Model biznesowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(56)
Forma i typ
Artykuły
(28)
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(15)
Biblioteka WWFiF
(2)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Jabłoński Adam
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Berłowski Paweł
(2)
Hołodnik Daria
(2)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(2)
Jabłoński Marek (ekonomia)
(2)
Szromek Adam R
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Barańska Magdalena
(1)
Bińczycki Bernard
(1)
Bober Tomasz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Choiński Marcin
(1)
Choquet Magdalena
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cybulski Mateusz
(1)
Dorocki Sandra
(1)
Duda Arkadiusz
(1)
Dziadek Krzysztof
(1)
Filipek Tomasz
(1)
Folwarski Mateusz
(1)
Garstecki Dawid
(1)
Gattorna John
(1)
Gayer Bartosz
(1)
Golej Robert
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Herman Krzysztof (ekonomia)
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Iwaszczuk Natalia
(1)
Jabłońska-Przywecka Katarzyna Anna
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Karliński Kuba
(1)
Kilijański Witold
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klenk Małgorzata
(1)
Komańda Marcin
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kowalski Daniel
(1)
Królak-Wyszyńska Katarzyna
(1)
Lipińska Renata
(1)
Malinowski Andrzej
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Miklaszewska Ewa (1956- )
(1)
Niemiec Andrzej (ekonomia)
(1)
Oliński Marian
(1)
Osóbka Grzegorz
(1)
Paprocki Wojciech
(1)
Pawelec Michał
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Polak Piotr
(1)
Poniatowski Grzegorz
(1)
Posłuszny Krzysztof
(1)
Rudolf Tomasz
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Saniuk Sławomir
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Strzelecka Agnieszka (ekonomia)
(1)
Szczepańska-Przekota Anna
(1)
Tomczyk Monika
(1)
Vitasek Kate
(1)
Waściński Tadeusz (1952- )
(1)
Wiśniewski Kryspin
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Zawadzka Danuta
(1)
Łukasik Renata
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Żuławska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Menedżerowie produkcji
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Model biznesowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Szwajcaria
(1)
Ziemia Lubuska
(1)
Gatunek
Monografia
(17)
Praca zbiorowa
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(3)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(26)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 173-189.
1. Odnowa strategiczna w procesie kształtowania wartości 1.1. Istota i znaczenie odnowy strategicznej 1.2.. Eksploracja i eksploatacja a realizacja strategii oburęczności 1.3. Proces odnowy strategicznej - ujęcie modelowe 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa - istota i konceptualizacja zjawiska i 2.1. Innowacyjność przedsiębiorstwa - zakres zagadnienia i uwarunkowania 2.2. Od modelu zamkniętej innowacji do modelu otwartej innowacji 2.0 2.3. Proces innowacji - ujęcie modelowe 3. Metodyka postępowania badawczego 3.1. Cel, zakres oraz metoda badań empirycznych 3.2. Model badawczy i pomiar zmiennych 3.3. Charakterystyka i dobór próby badawczej 3.4. Obciążenia i ograniczenia badań empirycznych Wyniki postępowania badawczego nad procesami odnowy strategicznej innowacji i innowacji polskich przedsiębiorstw 4.1. Wyniki badań ilościowych - statystyka opisowa 4.2. Wyniki badań ilościowych - weryfikacja modelu badawczego 4.3. Studium przypadku. Proces otwartej innowacji w eXant Software Polska Sp. z o.o 4.4. Studium przypadku. Proces odnowy strategicznej w F-Secure Co
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 375 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 109
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147693 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5987 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [125]-138.
Trendy w bankowości globalnej i europejskiej 1.1. Rynek bankowy w okresie przedkryzysowym 1.2. Globalizacja, konsolidacja i powstanie banków o znaczeniu systemowym 1.3. Wpływ kryzysu finansowego 2007-2009 na europejski rynek bankowy 1.4. Kondycja banków europejskich w okresie pokryzysowym Pokryzysowe reformy regulacyjne i nadzorcze w UE 2.1. Regulatorzy wobec kryzysu finansowego 2.2. Pokryzysowe regulacje ostrożnościowe i nadzorcze w UE 2.3. Cele i kształt unii bankowej 2.4. Ocena nowej architektury regulacyjno-nadzorczej w UE Kontrowersje związane z procesami restrukturyzacyjnymi 3.1. Przymusowa restrukturyzacja jako narzędzie ograniczania wydatków publicznych w UE 3.2. Stosowanie mechanizmów i narzędzi restrukturyzacyjnych w praktyce 3.3. Wnioski płynące z dotychczasowych działań restrukturyzacyjnych 3.4. Pomoc publiczna a kondycja banków w krajach UE w świetle badania empirycznego Modele biznesowe banków europejskich w okresie pokryzysowym 4.1. Budowanie strategii i kształtowanie modeli biznesowych przez banki 4.2. Czynniki kształtujące modele biznesowe banków 4.3. Charakterystyka głównych modeli biznesowych banków europejskich 4.4. Rola różnorodności modeli świadczenia usług bankowych 4.5. Digitalizacja, nowe technologie i konkurencja ze strony fintechów a model biznesowy banku Rola zaufania i reputacji w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej banku 5.1. Zaufanie i reputacja - problemy definicyjne 5.2. Problemy zarządzania ryzykiem reputacji 5.3. Problemy pomiaru ryzyka reputacji 5.4. Rola zaufania i reputacji w działalności bankowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146201 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce także błędny ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 279-323.
Kluczowe mierniki dokonań i ich systemy w zarządzaniu organizacją Performance - interdyscyplinarny fenomen w zarządzaniu organizacją Rozumienie terminu indicator Procedura zarządzania dokonaniami w organizacji na gruncie równowagi funkcjonalnej z wykorzystaniem systemu kluczowych mierników dokonań Projektowanie zarządzania dokonaniami w dążeniu do zapewnienia równowagi zewnętrznej społecznej organizacji Podstawy projektowania zarządzania dokonaniami Mechanizm kontroli strategicznej Rodzaje i dźwignie systemów strategicznej kontroli Znaczenie komunikacji w zarządzaniu dokonaniami Wizja, misja, cele strategiczne, kluczowe czynniki sukcesu Ramy zarządzania dokonaniami Wyjaśnienie kontekstu strategicznego Odnowa strategiczna jako mechanizm kształtowania relacji społecznych zewnętrznych Procedura projektowania zarządzania dokonaniami Metody wykorzystywane w fazie projektowania zarządzania dokonaniami Metoda punktowa do oceny misji organizacji Analiza zewnętrzna według teorii identyfikacji i istotności interesariuszy Koło strategicznego badania przedsiębiorstwa Mapa strategii Organizowanie systemu zarządzania dokonaniami w celu utrzymania równowagi zewnętrznej materialnej organizacji Model biznesu jako element łączący strategię i strukturę organizacyjną Budowa lub zmiana modelu biznesu Analiza wykonalności, czyli testowanie modelu Procedury organizacji zarządzania dokonaniami Charakterystyka modeli stosowanych w fazie organizacji systemu Modele biznesu a modele pomiaru dokonań Modele zrównoważone Modele tradycyjne pomiaru dokonań Modele pomiaru dokonań oparte na procesach Modele pomiaru dokonań bazujące na oprogramowaniu. Modele hybrydowe i częściowe Teoretyczno-metodyczne podstawy tworzenia systemów kluczowych mierników dokonań umożliwiających zapewnienie równowagi wewnętrznej społecznej organizacji Teoretyczne podstawy tworzenia systemu kluczowych mierników dokonań Standaryzacja pomiaru dokonań Reguły wyboru mierników Cykl życia KPI Planowanie Strategia tolerancji własnej Strategiczna narracja Charakter negocjacji z pracownikami co do możliwych do osiągnięcia wyników Procedura tworzenia systemu KPI Stworzenie listy mierników Zapewnienie dostępności danych Selekcja i klasyfikacja KPI Kaskadowanie pomiaru na niższe poziomy Metody identyfikacji kluczowych mierników dokonań Procedura: cel - pytanie Procedura: cel - płaszczyzna pomiaru - kluczowy czynnik sukcesu - miernik Charakterystyka procesu jako narzędzie identyfikujące kluczowe mierniki dokonań Analiza literatury jako metoda identyfikacji KPI Rankingi mierników Zestawy i bazy mierników Kluczowe mierniki dokonań określone wymogami prawnymi bądź standardami raportowania Przegląd i charakterystyka metod selekcji KPI Agregacja mierników Agregacja wzorcowa bazująca na idei wskaźnika wykonania Agregacja bezwzorcowa bazująca na podejściu „od ogółu do szczegółu" Agregacja KPI z zastosowaniem technik redukcyjnych Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium poprawności metodologicznej Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium integralności miernika z systemem zarządzania dokonaniami Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium istotności (podstawowe kryterium) Selekcja mierników z zastosowaniem pojedynczego kryterium związku z miernikiem celu Selekcja mierników z zastosowaniem kryterium istotności w powiązaniu z innymi kryteriami selekcji (metody wielokryterialne) Selekcja mierników z zastosowaniem scoringu w macierzy decyzyjnej (Pugha) Zastosowanie analitycznego procesu hierarchicznego lub sieciowego (AHP lub ANP) do selekcji KPI Możliwość zastosowania sztucznych sieci neuronowych do selekcji KPI Wdrożenie i użytkowanie systemu kluczowych mierników dokonań jako podstawa utrzymania równowagi wewnętrznej materialnej wspierającej proces organizacyjnego uczenia się Warstwa pojęciowa fazy wdrożenia, użytkowania systemu i uczenia się Integracja z funkcjonującymi systemami Monitorowanie, czyli porównywanie dokonań w celu uruchomienia mechanizmów kontroli strategicznej Analiza odchyleń wartości bieżącej kluczowych mierników dokonań od wartości progowej i/lub krytycznej Uczenie się jako efekt ewaluacji dokonań indywidualnych Uczenie się jako zainicjowanie procesu odnowy strategicznej Zmiany dostosowawcze systemu zarządzania dokonaniami Etapy wdrożenia i użytkowania systemu kluczowych mierników dokonań na potrzeby zarządzania dokonaniami Narzędzia i metody raportowania KPI na potrzeby kontroli bieżącej Karta miernika Kostka OLAP i kokpit (pulpit) menedżerski Tradycyjne narzędzia komunikacji Raporty jednostronicowe i tablice informacyjne Narracja jako forma raportowania Narzędzia wykorzystywane w procesie uczenia się Zasadność wdrożenia wypracowanej metodyki zarządzania dokonaniami w polskich organizacjach Charakterystyka badanej grupy oraz wyniki przeprowadzonych badań. Synteza wyników badania raportów niefinansowych i kierunki dalszych badań
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 5
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154122 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [349]-362.
Pojęcie sieci przedsiębiorstw 1.1. Geneza, istota i komponenty sieci przedsiębiorstw 1.1.1. Geneza sieci przedsiębiorstw 1.1.2. Definicja sieci przedsiębiorstw 1.1.3. Komponenty sieci przedsiębiorstw 1.2. Cechy i funkcje sieci przedsiębiorstw 1.2.1. Cechy sieci przedsiębiorstw 1.2.2. Funkcje sieci przedsiębiorstw 1.3. Ujęcie rodzajowe sieci przedsiębiorstw 1.3.1. Kryteria klasyfikacji sieci przedsiębiorstw 1.3.2. Rodzaje sieci przedsiębiorstw według kryterium elementów składowych 1.4. Zarządzanie siecią przedsiębiorstw Koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1. Określenie modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1.1. Definicja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1.2. Elementy składowe modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.1.3. Cechy i funkcje modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.2. Metoda identyfikacji modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 2.2.1. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy statyczne 2.2.2. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy dynamiczne 2.3. Rodzaje modeli biznesu sieci przedsiębiorstw 2.4. Metoda oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw Empiryczna weryfikacja metod identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw. 3.1. Metodyka badań 3.2. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium dominacji 3.2.1. Sieć zdominowana 3.2.2. Sieć równorzędnych partnerów 3.2.3. Sieć zdominowana versus sieć równorzędnych partnerów - analiza porównawcza 3.3. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium układu powiązań 3.3.1. Sieć pionowa 3.3.2. Sieć pozioma 3.3.3. Sieć pionowa versus sieć pozioma - analiza porównawcza. 3.4. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium charakteru oddziaływania z otoczeniem 3.4.1. Sieć adaptacyjna 3.4.2. Sieć kreatywna 3.4.3. Sieć adaptacyjna versus sieć kreatywna - analiza porównawcza
Sygnatura czytelni BMW: VI F 158 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148110 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6037 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wystawiaj jeden cel / Grzegorz Osóbka. W: Marketing w Praktyce. 2015, nr 9, s. 10-12. - 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Modele biznesowe e-mobilności / Wojciech Paprocki. W: Nowa Energia 2017, nr 3, s.48-52. - 2017.
Bibliografia na stronie 52
Kartoteka zagadnieniowa: Niekonwencjonalne Źródła Energii
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Benchmarking doskonałości hoteli historycznych / Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 125 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 113-115.
Wymiary i odniesienia benchmarkingu doskonałości Benchmarking doskonałości jako metoda obrazowania przestrzeni Benchmarking wirtualny: kreowanie przestrzeni turystyki pałacowo-zamkowej Benchmarking sieciowy - analiza kluczowych kontekstów Benchmarking procesowy - analiza kreowania wartości dodanej dla klienta Modelowanie benchmarkingu doskonałości hoteli historycznych Wiedza gorąca turystów w benchmarkingu doskonałości hoteli historycznych Meandry benchmarkingu doskonałości w hotelach historycznych Doskonałość benchmarkingu wirtualnego Doskonałość benchmarkingu sieciowego Doskonałość benchmarkingu procesowego Benchmarkingowe modele biznesu hoteli historycznych w Szwajcarii Benchmarki Hotelu Masson Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Benchmarki klasztoru Klosterhotel St. Petersinsel Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Benchmarki Grandhotelu Giessbach Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Pałac Wartegg Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Hotel Château Béla Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Benchmarkingowe modele biznesu hoteli historycznych w Polsce Etapy modelowania biznesu hoteli historycznych Benchmarking powierzchowny Pałac Jedlinka Pałac Jugowice Benchmarking na obrzeżach Pałac Wiechlice Benchmarking zasysający Zamek Książ (benchmarking „z pozoru zasysający") Pałac Staniszów ProHarmonia (Lądek Zdrój) Falowanie piękna - niuansowanie energii w hotelach pałacowych Energie a pola znaczeń w hotelach pałacowych Energia fizyczna Energia mentalna Energia emocjonalna Energia spirytualna
Sygnatura czytelni BWF: V G 84(1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
METODOLOGICZNE ASPEKTY ANALIZY ZJAWISK GOSPODARCZYCH Mateusz Guzikowski Rozdział 1. Alternatywna miara elastyczności rynku pracy Karolina Konopczak Rozdział 2. Model ARDL jako narzędzie analizy kointegracji PERSPEKTYWA HISTORYCZNA PROCESU ROZWOJU GOSPODARCZEGO Agata Sielska Rozdział 3. Konflikty zbrojne a ocena rozwoju społeczno-gospodarczego wybranych krajów Bartosz Sternal Rozdział 4. Urbanizacja i szoki populacyjne a badanie innowacyjności w epoce przednowożytnej MODELE BIZNESOWE I STRATEGIE PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC WYZWAŃ XXI WIEKU Monika Dargas-Miszczak Rozdział 5. Determinanty współpracy przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych z organizacjami pozarządowymi Patryk Dziurski Rozdział 6. Wybory strategiczne przedsiębiorstw w sektorach starzejących się na przykładzie sektora tradycyjnych usług pocztowych Mateusz Juchniewicz Rozdział 7. Doskonalenie organizacji w zarządzaniu projektami - przegląd koncepcji, stosowane praktyki Maria Roszkowska-Menkes Rozdział 8. Diffusion of Sustainable Business Model Innovation: The Perspective of Neo-Institutional TheoryJustyna Szumniak-Samolej Rozdział 9. Schemat zrównoważonego modelu biznesowego Paweł Wyrozębski Rozdział 10. Typologia biur zarządzania projektami (PMO) we współczesnych przedsiębiorstwach Łukasz Grużewski Rozdział 11. Organizacja 4.0 i ekonomia behawioralna - czyli wyzwania, jakie stoją przed MŚPANALIZA WYBRANYCH ZJAWISK ZACHODZĄCYCH W POLSKIEJ I ŚWIATOWEJ GOSPODARCE Katarzyna Kozłowska Rozdział 12. Komunikacja marketingowa inwestycji społecznie wrażliwych w kanałach internetowych Maryna Lassota Rozdział 13. Innowacyjność przedsiębiorstw z polskiej branży meblarskiej Zakres, rodzaje i wybrane zależności Krzysztof Rek Rozdział 14. Poziom internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw z branży producentów sprzętu medycznego Edyta Adamowicz Rozdział 15. The Attitudes of Polish Luxury Goods Consumers towards LuxuryBrands within the Personal Luxury Goods CategoryAnna Jeżak Rozdział 16. Znaczenie wybranych zasobów niematerialnych w procesie ekspansji zagranicznej małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) zarejestrowanych w Polsce i należących do sektora napojów bezalkoholowych Adam Hoszman Rozdział 17. Airport Charges as a Management ToolIzabela Lewandowska Rozdział 18. Zachowania konsumentów-seniorów po przejściu na emeryturę Marcin Menkes Rozdział 19. Legal Security as a Determinant of International Investment Flows Ewa Pączek, Paweł Wyrozębski Rozdział 20. Typologia projektów zarządzanych przez uczelnie wyższe w Polsce Karol Rogowicz Rozdział 21. How Low Are the Interest Rates in the Euro Area? An Assessment ofthe Unconventional Monetary Policy Stance
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153612 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023. - 173, [1] strona ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 173-[174].
E-commerce B2B - wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy Katarzyna Zajchowska Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel Justyna Skorupska Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? Jędrzej Łapacz Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? Ewa Bednarz Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego Marta Ostrowska Marketing i komunikacja w e-commerce B2B Barbara Matkowska-Wtosek E-merchandising - ki diabeł? Justyna Skorupska Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? Konrad Wąsiel Rola marketplace we spółczesnym i przyszłym B2B e-commerce Piotr Truszkowski Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Ryszard Łach Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak Płatności i finansowanie w e-commerce B2B Ewa Kraińska W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? Jakub Cierszyński Projekt „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce" Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce Jacek Szwankowski Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B Artur Piekarczyk Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja Artur Piekarczyk Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? 153 Mateusz Skowron. Paweł Łancewicz Rozwój zwinnych kompetencji projektowych - niezbędny element przetrwania w świecie postCON/ID Karolina Kaczor
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154377 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154378 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Wydział Nauk Ekonomicznych. Politechnika Koszalińska, ISSN 0239-7129 ; nr 401)
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
CZĘŚĆ I. MODELE BIZNESOWE W DZIAŁALNOŚCI MŚP 1. Błażejowska Małgorzata - Prowadzenie działalności gospodarczej w formie prostej spółki akcyjnej 2. Juchniewicz Justyna - Projektowanie systemu zarządzania kompetencjami w przedsiębiorstwie 3. Świrski Jakub - Identyfikacja i analiza zjawiska Gig economy 4. Thier Agnieszka - Społeczna odpowiedzialność biznesu w przedsiębiorstwach rodzinnych 5. Trocka Małgorzata - Opis modelu biznesowego jednostki w sprawozdaniach małych i średnich spółek informatycznych notowanych na rynku NewConnect CZĘŚĆ II. CZYNNIKI ROZWOJU SEKTORA MŚP 6. Pawłowski Maciej - Przedsiębiorstwa sektora MŚP wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju 7. Siuta-Tokarska Barbara, Gołąb-Kobylińska Iwona - System obiegu informacji jako czynnik wzrostu dynamiki w rozwoju małego przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI F 177(401) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152216 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego / Adam R. Szromek. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 262 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 231-242.
Przedsiębiorstwo uzdrowiskowe - zarys teoretyczny 19 1.1. Przedsiębiorstwo uzdrowiskowe i jego elementy funkcjonalne 19 1.2. Zakres oferty przedsiębiorstw uzdrowiskowych 29 1.3. Wpływ zmian organizacyjnych na formę produktu uzdrowiskowego 42 Rozdział 2 Model biznesu jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem 61 2.1. Deskryptywny i analityczny charakter modeli biznesu 61 2.2. Wartość dla klienta jako kluczowy element modelu biznesu 86 2.3. Wpływ otoczenia na model biznesu w przedsiębiorstwie 92 Rozdział 3 Konceptualizacja procesu badań w nawiązaniu do założeń teorii ugruntowanej 99 Rozdział 4 Charakterystyka struktury modeli biznesu przedsiębiorstw uzdrowiskowych w świetle wyników badań własnych 111 4.1. Charakterystyka przeprowadzonych badań przedsiębiorstw uzdrowiskowych 111 4.2. Zakres zastosowań elementów modelu biznesu w badanych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych 114 4.3. Motywy prowadzenia działalności uzdrowiskowej w badanych przedsiębiorstwach 134 Rozdział 5 Analiza otoczenia sektora przedsiębiorstw uzdrowiskowych 143 5.1. Kluczowe trendy rynku usług uzdrowiskowych 144 5.2. Siły branży uzdrowiskowej 148 5.3. Siły rynku uzdrowiskowego 153 5.4. Siły ogólnogospodarcze 156 Rozdział 6 Oczekiwania kuracjuszy i potencjalnych kuracjuszy wobec pobytów uzdrowiskowych w świetle wyników badań własnych 159 6.1. Wykorzystywane metody badań oczekiwań kuracjuszy i potencjalnych kuracjuszy 159 6.2. Charakterystyka kuracjuszy oraz potencjalnych kuracjuszy polskich uzdrowisk 162 6.3. Preferencje i oczekiwania kuracjuszy oraz potencjalnych kuracjuszy w świetle wyników badań własnych 163 Rozdział 7 Model biznesu w dostosowaniu do cech przedsiębiorstw uzdrowiskowych 185 7.1. Proponowana struktura modelu biznesu uzdrowiskowego 185 7.2. Wkomponowanie struktury produktu uzdrowiskowego w model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego 196 7.3. Powiązania między elementami modelu biznesu w ujęciu dynamicznym 203 Rozdział 8 Perspektywa wykorzystania wielowariantowego modelu biznesu 209 8.1. Dualny model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego - kontekst celowy 211 8.2. Zmiany w modelach biznesu w fazach rozwoju działalności uzdrowiskowej - kontekst wpływu zmian otoczenia 220
Sygnatura czytelni BMW: VI F 152 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147100 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147099 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Teoria budowy modeli biznesowych / Tadeusz Waściński. - Wydanie 1. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2019. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [243]-256.
1.1. Modele biznesowe - istota, klasyfikacja 1.2. Modele biznesowe i modelowanie biznesowe 1.3. Znaczenie innowacji w modelach biznesowych 1.4. Ograniczenia dla zrównoważonych modeli biznesowych 1.5. Zrównoważone modele biznesowe 1.6. Procesy biznesowe Rozdział 2. Ekonomiczne podstawy modeli biznesowych 2.1. Ekonomiczne podstawy działalności biznesowej 2.2. Modele biznesowe w ujęciu retrospektywnym 2.3. Znaczenie decyzji producenta 2.4. Identyfikacja wybranych czynników ekonomicznych mających wpływ na efektywność ekonomiczną modeli biznesowych 2.5. Studium przypadku - badanie efektywności modeli biznesowych Rozdział 3. Przedsiębiorczość w procesach biznesowych 3.1. Istota i pojęcie przedsiębiorczości 3.2. Wybrane rodzaje przedsiębiorczości i ich charakterystyka 3.3. Rozwój pojęcia przedsiębiorca od R. Cantillona do J.A. Schumpetera 3.4. Ewolucyjne podejście do koncepcji terminu przedsiębiorca 3.5. Procesowe ujęcie przedsiębiorczości 3.6. Dynamika rozwoju form przedsiębiorczości w Polsce według danych GUS za 2017 rok Rozdział 4. Innowacje w procesach biznesowych 4.1. Innowacyjność przedsiębiorstw, istota i charakter 4.2. Innowacyjność przedsiębiorstwa kreująca jego wartość 4.3. Rola strategii innowacji w strategii rozwoju przedsiębiorstwa 4.4. Podażowe i popytowe źródła innowacji w przedsiębiorstwie 4.5. Model przedsiębiorczości korporacyjnej i innowacji 4.6. Polityka innowacyjności Rozdział 5. Restrukturyzacja w modelach biznesowych 5.1. Analiza źródłowa stanu wiedzy z zakresu restrukturyzacji 5.2. Restrukturyzacja potrzebą w działalności biznesowej przedsiębiorstwa 5.3. Cele restrukturyzacji 5.4. Zasięg i konieczność wdrożenia procesów restrukturyzacyjnych 5.5. Bariery w procesach restrukturyzacji przedsiębiorstw 5.6. Charakterystyka głównych wymiarów restrukturyzacji Rozdział 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu podstawą budowy modeli biznesowych 6.1. Koncepcja i istota społecznej odpowiedzialności 6.2. Koncepcja modelu przedsiębiorstwa społecznego 6.3. Wzrastająca rola modelu przedsiębiorstwa społecznego 6.4. Równowaga pomiędzy zyskiem a społeczną odpowiedzialnością biznesu 6.5. CSR koncepcją jednostek administracji państwowej i samorządowej 6.6. Zmiany w zapisach ustawy o rachunkowości w zakresie CSR 6.7. Popularyzacja zagadnień społecznie odpowiedzialnych w środowisku akademickim
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6039 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [134]-142.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument mitygacji ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.1. Identyfikacja ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.2. Źródła ryzyka reputacyjnego instytucji finansowych 1.3. Przykłady materializacji ryzyka reputacyjnego w Polsce 1.4. CSR instytucji finansowych jako narzędzie mitygacji ryzyka reputacyjnego Finanse i społeczeństwo - Barbara Pogonowska 2.1. Wartościowania w ekonomii i finansach 2.2. Promowanie etycznych praktyk w sektorze finansów 2.3. Etyczne finanse i odpowiedzialne finansowanie Reputacja technologii finansowych (FinTech) - Jan Krzysztof Solarz 3.1. Opisowa definicja FinTech 3.1.1. Innowacja technologiczna 3.1.2. Innowacja finansowa 3.1.3. Innowacja społeczna 3.1.4. Innowacja systemowa 3.2. Reputacja jako korzyść dla interesariuszy 3.3. Reputacja jako koszt dla interesariuszy Reputacja sektora FinTech w przededniu open banking i PSD2 - Marcin Daniecki Wstęp - przesłanki podjęcia tematu - open banking i PSD2 jako ewolucja stanu obecnego 4.1. Sektor FinTech - nowy gracz na scenie rynku finansowego 4.2. Ryzyko reputacyjne - wymiar czasu i przestrzeni 4.3. Innovation huby / regulatory sandbox - jako inkubatory reputacji FinTech Społeczny wymiar bankowości - Sebastian Łukaszewski 5.1. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.2. Wyróżniające się działania społeczne banków 5.3. Wybrane działania społeczne banków zgłoszone do konkursu „Instytucja Roku 2018" 5.3.1. Wybrane działania społeczne Alior Banku 5.3.2. Wybrane działania społeczne Banku BNP Paribas i Fundacji BNP Paribas 5.3.3. Wybrane działania społeczne Citi Handlowy 5.3.4. Wybrane działania społeczne Banku Credit Agricole 5.3.5. Wybrane działania społeczne Euro Banku S.A. 5.3.6. Wybrane działania społeczne ING Banku Śląskiego 5.3.7. Wybrane działania społeczne Fundacji mBanku 5.3.8. Wybrane działania społeczne Banku Millennium 5.3.9. Wybrane działania społeczne Banku Ochrony Środowiska i Fundacji Banku Ochrony Środowiska 5.3.10. Wybrane działania społeczne PKO Banku Polskiego 5.3.11. Wybrane działania społeczne Banku Pocztowego 5.3.12. Wybrane działania społeczne Fundacji Santander Bank Polska 5.3.13. Wybrane działania społeczne Santander Bank Polska Znaczenie świadomości finansowej klientów instytucji finansowych w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu - Marta Musiał 6.1. Świadomość finansowa - aspekty teoretyczne 6.2. Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych 6.3. Świadomość finansowa klientów jako element społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych Konflikt strukturalny pomiędzy doradztwem finansowym a działaniami instytucji finansowych - Andrzej Fesnak 7.1. Ograniczenia instytucji finansowych 7.1.1. Kategorie produktów finansowych 7.1.2. Oferta z wielu instytucji finansowych 7.1.3. Doradztwo nieinstytucjonalne 7.2. Marketing doradztwa 7.2.1. Negatywne pola semantyczne 7.2.2. Pozytywne pola semantyczne 7.3. Zawód doradcy finansowego 7.3.1. Zawód w opinii publicznej 7.3.2. Doradca finansowy podstawy wiedzy 7.3.3. Doradca finansowy w literaturze europejskiej i amerykańskiej 7.3.4. Gwarancja jakości w wykonaniu doradcy finansowego 7.4. Działania doradcy 7.4.1. Plan finansowy - struktura celów 7.4.2. Proces planowania 7.5. Współczynniki finansowe planu 7.5.1. Wskaźniki finansowe ogólne 7.5.2. Wskaźniki zadłużenia 7.5.3. Wskaźniki realizacji celu 7.6. Strategie rekomendowania 7.7. Potrzeba planowania finansowego Standardy ochrony konsumenta jako punkt odniesienia w działaniach z zakresu CSR instytucji finansowych - Jarosław Wierzbicki 8.1. Koncepcja CSR a nadużycia rynkowe 8.2. Koszty działalności z zakresu CSR 8.3. Specyfika sektora usług finansowych 8.4. Uwarunkowania CSR instytucji finansowych w Polsce Audyt reputacyjny - nowy wymiar odpowiedzialności społecznej instytucji finansowych w Unii Europejskiej - Dawid Sobczyński 9.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu 9.2. Ryzyko reputacyjne w instytucjach finansowych 9.3. Reputacja jako kapitał instytucji finansowej 9.4. Istota audytu reputacyjnego 9.5. Metodologia audytu reputacyjnego - zarys problematyki Ryzyko reputacji - fakty i mity - Elżbieta Klamut 10.1. Ujęcie definicyjne ryzyka reputacji 10.2. Ryzyko reputacji w przedsiębiorstwach niefinansowych 10.3. Ryzyko reputacyjne a instytucje finansowe 10.4. Ryzyko reputacji w badaniach 10.5. Ubezpieczenie ryzyka jako możliwość jego minimalizacji 10.6. Fakty a mity ryzyka reputacji Ocena aktywności banków w obszarze zaangażowania społecznego CSR - wyzwania i dylematy - Anna Warchlewska 11.1. Podstawy społecznej odpowiedzialności w bankach 11.3. Zaangażowanie społeczne wybranych banków 11.3.1. Ocena aktywności banków 11.3.2. Postrzeganie banków przez rynek - perspektywa rankingów i konkursów Społeczna odpowiedzialność biznesu - zaufanie w służbie sprzedaży - Marta Zięba-Szklarska 12.1. Rozważania wstępne (definicje) 12.2. Zaufanie 12.3. Konflikt interesów 12.4. Misselling
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 96
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Po co nam pan analityk? Jak opracować wymagania dla systemu informatycznego Jaki to ma związek z systemem informatycznym? System zarządzania informacją Łańcuchy Czym jest system CRM Czy dysk sieciowy rozwiązuje problem? Pora na system CRM Zasoby IT a procesy przetwarzania informacji A na grzyba mi to modelowanie Więc jak to jest z tymi wymaganiami? Jak je wyspecyfikować? O błędach w modelowaniu Jak, co i po co modelować O analizie wymagań dla systemu IT Potrzeby informacyjne a zarządzanie wiedzą Potrzeby informacyjne firmy Model pojęciowy jako model rzeczywistości Zarządzanie wiedzą Historyjka użytkownika - kłopoty Reguły biznesowe - czym są Komunikacja, czyli analiza i projektowanie, oraz jak to zostanie odebrane Model komunikacji Jak to się ma do inżynierii oprogramowania Przypadki użycia i granice systemu Diagram klas: model dziedziny Dygresja budowlana - pouczająca przygoda Diagram klas czy model dziedziny - co ma powstać? Model dziedziny systemu zamówienia Diagram klas a model dziedziny systemu Czy takie analizy mają sens w przypadku gotowych ERP? A gdzie się podziały wymagania pozafunkcjonalne? Klient nasz pan Wymagania dla oprogramowania ERP a analiza przedwdrożeniowa - gdzie jest różnica? Kupujemy buciki Jak wykonać patyczek? Co zawiera taki model? Udziałowcy projektu, czyli diagramy UML Modelowanie zależności pomiędzy udziałowcami UML i diagramy przypadków użycia jako model udziałowców Analiza RACI Analityk biznesowy, czyli wyplenić dwuznaczność z dokumentów Plansza do gry w szachy, czyli analiza i projektowanie Cel zamawiającego Model pojęciowy - zrozumieć problem i cel projektu Model procesu biznesowego - zrozumieć, co i po co jest robione Zarządzanie wymaganiami
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6502 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ekonomia dzielenia się W: Eurologistics. 2013, nr 1, s.50-51. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności