Szydełko Magdalena (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szydełko Magdalena (ekonomia)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Benchmarking
(1)
Benchmarking (metoda)
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Sieć międzyorganizacyjna
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 263-285.
Dla kadry kierowniczej i pracowników przedsiębiorstw klastrowych, koordynatorów klastrów, specjalistów ds. benchmarkingu, kadry naukowej, studentów kierunków ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń.
Partnerstwo przedsiębiorstw jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych 17 1.1. Interpretacja teoretyczna pojęcia relacji międzyorganizacyjnych 17 1.2. Istota i cechy partnerstwa przedsiębiorstw 26 1.3. Miejsce partnerstwa przedsiębiorstw na tle wybranych typologii relacji międzyorganizacyjnych 41 1.4. Proces budowania partnerstwa przedsiębiorstw 55 Kształtowanie partnerskich relacji między przedsiębiorstwami w klastrze 67 2.1. Ewolucja koncepcji klastra 67 2.2. Wymiary, cechy i typy klastrów - próba syntezy 81 2.3. Prawne aspekty funkcjonowania klastrów w Polsce 98 2.4. Rodzaje i motywy nawiązywania partnerskich relacji przez przedsiębiorstwa w klastrze 108 Benchmarking jako instrument zarządzania 131 3.1. Geneza i istota benchmarkingu 131 3.2. Rodzaje benchmarkingu - próba uporządkowania 145 3.3. Informacyjne wspomaganie benchmarkingu na tle koncepcji zarządzania wiedzą 155 3.4. Korzyści, bariery i kierunki rozwoju benchmarkingu 168 Koncepcja partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw tworzących klaster 181 4.1. Istota partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze - wynik zastosowania podejścia formatywnego 181 4.2. Atrybuty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze 189 4.3. Kluczowe czynniki sukcesu w procesie międzyorganizacyjnego uczenia się w klastrze 193 4.4. Ryzyko w benchmarkingu wewnątrzklastrowym opartym na partnerstwie 209 Referencyjne metodyki partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw tworzących klaster 221 5.1. Rodzaje i przegląd wybranych metodyk benchmarkingu 221 5.2. Proces budowania partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrze 229 5.3. Kompetencje moderatora i specyfikacja funkcjonalno-techniczna platformy benchmarkingowej 248
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 91 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148229 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 187-196.
KONCEPTUALIZACJA POJĘCIA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW TWORZĄCYCH KLASTER - PODEJŚCIE FORMATYWNE Klasterjako forma partnerskiej współpracy przedsiębiorstw Pojęcie i kierunki rozwoju benchmarkingu Istota i atrybuty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw W klastrze Metodyka partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze w ramach grupy benchmarkingowej UWARUNKOWANIA SUKCESU PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEDSIĘBIORSTW W KLASTRZE Istota sukcesu i bariery w partnerstwie benchmarkingowym przedsiębiorstw klastrowych Bliskość międzyorganizacyjna i wzajemne zaufanie jako siły motoryczne w rozwoju partnerstwa benchmarkingowego w klastrze Prawne i etyczne aspekty partnerstwa benchmarkingowego przedsiębiorstw w klastrze Ujęcie modelowe osiągania sukcesu w benchmarkingu wewnątrzklastrowym opartym na partnerstwie REALIZACJA PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W BADANYCH KLASTRACH Metodyka, organizacja i przebieg badań empirycznych Charakterystyka badanych przedsiębiorstw Stan realizacji partnerstwa benchmarkingowego przez badane przedsiębiorstwa CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE I OGRANICZAJĄCE NAWIĄZYWANIE PARTNERSTWA BENCHMARKINGOWEGO PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA W KLASTRACH W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki sprzyjające nawiązywaniu partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach Czynniki sprzyjające i ograniczające nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego przez przedsiębiorstwa w klastrach w świetle wyników badania eksperckiego Ujęcie modelowe kluczowych czynników wpływających na nawiązywanie partnerstwa benchmarkingowego w klastrze w świetle wyników badań przedsiębiorstw i ekspertów
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 134
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6473 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności