Nauczyciele akademiccy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(2)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Gawliczek Piotr (1954- )
(1)
Gębska Marta
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Kluczewski Jerzy
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Kurczewska Agnieszka (ekonomia)
(1)
Mokwa-Tarnowska Iwona
(1)
Musielewicz Adam
(1)
Musioł-Urbańczyk Anna
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pietraszkiewicz Danuta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Podgórska Marzena
(1)
Sorychta-Wojsczyk Barbara
(1)
Wielicka-Gańczarczyk Karolina
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Łapszo Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1857)
Menedżerowie
(240)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(101)
Fizjoterapeuci
(100)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Inżynierowie
(84)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(73)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(37)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Pracownicy naukowi
(29)
Księgowi
(28)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Pracodawcy
(20)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Biegli rewidenci
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Rodzice
(13)
Adwokaci
(12)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Radcy prawni
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dyrektorzy HR
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Pracownicy banków
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(4)
Adaptacja społeczna
(1)
Akademia Przedsiębiorczości
(1)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Dzieci niepełnosprawne
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
ILIAS (platforma edukacyjna)
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Koszykówka
(1)
Kształcenie
(1)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Osobowość
(1)
Piłka ręczna
(1)
Platforma internetowa
(1)
Postawy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przywództwo
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Samokontrola
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sprawność psychomotoryczna
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Ukraińcy
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wielokulturowość
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Ukraina
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Nauka i badania
(2)
Psychologia
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 62-68. Indeks.
1.WPROWADZENIE MERYTORYCZNE: KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI A KLASYCZNE FUNKCJE ZARZĄDZANIA 2.TREŚCI KSZTAŁCENIA Z KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI ZGODNE Z KRK 3.TABLICA SYNCHRONIZACJI WYKŁADÓW I ĆWICZEŃ /WARSZTATÓW 4.ORGANIZACYJNE ASPEKTY ĆWICZEŃ /WARSZTATÓW Z KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI 4.1.Sugerowany jeden ze sposobów wystawiania ocen 4.2.Określenia typowe dla części warsztatowej zajęć, występujące w agendach 5.PRZEBIEG ZAJĘĆ ZE WSKAZANIEM NA PORZĄDEK SPOTKAŃ W RAMACH KOLEJNYCH TEMATÓW Temat 1. Zajęcia organizacyjne Temat 2. Metody dydaktyczne proponowane na zajęcia Temat 3. Role lidera i menedżera organizacji Temat 4. Poziomy kompetencyjne Temat 5. Technologie cyfrowe i ich przydatność w rozwiązywaniu praktycznych problemów Temat 6. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych Temat 7. Kierowanie sobą i kreowanie siebie w roli kierowniczej Temat 8. Zespoły ludzkie i ich rodzaje w kontekście wyzwań rewolucji cyfrowej Temat 9. Przywództwo transformacyjne kontra przywództwo transakcyjne Temat 10. Rozstania z pracownikami (case study) Temat 11. Burza mózgów w rozwiązywaniu problemów z zakresu kierowania zespołami ludzkimi Temat 12. Metoda sześciu kapeluszy Edwarda de Bono na usługach zespołów kreatywnych Temat 13. Psychologiczne podstawy systemu komunikacji w zespole Temat 14. Ocena skuteczności systemu komunikacji w zespole Temat 15. Budowa kodeksu etycznego jako narzędzia regulacji zachowań w zespole projektowym - szczególnym przypadku zespołu zadaniowego 6.PRZYKŁADOWE KARTY DYDAKTYCZNE 7. PROPOZYCJE TEMATYCZNE DLA ZESPOŁÓW PROBLEMOWYCH ORAZ DLA POTRZEB EGZAMINU USTNEGO Zakres tematyczny 1. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych Zakres tematyczny 2. Podstawy kierowania zespołami ludzkimi w warunkach rewolucji cyfrowej Zakres tematyczny 3. Współczesne kierowanie zespołami ludzkimi z wykorzystaniem dorobku HRM Zakres tematyczny 4. Kreatywność w funkcjonowaniu zespołów Zakres tematyczny 5. Narzędzia komunikacji w pracy kierownika zespołu w warunkach permanentnych zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151147 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Przygotowanie sprzętu, wybór przeglądarki i logowanie na platformę 2.Kokpit 2.1.Wygląd ogólny 2.2.Zmiana danych 2.3.Zmiana hasła 3.Struktura kursu prowadzonego na platformie 3.1.Grupa 3.2.Folder 3.3.Sesja 3.4.Sekcja obiektów 4.Formy komunikacji — forum 4.1.Tworzenie forum 4.2.Dodawanie oraz edytowanie wpisów 4.3.Udzielanie odpowiedzi 4.4.Zmiana uprawnień 5.Materiały dydaktyczne - zawartość obszaru 5.1.Plik 5.2.Link internetowy 5.3.Strona zawartości 5.4.Blog 5.5.Słownik 5.6.Bibliografia 5.7.Sekwencja nauczania 6.Moduł nauczania 6.1.Tworzenie modułu nauczania 6.2.Organizacja treści 6.3.Wstawianie treści i multimediów 7.Ocena - elementy aktywizujące 7.1.Ćwiczenie 7.2.Testy 7.3.Indywidualna ocena 8.Feedback i ewaluacja 8.1.Ankiety 8.2.Głosowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154306 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Teoretyczno-praktyczny wymiar bezpieczeństwa międzynarodowego Marek Leszczyński Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa wobec wyzwań globalizacyjnych Janusz Płaczek Balans bezpieczeństwa wybranych państw Unii Europejskiej w latach 2013-2015 Waldemar Paruch Regionalne czynniki bezpieczeństwa Polski: powrót do doktryny realistycznej w myśleniu politycznym Artur Bartoszewicz Analiza niepewności i ryzyka w obszarze decyzji społeczno-ekonomicznych w kontekście bezpieczeństwa ekonomicznego i społeczno-kulturowego Jowita Brudnicka Zagrożenia dla bezpieczeństwa międzynarodowego w kontekście ekonomicznym Dorota Piersa-Cywińska „Wojna hybrydowa" ze strony Rosji potencjalnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa Polski Kacper Milkowski Propaganda jako element wojny hybrydowej na Ukrainie Anna Majchrzak Zagrożenia i wyzwania dla bezpieczeństwa społeczno-kulturowego: ekonomicznego wybranych państw Półwyspu Bałkańskiego Wymiar finansowy i energetyczny bezpieczeństwa międzynarodowego Justyna Trubalska Rywalizacja państw o surowce energetyczne Aleksy Borówka Wybrane wyzwania bezpieczeństwa energetycznego Rzeczypospolitej Polskiej Joanna Modrzejewska-Leśniewska Ropa naftowa a stabilizacja Iranu Ewelina Morawska Zewnętrzny wymiar polityki energetycznej Turkmenistanu a bezpieczeństwo ekonomiczne państwa Zuzanna Lorenc Znaczenie rynku kapitałowego w kształtowaniu bezpieczeństwa ekonomicznego Magdalena Redo Państwowe fundusze majątkowe źródłem (nie)stabilności dla globalnej gospodarki? Krzysztof Gawkowski Wpływ Internetu na bezpieczeństwo międzynarodowej wymiany handlowej Justyna Bielecka Wybrane aspekty zwalczania finansowania terroryzmu Daniel Smaga Międzynarodowa współpraca CBA w zakresie zwalczania korupcji Wiktoria Trybuł Dyplomacja wobec przemian w międzynarodowych stosunkach gospodarczych Wymiar społeczny i kulturowy bezpieczeństwa międzynarodowego Halina Świeboda Społeczne funkcje prognoz w gospodarce Tomasz Szyszlak Miejsce problematyki konfliktów etnicznych i religijnych w naukach o bezpieczeństwie Marta Gębska Światowy Program Żywnościowy wobec wyzwań dla bezpieczeństwa żywnościowego w 2015 roku Daniel Kijek Wzrost znaczenia gospodarczego Ameryki Południowej jako szansa na przezwyciężenie problemów społecznych regionu Ilona Rytel-Baniak Imigracja jako czynnik przebudowy współczesnego narodu francuskiego Elżbieta Kornacka-Skwara Emigracja młodych jako czynnik modyfikujący elementy bezpieczeństwa kulturowego Waldemar Kryspin Janiszewski Wpływ mostów kulturowych na bezpieczeństwo narodowe Marzena Araźna Implikacje Komunikacji w mediach społecznościowych dla bezpieczeństwa społecznego Andrzej Stempień „Popdżihad" - charakterystyka zjawiska Tadeusz Szczurek Marcin Górnikiewicz Wschodnioazjatycka, a europejska perspektywa bezpieczeństwa międzynarodowego: wpływ różnic kulturowych na projektowanie polityki bezpieczeństwa na przykładzie wybranych społeczeństw Edyta Ślachcińska Radomir Saliger Ilona Ziemkiewicz-Gawlik Kształcenie studentów w zakresie kompetencji przywódczych na kierunkach związanych z bezpieczeństwem na Uniwersytecie Obrony Narodowej w Brnie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145711 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwiązania zadań z sieci komputerowych / Jerzy Kluczewski. - Wydanie pierwsze. - Piekary Śląskie : iTStart, 2021. - 255, [14] stron : fotografie, ilustracje, mapy ; 24 cm.
Dla nauczycieli szkół średnich na kierunku technik informatyk i wykładowców uczelni kierunków IT o specjalizacji sieci komputerowe.
2PROTOKÓŁ IP 3ZASTOSOWANIE CIDR-VLSM 4TOPOLOGIE SIECIOWE 5ROUTING STATYCZNY 6 BADANIE MODELU OSI 7 PROTOKOŁY ROUTINGU DYNAMICZNEGO 8REDYSTRYBUCJA TRAS ROUTINGU 9PROTOKÓŁ DHCP 10 LISTY ACL 11KONFIGUROWANIE URZĄDZEŃ ASA 12WYBRANE TECHNOLOGIE SIECIOWE 13SIECI LOKALNE 14WIELOPOZIOMOWE TOPOLOGIE FIZYCZNE 15ZADANIA ŚREDNIO ZAAWANSOWANE 16DODATEK - WYBRANE STRUKTURY SIECIOWE 17 LISTA PLIKÓW ZAWIERAJĄCYCH ROZWIĄZANIA NA SERWERZE FTP
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 165
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151109 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla trenerów / Małgorzata Kossowska, Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2017. - 237 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach [227]-237.
PRAWO I WŁASNOŚĆ Metodologia na usługach trenera Konstrukcja ankiet (kwestionariuszy Niebezpieczeństwa związane z konstruowaniem ankiet. Obserwacja Wywiad Eksperyment Ilościowe opracowanie danych Miary związku między zmiennymi Pomiary dyskretne Rozdział 2. Szkolenie jako forma uczenia Uczenie się - próba zdefiniowania zjawiska Nabywanie wiedzy i umiejętności Ograniczenia w nabywaniu wiedzy Różnice indywidualne w uczeniu się Rozdział 3. Motywacja . Przyczyny zachowań Motywacyjne mechanizmy ukierunkowujące zachowania Efektywność działania, czyli motywacyjny mechanizm „zasilający” zachowania Wytrwałość w dążeniu do celów Rozdział 4. Grupa szkoleniowa Mechanizmy grupowe wyzwalane przez obecność innych Mechanizmy grupowe pojawiające się przy współdziałaniu Złożone mechanizmy funkcjonowania rzeczywistych grup Znaczenie procesów wyłaniania przywództwa podczas pracy z grupą szkoleniową Przydatność wiedzy o osobowości Osobowość spostrzegana a osobowość rzeczywista Osobowość z perspektywy poznawczej Osobowość jako zespół cech Emocje Wpływ nastroju na myślenie i działanie Strategie poprawiania nastroju w grupie szkoleniowej Rola emocji w procesie szkoleniowym Emocje w grupie Jak okiełznać emocje Modele komunikacji, relacje trener - grupa Analiza transakcyjna Model pełnej ekspresji Reguły konwersacji Komunikacja niewerbalna Uczciwa dyskusja Rozdział 8. Postawy wpływu społecznego - oddziaływanie na postawy uczestników szkoleń Postawy Problemy związane z wolą Etyka w pracy trenera Rozbieżność pomiędzy oczekiwaniem zleceniodawcy a wiedzą trenera Rodzaj działalności firmy, świadczone usługi, produkty a wartości etyczne trenera Diagnoza i ocena a praktyka szkoleniowa Trener jako narzędzie w rękach innych - uwikłania polityczne Odpowiedzialność trenera za emocje i wartości uczestników Dylematy powszechne, mniej specyficzne dla pracy trenera Dodatek.Kodeks Dobrych Praktyk Polskiej Izby FirmSzkoleniowych Preambuła Zasady postępowania firmy szkoleniowej
Sygnatura czytelni BMW: VI U 76 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 139
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148658 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-249.
Rozdział 1. Edukacja w zakresie przedsiębiorczości w strukturach akademickich. 1.1. Kontekst historyczno-polityczny rozwoju edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 1.2. Ewolucja celów i obszaru badań edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 1.3. Droga edukacji w zakresie przedsiębiorczości do legitymizacji naukowej. 1.4. Instytucjonalizacja edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 1.5. Perspektywa krytyczna: słabości i wyzwania dalszego rozwoju edukacji w zakresie przedsiębiorczości. Rozdział 2. Teoretyczne ramy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości. 2.1. Teorie oraz modele uczenia się i ich wpływ na kształcenie w zakresie przedsiębiorczości. 2.2. Teoretyczne podstawy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości. 2.3. Koncepcja uczenia się przez doświadczenie i jej rola w edukacji w obszarze przedsiębiorczości. 2.4. Kształcenie w zakresie przedsiębiorczości a przedsiębiorcze uczenie się. Rozdział 3. Specyfika dydaktyki przedsiębiorczości. 3.1. Rola nauczyciela i ucznia w dydaktyce przedsiębiorczości. 3.2. Treści kształcenia w ramach zajęć z przedsiębiorczości. 3.3. Wybrane podejścia do kształcenia w zakresie przedsiębiorczości. 3.4. Odigogika – nowa koncepcja w edukacji w obszarze przedsiębiorczości. 3.5. Efekty kształcenia z zakresu przedsiębiorczości i ocena jego skuteczności. 3.6. Akademia Przedsiębiorczości – ilustracja praktyczna kształcenia w zakresie przedsiębiorczości. Rozdział 4. Etyczny wymiar edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 4.1. Rola etyki w przedsiębiorczości i kształceniu w jej obszarze. 4.2. Tworzenie wartości jako naczelna koncepcja edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 4.3. Odpowiedzialność przedsiębiorcza. 4.4. Roztropność w edukacji w zakresie przedsiębiorczości. Zakończenie. W kierunku syntezy teorii, praktyki kształcenia i etyki w edukacji w zakresie przedsiębiorczości. Suplement. Droga do napisania monografii, czyli zbiór refleksji dotyczących tego, jakiej przedsiębiorczości potrzebujemy. Załącznik. Treści kształcenia w ramach modułów teoretycznych Akademii Przedsiębiorczości Uniwersytetu Łódzkiego z komentarzem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154993 N, 154994 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 201-210.
Dla studentów, nauczycieli akademickich Akademii Wychowania Fizycznego, nauczycieli w-fu, trenerów, zawodników gry z piłką oraz zainteresowanych psychomotoryką człowieka i zdrowiem ruchowym.
Znaczenie badań sprawności psychomotorycznej Gry z piłką jako przedmiot przeprowadzonych badań Przegląd aparaturowych metod badan psychomotorycznych Reagowanie motoryczne Szybkość ruchów Orientacja przestrzenna Antycypacja Psychomotoryczna koncepcja zachowań ruchowych człowieka Zachowania ruchowe człowieka, istota, charakterystyka, rodzaje Psychomotoryczny model zachowań ruchowych Sytuacyjny i intencjonalny charakter zachowań ruchowych Regulacyjne, docelowe i sytuacyjne zachowania ruchowe. Orientacyjny i antycypacyjny charakter ruchów docelowych Schemat blokowy orientacyjnych i antycypacyjnych ruchów docelowych Orientacja i antycypacja percepcyjna Wybór intencji, celu i rodzaju ruchu Programowanie ruchów. Profilowa koncepcja programowania ruchów Programowanie Świadome i automatyczne, inerpretacyjne i kompilacyjne. Uczenie psychomotoryczne. Nawyki orientacyjne i antycypacyjne Wykonywanie ruchów Sprawność psychomotoryczna. Charakterystyka, podział, badanie Sprawność psychomotoryczna w grach z piłką. Zachowania obronne Psychomotoryka. Inżynieria psychomotoryki Psychomotoryka jako wiedza o zachowaniach ruchowych człowieka Inżynieria psychomotoryki Symulacyjna metoda badania i profilowa metoda oceny Sprawności psychomotorycznej w grach z piłką na przykładzie piłki ręcznej i koszykówki Symulacyjny miernik sprawności psychomotoryczne Budowa miernika Koncepcja symulacyjnego badania sprawności psychomotorycznej w grach Z piłką Symulator gry obronnej w piłce ręcznej i koszykówce Symulator sekwencyjnych i seryjnych ruchów obronnych w piłce ręcznej Symulator sekwencyjnych ruchów obronnych w koszykówce Symulator seryjnych ruchów obronnych w koszykówce Badanie miary sprawności psychomotoryzacynej i sposób przeprowadzania badań Profilowa metoda oceny sprawności psychomotorycznej Różnice w profilach sprawności psychomotorycznej Potencjalna skuteczność gry Deficyty sprawności psychomotorycznej Pomiary antropometryczne Opis metod statystycznych Profile sprawności psychomotorycznej w sekwencyjnych ruchach obronnych w piłce ręcznej Profile ogólne sprawności psychomotorycznej zawodników na różnych poziomach szkolenia sportowego Związek sprawności psychomotorycznej z trenerskimi rankingami skuteczności gry Profile ogólne sprawności psychomotorycznej dla różnych poziomów skuteczności gry. Poziom potencjalnej skuteczności ocena potencjalnej skuteczności gry i względnego deficytu sprawności psychomotorycznej ocena bezwzględnego deficytu sprawności psychomotorycznej Indywidualne i grupowe profile szczegółowe. ocena szczegółowego deficytu psychomotorycznego Profile sprawności psychomotorycznej w seryjnych ruchach obronnych w piłce ręcznej Profile ogólne sprawności psychomotorycznej zawodników na różnych poziomach szkolenia sportowego Związki sprawności psychomotorycznej z trenerskimi rankingami skuteczności gry Profile ogólne sprawności psychomotorycznej dla różnych poziomów skuteczności gry. Poziomy potencjalnej skuteczności ocena potencjalnej skuteczności gry i względnego deficytu sprawności psychomotorycznej Ocena bezwzględnego deficytu sprawności psychomotorycznej Indywidualne i grupowe profile szczegółowe. Ocena szczegółowego deficytu psychomotorycznego Związki badanych miar sprawności psychomotorycznych pomiędzy sobą Związki pomiędzy miarami sprawności psychomotorycznej uzyskanymi w sekwencyjnych i seryjnych ruchach obronnych Związki pomiędzy sobą miar sprawności psychomotorycznej uzyskanych W sekwencyjnych i seryjnych ruchach obronnych Związki wybranych parametrów antropometrycznych ze sprawnością psychomotoryczną Uwagi i wnioski dotyczące oryginalności i znaczenia naukowego i poznawczego monografii Uwagi końcowe dotyczą weryfikacji ogólnej hipotezy badawczej Zastosowanie praktycznę opracowań teoretycznych, metodologicznych i wyników badań w różnych dziedzinach życia Własne metody badania ogólnej sprawności psychomotorycznej oraz ukierunkowanej i specjalnej w grach z rakietami Badanie ogólnej sprawności psychomotorycznej Badanie specjalnej sprawności psychomotorycznej w tenisie stołowym Badanie ukierunkowanej sprawności psychomotorycznej w tenisie Badanie specjalnej sprawności psychomotorycznej w tenisie Rysunki i tabele wyników badań sprawności psychomotorycznej w koszykówce Profile sprawności psychomotorycznej w sekwencyjnych ruchach obronnych w koszykówce Profile sprawności psychomotorycznej w seryjnych ruchach obronnych w koszykówce Własne metody badania fundamentalnej sprawności psychomotorycznej i motorycznej. Metoda badania fundamentalnej sprawności psychomotorycznej - zdrowia psychomotorycznego Badanieruchówlokomocyjnychiobrotowych Badanie orientacyjnych i antycypacyjnych, seryjnych i sekwencyjnych ruchów docelowych rąk i nóg Badanie pamięci motorycznej Metoda badania fundamentalnej sprawności motorycznej - zdrowia motorycznego Badanie się mięśni rąk i nóg Badanie się mięśni grzbietu, gibkości rotacyjnej i odcinka lędźwiowego kręgosłupa Badanie sprawności energetycznej w ruchach nóg i rąk Znaczenie opracowanych metod badania fundamentalnej sprawności psychomotorycznej i motorycznej
Sygnatura czytelni BWF: XI G 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146497 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia s. [170]-178.
Dla nauczycieli akademickich.
Teorie, podejścia edukacyjne i metody uczenia się wykorzystywane do projektowania zajęć elearningowych Behawioryzm Taksonomia Blooma i jej modyfikacje Formułowanie celów - czasowniki behawioralne Behawiorystyczne ocenianie Konstruktywizm Odmiany konstruktywizmu Konstruktywistyczny nauczyciel Materiały edukacyjne i narzędzia używane do ich stworzenia ocenianie postępów Konstruktywizm w pigułce Konstrukcjonizm Uczeń i nauczyciel w środowisku konstrukcjonistycznym Projekt LEGO / Logo Konektywizm E-learning i blended learning Początki nauczania wspomaganego komputerowo Fiasko edukacyjne Nowoczesny e-learning Blended learning, czyli nauczanie komplementarne Połączenie mediów Aplikacje do tworzenia zajęć blended Zdobycie nowych umiejętnościprzygotowujących do uczenia się Myślenie refleksyjne Myślenie analityczne Myślenie krytyczne Umiejętność współpracy Przyswajanie wiedzy i umiejętności Projektowanie zajęć elearningowych i blended learningowych Efekt synergiczny Sposoby integracji Aktywności synchroniczne i asynchroniczne Komponowanie materiałów edukacyjnych Długość modułów Dostępność Kompozycja stron Linki do materiałów uzupełniających Linearność i nielinearność Trudności wynikające ze złej koncepcji kursu e1earningowego Zapewnienie jakości tworzonych i współtworzonych materiałów learningowych Literatura uzupełniająca poświęcona tworzeni u zajęć w środowisku e-learningowym Aktywizowanie studentów do pracy w środowisku elearningowym Koncepcja metodyczna kursu Struktura kursu Wsparcie Zasoby i aktywności Pytania do samooceny, punkty i zagadnienia do refleksji Zadania aktywne Zadania refleksyjne Zadania kolaboracyjne i kooperacyjne Zadania dialogiczne Tworzenie zasobów i aktywności za pomocą narzędzi platformy Moodle Komunikacja i interakcja Afordancje narzędzi Rodzaje interakcji i komunikacji Wyrażanie emocji Nauczyciel Studenci Dynamika prowadzenia zajęć Ewaluacja Oceny formatywne i sumatywne Quizy i testy Współocenianie i samoocenianie Zalety i wady e-oceniania Założenia behawioryzmu, konstruktywizmu i konstrukcjonizmu widoczne w przykładowych materiałach e-learningowych Literatura uzupełniająca na temat pracy studentów w środowisku elearningowym ocena własnego kursu e-learningowego Zalety i wady e-learningu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 110 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14393 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów oraz prowadzących zajęcia w ramach przedmiotu "zarządzanie projektami" na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej.
Rozdział 1. KRÓTKO O ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI Ćwiczenie 1. Określenie rodzaju projektu Ćwiczenie 2. Przykłady projektów Rozdział 2. INICJOWANIE PROJEKTU Przykład 1. Identyfikacja potrzeby jako wyznacznik tematu projektu Przykład 2. Wyznaczanie daty rozpoczęcia lub zakończenia projektu Przykład 3. Wyznaczanie rezultatu/efektu projektu Przykład 4. Karta projektu dla przedsięwzięcia budowy centrum handlowego Ćwiczenie 3. Wyznaczanie celu głównego w projektach Ćwiczenie 4. Wyznaczanie celów cząstkowych w projektach Ćwiczenie 5. Opracowanie karty projektu dla różnych rodzajów projektów Rozdział 3. INTERESARIUSZE PROJEKTU Przykład 5. Analiza interesariuszy w projektach budowy morskich farm wiatrowych Ćwiczenie 6. Wyznaczanie interesariuszy dla różnych rodzajów projektów Ćwiczenie 7. Opracowanie planu zarządzania interesariuszami Ćwiczenie 8. Przeprowadzenie analizy interesariuszy dla wybranego projektu Rozdział 4. ORGANIZACJA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYM Przykład 6. Definiowanie zespołu projektowego dla projektu budowy boiska sportowego Przykład 7. Opis kanałów komunikacji w projekcie Ćwiczenie 9. Wyznaczanie zespołu projektowego dla projektu wprowadzenia nowej linii produktów kosmetycznych Ćwiczenie 10. Planowanie komunikacji dla projektu wprowadzenia nowej linii produktów kosmetycznych Rozdział 5. PLANOWANIE STRUKTURY PODZIAŁU PRACY W PROJEKCIE Przykład 8. Tworzenie struktury podziału pracy dla projektu organizacji konferencji Przykład 9. Tworzenie struktury podziału pracy dla projektu budowy boiska sportowego Przykład 10. Tworzenie struktury podziału pracy dla projektu „Organizacja wyjazdu na Chorwację" Ćwiczenie 11. Planowanie struktury podziału pracy dla wybranych projektów Rozdział 6. ZASOBY W PROJEKCIE Przykład 11. Opracowanie struktury podziału zasobów dla projektu organizacji imprezy sportowej Przykład 12. Opracowanie macierzy RAM dla projektu usprawnienia produkcji Ćwiczenie 12. Opracowanie struktury podziału zasobów dla projektu organizacji szkolenia Ćwiczenie 13. Przydzielanie zasobów do realizacji zadań w projekcie budowy altanki ogrodowej Ćwiczenie 14. Przydzielanie zasobów do realizacji zadań w projekcie budowy ogrodzenia Rozdział 7. PLANOWANIE REALIZACJI ZADAŃ W CZASIE - TECHNIKI SIECIOWE Przykład 13. Konstruowanie diagramu sieciowego techniką CPM Przykład 14. Konstruowanie diagramu sieciowego techniką EMPM Przykład 15. Opracowanie diagramu sieciowego z wyznaczeniem ścieżki krytycznej Ćwiczenie 15. Wyznaczanie diagramu sieciowego techniką CPM dla projektu A Ćwiczenie 16. Wyznaczanie diagramu sieciowego techniką CPM dla projektu B Ćwiczenie 17. Wyznaczanie diagramu sieciowego techniką EMPM dla projektu A Ćwiczenie 18. Wyznaczanie diagramu sieciowego techniką EMPM dla projektu B Rozdział 8. PLANOWANIE REALIZACJI ZADAŃ W CZASIE - HARMONOGRAM PROJEKTU Przykład 16. Opracowywanie harmonogramu dla projektu modernizacji systemu grzewczego Przykład 17. Opracowywanie harmonogramu dla projektu montażu i uruchomienia linii produkcyjnej Ćwiczenie 19. Konstruowanie harmonogramu dla projektu A Ćwiczenie 20. Konstruowanie harmonogramu dla projektu B Rozdział 9. BUDŻET I KOSZTY REALIZACJI PROJEKTU Przykład 18. Wyznaczanie budżetu projektu Ćwiczenie 21. Podział kosztów dla projektu wydania gry biznesowej o nazwie „Project Management World" Ćwiczenie 22. Wyznaczanie budżetu dla projektu kampanii społecznej Ćwiczenie 23. Wyznaczanie budżetu dla projektu inwestycyjnego Rozdział 10. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJEKCIE Przykład 19. Zarządzanie ryzykiem w projekcie remontu domków letniskowych Ćwiczenie 24. Zarządzanie ryzykiem w projekcie przygotowania i wdrożenia kompotów wiśniowych w firmie „Warzywka" Ćwiczenie 25. Zarządzanie ryzykiem w projekcie budowy domku jednorodzinnego Ćwiczenie 26. Zarządzanie ryzykiem w projekcie organizacji studiów podyplomowych Rozdział 11. MONITORING POSTĘPÓW PRAC W PROJEKCIE Przykład 20. Analiza trendu kamieni milowych Przykład 21. Metoda wartości wypracowanej z wykorzystaniem podstawowych wskaźników Ćwiczenie 27. Wyznaczenie trendu kamienie milowych Ćwiczenie 28. Wyznaczanie wykresu Gantta, kosztów zmiennych i skumulowanych Ćwiczenie 29. Wyznaczanie BCWP Rozdział 12. CASE STUDY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152350 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-173.
1.Miejsce kultury w komunikacji międzynarodowej 1.1.Kultura jako zaprogramowanie umysłu i klucz do percepcji 1.2.Kulturowa kategoria „swój-obcy" 1.3.Spotkanie międzykulturowe 1.4.Różnorodność kultur i ich wymiary 1.5.Polska na tle wymiarów kulturowych świata 1.6.Kultura a edukacja 2.Zróżnicowanie kulturowe świata wynikające z religii 2.1.W kręgu kultury żydowskiej 2.2.W kręgu kultury islamskiej 2.3.W kręgu kultur religijnych Dalekiego Wschodu 2.4.W kręgu kultury hinduistycznej 3.Postawy i reakcje cudzoziemców jako rudyment zarządzania ich pobytem w uczelni 3.1.Postrzeganie świata i podział ról 3.2.Poczucie czasu 3.3.Indywidualizm a kolektywizm 3.4.Emocje i ekspresja słowna 3.5.Styl bycia 3.6.Komunikacja niewerbalna 4.„Obcy" w szkole wyższej - zarządzanie zachowaniami kulturowymi 4.1.Zarządzanie zachowaniami kulturowymi w szkolnictwie wyższym 4.2.Planowanie wizyt i pierwszy kontakt z cudzoziemcami 4.3.Organizacja formalnych spotkań z cudzoziemcami 4.4.Oprowadzanie cudzoziemców po uczelni 4.5.Konferencje z udziałem cudzoziemców 4.6.Zajęcia dydaktyczne z wielokulturową grupą studentów 4.7.Preferencje i zachowania młodzieży ukraińskiej 4.8.Zagospodarowanie czasu wolnego cudzoziemców 4.9.Uwzględnianie różnic kulturowych w miejscu zakwaterowania i żywienia 4.10.Szkolenie personelu uczelni w zakresie różnic kulturowych 4.11.Szkolenie cudzoziemców w zakresie polskiej kultury 4.12.Promocja polskiej kultury wśród cudzoziemców przebywających na uczelni 5. Przezwyciężanie różnic kulturowych - case study 5.1.Praca zespołowa studentów zagranicznych 5.2.Projekty badawcze z udziałem cudzoziemców 5.3.Organizacja i przebieg konferencji naukowych z udziałem cudzoziemców 5.4.Tworzenie pozytywnego wizerunku uczelni w świadomości cudzoziemców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152932 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy większości prac.
Kwestia społeczna osób niepełnosprawnych w środowiskach lokalnych (I. Plieth-Kalinowska Postawa Postawy wobec niepełnosprawnych Relacje rówieśnicze Uwarunkowania rodzinne rozwoju i usprawniania dziecka z niepełnosprawnością (I. Plieth-Kalinowska dziecko niepełnosprawne w polskim systemie edukacyjnym (I. Plieth-Kalinowska Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością (I. Plieth-Kalinowska Dziecko z dysfunkcjami rozwojowymi w przestrzeni publicznej (A. Musielewicz, I. Plieth-Kalinowska Rodzina Przedszkole - szkoła Wybrane sposoby pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi (A. Musielewicz Nadpobudliwość psychoruchowa Analiza funkcjonowania dziecka z ADHD w środowisku rodzinnym (studium przypadku Metody pomocy dzieciom z ADHD w domu Dzieci z zaburzeniami psychoruchowymi Zastosowanie metody ruchu rozwijającego w przedszkolu specjalnym Ćwiczenia stosowane w metodzie Weroniki Sherborne Ćwiczenia prowadzące do poznania własnego ciała Ćwiczenia pozwalające zdobyć pewność siebie i poczucie bezpieczeństwa w otoczeniu Psychospołeczny rozwój dziecka z afazją ruchową Rehabilitacja w wodzie Muzyka a dziecko nadpobudliwe psychoruchowo w wieku przedszkolnym Zajęcia terapeutyczne - dziecka z zespołem Downa Środowisko rówieśnicze a dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi (A. Musielewicz)
Sygnatura czytelni BWF: X H 249
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8351 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności