Sieć międzyorganizacyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Gąsiorowska-Mącznik Edyta
(1)
Kiliańska Katarzyna
(1)
Kot Janusz
(1)
Krechowicz Maria
(1)
Lypchuk Vasyl (1958- )
(1)
Oliński Marian
(1)
Piotrowska-Piątek Agnieszka
(1)
Radowicz Joanna
(1)
Sztorc Małgorzata
(1)
Szydełko Magdalena (ekonomia)
(1)
Witczak-Roszkowska Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Sieć międzyorganizacyjna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(5)
Raport z badań
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M129)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 115-125.
Dla ekonomistów i przedstawicieli nauk o zarządzaniu i jakości.
1.Rola koopetycji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 1.1.Istota i geneza koopetycji 1.2.Teorie ekonomiczne jako punkt wyjścia do koopetycji 1.3.Formy koopetycji 1.4.Przejawy koopetycji w klastrach 1.5.Korzyści i zagrożenia koopetycji 1.6.Koopetycyjne relacje przedsiębiorstw 1.7.Przykłady koopetycji 1.8.Perspektywy badawcze koopetycji 2.Deficyt zaufania społecznego barierą rozwoju innowacyjnej gospodarki w Polsce 2.1.Zaufanie społeczne w ujęciu teorii ekonomicznych i socjologicznych 2.2.Pojęcie zaufania i jego rodzaje 2.3.Zaufanie społeczne. Innowacyjność. Przegląd badań 2.4.Poziom zaufania społecznego a innowacyjność. Polska na tle wybranych państw europejskich 2.5.Sieci powiązań w procesach innowacyjnych — model potrójnej i poczwórnej helisy 2.6.Rozwój i funkcjonowanie narodowego systemu innowacji w Polsce 2.7.Pobudzanie innowacyjności polskiej gospodarki w warunkach deficytu zaufania społecznego — wnioski w kontekście założeń Strategii na rzecz odpowiedzialnego rozwoju i wyników badań własnych 3.Współpraca szkół wyższych z otoczeniem 3.1.Ewolucja misji i zadań szkół wyższych 3.2.Uwarunkowania prawne współpracy szkół wyższych z otoczeniem społeczno-gospodarczym 3.3.Możliwość prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe 3.4.Udział interesariuszy zewnętrznych w organach zarządzających szkół wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 149415 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M130)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia na stronach 171-187.
ORGANIZACJE I ZARZĄDZANIE. WYBRANE POJĘCIA, PROCESY, STRUKTURY, INSTRUMENTY I METODY 1.1.Globalne uwarunkowania procesów gospodarczych i trendy w sferze organizacji i zarządzania 1.2.Organizacje. Pojęcie i istota organizacji 1.3.Pojęcie i rodzaje zarządzania 1.4.1.Zarządzanie - przegląd definicji 1.4.2.Rodzaje zarządzania 1.4.3.Strategie w zarządzaniu 1.4.4.Organizacje sieciowe, relacje międzyorganizacyjne, zarządzanie międzyorganizacyjne ZARZĄDZANIE WIELOKULTUROWOŚCIĄ W ORGANIZACJACH TRANSNARODOWYCH 2.1.Różnice kulturowe i dylematy wielokulturowości 2.2.Problemy w organizacji wynikające z różnic kulturowych 2.3.Zarządzanie międzykulturowe w korporacjach transnarodowych 2.4.Kompetencje menedżerów w organizacji wielokulturowej MARKETING W ZARZĄDZANIU RELACJAMI MIĘDZYORGANIZACYJNYMI 3.1.Relacje międzyorganizacyjne: istota, rodzaje 3.2.Marketing w zarządzaniu relacjami międzyorganizacyjnymi 3.3.Koncepcja marketingu relacji 3.4.Zarządzanie marketingiem w relacjach międzyorganizacyjnych ZACHOWANIA STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTW FUNKCJONUJĄCYCH W ZŁOŻONYCH STRUKTURACH MIĘDZYORGANIZACYJNYCH NA RYNKU HOTELARSKIM 4.1.Istotne elementy struktury międzyorganizacyjnej w hotelarstwie 4.2.Typologia zachowań przedsiębiorstw hotelowych w sieci międzyorganizacyjnej 4.3.Metodyka badań empirycznych 4.4.Charakterystyka próby badawczej 4.5.Zachowania hoteli funkcjonujących w złożonych strukturach międzyorganizacyjnych - wyniki badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149434 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M125)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia, netografia na stronach 113-121.
1.Wybrane aspekty współpracy między organizacyjnej 1.1.Przesłanki podejmowania współpracy międzyorganizacyjnej 1.2.Modelowe ujęcie współpracy międzyorganizacyjnej 2.Społeczna odpowiedzialność podmiotów nawiązujących współpracę międzyorganizacyjną 2.1.Koncepcja społecznej odpowiedzialności - podstawy teoretyczne 2.2.Współpraca międzyorganizacyjną obejmująca dwa sektory gospodarki 2.3.1.Współpraca podmiotów z sektora prywatnego i pozarządowego 2.3.2.Współpraca podmiotów z sektora publicznego i pozarządowego 2.3.3.Współpraca podmiotów z sektora publicznego i prywatnego 2.4.Współpraca międzyorganizacyjną obejmująca trzy sektory gospodarki 3.Relacje między organizacyjne w procesach inwestycyjnych 3.1.Poziom relacji między uczestnikami procesu inwestycyjnego a ryzyko inwestycji 3.3.Zarządzanie jakością relacji międzyorganizacyjnych w procesie inwestycyjnym 3.4.Relacje między uczestnikami przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego w systemie tradycyjnym i alternatywnym 3.5.Relacje między uczestnikami procesu inwestycyjnego realizowanego w systemie zintegrowanym na przykładzie systemu partnerstwa 3.6.Relacje w przedsięwzięciach realizowanych w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego 3.7.Wpływ sposobu ukształtowania relacji między uczestnikami procesu inwestycyjnego i systemu realizacji przedsięwzięcia na sukces projektu i poziom ryzyka 4. Model oceny ryzyka nieuzyskania zamierzonego efektu współpracy międzyorganizacyjnej 4.1.Identyfikacja ryzyka 4.2.Jakościowa analiza drzewa niezdatności 4.3.Ilościowa analiza drzewa niezdatności 4.4.Wyznaczenie ryzyka 4.5.Przykłady zastosowania przedmiotowego modelu oceny ryzyka 4.6.1.Przykład zastosowania modelu oceny ryzyka dla przedsięwzięcia nr 1 4.6.2.Przykład zastosowania modelu oceny ryzyka dla przedsięwzięcia nr 2 4.6.3.Przykład zastosowania modelu oceny ryzyka dla przedsięwzięcia nr 3 4.6.4.Przykład zastosowania modelu oceny ryzyka dla przedsięwzięcia nr 4
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149207 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [349]-362.
Pojęcie sieci przedsiębiorstw 1.1. Geneza, istota i komponenty sieci przedsiębiorstw 1.1.1. Geneza sieci przedsiębiorstw 1.1.2. Definicja sieci przedsiębiorstw 1.1.3. Komponenty sieci przedsiębiorstw 1.2. Cechy i funkcje sieci przedsiębiorstw 1.2.1. Cechy sieci przedsiębiorstw 1.2.2. Funkcje sieci przedsiębiorstw 1.3. Ujęcie rodzajowe sieci przedsiębiorstw 1.3.1. Kryteria klasyfikacji sieci przedsiębiorstw 1.3.2. Rodzaje sieci przedsiębiorstw według kryterium elementów składowych 1.4. Zarządzanie siecią przedsiębiorstw Koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1. Określenie modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1.1. Definicja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1.2. Elementy składowe modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1.3. Cechy i funkcje modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.2. Metoda identyfikacji modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.2.1. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy statyczne 2.2.2. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy dynamiczne 2.3. Rodzaje modeli biznesu sieci przedsiębiorstw 2.4. Metoda oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw Empiryczna weryfikacja metod identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw. 3.1. Metodyka badań 3.2. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium dominacji 3.2.1. Sieć zdominowana 3.2.2. Sieć równorzędnych partnerów 3.2.3. Sieć zdominowana versus sieć równorzędnych partnerów - analiza porównawcza 3.3. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium układu powiązań 3.3.1. Sieć pionowa 3.3.2. Sieć pozioma 3.3.3. Sieć pionowa versus sieć pozioma - analiza porównawcza. 3.4. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium charakteru oddziaływania z otoczeniem 3.4.1. Sieć adaptacyjna 3.4.2. Sieć kreatywna 3.4.3. Sieć adaptacyjna versus sieć kreatywna - analiza porównawcza
Sygnatura czytelni BMW: VI F 158 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148110 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6037 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 187-196.
KONCEPTUALIZACJA POJĘCIA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW TWORZĄCYCH KLASTER - PODEJŚCIE FORMATYWNE Klasterjako forma partnerskiej współpracy przedsiębiorstw Pojęcie i kierunki rozwoju benchmarkingu Istota i atrybuty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw W klastrze Metodyka partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze w ramach grupy benchmarkingowej UWARUNKOWANIA SUKCESU PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW W KLASTRZE Istota sukcesu i bariery w partnerstwie benchmarkingowym przedsiębiorstw klastrowych Bliskość międzyorganizacyjna i wzajemne zaufanie jako siły motoryczne w rozwoju partnerstwa benchmarkingowego w klastrze Prawne i etyczne aspekty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze Ujęcie modelowe osiągania sukcesu w benchmarkingu wewnątrzklastrowym opartym na partnerstwie REALIZACJA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W BADANYCH KLASTRACH Metodyka, organizacja i przebieg badań empirycznych Charakterystyka badanych przedsiębiorstw Stan realizacji partnerstwa benchmarkingowego przez badane przedsiębiorstwa CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE I OGRANICZAJĄCE NAWIĄZYWANIE PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W KLASTRACH W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki sprzyjające nawiązywaniu partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach Czynniki sprzyjające i ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach w świetle wyników badania eksperckiego Ujęcie modelowe kluczowych czynników wpływających na nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego w klastrze w świetle wyników badań przedsiębiorstw i ekspertów
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 134
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6473 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności