Model biznesowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(56)
Forma i typ
Artykuły
(28)
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(15)
Biblioteka WWFiF
(2)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Jabłoński Adam
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Berłowski Paweł
(2)
Hołodnik Daria
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Marek (ekonomia)
(2)
Szromek Adam R
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Barańska Magdalena
(1)
Bińczycki Bernard
(1)
Bober Tomasz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Choiński Marcin
(1)
Choquet Magdalena
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cybulski Mateusz
(1)
Dorocki Sandra
(1)
Duda Arkadiusz
(1)
Dziadek Krzysztof
(1)
Filipek Tomasz
(1)
Folwarski Mateusz
(1)
Garstecki Dawid
(1)
Gattorna John
(1)
Gayer Bartosz
(1)
Golej Robert
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Herman Krzysztof (ekonomia)
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Iwaszczuk Natalia
(1)
Jabłońska-Przywecka Katarzyna Anna
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Karliński Kuba
(1)
Kilijański Witold
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klenk Małgorzata
(1)
Komańda Marcin
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kowalski Daniel
(1)
Królak-Wyszyńska Katarzyna
(1)
Lipińska Renata
(1)
Malinowski Andrzej
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Miklaszewska Ewa (1956- )
(1)
Niemiec Andrzej (ekonomia)
(1)
Oliński Marian
(1)
Osóbka Grzegorz
(1)
Paprocki Wojciech
(1)
Pawelec Michał
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Polak Piotr
(1)
Poniatowski Grzegorz
(1)
Posłuszny Krzysztof
(1)
Rudolf Tomasz
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Saniuk Sławomir
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Strzelecka Agnieszka (ekonomia)
(1)
Szczepańska-Przekota Anna
(1)
Tomczyk Monika
(1)
Vitasek Kate
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Wiśniewski Kryspin
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Zawadzka Danuta
(1)
Łukasik Renata
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Żuławska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Menedżerowie produkcji
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Model biznesowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Szwajcaria
(1)
Ziemia Lubuska
(1)
Gatunek
Monografia
(17)
Praca zbiorowa
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(3)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala Poleca)
Bibliografia, netografia na stronach 267-290. Indeks.
SPECYFIKA ŚRODOWISKA SMART WORLD Koncepcja Smart World Wymagania techniczne i środowiskowe Wyzwania społeczne i organizacyjne ORGANIZACJE W SMART WORLD Organizacja w erze przełomów, zmian i zrównoważonego rozwoju. Inteligencja organizacji – obszary, kierunki i dynamika rozwoju Organizacje przyszłości w teorii i praktyce ery Smart World BUDOWA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW W SMART WORLD Proces budowy konkurencyjności w środowisku Smart World i jego elementy Problemy i bariery procesu kształtowania konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw – przegląd doświadczeń międzynarodowych Źródła i strategie budowy przewagi konkurencyjnej w dobie Przemysłu 4.0 i środowiska Smart World PERSONALIZACJA W ZRÓWNOWAŻONEJ PRODUKCJI I KONSUMPCJI W ŚRODOWISKU SMART WORLD Koncepcja zrównoważonej produkcji i konsumpcji Personalizacja jako efekt oczekiwań współczesnego klienta Serwicyzacja produkcji przemysłowej jako nowa strategia funkcjonowania przedsiębiorstw WYZWANIA DLA MODELI BIZNESU W DOBIE PRZEMYSŁU 4.0 Wiedza i kompetencje inżynierów i menedżerów – diagnoza wymagań Współpraca sieciowa małych i średnich przedsiębiorstw – korzyści i obawy Rozwój nowych modeli biznesu – analiza trendów PROJEKT MODELU BIZNESU Megatrendy Filary technologiczne Architektura modelu biznesu Architektura techniczna Architektura społeczna Procesy PLANOWANIE CYBER-FIZYCZNYCH SIECI PRODUKCYJNYCH DLA MODELI BIZNESU. Implementacja idei Przemysłu 4.0 dla networkingu przedsiębiorstw. Model platformy integracji klienta i producenta Koncepcja metodyki prototypowania sieci przedsiębiorstw INNOWACYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Orientacja na proces kreowania innowacji Transformacja biznesu – nowa era innowacji Innowacyjne elementy modelu biznesu na bazie Canvas Zarządzanie talentami jako element architektury społecznej. WARTOŚĆ I KONKURENCYJNOŚĆ MODELU BIZNESU Kreowanie wartości poprzez model biznesu Źródła przewagi konkurencyjnej modelu biznesu Strategiczna karta wyników Kluczowe wskaźniki efektywności . Weryfikacja modelu PRAKTYCZNE ASPEKTY MODELI BIZNESU W ŚRODOWISKU SMART WORLD . Środowisko Smart World Fabryki przyszłości Cyber-fizyczne sieci przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153935 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153936 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 151-[152].
Rozdział 1. Interpretacja współczesnej organizacji 1.1. Organizacja i jej otoczenie 1.2. Przemysł 4.0 jako kluczowe wyzwanie dla organizacji 1.3. Organizacja w Przemyśle 4.0 Rozdział 2. Kompetencje organizacji XXI wieku 2.1. Kompetencje organizacji w Przemyśle 4.0 2.2. Kierunki i znaczenie rozwoju kompetencji organizacji 2.3. Inteligencja organizacji Rozdział 3. KOMPETENCJE PRACOWNIKA W PRZEMYŚLE 4.0 3.1. Współczesne wyzwania dla zarządzania zasobami ludzkimi 3.2. Determinanty pracy w gospodarce cyfrowej 3.3. Kompetencje pracowników w Przemyśle 4.0 3.4. Kompetencje przyszłości - perspektywa pokolenia Z Rozdział 4. Raport z badań empirycznych 4.1. Cele badań i metoda badawcza 4.2. Prezentacja wyników badań nad determinantami jakości pracy 4.3. Kompetencje pracowników Przemysłu 4.0 z perspektywy pokolenia Z
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154486 N, 154485 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154487 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [455]-472.
TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) W EKONOMII 1.1.Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań 1.1.1.Innowacja jako przedmiot badań naukowych 1.1.2.Kognitywny wymiar modeli biznesu 1.1.3.Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej 1.2.Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu 1.3.Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach - ujęcie holistyczne 1.4.Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE 2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.2.Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 2.3.Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 2.4.Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.5.Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach w przedsiębiorstwach turystycznych METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI 3.1.Deskrypcja przeprowadzonego badania 3.1.1.Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach 3.1.2.Dobór próby badawczej 3.1.3.Charakterystyka badanej zbiorowości 3.2.Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość 3.3.Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.3.1.Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów 3.3.2.Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach 3.3.3.Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 3.4.Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości przedsiębiorstw turystycznych biernych 3.5.Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości 3.6.Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.7 Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.2.Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.3.Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 4.4. Otoczenie społeczno4culturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach w podmiotach gospodarczych turystyki 5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 5.4. Psvchologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH 6.1.Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach w badanych przedsiębiorstwach 6.2.Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 6.2.1.Model zdynamizowany 6.2.2.Model umiarkowany 6.2.3.Model zachowawczy 6.2.4.Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 6.3.Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych 6.4.Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez pryzmat czynników wewnętrznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146520 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 139-146.
Inwestycje i zasady ich finansowania w cyklu życia organizacji Inwestycje – pojęcie, rodzaje, ryzyko Pojęcie inwestycji i towarzyszącego im ryzyka Kryteria klasyfikacji inwestycji Źródła finansowania inwestycji w cyklu życia organizacji Koncepcja cyklu życia przedsiębiorstwa Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania inwestycji Koszt kapitału a strategie finansowania inwestycji Tradycyjny rachunek efektywności inwestycji Determinanty wyboru metod oceny opłacalności Statyczne metody oceny przedsięwzięć inwestycyjnych Okres zwrotu inwestycji Stopa zwrotu Wartość bieżąca netto Wewnętrzna stopa zwrotu Ograniczenia tradycyjnych metod oceny opłacalności inwestycji Opcje jako alternatywna metoda oceny strategicznych projektów inwestycyjnych Pojęcie opcji rzeczywistych Wycena opcji rzeczywistych Rodzaje opcji rzeczywistych Opcja rezygnacji Opcja zwiększenia skali działalności Opcja zmniejszenia skali działalności Opcja wyboru Opcja odroczenia Metody oceny opłacalności inwestycji w start-upy Pojęcie start-upów i typologia ich modeli biznesowych Pojęcie i fazy rozwoju start-upów Modele biznesu start-upów Źródła finansowania start-upów Finansowanie w fazie zalążkowej Finansowanie we wczesnej fazie rozwoju Finansowanie w fazie rozwoju i ekspansji Problem wyceny start-upów w fazie pre-revenue Metody oceny opłacalności inwestycji w start-upy Scorecard Valuation Metoda venture capital Metoda Berkusa Scenariuszowa NPV Kalkulator Cayenne Przykłady wyceny start-upów w różnych fazach ich rozwoju Metoda Berkusa i Scorecard Valuation dla start-upów w fazie zalążkowej i wstępnej Metoda Venture Capital dla start-upów we wczesnej fazie rozwoju Metoda NPV dla start-upów w późniejszej fazie rozwoju Zjawisko przeszacowania start-upów technologicznych Analiza ekonomicznej efektywności innowacji Specyfika oceny innowacji Cechy wyróżniające analizę decyzyjną w innowacjach Selekcja projektów Techniki opisowe Proces rozwoju nowego produktu Kluczowe obszary oceny projektów innowacyjnych Główne czynniki ryzyka w innowacjach Ocena zbieżności strategicznej i zasobów Alternatywne metody finansowej oceny projektów Metody oceny wielokryterialnej w innowacjach Metody selekcji projektu Dwuetapowe podejmowanie decyzji w bramce Problematyka kosztów utopionych w ocenie efektywności projektów innowacyjnych Zastosowanie metod oceny efektywności inwestycji w praktyce gospodarczej Przydatność metod oceny efektywności w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych przedsiębiorstw działających w Polsce Metody badań empirycznych i opis próby badawczej Struktura inwestycji i źródła ich finansowania Ocena metod rachunku efektywności projektów inwestycyjnych Zastosowanie metod oceny efektywności inwestycji w pozyskaniu zewnętrznych środków na finansowanie inwestycji Cel i metody badań empirycznych Zakres informacji wykorzystywanych do oceny inwestycji Istotność metod oceny efektywności inwestycji
Sygnatura czytelni BMW: VI D 50 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV D 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145397 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5806 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Myślenie projektowe / Arkadiusz Duda. W: Eurologistics. 2006, nr 6, s.106-109. - Suchy Las : Eurologistics Adam Błuś, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [173]-186.
Rozdział 1 Ewolucja roli banków na rynku finansowym w okresie pokryzysowym 1.1.Wpływ kryzysu finansowego 2007-2009 na podejście do systemu finansowego i stabilności finansowej 1.2.Ramy regulacyjne stabilności banków i systemu bankowego 1.3.Bank jako instytucja zaufania publicznego 1.4.Zmiany w modelach biznesowych banków w okresie pokryzysowym Rozdział 2 Wpływ innowacji finansowych na rynek usług i produktów bankowych 2.1.Rola i determinanty innowacji finansowych 2.2.Rozwój internetu i bankowości mobilnej a zmiany dystrybucji usług finansowych 2.3.Determinanty rozwoju sektora FinTech 2.4.Technologia blockchain i kryptowaluty Rozdział 3 Charakterystyka i obszary działania spółek sektora FinTech 3.1.Segmenty branży FinTech 3.2.Modele biznesowe firm FinTech 3.3.Największe i najdynamiczniej rozwijające się firmy FinTech w Europie 3.4.Neobanki na europejskim rynku bankowym 3.5.Europejskie firmy FinTechowe prowadzące działalność w segmencie płatności, pożyczek i zarządzania majątkiem 3.6.Europejskie firmy FinTech prowadzące działalność w innych segmentach rynku finansowego Rozdział 4 Rozwiązania regulacyjne dla spółek sektora FinTech 4.1.Sektor RegTech i SupTech 4.2.Piaskownica regulacyjna - przykład współpracy nadzorcy rynku ze spółkami FinTech 4.3.Inicjatywy ułatwiające wdrażanie innowacji w wybranych krajach europejskich 4.3.1.Piaskownica regulacyjna w Wielkiej Brytanii 4.3.2.Piaskownica regulacyjna na Litwie 4.3.3.Piaskownica regulacyjna w Polsce Rozdział 5 Wyzwania w ramach współpracy/konkurencji spółek FinTech i tradycyjnych banków 5.1.Formy współpracy banków i firm FinTech 5.2.Postrzeganie sektora FinTech na polskim rynku bankowym 5.3.Banki centralne wobec sektora FinTech w świetle badania ankietowego 5.4.Wyzwania konkurencyjne ze strony firm FinTech w świetle badania ankietowego Indeks FinTechizacji FinTechy systemowo ważne - propozycja rozwiązania regulacyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147927, 147926 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Łańcuch dostaw to priorytet / John Gattorna. W: Eurologistics. 2012, nr 5, s.30-31. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 749)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 214-224.
1.MODELE BIZNESU W FUNKCJONOWANIU PRZEDSIĘBIORSTW 1.1.Problematyka modeli biznesu 1.2.Wykorzystanie modelu biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 1.3.Konstrukcja modeli biznesu w świetle badań literaturowych 1.4.Klasyfikacja modeli biznesu 2.INNOWACYJNE MODELE BIZNESU 2.1.Modele biznesu a innowacje 2.2.Innowacyjny model biznesu w przedsiębiorstwie turystycznym 2.3.Projektowanie i zmiana modeli biznesu 3.ZJAWISKO TURYSTYKI KULTUROWEJ DZIEDZICTWA PRZEMYSŁOWEGO 3.1.Geneza powstania atrakcji turystycznych 3.2.Turystyka dziedzictwa przemysłowego na tle turystyki 3.3.Atrakcje turystyczne 3.4.Produkt turystyczny 4.METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.ANALIZA WYBRANYCH OBIEKTÓW SZLAKU ZABYTKÓW TECHNIKI 5.1.Charakterystyka przedmiotu badań 5.2.Analiza wybranych przedsiębiorstw Szlaku Zabytków Techniki 5.3.Analiza procesów rozwoju przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego 5.3.1.Turystyczne organizacje postprodukcyjne 5.3.2.Przedsiębiorstwa produkcyjno-turystyczne 5.3.3.Organizacje tematyczne 5.4. Cechy modeli biznesu przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego 5.4.1.Segmenty klientów 5.4.2.Propozycja wartości 5.4.3.Kluczowi partnerzy 5.4.4.Sposoby komunikacji z klientami i budowane relacji 5.4.5.Kluczowe działania 5.4.6.Zasoby atrakcji turystycznych 5.4.7.Strumienie przychodów i koszty związane z prowadzeniem atrakcji turystycznej 6.CHARAKTERYSTYKA ELEMENTÓW MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYKI DZIEDZICTWA PRZEMYSŁOWEGO 6.1.Modele biznesu w poszczególnych rodzajach przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego - pogłębione studium przypadku 6.2.Zróżnicowanie elementów struktury modeli biznesu przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego 7.MODEL BIZNESU DLA PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYKI DZIEDZICTWA PRZEMYSŁOWEGO 7.1.Geneza modelu biznesu dla przedsiębiorstw turystyki dziedzictwa przemysłowego 7.2.Konstrukcja modelu biznesu 7.3.Rekomendacje dla wdrożenia modelu biznesu 7.4.Egzemplifikacja opracowanego modelu biznesu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149016 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Modele biznesu gospodarstw agrowinnych / Daria Hołodnik. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 161 stron : ilustracje, portret ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 149-154.
Metodologia badań w przestrzeni agroturystyki winnej 1.1. Hermeneutyczna metodologia badań jakościowych 1.2. Kaskadowo narastająca metodyka dekodowania modeli biznesu gospodarstw agrowinnych (GAW). Modele biznesu szlaków winnych 2.1. Absorbujące szlaki bachusowskich misteriów 2.2. Szlak winny jako kontrapunktowanie przestrzeni miejsca i przepływów 2.3. Alzacja: linearny model przestrzeni przepływów 2.4. Ziemia Lubuska (przestrzeń miejsca) 2.5. Morawy (przestrzeń miejsca i przepływów) 2.6. Podkarpacie (przestrzeń miejsca z potencjałem przestrzeni przepływów) Identyfikacja i dekodowanie modeli biznesu gospodarstw agrowinnych 3.1. Metodyka dekodowania modeli biznesu GAW 3.2. Modele biznesu komercyjnego i rodzinnego na przykładzie GAW w Alzacji (Francja) 3.2.1. Analiza profilu preferencji agroturystów winnych korzystających z usług GAW w Alzacji 3.2.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW w Alzacji 3.2.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW w Alzacji 3.2.4. Analiza porównawcza procesów obsługi klienta (degustacji wina) pomiędzy GAW1 (modelem komercyjnym) a GAW2 (modelem rodzinnym) 3.3. Modele biznesu tradycyjnego oraz luksusowego na przykładzie polskich GAW (Ziemia Lubuska) 3.3.1. Identyfikacja i analiza modelu preferencji agroturystów winnych korzystających z usług w GAW na Ziemi Lubuskiej 3.3.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW na Ziemi Lubuskiej 3.3.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW na Ziemi Lubuskiej 3.4. Tradycyjno-nowoczesne oraz modernistyczne modele biznesu GAW na Morawach (Czechy) 3.4.1. Analiza preferencji agroturystów winnych korzystających z usług badanych GAW na Morawach 3.4.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW na Morawach 3.4.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW na Morawach 3.5. Modele biznesu kooperacyjnego, półprofesjonalnego i hobbystycznego GAW na Podkarpaciu 3.5.1. Identyfikacja i analiza modeli preferencji agroturystów winnych korzystających z usług GAW na Podkarpaciu 3.5.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych modeli biznesu GAW na Podkarpaciu 3.5.3. Dekodowanie przestrzeni niematerialnej GAW na Podkarpaciu
Sygnatura czytelni BWF: V G 84
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Globalne determinanty zmian we współczesnym zarządzaniu Łukasz Wacławik Wpływ globalizacji na zarządzanie strategiczne informacjami w przedsiębiorstwach francuskich Aleksander Iwaszczuk, Paweł Jastrzębski, Jarosław Baran Analiza czynników wpływu na globalny rynek ropy naftowej Marek Michalski Rozwój energetyki jądrowej w warunkach globalizacji Karolina Ryś Rozwój usług dla biznesu świadczonych w centrach BPO/SSC w Polsce Janusz Czajkowski, Ewa Beck-Krala Społeczna odpowiedzialność biznesu w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem energetycznym - analiza przypadku Piotr Górski Społeczne aspekty industrializacji w badaniach prowadzonych w kręgu Kazimierza Dobrowolskiego Wpływ czynników finansowych i niefinansowych na współczesne rynki i organizacje Bogusława Bek-Gaik, Marlena Pabian Przydatność sprawozdawczości niefinansowej w ocenie działalności organizacji Małgorzata Białas Wpływ MSSF 9 na klasyfikację i wycenę instrumentów finansowych w sprawozdaniach finansowych banków Dawid Giemza Generacja NEETna rynku pracy w Polsce - ujęcie regionalne Mateusz Codogni Struktury organizacyjne startupów a modele organizacyjnego uczenia się Maciej Sabal Perspektywy wsparcia startupów w latach 2021-2027
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151906 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach 341-369.
1.Metody opracowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.1.Istota i uwarunkowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie 1.2.Metody monitorowania otoczenia i rozpoznawania sygnałów do zmian 1.3.Techniki i narzędzia analizy strategicznej 1.4.Projektowanie strategii technologicznej przedsiębiorstwa i wybory strategiczne 1.5.Wdrażanie i doskonalenie strategii technologicznej przedsiębiorstwa 2.Metody i techniki w rozwoju strategii innowacji 2.1.Kanwa strategii a narzędzia i schematy analityczne Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.1.Znaczenie świadomości konieczności poszukiwania sygnałów zmian 2.1.2.Ewolucja w przemyśle według Strategii Błękitnego Oceanu 2.1.3.Kanwa strategii 2.1.4.Innowacja wartości 2.1.5.Schemat czterech działań 2.1.6.Trzy cechy dobrej strategii 2.2.Formowanie innowacji według Strategii Błękitnego Oceanu 2.2.1.Sześć podstawowych zasad skutecznego formowania strategii 2.2.2.Rekonstrukcja granic rynku według schematu sześciu dróg 2.2.3.Koncentracja na szerokiej wizji 2.2.4.Zasada sięgania poza istniejący popyt - trzy warstwy klientów 2.2.5.Wybór właściwej sekwencji strategicznej 2.3.Wdrażanie - realizacja Strategii Błękitnego Oceanu 2.3.1.Główne przeszkody organizacyjne 2.3.2.Planowanie wdrażania w strategii 2.4.Projektowanie innowacji w kooperencji 2.4.1.Od kooperacji do kooperencji 2.4.2.Narzędzia analityczne projektowania produktu opartego na ko¬operencji 2.5.Projektowanie innowacji oparte na tworzeniu modeli biznesowych 2.5.1.Kanwa modelu biznesowego 2.5.2.Kanwa propozycji wartości 2.5.3.Projektowanie propozycji wartości i jej testowanie 3.Zasady i techniki wyboru źródła innowacji 3.1.Pochodzenie i zasady wyboru źródła innowacji 3.2.Charakterystyka opcji źródeł nowych technologii 4.Koncepcje innowacji otwartej 4.1.Istota otwartych innowacji 4.2.Determinanty otwartych innowacji 4.3.Metody projektowania innowacji oparte na koncepcji Open Access 4.4.Ocena dojrzałości zarządzania otwartymi innowacjami w przedsię¬biorstwie 5.Popytowe podejście do innowacji 5.1.Koncepcje User-Driven Innovation 5.2.Rola klientów - prosumentów w procesie tworzenia otwartych inno¬wacji i współtworzeniu wartości 5.3.Crowdsourcing, personalizacja i masowa kastomizacja 5.4.Społeczności internetowe w projektowaniu otwartych innowacji 5.5.Rola platform internetowych w projektowaniu innowacji 6.Narzędzia wyboru strategicznego 6.1.Dopasowanie strategii technologicznej do priorytetów firmy 6.2.Macierz produktu/procesu 6.3.Audyt kompetencji 6.4.Analiza rozwoju technologii 6.5.Etap wyboru strategicznego 7.Techniki planowania strategicznego 7.1.Schemat siedmiu etapów produkcji według modelu Stage-Gate 7.2.Innowacja a projektowanie równoległe 7.3.Projektowanie przebiegu innowacyjnego projektu - uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta, zastosowanie techniki sieciowej 7.3.1.Zarządzanie przebiegiem projektu innowacyjnego 7.3.2.Uwarunkowania harmonogramu, wykres Gantta i technika sie¬ciowa 8.Porównywanie technologii 8.1. Analiza technologii otwartych i technologii zamkniętych 8.1.1.Problemy oceny technicznej i ekonomicznej w procesie rozwoju innowacji 8.1.2.Ocena technologii otwartych 8.1.3.Ocena technologii zamkniętych 8.2.Metody zestawieniowe 8.3.Metoda komparatywnej kalkulacji kosztów 8.4.Analiza opłacalności przedsięwzięcia innowacyjnego 8.4.1.Statyczne metody oceny opłacalności 8.4.2.Dynamiczne metody oceny projektów innowacyjnych 9.Metody i techniki projektowania zmian w produkcji 9.1.Projektowanie zmian na podstawie zarządzania wartością (VM) 9.2.Rozwinięcie funkcji jakości (QFD) 9.3.Wybrane metody i techniki projektowania zmian w produkcji 10.Metody uczenia się rozwijania innowacji w produkcji 10.1.Uczenie się zarządzania rozwojem technologii 10.2.Narzędzia etapów uczenia się zarządzania rozwojem technologii 11.Przykłady z praktyki przemysłowej 11.1.Przykłady formułowania Strategii Błękitnego Oceanu 11.2.Przykład projektowania innowacji w kooperencji 11.3.Przykład projektowania otwartych innowacji 11.4.Przykłady prosumentów, crowdsourcingu, personalizacji i masowej kastomizacji 11.5.Przykłady platform internetowych w projektowaniu innowacji 11.6.Przykłady wyboru źródła innowacji i porównywania technologii 11.7.Przykłady zastosowania narzędzi wyboru i planowania strategicz¬nego 11.8.Przykład projektowania zmian w produkcji
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX W 193
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150296 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150295 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności