Ingaldi Manuela
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Magazyn
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Ingaldi Manuela
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie
(2)
Bezpieczeństwo
(1)
Eco-Management and Audit Scheme
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Kontrola jakości
(1)
Normalizacja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 158-172.
Dla studentów kierunków: zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie jakością i produkcją i kierunków pokrewnych oraz jako materiał dydaktyczny do pisania prac dyplomowych.
Produkt i jego cykl życia Definicja produktu Podział produktów Cykl życia produktu Przedprodukcyjna faza życia produktu Proces projektowania produktu Metoda QFD Kwestionariusz Kano Planowanie produkc'ii Produkowanie produktu Definicja doskonalenia System produkcyjny Proces produkcyjny Podział procesów produkcyjnych Otoczenie systemu produkcyjnego Kontrola jakości produktu Definicja jakości Różne podejścia do jakości Definicja kontroli Podział kontroli Przebieg kontroli Ocena procesu produkcyjnego Produktywność Wskaźniki techniczne produkcji Life Cycle Assessment Wskaźniki zdolności jakościowej Doskonalenie w przedsiębiorstwie Cykl PDCA Wybrane narzędzia rozwiązywania problemów 5W1H/5W2H 5 why FMEA 4M Raport A3 Raport 8D Wykres spaghetti Model rozwiązywania problemów w systemie Toyoty Modele doskonalenia Wybrane metody doskonalenia Metoda 5S SMED Poka-yoke Kaizen System sugestii Just in Time Kanban
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146877 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Zarządzanie procesowe i systemowe Ewolucja teorii zarządzania Procesowo-systemowe podejście do zarządzania Podstawy systemów zarządzania jakością Budowa systemu zarządzania jakością opierającego się na procesach Wdrażanie systemów zarządzania jakością ISO 9001 Projekt systemu z wykorzystaniem podstawowych pojęć i zasad Metodyki wdrażania systemów zarządzania jakością Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością Wdrażanie systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 Idea zarządzania środowiskiem Podstawy systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 Wdrażanie systemu zarządzania środowiskowego Wdrażanie systemu EMAS Wprowadzenie do EMAS System EMAS w Polsce Tradycyjne etapy wdrażania systemu EMAS Wdrażanie metodyką EMAS easy™ Wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy PN-N-18001/ISO 45001 Systemowe podejście do BHP Norma PN-N-18001 Wymagania BS OHSAS 18001 Projekt normy ISO 45001 Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania BHP Wdrażanie zintegrowanych systemów zarządzania Koncepcja integracji Standardy i przewodniki wspomagające integracje systemów zarządzania Integracja systemów zarządzania według NCSI Integracja systemów według PAS 99:2012 Korzyści płynące z integracji systemów zarządzania
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 336 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145493 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeks.
lnteligentne kształtowanie bezpiecznych zachowań pracowników jako element podnoszenia poziomu kultury bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie Podstawowe zagadnienia kultury organizacyjnej Problematyka kultury bezpieczeństwa pracy Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa Postrzeganie bezpieczeństwa żywności przez polskich konsumentów Style kierowania, a zagadnienie ryzyka Rodzaje ryzyka-kryteria i klasyfikacje Wpływ ryzyka na proces kierowania Ryzyko, a style kierowania Wykorzystanie analizy SWOT do określenia pozycji strategicznej przedsiębiorstwa poligraficznego Charakterystyka respondentów Wyniki badań ankietowych Profil przedsiębiorstwa produkującego elementy aluminiowe na podstawie wypadkowości w latach 2010-2014 Wypadkowość w ujęciu literaturowym Analiza wypadkowości w latach 20I0-20I4 Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej z wykorzystaniem analizy SWOT/TOWS Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa Analiza SWOT/TOWS Diagnoza sytuacji przedsiębiorstwa w czterech obszarach Wyniki analizy SWOT Wyniki analizy TOWS Wdrażanie procedury zarządzania ryzykiem operacyjnym jako elementu inteligentnego systemu zarządzania jakością w zakładzie utrzymania wagonów towarowych opis badanego podmiotu i kontekst regulacyjny Ryzyko w systemie zarządzania jakością Koncepcja procedury zarządzania ryzykiem 7'5. Proces opracowania i wdrazania procedury zarządzania ryzykiem Osobowość charyzmatyczna i rola kierownika we współczesnej organizacji - ujęcie socjologiczne Między impulsem, a działaniem Zaproszenie do myśli osobowość charyzmatyczna a osobowość nowoczesna Rola menedżera i funkcje kierowania Zamiast podsumowania - społeczna odpowiedzialność - nowa rola menedżerów XXI wieku Sieć społeczna jako potencjał przedsiębiorcy determinujący efektywność firmy Istota sieci osobistej przedsiębiorcy ogólna rola sieci społecznej Rola sieci społecznej przedsiębiorcy w generowaniu przesłanek dla wzrostu efektywności przedsiębiorstwa Identyfikacja znaczenia koncepcji Lean Manufacturing w systemie produkcyjnym przedsiębiorstwa Znaczęnie koncepcji Lean Manufacturing Zakłócenia procesu produkcyjnego Identyfikacja znaczenia koncepcji Lean Manufacturing w systemie produkcyjnym przedsiębiorstwa Pojęcie sukcesu i ,,nieudanego Sukcesu'' projektu obszary wiedzy w zarządzaniu projektami bezpieczeństwo informacyjne w łańcuchu dostaw Pojęcie łańcucha dostaw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146875 LE (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autorka monografii zdecydowała się podejść do tematyki w nowatorski sposób, szczególnie jeśli chodzi o tytuł i zakres publikacji. Dlatego użyła dwóch bardzo specyficznych słów: „kształtowanie” i „poziomowanie”, które do tej pory nie były wykorzystywane w literaturze w takim kontekście. Takie podejście jest autorskim i subiektywnym pomysłem, który nie był do tej pory wykorzystywany w innych pracach z zakresu jakości usług, chociaż w wielu publikacjach można natrafić na określenie „poziom jakości”, np. „wysoki poziom jakości”. Bogactwo języka polskiego pozwala na wprowadzanie nowych nazw dla znanych dotąd pojęć. Być może dzięki tej pracy użycie tych dwóch słów w odniesieniu do jakości usług będzie kontynuowane przez innych autorów. W treści monografii wyszczególniono sześć rozdziałów. Pierwsze cztery rozdziały obejmują studia literatury, umożliwiające opisanie badanego problemu oraz wskazanie najistotniejszych informacji. Szczególną uwagę poświęcono tutaj e-usługom, których charakterystyka, specyfika oraz metodyka badań wyraźnie różni się w dużym stopniu od usług tradycyjnych. Wykorzystano pozycje literaturowe zarówno z obszaru nauk o zarządzaniu i jakości, jak i w niewielkim zakresie z obszaru inżynierii produkcji. Kolejne dwa rozdziały zawierają metodykę, wyniki, omówienie jakościowych badań empirycznych przeprowadzonych przez autorkę oraz ich dyskusję, wraz ze wskazówkami dotyczącymi prowadzenia badań z zakresu oceny jakości usług. Dzięki badaniom teoretycznym, jak i empirycznym możliwe było przedstawienie wniosków, które mają pomóc polskim przedsiębiorstwom usługowym w prowadzeniu badań związanych z jakością oferowanych przez nie usług. Praca zawiera nie tylko opisy i praktyczną implikację poszczególnych metod badawczych. Pokazuje również, jakie badania prowadzone były przez przedsiębiorstwa biorące udział w ankiecie. Dodatkowo przedstawiono opinię klientów na temat takich badań, wskazanie ich mocnych i słabych stron, co jest ważnym aspektem, aby oceny jakości usług wprowadzone były w przyszłości w sposób rzetelny. Praca zawiera także zestawienie wskazówek dotyczących realizacji badań oceny jakości usług, które mogą pomóc w prowadzeniu tego typu badań. Stworzone na potrzeby monografii ankiety (dla przedsiębiorstw usługowych oraz dla klientów) zawierają różnego rodzaju pytania. Analiza prowadzona na podstawie obu ankiet jest mieszaniną badań jakościowych i ilościowych. Aby gruntownie zbadać analizowany problem, należało dogłębnie poznać zdanie wszystkich grup zainteresowanych tego typu badaniami. Tylko takie podejście pozwoliło na uzyskanie odpowiedniej ilości informacji od respondentów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności