Zaufanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Książki
(17)
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Branczewska Sylwia
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Coplin Amanda (1981- )
(1)
Gohl Christiane (1958- )
(1)
Goliński Dawid
(1)
Grabowska-Powaga Aleksandra
(1)
Grabowski Piotr
(1)
Groenwald Maria
(1)
Gąsiorowska-Mącznik Edyta
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipka Anna
(1)
Mika Bartosz (1980- )
(1)
Mokry Grzegorz
(1)
Naruć Wojciech
(1)
Nowak Dominik
(1)
Olek Matylda
(1)
Pell Arthur R
(1)
Perlicki Krzysztof
(1)
Piotrowska-Piątek Agnieszka
(1)
Polak Piotr
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Skąpska Elżbieta
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stadnik Dorota
(1)
Szykuła Sylwia
(1)
Trębicki Paweł
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Vanderah Glendy
(1)
Witczak-Roszkowska Danuta
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Wyskok Piotr
(1)
Zapotoczna Dominika
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Zaufanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Nowa Zelandia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Powieść obyczajowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mongrafia
(1)
Powieść
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
Kultura Fizyczna
(4)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, a także pracowników naukowych i studentów zarządzania oraz socjologii.
Rozdział 1. Zaufanie - Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel 11 1.1. Pojęcie zaufania 11 1.2. Typologia zaufania 16 1.3. Kształtowanie się zaufania 20 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 26 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania 28 Rozdział 2. Przywództwo - Aleksandra Kołodziej 37 2.1. Pojęcie przywództwa 37 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 40 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 44 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 53 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka 55 Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność - Monika Skrzyp 63 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 63 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 67 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 69 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 73 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji 76 Rozdział 4. Praca zespołowa - Michał Jezusek 83 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 83 4.2. Podstawowe typologie zespołów 85 4.3. Role w zespole 86 4.4. Organizacja pracy zespołowej 88 4.5. Praca zespołowa a efektywność 91 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 95 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 96 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku 98 Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę - Aleksandra Świętek-Bysko 103 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 103 5.2. Typologia form zaangażowania 105 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 107 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 120 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 122 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 125 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji 126 Rozdział 6. Satysfakcja z pracy - Kinga Jureczka 135 6.1. Satysfakcja pracownika 135 6.2. Modele satysfakcji pracownika 137 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 140 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 142 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 145 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia 147 Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji - Paulina Gajewska 153 7.1. Kultura w organizacji 153 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 159 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 163 7.3.1. Komunikacja wewnątrz firmy 163 7.3.2. Przywództwo 166 7.3.3. Proces motywowania 168 7.3.4. Budowanie zespołów 170 7.3.5. Symbole, rytuały, mity, tabu i wartości jako przejawy kultury 173 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 174 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej 176
Sygnatura czytelni BMW: VI E 294 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150745 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150744 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: How to have rewarding relationships win trust and influence people.
Nazwa redaktora na stronie [216].
Rozdział 1. Tak, jesteś charyzmatyczny 15 Rozdział 2. Zdobądź nowych przyjaciół, zatrzymaj dotychczasowych 39 Rozdział 3. Trzy „W" — współpraca, współdziałanie i współgranie 59 Rozdział 4- Budowanie zaufania 81 Rozdział 5. Poznaj swoich ludzi 103 Rozdział 6. Przekonywanie innych do Twojego sposobu myślenia 121 Rozdział 7. Radzenie sobie z problematycznymi jednostkami 141 Rozdział 8. Jak się nie zgadzać, nie będąc przy tym nieuprzejmym 161 Rozdział 9. Klucz do lepszej obsługi 185 Rozdział 10. Opanowanie emocji 199
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świadomość i nastawienie Pokonywanie narzuconych przez siebie ograniczneń Docenianie róznic Ramy, filtry i to, jak nam przeszkadzają Kompetencje i nawiazywanie kontaktu Inicjowanie i pielęgnowanie relacji Budowanie i przywracanie zaufania Konflikt empatyczne słuchanie Wirtualny kontakt
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 112
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154852 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kaszmirowa)
Tytuł oryginału: "The orchardist : a novel" 2012.
Streszczenie: Wzruszająca opowieść o bezinteresownej miłości, osadzona w niezwykłej scenerii amerykańskiego Zachodu. Mieszkający na odludziu, u stóp Gór Kaskadowych samotny mężczyzna Talmadge pielęgnuje swój owocowy sad. Jego monotonne, proste życie zmieni się, gdy do jego posiadłości trafią Della i Jane, nastoletnie dziewczyny, które uciekły od stręczyciela. Obie są w ciąży, obie nieufne, przestraszone, głodne. Talmadge postanawia otoczyć je opieką, odkrywa w sobie wielkie pokłady uczuć i empatii, a dziewczęta stopniowo nabierają do niego zaufania - czują, że odnalazły swoje miejsce na ziemi. Wkrótce jednak ktoś brutalnie zakłóci ich szczęście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146175 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M129)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 115-125.
Dla ekonomistów i przedstawicieli nauk o zarządzaniu i jakości.
1.Rola koopetycji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 1.1.Istota i geneza koopetycji 1.2.Teorie ekonomiczne jako punkt wyjścia do koopetycji 1.3.Formy koopetycji 1.4.Przejawy koopetycji w klastrach 1.5.Korzyści i zagrożenia koopetycji 1.6.Koopetycyjne relacje przedsiębiorstw 1.7.Przykłady koopetycji 1.8.Perspektywy badawcze koopetycji 2.Deficyt zaufania społecznego barierą rozwoju innowacyjnej gospodarki w Polsce 2.1.Zaufanie społeczne w ujęciu teorii ekonomicznych i socjologicznych 2.2.Pojęcie zaufania i jego rodzaje 2.3.Zaufanie społeczne. Innowacyjność. Przegląd badań 2.4.Poziom zaufania społecznego a innowacyjność. Polska na tle wybranych państw europejskich 2.5.Sieci powiązań w procesach innowacyjnych — model potrójnej i poczwórnej helisy 2.6.Rozwój i funkcjonowanie narodowego systemu innowacji w Polsce 2.7.Pobudzanie innowacyjności polskiej gospodarki w warunkach deficytu zaufania społecznego — wnioski w kontekście założeń Strategii na rzecz odpowiedzialnego rozwoju i wyników badań własnych 3.Współpraca szkół wyższych z otoczeniem 3.1.Ewolucja misji i zadań szkół wyższych 3.2.Uwarunkowania prawne współpracy szkół wyższych z otoczeniem społeczno-gospodarczym 3.3.Możliwość prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe 3.4.Udział interesariuszy zewnętrznych w organach zarządzających szkół wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149415 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
(W krainie białych obłoków / Sarah Lark ; t. 1)
Stanowi cz. 1 cyklu "W krainie białych obłoków".
Na książce pseudonim autora, nazwa: Christiane Gohl.
Streszczenie: Barwna saga rodzinna rozgrywająca się na tle wspaniałych krajobrazów i mało znanej historii Nowej Zelandii. Rok 1852, Londyn. Dwie młode kobiety wyruszają w rejs na odległą i tajemniczą wyspę. Obie rozpoczynają w ten sposób nowe życie. Obie zostaną żonami mężczyzn, których nie znają. Lady Gwyneira jest zaręczona z synem bogatego „owczego barona”, natomiast Helen, młoda guwernantka, odpowiedziała na anons poszukującego żony farmera. Każda z nich związała swój los z krainą, którą wyobraża sobie jako raj. Czy tam, na drugim końcu świata, odnajdą miłość i szczęście? Fascynująca opowieść o miłości i nienawiści, zaufaniu i zdradzie i o dwóch rodzinach, których losy zostały ze sobą splątane na zawsze. [strona wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kapitał społeczny a gospodarowanie : aspekty teoretyczne i empiryczne / Aleksandra Grabowska-Powaga. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 262 strony : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 241-256.
Rozdział 1 Gospodarowanie a potrzeba i możliwości współdziałania ludzkiego 13 1.1. Podmioty gospodarujące a cele gospodarowania w ujęciu historycznym 13 1.2. Funkcja decyzyjna i jej miejsce w różnych typach własności 28 1.3. Ewolucja form organizacji społecznej i typowych dla nich form własności a decyzje gospodarcze 34 1.4. Instytucje oraz ich wpływ na podmioty gospodarujące 46 1.5. Relacje podmiotów gospodarujących z otoczeniem 64 1.6. Typy relacji, więzi i sieci społeczne w procesie gospodarowania 78 1.6.1. Zapotrzebowanie na współdziałanie jako konsekwencja utrwalania się relacji 78 1.6.2. Możliwości i płaszczyzny współdziałania 86 1.6.3. Współdziałanie podmiotów gospodarujących - motywy i korzyści w ujęciu instytucjonalnym 89 Rozdział 2 Kapitał społeczny a zachowania podmiotów gospodarujących 93 2.1. Kategoria kapitału i możliwości jej zastosowania w konstrukcjach teoretycznych 93 2.2. Kapitał społeczny w procesach gospodarowania 106 2.2.1. Kapitał społeczny jako zasób ekonomiczny - formy, etapy kształtowania, modele 106 2.2.2. Uwarunkowania kształtowania kapitału społecznego 138 2.3. Kapitał społeczny - przejawy i możliwości pomiaru 150 2.4. Implikacje powstawania kapitału społecznego 166 Rozdział 3 Kapitał społeczny i jego praktyczne konsekwencje dla procesów gospodarowania 173 3.1. Kapitał społeczny a racjonalność gospodarowania w świetle badań wtórnych 173 3.1.1. Analiza kapitału społecznego w skali globalnej 175 3.1.2. Analiza przejawów kapitału społecznego w skali regionalnej - przykład Europy 197 3.1.3. Analiza przejawów kapitału społecznego w skali lokalnej - przykład Polski 203 3.2. Kapitał społeczny a realizacja celów gospodarowania 213 3.2.1. Rola kapitału społecznego w funkcjonowaniu podmiotów gospodarujących 213 3.2.2. Kapitał społeczny a realizacja celów gospodarowania w świetle badań pierwotnych 222 3.3. Polityka gospodarcza a możliwości łagodzenia niedoboru kapitału społecznego 231
Sygnatura czytelni BMW: VI U 9 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147298 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Komis / Piotr Grabowski. W: Transport i Spedycja. 2012, nr 4, s. 56-59. - 2012
Dokument nadrzędny: Transport i Spedycja.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Egzaminy a zaufanie / Maria Groenwald. W: Edukacja. 2009, nr 1, s. 39-47. - 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Książka
W koszyku
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 139-152.
Organizacje jako podmioty zaufania 15 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 15 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 23 1.3. Wartości organizacji społecznych 29 Zaufanie w naukach społecznych 33 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 33 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 36 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu 43 Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje 47 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 47 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 57 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem 65 Zaufanie organizacyjne jako proces 69 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 69 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 75 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego 84 Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 89 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 89 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 97 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna 104 Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach 113 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 113 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 117 6.3. Modele zaufania cyfrowego 121 Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania 127 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 127 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym 134
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 108 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151083 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaufanie w zarządzaniu organizacjami / Dominika Latusek-Jurczak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 224 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 199-224.
Zaufanie w zarządzaniu - podstawy teoretyczne Charakterystyka zaufania Treść zaufania Źródła zaufania Funkcje zaufania Koncepcyjny model zaufania w zarządzaniu Ograniczenia i wyzwania koncepcji zaufania w zarządzaniu Procesualny charakter zaufania Nowe konteksty badań i alternatywne spojrzenia na funkcje Empiryczne badania zaufania Zaufanie - badanie eksploracyjne Zaufanie organizacyjne - instrumentalne studium przypadku Budowanie zaufania w polskich przedsiębiorstwach szybkiego wzrostu - badanie trenowe Wnioski - zakończenie
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-209. Indeks.
Moduł sensoryczny w zarządzaniu kapitałem ludzkim Pojęcie i „warunki brzegowe” stosowania modułu sensorycznego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Praktyki personalne wykorzystujące moduł sensoryczny Marketing personalny jako pole oddziaływań sensorycznych Adaptacja pracowników oparta na wykorzystywaniu bodźców sensorycznych Procesy wykonywania pracy – pierwiastki sensoryczne Ocenianie i zwalnianie pracowników – perspektywa oddziaływań sensorycznych Motywowanie do kreatywności wykorzystujące techniki wizualizacji Bodźce sensoryczne a dysfunkcje i patologie oraz dyskomfort w środowisku pracy Słowa „uczulające” jako kategoria modułu sensorycznego – przykłady z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim Przywództwo estetyczne jako wyraz koncentracji na sferze sensualnej Oddziaływanie na kandydatów do pracy i zatrudnionych poprzez moduł emocjonalny Cel zarządzania kapitałem ludzkim z perspektywy modułu emocjonalnego Pojęcie emocji i ich taksonomie w literaturze przedmiotu – odniesienia do sytuacji personalnych Dyfuzja emocji w warunkach bliskości przestrzennej i „zdalności” Uczucie nadziei jako komponent kapitału psychologicznego pracowników Emotywacje Emocje przy pozyskiwaniu, ocenianiu, rozwoju, wynagradzaniu i zwalnianiu pracowników. Wpływ stylu kierowania na emocje Emocje generowane w warunkach diversity management Emocjonalny komponent postaw – przykład lojalności pracowniczej Emocje związane z charakterem pracy – egzemplifikacje Praca twórcza, czyli doświadczanie przepływu (flow) Komercjalizacja emocji personelu, czyli praca emocjonalna Zarażanie afektywne jako praktyka personalna w ramach modułu emocjonalnego Językowo-wizualne narzędzia oddziaływania na emocje w środowisku pracy jako wyraz powiązań modułu emocjonalnego z sensorycznym Organizacje ekspresywne jako organizacje przyszłości Projektowanie emocji dla cyklu życia pracownika w organizacji jako zadanie podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim Zastosowanie modułu intelektualnego w przyciąganiu do organizacji pracowników oraz kształtowaniu ich twórczych postaw Procesy poznawcze przy zorientowanym na zadania pracy indywidualnym i organizacyjnym uczeniu się. Dysonans poznawczy Znaczenie modułu intelektualnego dla kreatywnej organizacji Poznawczy komponent postaw – przykład stosunku do czasu pracy Organizacja inteligentnaElastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim jako aktywność wpisana w funkcjonowanie inteligentnej organizacji Decyzje personalne i ich typologia – perspektywa modułu intelektualnego Rola modułu behawioralnego w zarządzaniu kapitałem ludzkim Cele oddziaływań poprzez moduł behawioralny w środowisku pracy Wykorzystywanie czasowników performatywnych w procesach personalnych Behawioralny wymiar procesów wykonywania pracy Adekwatność zachowań do typu kultury organizacyjnej jako wyraz dopasowania w zarządzaniu kapitałem ludzkim Zachowania służące przeprowadzaniu zmian Pracoholizm jako uzależnienie behawioralne Możliwości i bariery projektowania zachowań przez podmioty zarządzania kapitałem ludzkim w kokreacji z pracownikami – przykłady Zachowania służące nabywaniu wiedzy Zachowania modyfikujące treść pracy Zachowania mobilnościowe w ramach organizacji Twórcze zachowania językowe Wyznaczniki zachowań w wielokulturowych organizacjach i zespołach Moduł relacyjny jako narzędzie zorientowane na wartość kierowania ludźmi Teorie stanowiące objaśnienia dla implementacji sensorycznego modułu doświadczeń i przeżyć Społeczny charakter procesu wykonywania pracy i jego implikacje dla procesów personalnych Zaufanie w organizacji jako pożądany stan relacji społecznych Narcyzm a perspektywa wspólnotowa oraz wpływ na wartość doświadczeń Współwystępowanie modułu relacyjnego z innymi modułami doświadczeń i przeżyć – egzemplifikacje. Formułowanie ogłoszeń pracy Kształtowanie przestrzeni pracy Tworzenie multigeneracyjnego środowiska pracy Stosowanie Assessment Centre przy wyborze podmiotów zarządzania kapitałem ludzkim spełniających wymogi odpowiadające rynkowi doznań
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 183
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6495 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124829 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy norm przy rozdziałach.
Rozdział I. Rozwój sieci teleinformatycznych Rozdział II. Zagrożenia dla sieci teleinformatycznych Rozdział III. Ogólna charakterystyka zaufania Rozdział IV. Zaufanie w środowisku technicznym Rozdział V. Rola zaufania w funkcjonowaniu sieci teleinformatycznych Rozdział VI. Odporność sieci teleinformatycznych Rozdział VII. Bezpieczeństwo sieci teleinformatycznych Rozdział VIII. Kontrola i sterowanie w sieciach teleinformatycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150505 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności