Carnegie Dale (1888-1955)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Carnegie Dale (1888-1955)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Sukces
(3)
Rozwój osobowości
(2)
Samorealizacja
(2)
Szczęście
(2)
Zaufanie
(2)
Aspiracje zawodowe
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Osobowość
(1)
Pewność siebie
(1)
Praca
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Samopoznanie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Słuchanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: How to have rewarding relationships win trust and influence people.
Nazwa redaktora na stronie [216].
Rozdział 1. Tak, jesteś charyzmatyczny 15 Rozdział 2. Zdobądź nowych przyjaciół, zatrzymaj dotychczasowych 39 Rozdział 3. Trzy „W" — współpraca, współdziałanie i współgranie 59 Rozdział 4- Budowanie zaufania 81 Rozdział 5. Poznaj swoich ludzi 103 Rozdział 6. Przekonywanie innych do Twojego sposobu myślenia 121 Rozdział 7. Radzenie sobie z problematycznymi jednostkami 141 Rozdział 8. Jak się nie zgadzać, nie będąc przy tym nieuprzejmym 161 Rozdział 9. Klucz do lepszej obsługi 185 Rozdział 10. Opanowanie emocji 199
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149272 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: How to jump start your (next) career.
Rozdział 1. Rozwój profesjonalnej postawy 9 Rozdział 2. Rozwijanie marki osobistej 33 Rozdział 3. Zdolność zarządzania ludźmi 57 Rozdział 4. Zdolność zarządzania procesami 77 Rozdział 5. Umiejętność przemawiania 109 Rozdział 6. Rozwijanie umiejętności pisania 135 Rozdział 7. Awans wewnętrzny 155 Rozdział 8. Szukanie nowej pracy - źródła ofert 183 Rozdział 9. Szukanie nowej pracy - CV i rozmowa kwalifikacyjna 207 Rozdział 10. Zmiana zawodu 231 Dodatek A. O Dale Carnegie & Associates, Inc. 259 Dodatek B. Zasady Dale'a Carnegiego 261
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 146
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: Life is short make it great.
CZĘŚĆ I. CZEGO PRAGNIESZ? Rozdział 1. Wspaniałe życie zaczyna się od wizji osobistej Rozdział 2. Wspaniałe życie to życie zgodne z wyznawanymi wartościami Rozdział 3. Moc osobista - znajdź ją i zatrzymaj CZĘŚĆ II. JAK DBAĆ O SIEBIE? Rozdział 4-Piękno zrównoważonego życia Rozdział 5.Wspaniałe życie minimalizuje stresy i zmartwienia Rozdział 6.We wspaniałym życiu nie ma miejsca na wypalenie Rozdział 7.Wspaniałe życie zaczyna się od zdrowego ciała CZĘŚĆ III. JAK RADZIĆ SOBIE Z INNYMI? Rozdział 8. Jak rozwinąć wspaniałe umiejętności interpersonalne? Rozdział 9. Charyzma - najważniejszy element sukcesu Rozdział 10. Wywieraj wspaniałe pierwsze wrażenie Rozdział 11. Poznawanie nowych ludzi to fundament wspaniałego życia Rozdział 12. Wspaniałe życie łączy pokolenia Rozdział 13. Czerp satysfakcję z zatrudniania i bycia zatrudnianym CZĘŚĆ IV. JAK POKONYWAĆ TRUDNOŚCI ŻYCIOWE? Rozdział 14. Aby wieść wspaniałe życie - deleguj zadania! Rozdział 15. Radzenie sobie z trudnymi ludźmi może przynosić wspaniałe rezultaty Rozdział 16. Każdy konflikt może mieć wspaniałe rozwiązanie Rozdział 17. Opanowanie w trakcie konfliktu to wspaniała cecha Rozdział 18. Panowanie nad emocjami wspaniale nam służy CZĘŚĆ V. ROZWIŃ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI Rozdział 19. Wielozadaniowość jest wspaniała - o ile jest skuteczna Rozdział 20. Skupiaj się na upragnionej wspaniałości Rozdział 21. Zorganizuj sobie wspaniałe życie Rozdział 22. Wspaniale jest zdobywać przyjaciół i jednać sobie ludzi Dodatek B Zasady Dale'a Carnegie'ego
Sygnatura czytelni BMW: VI U 219 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148905 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Jeśli chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula" Wielki sekret kontaktów z ludźmi "Ten, kto potrafi to zrobić, ma za soba cały świat Ten , kto nie potrafi, wędruje samotnie" Zrób to, a będziesz wszędzie miłym gościem Jak zrobić dobre wrażenie Jeśli tego nie zrobisz, wpędzisz się w kłopoty Jak zostać dobrym rozmówcą Jak zainteresować ludzi Co zrobić, aby ludzie od razu cię polubili Nie mozna wygrać kłótni Jak narobić sobie wrogów Jeśli nie masz racji - przyznaj to Kropla miodu Sekret Sokratesa Wentyl bezpieczeństwa: jak poradzić sobie ze skargami Jak zapewnić sobie współpracę innych Magiczna formuła Każdy tego chce Każdy to lubi Co sprawdza się w kinie i telewizji, przydaje się i w życiuGdy wszystko zawiodło Jeśli8 juz musisz wytknąć komus błąd Jak, krytykując, nie zostać znienawidzonym Najpierw powiedz o własnych błędach Nikt nie lubi wykonywać rozkazów Pozwól rozmówcy zachować twarz Jak popchnąć ludzi do sukcesu Daj psu właściwe imię Jak sprawić, aby ludzie uwierzyli we własne siły Jak sprawić, aby ludzie robili, to co chcesz, z przyjemnością Na skróty do sławy
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145837, 145836, 145838, 145835 (4 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świadomość i nastawienie Pokonywanie narzuconych przez siebie ograniczneń Docenianie róznic Ramy, filtry i to, jak nam przeszkadzają Kompetencje i nawiazywanie kontaktu Inicjowanie i pielęgnowanie relacji Budowanie i przywracanie zaufania Konflikt empatyczne słuchanie Wirtualny kontakt
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 112
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154852 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa tłumacza ze strony redakcyjnej.
Tytuł oryginału: Communicating your way to success.
U góry okładki: Zdolność komunikowania się z ludźmi i przekonywania ich do swoich racji decyduje o Twoim sukcesie.
U dołu okładki: Autor książki : Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi.
Komunikacja to proces przebiegający w dwóch kierunkach (11) Rozdział 1. Skuteczne prezentowanie innym swoich pomysłów (15) Czy przesłanie rzeczywiście zostało zrozumiane? (16) Czy przesłanie zostało zaakceptowane? (17) Zaplanuj swoją wypowiedź (18) Zapoznaj się z tematem (18) Uwzględnij to, kim są Twoi słuchacze (19) Kwestia wyraźnego mówienia (20) Mowa ciała (20) Postawa (21) Kontakt wzrokowy (22) Wizualizuj przesłanie (22) Nie ograniczaj się do mówienia - pokaż! (23) Wyrażaj się w obrazowy sposób podczas rozmów telefonicznych (24) Przedstawiaj przyszłość w formie obrazów (25) Bariery utrudniające bezproblemową komunikację (25) Sprawdź słuszność swoich założeń (26) Przyjrzyj się swojemu nastawieniu (26) Zwracaj uwagę na opinie przyjęte z góry (26) Uprzedzenia i tendencyjność obu stron biorących udział w komunikacji (27) Zdawaj sobie sprawę z własnego stanu emocjonalnego (28) Kanały komunikacyjne: zakłócenia pojawiające się między nadawcą a odbiorcą (29) Korzystaj z informacji zwrotnych (30) Przydzielanie zadań (31) Planowanie przydziałów (31) Przekazywanie informacji dotyczącej przydziału (32) Tworzenie planu działania (33) Kontrola (33) Rola dyplomacji i taktu (34) Zdobądź zaufanie swoich podwładnych (36) Rozdział 2. Sztuka dobrej konwersacji (39) Jakie są cechy osoby, która dobrze sobie radzi ze sztuką konwersacji? (40) Okaż serdeczność (41) Liczy się nie tylko to, co mówisz, lecz także to, jak mówisz (42) Rozwijaj umiejętność konwersacji (42) Okazuj innym szczere zainteresowanie (45) Zachowuj się taktownie (46) Poznawaj i zapamiętuj imiona oraz nazwiska (48) Dowiedz się czegoś o drugiej osobie (49) Style prowadzenia konwersacji (50) Nasza osobowość a rozmowy telefoniczne (52) Twoje nastawienie (53) Taktyka odbierania rozmów telefonicznych (53) Taktyka stosowana w przypadku dzwonienia do kogoś (54) Small talk, czyli rozmowa o niczym (55) Jak stać się lepszym słuchaczem? (56) Lista kontrolna dotycząca skuteczności podczas konwersacji (56) Rozdział 3. Słuchaj! Słuchaj! Słuchaj! (61) Jak zostać aktywnym słuchaczem? (62) Sześć strategii, dzięki którym zostaniesz lepszym słuchaczem (63) Siedem typów słuchaczy (66) Obserwuj mowę ciała (68) Nie istnieje coś takiego jak uniwersalna mowa ciała (69) Analizuj sposób, w jaki poszczególne osoby używają komunikatów pozawerbalnych (71) Sprzężenie zwrotne (72) Jak został odebrany dany komunikat? (73) Zadawaj pytania (74) Zwracaj uwagę na sygnały pozawerbalne (74) Gdy to Ty jesteś odbiorcą (75) Rozdział 4. Przemawianie z pewnością siebie i przekonaniem (77) Przygotowanie - pierwszy krok do tego, by wygłaszać udane przemowy (78) Przygotowywanie przemówienia na nieznany temat (79) Magiczny przepis na dynamiczne przemówienia (81) Zdarzenie (81) Działanie (sedno sprawy) (82) Korzyść (82) Opisywanie sytuacji z perspektywy słuchaczy (82) Jak przygotowywać i wygłaszać przemowy (83) Zwiększ wyrazistość opisywanego zdarzenia (84) Pięć kroków, by nauczyć się lepszej wymowy (85) Popraw sposób mówienia (86) Przezwyciężanie zaburzeń mowy (87) Kluczową kwestią jest intonacja (88) Wybierz odpowiednie tempo (88) Kontroluj natężenie głosu (88) Dwanaście wskazówek pozwalających zaskarbić sobie sympatię słuchaczy (89) Przedstawianie mówcy i dziękowanie mu (94) Przygotowywanie się do przedstawienia mówcy (95) Przedstawianie siebie (95) Dziękowanie mówcy (96) Rozdział 5. Jak ciekawie wygłaszać prezentacje skierowane do grup (99) Kim są Twoi słuchacze? (100) Wiedza (100) Kompetencje (101) Doświadczenie (101) Potrzeby (101) Pragnienia (101) Cele (102) Jaki jest cel? (102) Przekonanie publiczności (102) Przekazanie informacji (103) Zmotywowanie (103) Zapewnienie rozrywki (103) Jakie jest przesłanie wystąpienia? (103) Zadbaj o swoją wiarygodność (104) Rozpoczynanie prezentacji (104) Przesłanie (107) Dzięki dowodom możesz pokonać wątpliwości (107) Kończenie prezentacji (108) Czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi (109) Rozpoczynanie czasu przeznaczonego na zadawanie pytań (110) Jak zakończyć czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi? (111) Użycie pomocy wizualnych (111) Rodzaje pomocy wizualnych (113) Konspekty (115) Rozdział 6. Jak wyciągnąć maksimum korzyści z dyskusji? (119) Dwanaście zasad pozwalających z wdziękiem nie zgadzać się z rozmówcą (121) Rozwiązywanie problemów (127) Dokładne określenie problemu (127) Jakie są przyczyny problemu? (128) Opracuj kilka potencjalnych rozwiązań (129) Wybierz najlepsze rozwiązanie (129) Przejdź do działania (130) Kontrola (131) Skargi klientów (131) Radzenie sobie z osobami o negatywnym nastawieniu (134) Zatrzymaj się! Popatrz! Posłuchaj! (134) Negatywne osobowości (135) Dąż do rozwiązań, na których zyskają wszyscy zainteresowani (136) Rozdział 7. Jak sprawić, by zebrania były bardziej konstruktywne? (139) Wyznacz jasne i zrozumiałe cele (140) Radzenie sobie z nieporozumieniami (141) Raporty komisji (142) Jak zadbać o skuteczne działanie komisji? (143) Ogranicz liczbę osób biorących udział w spotkaniu (143) Stwórz harmonogram, a potem się go trzymaj (144) Nakłoń wszystkich do działania (145) Nie próbuj zdominować spotkania (145) Kontroluj osoby, które mają skłonność do gadulstwa (146) Zakończ w wyrazisty sposób (147) Zadbaj o stworzenie protokołu (147) Posiedzenia w organizacjach wolontariackich (147) Jak w uprzejmy sposób wyrażać sprzeciw? (148) Lista kontrolna pozwalająca ocenić spotkanie (149) W jaki sposób możesz wyciągnąć maksimum korzyści ze spotkań, w których uczestniczysz? (151) Jak postępować, gdy bierzesz udział w spotkaniach zewnętrznych? (153) Przygotuj się do spotkania (154) Zawieraj nowe znajomości (154) Zachowaj otwarty umysł (154) Wykaż się tolerancją (155) Rób notatki (155) Zachowaj jedną kartkę na wyjątkowo interesujące spostrzeżenia (155) Zadawaj pytania (155) Zabieraj głos w czasie zebrań (156) Zacznij stosować nową wiedzę (157) Rozdział 8. Przedstaw to na piśmie (159) Zanim zaczniesz pisać, przemyśl swoje przesłanie (160) W jaki sposób uporządkować wiadomość? (161) Zadbaj o to, by sporządzony przez Ciebie dokument był kompletny, zwięzły i jasny (162) Unikaj żargonu (162) Używaj krótkich, dobitnych zdań (163) Przejdź do rzeczy (163) Mów do czytelnika (164) Korzystaj z bezpośrednich pytań (164) Pisz tak, jak mówisz (164) Używaj zwięzłych, chwytliwych zdań (165) Nadaj listom ludzki wydźwięk (165) Zadbaj o to, by e-maile i notatki zapadały w pamięć (166) Zwracaj uwagę na gramatykę i ortografię (167) Kończenie listu (168) Radzenie sobie z korespondencją przychodzącą (169) Przeczytaj list lub notatkę tylko raz, po czym od razu przejdź do działania (170) Nie odpowiadaj na notatkę kolejną notatką (170) Przekaż komuś pełnomocnictwo do odpowiadania na korespondencję (171) Wyrzuć to, co zbędne (171) Gwałtowny wzrost popularności poczty elektronicznej (172) Zadbaj o to, by e-maile były ciekawe, pełne wyrazu i absorbujące (173) Niechciane wiadomości przesyłane pocztą elektroniczną (174) "Kto czyta moje e-maile?" (175) Poczta elektroniczna a rozmowy telefoniczne lub bezpośrednie (176) Podsumowanie sugestii dotyczących korzystania z poczty elektronicznej (176) Jak tworzyć lepsze raporty? (178) Zbierz wszystkie informacje (179) Pisanie raportu (180) Forma raportu (181) Składanie raportu przełożonym (182) Dodatek A. O Dale'u Carnegiem (185) O Dale Carnegie & Associates, Inc. (187) Dodatek B. Zasady Dale'a Carnegiego (189) Stań się przyjaźniejszą osobą (189) Podstawowe zasady pozwalające poradzić sobie ze zmartwieniami (191) Podstawowe techniki analizowania zmartwień (191) Porzuć zwyczaj martwienia się, zanim troski Cię wykończą (191) Wykształć postawę, która zapewni Ci spokój i szczęście (192)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 72
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146422 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5895 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samoświadomość Odpowiedzialność Ciagła koncentracja na innych ludziach Strategiczne działanie Stosowanie zasad relacji międzyludzkich Zastosowanie odpowiednich narzędzi i procesów Zaufanie i rozwoj osobisty Pozytywna zmiana i rozwój organizacji Zaangażowanie i zwinność Wspólny kierunek i innowacyjność
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 165
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154853 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności