozdział 18. Fazy cyklu życia w ocenie dojrzałości procesowej przedsiębiorstwa (Katarzyna Cieślak) 18.1. Wprowadzenie. 18.2. Istota podejścia procesowego. 18.3. Charakterystyka cyklu życia przedsiębiorstwa. 18.4. Dojrzałości procesowa przedsiębiorstwa. 18.5. Model doskonałości EFQM jako ocena dojrzałości procesowej. Rozdział 19. Zarządzanie procesami na polskich uczelniach wyższych- studium przypadku (Małgorzata Cieciora). 19.1. Wprowadzenie. 19.2. Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją. 19.3. Zarządzanie procesami w polskich organizacjach. 19.4. Projekt Kaizen - studium przypadku. 19.4.1. Monitoring programu studiów. 19.4.2. Zarządzanie kadrą dydaktyczną. 19.4.3. Zarządzanie zasobami do nauki. 19.4.4. Organizacja systemu oceniania studentów. 19.4.5. Organizacja planu zajęć. 19.4.6. Zarządzanie środkami wsparcia dla studentów. 19.4.7. Zarządzanie systemami informacyjnymi i komunikacją z interesariuszami. Rozdział 20. Struktura procesu przedsięwzięć projektów unijnych(Elżbieta Weiss, Dorota Narojczyk). 20.1. Wprowadzenie. 20.2. Istota przedsięwzięcia a projektu. 20.3. Opracowanie projektu przedsięwzięcia. 20.4. Przygotowanie montażu finansowego projektu. 20.5. Przygotowanie unijnej aplikacji projektu. 20.6. Realizacja projektu przedsięwzięcia. Rozdział 21. Determinanty zarządzania projektami w przedsiębiorstwie (Monika Wojdyłło). 21.1. Wprowadzenie. 21.2. Istota zarządzania projektami. 21.3. Cykl życia projektu. 21.4. Bariery zarządzania projektami. Rozdział 22. Pozyskiwanie środków unijnych przez samorządy terytorialne(Marcel Lizak). 22.1. Wprowadzenie. 22.2. Istota projektu unijnego. 22.3. Proces zarządzania projektem. 22.4. Polityka Unii Europejskiej na lata 2014-2020. Rozdział 23. Proces podejmowania decyzji na przykładzie General Electric (Magdalena Krok). 23.1. Wprowadzenie. 23.2. Istota decyzji. 23.3. Charakterystyka przedsiębiorstwa General Electric. 23.4. Podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie General Electric. Rozdział 24. Rola procesu zarządzania asortymentem w sklepie detalicznym (Dzmitry Chatyrbok). 24.1. Wprowadzenie. 24.2. Asortymentacja towarów w sklepie detalicznym. 24.3. Strategie asortymentu w sklepie. 24.4. Analiza wyników zarządzania asortymentem. 24.5. Podsumowanie. Rozdział 25. Analiza klasycznych stylów kierowania z uwzględnieniem podejścia Toyoty (Monika Dondela). 25.1. Wprowadzenie. 25.2. Identyfikacja badanego przedsiębiorstwa. 25.3. Cel i metodologia badań. 25.4. Wyniki badań BOST. 25.5. Analiza stylów kierowania w badanym przedsiębiorstwie. Rozdział 26. Komercjalizacja sportu - nowe modele zarządzania organizacjami sportowymi (Krystyna Kołodko). 26.1. Wprowadzenie. 26.2. Znaczenie procesu organizacji sportowej. 26.3. Rynek sportu w Polsce. 26.4. Strategia marketingowa organizacji sportowej. 26.5. Segmenty konsumentów sportu. Rozdział 27. Podejście procesowe do naboru na wyższe stanowiska w służbie cywilnej (Agnieszka Łukaszczuk).27.1. Wprowadzenie. 27.2. Nabór na wyższe stanowiska w służbie cywilnej. 27.3. Obsadzanie wyższych stanowisk w służbie cywilnej. 27.4. Uwarunkowania prawne i praktyka naboru na wyższe stanowiska w służbie cywilnej. 27.5. Obsadzanie wyższych stanowisk w służbie cywilnej jako przykład zarządzania procesowego27.6. Ustawa nowelizacyjna z 30 grudnia 2015 r. a obsadzanie wyższych stanowisk. 27.7. Podsumowanie. Rozdział 28. Możliwości kompleksowej oceny procesu rozwoju regionalnego Polski w latach 2005-2013 (Izabella Kudrycka). 28.1. Wprowadzenie. 28.2. Zarządzanie procesowe absorpcją funduszy europejskich. 28.3. Miary realizacji celów i trendy wzrostu PKB w latach 2005-2013. 28.4. Miary podobieństwa jako podstawa oceny procesu konwergencji rozwoju. Chapter 29. The Dynamie Perspective of Business Processes (Tomasz Gzik). 29.1. Introduction. 29.2. The Context of Business Processes. 29.3. The Dynamie Aspects of Business Processes. 29.3.1. Dynamie Process Models. 29.3.2. Context of Management. 29.3.3. Context of IT Systems. 29.3.4. Context of Process Modeling29.4. Summary and direetions of research. Chapter 30. Process Approach in the Activities of the Russian Microfinancial Company (Maksim Pranichnikov, Alena Pranichnikova). 30.1. Introduction30.2. Characteristics of the Company. 30.3. Research the Company Shown by on the Basis of the Strengths and Weaknesses. 30.3.1. The elassification process. 30.3.2. The basie elassification of processes of the company. 30.3.3. Description of subprocess. 30.3.4. Subprocess "Issuing loans through lending centers". 30.4. Conclusion. Chapter 31. Mental Health in the Workplace in the Context of Business Process Management (Barbara Jacennik). 31.1. Introduction. 31.2. Mental Health Problem vs. Business Effectiveness. 31.3. Costs of Negative Mental Health31.4. Prevention of Employees‘ Health Problems. 31.4.1. Research on BPM and workplace health. 31.4.2. Health related processes as business processes. 31.4.3. Business process and workplace stress31.5. BPM-IT Systems. 31.5.1. Reducing mental health risk factors. Chapter 32. Exploring Strategy and Succession Planning in First Generation Family Businesses (Claire Seaman, Jack Thomson). 32.1. Introduction. 32.2. Aim and Objectives. 32.3. Literaturę Review. 32.4. Definitions. 32.5. Succession Planning. 32.6. Succession Planning in Scottish Family Businesses. 32.7. Strategie Planning. 32.8. Methodology. 32.9. Sample. 32.10. Analysis. 32.11. Results and Discussion. 32.12. Succession Planning. 32.13. Family Involvement with Succession Plan. 32.14. Succession Planning Conclusion. 32.15. Strategie Planning. 32.16. Participant interaction. 32.17. Linking Succession Planning and Strategie Planning.
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 75
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5642 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5483 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141444 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeks.
lnteligentne kształtowanie bezpiecznych zachowań pracowników jako element podnoszenia poziomu kultury bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie Podstawowe zagadnienia kultury organizacyjnej Problematyka kultury bezpieczeństwa pracy Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa Postrzeganie bezpieczeństwa żywności przez polskich konsumentów Style kierowania, a zagadnienie ryzyka Rodzaje ryzyka-kryteria i klasyfikacje Wpływ ryzyka na proces kierowania Ryzyko, a style kierowania Wykorzystanie analizy SWOT do określenia pozycji strategicznej przedsiębiorstwa poligraficznego Charakterystyka respondentów Wyniki badań ankietowych Profil przedsiębiorstwa produkującego elementy aluminiowe na podstawie wypadkowości w latach 2010-2014 Wypadkowość w ujęciu literaturowym Analiza wypadkowości w latach 20I0-20I4 Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej z wykorzystaniem analizy SWOT/TOWS Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa Analiza SWOT/TOWS Diagnoza sytuacji przedsiębiorstwa w czterech obszarach Wyniki analizy SWOT Wyniki analizy TOWS Wdrażanie procedury zarządzania ryzykiem operacyjnym jako elementu inteligentnego systemu zarządzania jakością w zakładzie utrzymania wagonów towarowych opis badanego podmiotu i kontekst regulacyjny Ryzyko w systemie zarządzania jakością Koncepcja procedury zarządzania ryzykiem 7'5. Proces opracowania i wdrazania procedury zarządzania ryzykiem Osobowość charyzmatyczna i rola kierownika we współczesnej organizacji - ujęcie socjologiczne Między impulsem, a działaniem Zaproszenie do myśli osobowość charyzmatyczna a osobowość nowoczesna Rola menedżera i funkcje kierowania Zamiast podsumowania - społeczna odpowiedzialność - nowa rola menedżerów XXI wieku Sieć społeczna jako potencjał przedsiębiorcy determinujący efektywność firmy Istota sieci osobistej przedsiębiorcy ogólna rola sieci społecznej Rola sieci społecznej przedsiębiorcy w generowaniu przesłanek dla wzrostu efektywności przedsiębiorstwa Identyfikacja znaczenia koncepcji Lean Manufacturing w systemie produkcyjnym przedsiębiorstwa Znaczęnie koncepcji Lean Manufacturing Zakłócenia procesu produkcyjnego Identyfikacja znaczenia koncepcji Lean Manufacturing w systemie produkcyjnym przedsiębiorstwa Pojęcie sukcesu i ,,nieudanego Sukcesu'' projektu obszary wiedzy w zarządzaniu projektami bezpieczeństwo informacyjne w łańcuchu dostaw Pojęcie łańcucha dostaw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146875 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 658 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 88
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120685, 120686 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119109 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3109 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności