Kompetencje menedżerskie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(18)
Forma i typ
Artykuły
(12)
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bielińska Inga
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chmiel Agnieszka
(1)
Ciesielska Monika
(1)
Deszcz Joanna
(1)
Dewar Carolyn
(1)
Grabus Małgorzata
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Karbownik Andrzej (1947- )
(1)
Keller Scott (1972- )
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Korach Romuald
(1)
Kozłowska Renata
(1)
Krukowska Anetta
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Malhotra Vikram
(1)
Paśnik Jerzy
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Smółka Paweł
(1)
Syrek-Kosowska Anna
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Wegenke-Roszak Urszula
(1)
Zasadzka Jolanta
(1)
Ziółkowska-Szyszło Katarzyna
(1)
Świerkocki Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Prezesi
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Kompetencje menedżerskie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(12)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 62-68. Indeks.
1.WPROWADZENIE MERYTORYCZNE: KIEROWANIE ZESPOŁAMI LUDZKIMI A KLASYCZNE FUNKCJE ZARZĄDZANIA 2.TREŚCI KSZTAŁCENIA Z KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI ZGODNE Z KRK 3.TABLICA SYNCHRONIZACJI WYKŁADÓW I ĆWICZEŃ /WARSZTATÓW 4.ORGANIZACYJNE ASPEKTY ĆWICZEŃ /WARSZTATÓW Z KIEROWANIA ZESPOŁAMI LUDZKIMI 4.1.Sugerowany jeden ze sposobów wystawiania ocen 4.2.Określenia typowe dla części warsztatowej zajęć, występujące w agendach 5.PRZEBIEG ZAJĘĆ ZE WSKAZANIEM NA PORZĄDEK SPOTKAŃ W RAMACH KOLEJNYCH TEMATÓW Temat 1. Zajęcia organizacyjne Temat 2. Metody dydaktyczne proponowane na zajęcia Temat 3. Role lidera i menedżera organizacji Temat 4. Poziomy kompetencyjne Temat 5. Technologie cyfrowe i ich przydatność w rozwiązywaniu praktycznych problemów Temat 6. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych Temat 7. Kierowanie sobą i kreowanie siebie w roli kierowniczej Temat 8. Zespoły ludzkie i ich rodzaje w kontekście wyzwań rewolucji cyfrowej Temat 9. Przywództwo transformacyjne kontra przywództwo transakcyjne Temat 10. Rozstania z pracownikami (case study) Temat 11. Burza mózgów w rozwiązywaniu problemów z zakresu kierowania zespołami ludzkimi Temat 12. Metoda sześciu kapeluszy Edwarda de Bono na usługach zespołów kreatywnych Temat 13. Psychologiczne podstawy systemu komunikacji w zespole Temat 14. Ocena skuteczności systemu komunikacji w zespole Temat 15. Budowa kodeksu etycznego jako narzędzia regulacji zachowań w zespole projektowym - szczególnym przypadku zespołu zadaniowego 6.PRZYKŁADOWE KARTY DYDAKTYCZNE 7. PROPOZYCJE TEMATYCZNE DLA ZESPOŁÓW PROBLEMOWYCH ORAZ DLA POTRZEB EGZAMINU USTNEGO Zakres tematyczny 1. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych Zakres tematyczny 2. Podstawy kierowania zespołami ludzkimi w warunkach rewolucji cyfrowej Zakres tematyczny 3. Współczesne kierowanie zespołami ludzkimi z wykorzystaniem dorobku HRM Zakres tematyczny 4. Kreatywność w funkcjonowaniu zespołów Zakres tematyczny 5. Narzędzia komunikacji w pracy kierownika zespołu w warunkach permanentnych zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151147 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Samoświadomość Odpowiedzialność Ciagła koncentracja na innych ludziach Strategiczne działanie Stosowanie zasad relacji międzyludzkich Zastosowanie odpowiednich narzędzi i procesów Zaufanie i rozwoj osobisty Pozytywna zmiana i rozwój organizacji Zaangażowanie i zwinność Wspólny kierunek i innowacyjność
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 165
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154853 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Lider poszukiwany / Monika Ciesielska. W: Personel i Zarządzanie. 2007, nr 7, s.66-67. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 6-8, 200-212.
Dla studentów i absolwentów kierunku budownictwo.
Przedsięwzięcia budowlane, ich przebieg i uczestnicy Jak rozumieć pojęcie „przedsięwzięcie budowlane”? Uczestnicy przedsięwzięć budowlanych Decyzja o realizacji przedsięwzięcia problemy decyzyjne w fazie projektowania Dane wejściowe do projektowania Zakres prac projektowych i przebieg procesu projektowania Decyzja inwestora o wyborze projektanta Decyzje inwestora dotyczące akceptacji rozwiązań projektowych i odbioru projektu Decyzja projektanta o złożeniu oferty i zawarciu umowy o prace projektowe Decyzje warunkujące rozpoczęcie budowy Kontekst decyzji o rozpoczęciu budowy Wybór wykonawcy Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego .Decyzja wykonawcy o złożeniu oferty i o zawarciu umowy o roboty budowlane Problemy decyzyjne w fazie budowy Decyzje wykonawcy związane z zakupami wyrobów, usług pomocniczych i podwykonawstwem Decyzje wykonawcy o metodach i technikach wykonania robót Decyzje o odbiorach robót Decyzje o zmianach rozwiązań projektowych Problemy decyzyjne w okresie użytkowania Decyzje o przystąpieniu do użytkowania Problemy decyzyjne związane z gwarancją i rękojmią Decyzje remontowe i modernizacyjne Decyzja o zakończeniu eksploatacji Rozwiązywanie problemów decyzyjnych Teoretyczne podstawy zagadnienia Struktura procesu decyzyjnego i zasady postępowania . Wybrane metody wspomagające rozwiązywanie problemów decyzyjnych Analiza przyczynowo-skutkowa Analiza interesariuszy Analiza SWOT Oceny efektywności Analiza wrażliwości Analiza par Analizy produktywności Programowanie liniowe Wielokryterialna analiza porównawcza Identyfikacja zagrożeń i analiza ryzyka
Sygnatura czytelni BWB: VI I 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148461, 148462 (2 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5228, 148460 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Zawiera rozdział: Perspektywa polskiego lidera.
Indeks.
Określanie kierunku - sposób myślenia Rozdział 1 Wizja Rozdział 2 Strategia Rozdział 3 Alokacja zasobów Dostosowanie organizacji - sposób myślenia Rozdział 4 Kultura Rozdział 5 Projekt organizacji Rozdział 6 Zarządzanie talentami Mobilizacja liderów - sposób myślenia Rozdział 7 Skład zespołu Rozdział 8 Praca zespołowa Rozdział 9 Rytm działania Angażowanie rady nadzorczej - sposób myślenia Rozdział 10 Stosunki z radą nadzorczą Rozdział 11 Możliwości rady nadzorczej Rozdział 12 Posiedzenia rady nadzorczej Więzi z interesariuszami - sposób myślenia Rozdział 13 Cel społeczny Rozdział 14 Interakcje z interesariuszami Rozdział 15 Momenty prawdy Osobista efektywność - sposób myślenia Rozdział 16 Czas i energia Rozdział 17 Model przywództwa Rozdział 18 Perspektywa PERSPEKTYWA POLSKIEGO LIDERA Narzędzia oceny i ustalania priorytetów CEO Excellence
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153414 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Śląska ; 934)
Bibliografie, netografie przy pracach.
ROLA I ZADANIA KIEROWNIKA PROJEKTU (Anna Musioł-Urbańczyk) 1.1. Rola kierownika projektu 1.2. Zadania kierownika projektu 1.3. Rodzaje autorytetu i style zarządzania kierownika projektu KOMPETENCJE KIEROWNIKA PROJEKTU (Anna Musioł-Urbańczyk) 2.1. Istota kompetencji menedżerskich 2.2. Kluczowe kompetencje kierownika projektu 2.3. Przywództwo w zarządzaniu projektami TWORZENIE ZESPOŁU PROJEKTOWEGO (Barbara Sorychta-Wojsczyk) 3.1. Istota zespołu projektowego 3.2. Budowa zespołu projektowego 3.3. Dobór optymalnego składu zespołu projektowego 3.4. Role pełnione przez członków zespołu projektowego 3.5. Organizacja zespołu projektowego 3.6. Cechy efektywnego zespołu projektowego 3.7. Podsumowanie FUNKCJONOWANIE ZESPOŁU PROJEKTOWEGO (Andrzej Karbownik) 4.1. Analiza SWOT zespołu projektowego 4.2. Kierowanie zespołem projektowym 4.3. Organizacja pracy zespołu projektowego 4.4. Punkty styczne projektu 4.5. Problemy w funkcjonowaniu zespołu projektowego 4.6. Konflikty w zespole projektowym SPECYFIKA KIEROWANIA ZESPOŁEM PROJEKTOWYM (Andrzej Karbownik) 5.2. Systemowe podejście do zarządzania projektami 5.3. Konieczność pracy zespołowej w projekcie 5.4. Wybrane aspekty kierowania zespołem projektowym 5.5. Cechy charakterystyczne specyfiki kierowania zespołem projektowym 5.6. Efektywność i skuteczność kierownika projektu w zarządzaniu projektem 5.7. Krytyczne czynniki sukcesu projektu 5.8. Problemy w zarządzaniu projektami MOTYWOWANIE ZESPOŁU PROJEKTOWEGO I OCENIANIE JEGO CZŁONKÓW (Anna Musioł-Urbańczyk) 6.1. Istota motywacji 6.2. System motywacyjny w zarządzaniu zespołem projektowym 6.3. Czynniki motywacyjne 6.4. Ocenianie członków zespołu projektowego KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYM (Barbara Sorychta-Wojsczyk) 7.2. Pojęcie komunikacji i komunikowania się 7.3. Komunikacja w projekcie 7.4. Zarządzanie komunikacją w cyklu życia projektu 7.5. Rodzaje komunikacji 7.6. Komunikacja w zespole projektowym 7.7. Bariery komunikacyjne przy opracowywaniu i realizacji projektu 7.8. Wybrane tradycyjne i nowoczesne kanały komunikowania się w projektach KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM W KONTEKŚCIE STANDARDÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI (Seweryn Tchórzewski) 8.1. PMI - PMBOK 8.2. PRINCE2 8.3. Model ISO 21 500:2012 8.4. IPMA-ICB 8.5. Rozwiązania zwinne - AGILE 8.6. Model KPRM ZARZĄDZANIE INTERESARIUSZAMI PROJEKTU (Andrzej Karbownik) 9.2. Identyfikacja i klasyfikacja interesariuszy projektu 9.3. Oddziaływanie kierownika projektu na interesariuszy BADANIA WSTĘPNE W ZAKRESIE KIEROWANIA ZESPOŁEM PROJEKTOWYM (Seweryn Tchórzewski)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153310 E N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szef - istota społeczna / Romuald Korach. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 6, s.53-56. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Fachowość szefa / Anetta Krukowska. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 9, s.50-53. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Intuicja to nie wszystko / Jerzy Paśnik. W: Personel i Zarządzanie. 2007, nr 12, s.62-66. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Jak wdrażać zmiany przez łagodzenie oporu zatrudnionych? ogólny zarys metod psychologicznego oddziaływania na ludzi w biznesie jak komunikować treści, aby pracownicy chcieli słuchać i wdrażać zmiany w życie? tworzenie warunków do przyjmowania informacji zwrotnej klimat komunikacji pozycje życiowe wytyczne feedbacku przekazywanie zadań w motywujący sposób podejście miękkiego coachingu podejście twardego coachingu czynniki wpływające na adaptowanie się do zmian przez pracownika reedukacja, czyli pokonywanie bariery dysonansu poznawczo-emocjonalnego motywacja pozytywna vs. motywacja negatywna nagradzanie wysiłku, a nie wyników praca z percepcją pracownika procesy percepcji pozytywny dialog wewnętrzny wyobraźnia przyzwyczajenia zmiana ograniczających przekonań dialog motywujący podstawowa ścieżka prowadząca w rozmowie z zatrudnionym odzwierciedlenia język zmiany i język podtrzymania język przygotowawczy i język mobilizujący język podtrzymania perspektywa behawioralna od czego zacząć budowanie nawyków? jak utrwalić zachowania i nawyki? metody pracy z nawykami obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia instruktaż lub szkolenie, następnie obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia modelowanie zachowania, obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia eksperyment behawioralny, obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia perspektywa poznawczo-behawioralna ekspozycja habituacja systematyczna desensytyzacja technika implozywna modelowanie zachowań samoinstruowanie racjonalna samoanaliza
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 164
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154841 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Samodzielnie i skutecznie / Paweł Smółka. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 8, s.94-96. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Lider przyszłości / Anna Syrek-Kosowska, Agnieszka Chmiel. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 5, s.24-28. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Cesja odpowiedzialności / Urszula Wegenke-Roszak. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 11, s.58-62. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Na pełen gwizdek? W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 1, s.40-44. - Warszawa : INFOR, 2010
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności