Coachowie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Czarnecki Mateusz (trener biznesu)
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Olszewski Marcin (informatyk)
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Świeży Maciej (psychologia)
(1)
Żółkiewicz Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1858)
Menedżerowie
(242)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(102)
Fizjoterapeuci
(100)
Coachowie
(7)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(74)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Architekci
(23)
Specjaliści ds. marketingu
(23)
Ekonomiści
(22)
Pracodawcy
(20)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Biegli rewidenci
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Rodzice
(13)
Adwokaci
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Radcy prawni
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Dyrektorzy HR
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Pracownicy banków
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Coaching
(3)
Motywacja
(2)
Uczenie się
(2)
Uczucia
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(1)
Obraz siebie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samokontrola
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Twórczość
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia dla trenerów / Małgorzata Kossowska, Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2017. - 237 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach [227]-237.
PRAWO I WŁASNOŚĆ Metodologia na usługach trenera Konstrukcja ankiet (kwestionariuszy Niebezpieczeństwa związane z konstruowaniem ankiet. Obserwacja Wywiad Eksperyment Ilościowe opracowanie danych Miary związku między zmiennymi Pomiary dyskretne Rozdział 2. Szkolenie jako forma uczenia Uczenie się - próba zdefiniowania zjawiska Nabywanie wiedzy i umiejętności Ograniczenia w nabywaniu wiedzy Różnice indywidualne w uczeniu się Rozdział 3. Motywacja . Przyczyny zachowań Motywacyjne mechanizmy ukierunkowujące zachowania Efektywność działania, czyli motywacyjny mechanizm „zasilający” zachowania Wytrwałość w dążeniu do celów Rozdział 4. Grupa szkoleniowa Mechanizmy grupowe wyzwalane przez obecność innych Mechanizmy grupowe pojawiające się przy współdziałaniu Złożone mechanizmy funkcjonowania rzeczywistych grup Znaczenie procesów wyłaniania przywództwa podczas pracy z grupą szkoleniową Przydatność wiedzy o osobowości Osobowość spostrzegana a osobowość rzeczywista Osobowość z perspektywy poznawczej Osobowość jako zespół cech Emocje Wpływ nastroju na myślenie i działanie Strategie poprawiania nastroju w grupie szkoleniowej Rola emocji w procesie szkoleniowym Emocje w grupie Jak okiełznać emocje Modele komunikacji, relacje trener - grupa Analiza transakcyjna Model pełnej ekspresji Reguły konwersacji Komunikacja niewerbalna Uczciwa dyskusja Rozdział 8. Postawy wpływu społecznego - oddziaływanie na postawy uczestników szkoleń Postawy Problemy związane z wolą Etyka w pracy trenera Rozbieżność pomiędzy oczekiwaniem zleceniodawcy a wiedzą trenera Rodzaj działalności firmy, świadczone usługi, produkty a wartości etyczne trenera Diagnoza i ocena a praktyka szkoleniowa Trener jako narzędzie w rękach innych - uwikłania polityczne Odpowiedzialność trenera za emocje i wartości uczestników Dylematy powszechne, mniej specyficzne dla pracy trenera Dodatek.Kodeks Dobrych Praktyk Polskiej Izby FirmSzkoleniowych Preambuła Zasady postępowania firmy szkoleniowej
Sygnatura czytelni BMW: VI U 76 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 139
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148658 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia zarządzania jakością / Andrzej Pacana. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2022. - 228 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Techniki Rozwiązywania Problemów Inżynierskich)
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 217-223.
1. Tradycyjne narzędzia zarządzania jakością 1.1. Arkusz kontrolny 1.2. Histogram 1.3. Karta kontrolna 1.4. Diagram Pareto-Lorenza 1.5. Diagram przyczyn i skutków (diagram Ishikawy) 1.6. Wykresy korelacji zmiennych 1.7. Algorytm 1.8. Stratyfikacja 2. Nowe narzędzia zarządzania jakością 2.1. Diagram pokrewieństwa 2.2. Diagram zależności 2.3. Drzewo decyzyjne (diagram drzewa, diagram systematyki) 2.4. Diagram macierzowy (diagram tablicowy) 2.5. Mącierzowa analiza danych (Tablicowa analiza danych) 2.6. Diagram procesu decyzyjnego (wykres programowy procesu decyzji) 2.7. Diagram strzałkowy 3. Narzędzia statystyczne 3.1. Próbkowanie 3.2. Statystyki 3.3. Rozkłady 3.4. Przedziały ufności 3.5. Hipotezy statystyczne 3.6. Analiza wariancji 3.7. Analiza regresji i korelacji 4. Wybrane narzędzia uzupełniające 4.1. Analiza "5xDlaczego?" 4.2. 5W2H 4.3. Diagram Why-Why 4.4. Is-Is Not Matrix 4.5. Metaplan 4.6. Wykres pudełkowy 4.7. Poka Yoke 4.8. Matryca Pugha
Sygnatura czytelni BMW: VI H 127 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152445 N, 152431 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152430 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / redakcja naukowa Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 374 strony : ilustracje ; 25 cm.
(HR)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Pojęcie i odmiany coachingu Łukasz Kama Marciniak Przegląd istniejących definicji coachingu Przegląd praktycznych podejść do coachingu Mity na temat coachingu Cele coachingu Zasady efektywnej praktyki Odmiany coachingu Nurty coachingu Coaching a inne działania wspierające: konsulting, psychoterapia, counselling i mentoring W stronę zintegrowanej definicji coachingu . Coaching a zarządzanie strategiczne Czesław Szmidt Coaching - strategia firmy - strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi Coaching w procesie budowy i realizacji strategii firmy Budowa kultury coachingowej jako element strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi Podsumowanie Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze Agnieszka Flis Sytuacja nowego menedżera Jak pomóc nowym menedżerom? Kontrakt Główna część procesu coachingu Zadania domowe i follow up w procesie coachingu Kompetencje profesjonalnego coacha Dominika Kukiełka-Pucher Skuteczny coach - kluczowe kompetencje Zakres wiedzy potrzebnej coachowi Umiejętności ważne w pracy coacha Postawa coacha Sytuacje trudne w trakcie procesu coachingu a kompetencje coacha Stawanie się coachem - rozwijanie umiejętności i poszukiwanie własnego stylu prowadzenia coachingu Zawieranie kontraktu coachingowego Łada Bobrowska-Drozda Na co umawia się coach ze swoim klientem Cel a myślenie problemowe Kto jest klientem coacha Zakresy odpowiedzialności w coachingu Ustalenie sposobu monitorowania Etapy w zawieraniu kontraktu Kontrakt jako cel coachingowy klienta Czas trwania procesu i raport końcowy Coach - klient: etapy budowania relacji Dominika Kukiełka-Pucher Specyfika relacji coach - klient Warunki brzegowe relacji coach - klient Etapy współtworzenia relacji z klientem Autentyczne bycie w relacji Metody i narzędzia pracy coacha Łada Bobrowska-Drozda Wartości Kontakt Sztuka pytania Od czego zacząć? Zadania coachingowe Coaching międzykulturowy Edyta Hillesland Coaching międzykulturowy a expat coaching Kultura organizacji Kultury organizacyjne według F. Trompenaarsa i Ch. Hampden-Turnera Pojęcie szoku kulturowego Poziomy wrażliwości międzykulturowej w procesie coachingu Siatka orientacji kulturowych jako narzędzie w pracy coacha Efektywność coachingu w środowisku pracy Piotr Olaf Żylicz, Gil Bozer Kilka uwag wstępnych Cele coachingu Efektywność coachingu - przegląd badań Adaptacja modelu Donalda Kirkpatricka i problem ROI "Twarde" i "miękkie" wskaźniki efektywności Obszary pomiaru efektywności coachingu Jak badać efektywność coachingu? Coaching wewnętrznego nastawienia Jacek Santorski (Zbyt) agresywny szef sprzedaży (autentyczna historia) Zrównoważony coaching wszechstronnego lidera - model Kaplana i Kaisera Narzędzia coachingu "wewnętrznej gry" Przykłady pytań i zadań dla adepta "Wewnętrzna gra" coacha Coaching biznesowy a psychologia pozytywna Tomasz Ochinowski Po co coachowi psychologia pozytywna? Coaching nastawiony na przepływ W poszukiwaniu mocnych stron Kilka szczegółowych przykładów obecności psychologii pozytywnej w coachingu biznesowym . Pojęcie i istota life coachingu Katarzyna Popiołek Czym jest life coaching? Jak uczynić czas swoim sprzymierzeńcem? Potrzeba sensu życia i samorealizacji jako źródło rozwoju Wsparcie społeczne jako życiodajna siła Pułapki współczesnej codzienności Dziesięć praw życia Superwizja coachingu Henryk Szmidt Superwizja - definicje i funkcje Rodzaje superwizji Superwizja terapii, audytu, konsultingu, doradztwa i mentoringu a superwizja coachingu - punkty specyficzne Badania poświęcone superwizji Jakie warunki wstępne powinien spełniać projekt superwizyjny? Sposób oceny projektu coachingowego za pomocą superwizji Korzyści płynące z usystematyzowanego podejścia do kontroli projektów coachingowych Polskie doświadczenia w superwizji w coachingu Anna Chraniuk, Katarzyna Dujanowicz Rozwój superwizji coachingu w Polsce Perspektywa European Mentoring and Coaching Council Global (EMCC Global) Perspektywa Izby Coachingu Perspektywa International Coach Federation Wpływ globalnej sytuacji pandemicznej na rozwój superwizji w Polsce Coaching kariery Małgorzata Sidor-Rządkowska Specyfika coachingu kariery Coaching kariery a doradztwo (poradnictwo) zawodowe Kariera zawodowa jako przedmiot coachingu Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery Zatrudnialność (employability) a budowanie marki osobistej (personal branding) Krótki przegląd narzędzi coachingu kariery Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami Małgorzata Sidor-Rządkowska Rola pracy zawodowej w rehabilitacji osób niepełnosprawnych Rozwój(?) osób niepełnosprawnych w miejscu pracy Coaching a doradztwo zawodowe Model GROW Coachingowe metody wspierania osób niepełnosprawnych Etyka coachingu Małgorzata Sidor-Rządkowska Etyka coachingu jako etyka zawodowa Kontrowersje wokół kodeksów etycznych Powinności moralne coacha w świetle kodeksów etyki zawodowej Dylematy etyczne w pracy coacha 14 zasad coacha I. Proces coachingu w Philips Lighting - model CARE II. Coaching zarządu III. Historia Anny IV. Historia Pauliny V. Historia Tomka VI. Historia Adama VII. Historia Piotra VIII. Historia Arka IX. Coaching zespołów X. Coaching zespołu z uwzględnieniem nieświadomych zjawisk grupowych XI. Superwizja coachingu w LHH Polska XII. Rola superwizji w mojej pracy - wywiad z coachem
Sygnatura czytelni BMW: VI U 253 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151055 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Profesjonalny coaching : zasady i dylematy etyczne w pracy coacha / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 242 strony ; 25 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach 207-211.
Rozdział 1. Istota i formy coachingu Czym jest coaching? Rodzaje coachingu Rozdział 2. Coaching a inne formy wspierania rozwoju pracowników Coaching a mentoring Coaching a szkolenie Coaching a konsulting Coaching a psychoterapia Rozdział 3. Kodeks etyki zawodowej jako zbiór zasad moralnych przedstawicieli profesji Kilka uwag terminologicznych Kodeks etyczny – drogowskaz postępowania czy przejaw instrumentalizacji moralności? Współczesne kodeksy etyczne 14 zasad coacha Kodeksy etyczne coachingu Rozdział 4. Najważniejsze zasady moralne w świetle kodeksów etycznych coachingu Zasada nadrzędności dobra klienta Szacunek dla autonomii klienta Dotrzymywanie zobowiązań Prawdomówność i uczciwość Obowiązek zachowania tajemnicy Rozdział 5. Dylematy etyczne Istota dylematu etycznego Jak rozstrzygać dylematy etyczne? Dylematy etyczne coachingu Dylematy etyczne – komentarze do studiów przypadków Dylemat I. (Zbyt) szczery klient Dylemat II. Poufna wiadomość Dylemat III. Coach versus konsultant Dylemat IV. Czy coach może stać się psychoterapeutą? Dylemat V. Zmiana celów Dylemat VI. Raport Dylemat VII. Marta i Tomasz Dylemat VIII. Zwolnienie lekarskie Dylemat IX. Coach a mobbing Dylemat X. Wystąpienia publiczne Dylemat XI. (Nie)wiara w klienta Dylemat XII. Czy przedłużyć coaching? Dylemat XIII. Różnice wartości Dylemat XIV. Wezwanie na świadka Dylemat XV. Wyniki sprzedaży Dylemat XVI. Tajemnica Agnieszki Coaching wewnętrzny a coaching zewnętrzny – rozmowa Trudne sytuacje w mojej pracy – relacje coachów Oczyszczające spotkanie Pierwsza klientka Wyzwania coachingu kariery Historia Krzysztofa Czy podjąć się coachingu? Coaching czy konsulting? Coaching, który się nigdy nie odbył Informacje o autorach wypowiedzi Aneks. Wybrane kodeksy etyczne coachingu Kodeks etyczny ICF Globalny kodeks etyczny dla coachów, mentorów i superwizorów Kodeks etyczny Association for Professional Executive Coaching and SupervisionTM Kodeks etyczny coacha
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152474 N, 152473 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla coachów / Maciej Świeży. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 235 stron : ilustracje ; 25 cm.
(HR)
Bibliografia, netografia na stronach 229-235.
Coaching i psychologia 1. Rozumienie coachingu 2. Psychologia jako źródlo podstaw dla modelu coachingowego Psychologia jako źr6dłowiedzy użytecznej dla coachów Psychologia w coachingu operacyjnym: definiowanie celów, podtrzymywanie motywacji i twórcze podejście do problemów. Definiowanie celów i dążenie do ich realizacji 'Wspieranie samokontroli i wytrwałości .Stwarzanie przestrzeni dla motywacji autonomicznej Zmiana strategii dzialania wycieczka w stronę psychologii twórczości Psychologia w coachingu kompetencyjnym: organizacja procesu uczenia się Rozwijanie samoświadomości: identyfikacja obszarów do rozwoiu Ż. otganizacja procesu uczenia się umiejętności Uczenie się jako zmiana nawyków Uczenie się z wykorzystaniem treningu wyobrażeniowego Coaching psychologiczny: praca z emocjami klientów 1. Podstawowe charakterystyki emocji Inteligencja emocjonalna Rola coacha we wspieraniu zatządzania emocjami Psychologia w coachingu psychologicznym: osobowość, samoocena i zmiana schematów Podstawowe pytania w psychologii osobowości Zmtana osobowości w coachingui ptaca ze schematami Myślenie o sobie, schematy Ja i samoocena Kiedy coaching nie pomoże? Kwalifikowanie klientów do pracy coachingowet ograniczenia coachingu i kompetencji coachów Ż. ocena możliwości podjęcia coachingu 3. Rezygnacja z coachingu i dalsze kroki Uczenie się z głową. Jak czytać teksty psychologiczne z perspektywy praktyka? Literatura cytowana
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The big book of NLP : expanded 350+ techniques, patterns & strategies of neuro linguistic programming.
Bibliografia, netografia na stronach 641-643, 645-647. Indeks.
Dla masterów i trenerów NLP oraz coachów.
Zastosowanie NLP — co, jak i kiedy ISTOTA PROGRAMOWANIA NEUROLINGWISTYCZNEGO 40 lat programowania neurolingwistycznego w skrócie: kto, co, kiedy i gdzie Badania nad NLP Współczesne NLP Czy NLP naprawdę istnieje? Dlaczego NLP nie stanowi głównego nurtu? Konflikt między metodologią NLP a śladem w postaci technik Droga do mistrzostwa: prawdziwe umiejętności z dziedziny NLP Kryteria wyboru wysokiej jakości programów szkoleniowych w dziedzinie NLP TECHNIKI, WZORCE I STRATEGIE NLP Poprawnie sformułowane cele Korzystne przekonania NLP Swish Pattern Przekształcenie porażki w informację zwrotną Zbieranie dowodów i przeprowadzanie procedury dowodowej Dopasowywanie i harmonizowanie Szukanie pozytywnych intencji Rozumienie zachowania Odzwierciedlanie Odzwierciedlanie zachowania Odzwierciedlanie symboliczne Zamiana odpowiedników Kiedy NIE należy stosować odzwierciedlania ani harmonizowania? Wzorzec „jak gdyby" Wywoływanie podświadomych reakcji Sprawdzanie ekologii Wyrywanie ze stanu psychofizycznego (przełamywanie stanu) Wywoływanie określonego stanu Wchodzenie w stany zasobne Kinestetyczny Swish Pattern Kotwiczenie Scenariusz samodzielnego kotwiczenia Stan świadomości wewnętrznej Zmiana zakotwiczeń Pozycje percepcyjne Integrowanie sprzecznych przekonań Różnicowanie ram przekonań Sprzeczne i sprzężone przekonania Negocjacje wewnętrzne Zniesienie poczucia identyfikacji Rozwiązywanie wewnętrznych konfliktów Godzenie się z rodzicami Sześciostopniowa technika przeramowania Przeramowanie treści Przeramowanie kontekstu Przeramowanie przekonań i opinii — przykłady Rozstrzyganie wewnętrznego konfliktu Przekształcanie popełnionych błędów w konstruktywne doświadczenie Hierarchia kryteriów Uspójnianie pozycji percepcyjnych Usuwanie reakcji alergicznych Kalibracja Autobiografia Wzorzec autobiografii — pełny scenariusz seansu hipnotycznego Spójność Leczenie fobii Instalowanie przyjemności Badanie przyczyn i skutków Zastosowanie poziomów logicznych Redukowanie przyjemności Rozwijanie wrażliwości sensorycznej Darzenie miłością samego siebie Zwalczanie szkodliwych skłonności Tworzenie łańcucha stanów Model pragmagraficzny Gromadzenie zasobów Zaawansowany proces integracji części Wzmacnianie submodalności Próg wrażliwości Niszczyciel decyzji Wzorzec Godiva Chocolate Doskonalenie słuchowego systemu reprezentacji Doskonalenie wzrokowego systemu reprezentacji Stan pogłębionej świadomości Rozpoznawanie wskazówek niewerbalnych Wygaszanie zachowań kompulsywnych Tworzenie pozytywnych oczekiwań Przełamywanie ograniczających zależności Wtórna korzyść i osobista ekologia Ekologia systemu Rozpoznawanie sytuacji naruszania metamodelu Wykorzystywanie metamodelu w wybranym celu Denominalizacja Wybaczanie Uspójnianie „ja" Okrąg doskonałości Instalacja asertywności Analizator krytyki Pozbywanie się wymówek Podstawowy wzorzec wzbudzania motywacji Wywoływanie amnezji Szczepienie przeciwko wirusom myślowym Ujawnianie charakteru danej relacji Wzorzec zakochiwania się Unikanie sugestii wywołujących skutki odwrotne do zamierzonych Strategia poprawnego pisania Ujawnianie strategii uczenia się Strategia Walta Disneya Rozwiązywanie konfliktów Rozwiązywanie problemu współzależności Identyfikowanie metaprogramów Kwestionowanie ograniczających metaprogramów Zmiana metaprogramów Metoda analogicznego oznaczania Klasyczna metoda dezorientacji Zastosowanie prawa odwrotnego skutku Metoda zagnieżdżonych pętli Historia ilustrująca zastosowanie metody zagnieżdżonych pętli Intonacja Metoda ukrytych poleceń (I) Metoda ukrytych poleceń (II) — wersja zaawansowana Rama zgody Kierowanie procesem poszukiwań transderywacyjnych Identyfikowanie hierarchii wartości Generator Nowych Zachowań Aktywne śnienie Radzenie sobie z emocjonalnym cierpieniem Wzorzec jedności Wzorzec SCORE Śledzenie życiowych przemian Identyfikacja archetypu procesu przemiany Leczenie ran Uprzedzanie poczucia straty Troska o siebie Przebudzenie do wolności Długowieczność Zmiana historii osobistej Podsumowywanie dnia Rozpraszanie negatywnych emocji Fundamentalna przemiana Mapowanie umysłu Integracja nieokreślonego stanu Poszerzenie możliwości wyboru Pierwszy plan i tło Osłabianie mocy trudnych wspomnień Fraktal somatyczny Fraktal zasobu Uzgadnianie poziomów logicznych Ukryte polecenia w pytaniach Metoda podwójnego wiązania Dwuznaczność Presupozycje Metafora Wspólny zasób Twórcze prymowanie Wyrażanie zrozumienia Podsycanie zaciekawienia Promieniowanie dobrą energią Pozytywny wkład Ujawnianie kultywowanych wartości Wzorzec SCORE w tańcu Dezintegracja systemów przekonań Instalacja kryteriów Kryteria kinestetyczne Wirujące ikony Podstawowy proces tworzenia łańcucha przekonań Zaawansowany proces tworzenia łańcucha przekonań Łagodzenie Metazmiana Reimprinting Podstawowy proces modelowania w drugiej pozycji percepcyjnej Intuicyjne modelowanie w drugiej pozycji percepcyjnej Podstawowy proces modelowania w trzeciej pozycji percepcyjnej Podstawowy proces modelowania stanów doskonałości Metamodel Uogólnienia Kwantyfikatory uniwersalne Ukryte performatywy Operatory modalne Pominięcia Nieokreślony wskaźnik odniesienia Pominięcia porównawcze Zniekształcenia Nominalizacja Czytanie w myślach Zniekształcenia zależności przyczynowo-skutkowych Presupozycje Złożona równoważność Model Miltona Doświadczanie krótkotrwałego transu Hipnoza konwersacyjna Sposoby naruszania metamodelu Dopasowywanie bieżącego doświadczenia Dopasowywanie i prowadzenie Spójniki Dysjunkcja Dorozumiane przyczyny Pytania o potwierdzenie Podwójne wiązania Ukryte polecenia Oznaczanie analogowe Utylitaryzacja Zagnieżdżanie Rozbudowane cytaty Literowanie słów Postulat konwersacyjny Nielogiczność wybiórcza Dwuznaczność Dwuznaczność fonetyczna Dwuznaczność syntaktyczna Dwuznaczność zakresu Dwuznaczność interpunkcyjna Metafory Kategorie komunikacyjne Satir Obwiniający (oskarżanie) Łagodzący (zjednywanie) Obliczający (superracjonalność) Rozpraszający (chaotyczność) Kompromisowy (płynność) Elastyczność Nawiązywanie dobrego kontaktua kategorie komunikacyjne Metaprogramy NOWE WZORCE,METODY I STRATEGIE Nowy wzorzec szybkiego uczeniasię języka obcego Rytmiczna nauka Metoda łańcuchowa (przyspieszonej) nauki Apozycja (opozycji) Definiowanie problemów Strategia rozwiązywania problemów (I) Strategia rozwiązywania problemów (II) Wzorzec DVP Szybkie podniesienie samooceny Mądre odżywianie się Wyznaczanie granic Wewnętrzny bohater Koncentracja uwagi Dyskretna gestykulacja Symboliczne prymowanie somatyczne Wzmacnianie świadomości somatycznej Wsłuchiwanie się w istotę (wartości i misję) Wsłuchiwanie się w ciało Protokół komunikowania wizji Eliminowanie uzależnienia od cyberpornografii Zwyciężanie w wojnie wewnętrznej Zmiana przekonań — podejście logiczne Identyfikowanie elementów autosabotażu Pamiętanie o tym, aby zapomnieć Binarny kod zapominania Złożenie zobowiązania Kwestionariusz wewnętrznego spokoju Matrycowanie Dekonstrukcja do modalności Rekonstrukcja w wartości Dwubiegun: przyszłość - teraźniejszość Komunikowanie z poziomu wizji Powtórne przetwarzanie Myślenie w kategoriach fizjologii Aktywne składniki powtórnego przetwarzania Terapia linii czasu oraz powtórne przetwarzanie Wyzwania w zakresie powtórnego przetwarzania Aktualizacja metamodelu Pięć przykładów reakcji na pominięcia Wykorzystanie porcjowania w funkcji perswazyjnej Skrótowy zapis nazw modalności Submodalności Poziomy logiczne Etyka zawodowa: wprowadzenie Kodeks etyczny dla praktyków NLP 55 hipnotycznych fraz Miltona H. Ericksona Ograniczające przekonania Kwestionariusz wprowadzający Twórcy NLP
Sygnatura czytelni BWZ: XIII A 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153707 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Agile, Agile HR i Agile EB 9 Sięgając do korzeni 16 Agile HR 23 Agile EB 27 Jak wprowadzić zwinność do HR i EB - model zwinnego ananasa 31 Dlaczego firmy potrzebują zwinności 34 I. Dostarczaj z klientem 39 Od czego zacząć 39 Kultura pracy produktowej 40 Zwykle zaczyna się od pomysłu... 44 Historii ciąg dalszy 49 Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51 Zmieniające się wymagania 69 Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74 II. Zmniejszaj nieznane 87 Czy planowanie jest wszystkim? 87 OKR 99 Czy Twój kajak płynie we właściwym kierunku? O mierzeniu działań 105 III. Zaangażuj zespoły 127 Grając do jednej bramki 127 Zespoły a Agile 132 Organizacje to ludzie (case study) 135 IV. Ucz się poprzez działanie 139 Organizacja ucząca się 139 Psychological Safety 145 Wyciągaj wnioski i usprawniaj 151 Performance Management 165 Czym jest T-shape? 169 V. Rozwijaj leadership 179 Agile leadership 179 Perspektywy pracy zwinnego lidera 185 VI. Podnoś efektywność 195 W świecie procesów 195 Przepływ pracy 200 Kanban 209 Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 119
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151844 N, 151845 N (2 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151843 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności