Bal-Woźniak Teresa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(6)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Magazyn
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bal-Woźniak Teresa
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele akademiccy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Innowacje
(2)
Przywództwo
(2)
Informatyzacja
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [242]-266.
Dla pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i technicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 61
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-178. Indeksy.
WYZWANIA REWOLUCJI CYFROWEJ W KONTEKŚCIE KOMPETENCJI INNOWACYJNYCH {Teresa Bal-Woźniak) 1.1.Identyfikacja kluczowych wyzwań związanych z rewolucją cyfrową 1.2.Kompetencje innowacyjne jako sposób radzenia sobie z wyzwaniami rewolucji cyfrowej 1.3.Transformacja cyfrowa a przyszłe kompetencje zawodowe, istotne także w kierowaniu zespołami ludzkimi PODSTAWY KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI W WARUNKACH REWOLUCJI CYFROWEJ {Marzena Jankowska-Mihułowicz) 2.1.Pojęcie, rodzaje, etapy rozwoju i cechy zespołów 2.2.Kierowanie, zarządzanie, władza i przywództwo 2.3.Style kierowania i przywództwa WSPÓŁCZESNE KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI Z WYKORZYSTANIEM DOROBKU HUMAŃ RESOURCES MANAGEMENT {Krystyna Kmiotek) 3.1.Pozyskiwanie pracowników i derekrutacja jako narzędzia alokacji zasobów ludzkich w organizacji 3.2.Praktyki w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi służące utrzymaniu pracowników w organizacji 3.3.Digitalizacja zarządzania zasobami ludzkimi a budowanie zespołów KREATYWNOŚĆ W FUNKCJONOWANIU ZESPOŁÓW {Teresa Piecuch) 4.1.Geneza, istota i znaczenie twórczości i kreatywności. Myślenie lateralne a myślenie linearne 4.2.Czynniki pobudzające i tłumiące kreatywność. Olśnienie, przypadek i intuicja w procesie tworzenia kreatywnych rozwiązań 4.3.Twórcze metody rozwiązywania problemów NARZĘDZIA KOMUNIKACJI W PRACY KIEROWNIKA ZESPOŁU W WARUNKACH PERMANENTNYCH ZMIAN - LIDER W TRUDNYCH SYTUACJACH {Jolanta Stec-Rusiecka) 5.1.Podstawowe zagadnienia komunikacji w zespole 5.2.Konflikt i problem w zespole. Umiejętności zespołowe niezbędne do rozwiązywania problemów 5.3.Etyczne aspekty funkcjonowania zespołu. Rola kierownika w kształtowaniu zachowań etycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151146 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Pomocnicze / Politechnika Rzeszowska)
(Zarządzanie Kapitałem Intelektualnym ; z. temat. nr 1)
Bibliogr. s. 23-24.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 114689 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 62-68. Indeks.
1.WPROWADZENIE MERYTORYCZNE: KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI A KLASYCZNE FUNKCJE ZARZĄDZANIA 2.TREŚCI KSZTAŁCENIA Z KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI ZGODNE Z KRK 3.TABLICA SYNCHRONIZACJI WYKŁADÓW I ĆWICZEŃ /WARSZTATÓW 4.ORGANIZACYJNE ASPEKTY ĆWICZEŃ /WARSZTATÓW Z KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI 4.1.Sugerowany jeden ze sposobów wystawiania ocen 4.2.Określenia typowe dla części warsztatowej zajęć, występujące w agendach 5.PRZEBIEG ZAJĘĆ ZE WSKAZANIEM NA PORZĄDEK SPOTKAŃ W RAMACH KOLEJNYCH TEMATÓW Temat 1. Zajęcia organizacyjne Temat 2. Metody dydaktyczne proponowane na zajęcia Temat 3. Role lidera i menedżera organizacji Temat 4. Poziomy kompetencyjne Temat 5. Technologie cyfrowe i ich przydatność w rozwiązywaniu praktycznych problemów Temat 6. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych Temat 7. Kierowanie sobą i kreowanie siebie w roli kierowniczej Temat 8. Zespoły ludzkie i ich rodzaje w kontekście wyzwań rewolucji cyfrowej Temat 9. Przywództwo transformacyjne kontra przywództwo transakcyjne Temat 10. Rozstania z pracownikami (case study) Temat 11. Burza mózgów w rozwiązywaniu problemów z zakresu kierowania zespołami ludzkimi Temat 12. Metoda sześciu kapeluszy Edwarda de Bono na usługach zespołów kreatywnych Temat 13. Psychologiczne podstawy systemu komunikacji w zespole Temat 14. Ocena skuteczności systemu komunikacji w zespole Temat 15. Budowa kodeksu etycznego jako narzędzia regulacji zachowań w zespole projektowym - szczególnym przypadku zespołu zadaniowego 6.PRZYKŁADOWE KARTY DYDAKTYCZNE 7. PROPOZYCJE TEMATYCZNE DLA ZESPOŁÓW PROBLEMOWYCH ORAZ DLA POTRZEB EGZAMINU USTNEGO Zakres tematyczny 1. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych Zakres tematyczny 2. Podstawy kierowania zespołami ludzkimi w warunkach rewolucji cyfrowej Zakres tematyczny 3. Współczesne kierowanie zespołami ludzkimi z wykorzystaniem dorobku HRM Zakres tematyczny 4. Kreatywność w funkcjonowaniu zespołów Zakres tematyczny 5. Narzędzia komunikacji w pracy kierownika zespołu w warunkach permanentnych zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151147 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Zarządzanie innowacjami jako subdyscyplina nauk o zarządzaniu i jakości Istota procesów zarządzania oraz zarządzanie innowacjami w ujęciu klasycznym, aktualnie obowiązującym i zalecanym podmiotowym Formy koordynowania działań w ramach zarządzania innowacjami Zarządzanie innowacyjnością oparte na kapitale ludzkim, czyli o instytucjonalnym kontekście zachowań innowacyjnych Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych Istota i rodzaje innowacji oraz źródła pomysłów innowacyjnych Ewolucja terminu „innowacje” Rodzaje innowacji oraz ich źródła według różnych koncepcji Innowacyjność jako uniwersalna kompetencja wdrażania zmian i jej filary Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych Analiza procesu innowacyjnego i jego modelowe ujęcia Proces innowacyjny i logika jego analizy Modele innowacyjne kolejnych generacji ze wskazaniem na dyfuzję Sieci i innowacje otwarte jako struktury zwiększające zakres współpracy przedsiębiorstw z otoczeniem dla rozprzestrzeniania innowacji Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych Twarde uwarunkowania realizacyjne innowacji - poziom przedsiębiorstwa Ekonomiczno-finansowe uwarunkowania działalności innowacyjnej Problemy ochrony własności intelektualnej Organizacyjne warunki przebiegu procesów innowacyjnych i komercjalizacji wyników badań Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych Podmiotowe podstawy zarządzania innowacjami - poziom jednostki ludzkiej Model innowacyjności oparty na podmiotowości uczestników procesów gospodarowania Pytania wymagające odpowiedzi do potrzeb zwiększenia skuteczności zarządzania innowacjami w skali przedsiębiorstwa, regionu, gospodarki i ugrupowań międzynarodowych (kto, co, jak) Zarządzanie innowacjami przez upowszechnianie innowacyjnych zachowań podmiotów Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych Uwarunkowania miękkie istotne dla kształtowania i upowszechniania zachowań innowacyjnych - poziom społeczeństwa Proinnowacyjna kultura organizacyjna i klimat dla innowacyjności z uwzględnieniem kultury innowacyjności Przywództwo i partycypacja Partnerstwo i kapitał społeczny Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych Polityka innowacyjna - poziom gospodarki krajowej Istota polityki innowacyjnej i jej generacje Polityka innowacyjna kraju-wzorca Wielopoziomowe zarządzanie innowacyjnością jako warunek poprawy skuteczności zarządzania innowacjami Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych Innowacyjność polskiej gospodarki na tle Europy i świata - poziom regionalny, międzynarodowy i globalny Syntetyczny indeks europejskiej innowacyjności i jego składowe na tle międzynarodowych standardów badań nad innowacjami Klastry jako organizacyjny i ekonomiczny stymulator innowacyjności Foresight w roli metodyki wyboru przyszłościowych technologii w warunkach globalizacji i rewolucji 4.0 Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 93 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 115
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148557 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6068 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Strategia, polityka, odpowiedzialność, cele, zadania, plany, dokumentacja, zapisy, audity, monitorowanie, korygowanie, zapobieganie, doskonalenie, rozwój.
Książka stanowi kontynuację publ. "Zarządzanie innowacjami : podstawy zarządzania innowacjami", pod red. Jerzego Łunarskiego, Rzeszów 2007.
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2858 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Rewolucja informacyjno-telekomunikacyjna w powiązaniu z globalizacją liberalizacji leżą u podstaw zmiany charakteru konkurencji. Wyraża się to w poszukiwaniu źródeł przewagi konkurencyjnej w synergicznych efektach różnego typu innowacji technologicznych, produktowych, organizacyjnych oraz marketingowych. Wobec nasilającej się z tych powodów konkurencji nowego typu, z początkiem XXI w. innowacjom i innowacyjności nadano charakter fundamentalnych kategorii ekonomicznych, decydujących o konkurencyjnych przewagach przedsiębiorstw i odrabianiu dystansu rozwojowego gospodarki krajowej. Innowacyjność postrzegana jest współcześnie jako potrzeba wyższej konieczności ze względu na cele biznesowe przedsiębiorców, pozycję konkurencyjną krajów, cele rozwojowe Unii Europejskiej. Wobec nierozwiązanego ciągle problemu niedostatecznej innowacyjności, usprawnienie zarządzania innowacyjnością we współczesnej zglobalizowanej i coraz powszechniej opartej na wiedzy gospodarce wymaga modernizacji refleksyjnej kapitału ludzkiego (Giddens 2006; Beck i in. 2009) dla zwiększenia liczby i tempa innowacji. W tych warunkach (Kaufman 2004) klasyczne ujęcie innowacji (Schumpeter 1960), a także inne ujęcia oparte na teoriach głównego nurtu ekonomii (Gomułka 1998), wydają się niewystarczające do badań problematyki innowacyjnej. W badaniach i opracowaniu zastosowano szerokie podejście do rozumienia innowacji, jako wdrażanych zmian o znamionach nowości, których suma korzyści we wszystkich sferach bytu ludzkiego jest dodatnia. W literaturze przedmiotu innowacyjność jest rozpatrywana w kontekście makroekonomicznym i mikroekonomicznym. Jednakże w obu podejściach w niedostatecznym stopniu diagnozowana jest innowacyjność postaw. Tymczasem od innowacyjności ludzi zależy ich własne powodzenie, sukcesy organizacji, której są pracownikami, menedżerami, a tym bardziej właścicielami, a także całej gospodarki krajowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Praca wieloaspektowa, ukazująca zagadnienia kapitału ludzkiego i innowacyjności z punktu widzenia ich efektywnego wykorzystania w gospodarce i zarządzania przedsiębiorstwami. Autorzy omawiają te zagadnienia z różnego punktu widzenia, poczynając od polityki państwa w tym zakresie, poprzez instytucjonalne i organizacyjne uwarunkowania (jak sfera organizacyjna kapitału ludzkiego i innowacji, konsekwencje spóźnionych reform edukacji i nauki, niedopasowania szkolnictwa wyższego i nauki do potrzeb praktyki itp.), a kończąc na kierunkach i zakresie ich doskonalenia. Książka jest polecana wszystkim, którzy poszukują odpowiedzi na pytanie o sprawne rządzenie i zarządzanie rozwojem dla lepszej przyszłości oraz o warunki bezstronnej debaty naukowej i publicznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności