Psychologia poznawcza
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fałkowski Andrzej
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Psychologia poznawcza
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(698)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 401-430. Indeksy.
Rozdział 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz Rozdział 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego Dariusz Doliński Rozdział 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne Joanna Sokołowska Rozdział 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka Tomasz Zaleśkiewicz Rozdział 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa Robert Mackiewicz Rozdział 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka Wojciech Cwalina Rozdział 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej Andrzej Falkowski Rozdział 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich Małgorzata Kossowska Rozdział 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy Alicja Grochowska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151450 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Jak wdrażać zmiany przez łagodzenie oporu zatrudnionych? ogólny zarys metod psychologicznego oddziaływania na ludzi w biznesie jak komunikować treści, aby pracownicy chcieli słuchać i wdrażać zmiany w życie? tworzenie warunków do przyjmowania informacji zwrotnej klimat komunikacji pozycje życiowe wytyczne feedbacku przekazywanie zadań w motywujący sposób podejście miękkiego coachingu podejście twardego coachingu czynniki wpływające na adaptowanie się do zmian przez pracownika reedukacja, czyli pokonywanie bariery dysonansu poznawczo-emocjonalnego motywacja pozytywna vs. motywacja negatywna nagradzanie wysiłku, a nie wyników praca z percepcją pracownika procesy percepcji pozytywny dialog wewnętrzny wyobraźnia przyzwyczajenia zmiana ograniczających przekonań dialog motywujący podstawowa ścieżka prowadząca w rozmowie z zatrudnionym odzwierciedlenia język zmiany i język podtrzymania język przygotowawczy i język mobilizujący język podtrzymania perspektywa behawioralna od czego zacząć budowanie nawyków? jak utrwalić zachowania i nawyki? metody pracy z nawykami obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia instruktaż lub szkolenie, następnie obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia modelowanie zachowania, obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia eksperyment behawioralny, obserwacja plus natychmiastowe wzmocnienia perspektywa poznawczo-behawioralna ekspozycja habituacja systematyczna desensytyzacja technika implozywna modelowanie zachowań samoinstruowanie racjonalna samoanaliza
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 164
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154841 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności