Hołodnik Daria
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Hołodnik Daria
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Model biznesowy
(2)
Agroturystyka
(1)
Benchmarking (metoda)
(1)
Hotelarstwo
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Turystyka historyczna
(1)
Turystyka winiarska
(1)
Zamki i pałace
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Czechy
(1)
Francja
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska
(1)
Szwajcaria
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Modele biznesu gospodarstw agrowinnych / Daria Hołodnik. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 161 stron : ilustracje, portret ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 149-154.
Metodologia badań w przestrzeni agroturystyki winnej 1.1. Hermeneutyczna metodologia badań jakościowych 1.2. Kaskadowo narastająca metodyka dekodowania modeli biznesu gospodarstw agrowinnych (GAW). Modele biznesu szlaków winnych 2.1. Absorbujące szlaki bachusowskich misteriów 2.2. Szlak winny jako kontrapunktowanie przestrzeni miejsca i przepływów 2.3. Alzacja: linearny model przestrzeni przepływów 2.4. Ziemia Lubuska (przestrzeń miejsca) 2.5. Morawy (przestrzeń miejsca i przepływów) 2.6. Podkarpacie (przestrzeń miejsca z potencjałem przestrzeni przepływów) Identyfikacja i dekodowanie modeli biznesu gospodarstw agrowinnych 3.1. Metodyka dekodowania modeli biznesu GAW 3.2. Modele biznesu komercyjnego i rodzinnego na przykładzie GAW w Alzacji (Francja) 3.2.1. Analiza profilu preferencji agroturystów winnych korzystających z usług GAW w Alzacji 3.2.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW w Alzacji 3.2.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW w Alzacji 3.2.4. Analiza porównawcza procesów obsługi klienta (degustacji wina) pomiędzy GAW1 (modelem komercyjnym) a GAW2 (modelem rodzinnym) 3.3. Modele biznesu tradycyjnego oraz luksusowego na przykładzie polskich GAW (Ziemia Lubuska) 3.3.1. Identyfikacja i analiza modelu preferencji agroturystów winnych korzystających z usług w GAW na Ziemi Lubuskiej 3.3.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW na Ziemi Lubuskiej 3.3.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW na Ziemi Lubuskiej 3.4. Tradycyjno-nowoczesne oraz modernistyczne modele biznesu GAW na Morawach (Czechy) 3.4.1. Analiza preferencji agroturystów winnych korzystających z usług badanych GAW na Morawach 3.4.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW na Morawach 3.4.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW na Morawach 3.5. Modele biznesu kooperacyjnego, półprofesjonalnego i hobbystycznego GAW na Podkarpaciu 3.5.1. Identyfikacja i analiza modeli preferencji agroturystów winnych korzystających z usług GAW na Podkarpaciu 3.5.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych modeli biznesu GAW na Podkarpaciu 3.5.3. Dekodowanie przestrzeni niematerialnej GAW na Podkarpaciu
Sygnatura czytelni BWF: V G 84
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8173 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Benchmarking doskonałości hoteli historycznych / Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 125 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 113-115.
Wymiary i odniesienia benchmarkingu doskonałości Benchmarking doskonałości jako metoda obrazowania przestrzeni Benchmarking wirtualny: kreowanie przestrzeni turystyki pałacowo-zamkowej Benchmarking sieciowy - analiza kluczowych kontekstów Benchmarking procesowy - analiza kreowania wartości dodanej dla klienta Modelowanie benchmarkingu doskonałości hoteli historycznych Wiedza gorąca turystów w benchmarkingu doskonałości hoteli historycznych Meandry benchmarkingu doskonałości w hotelach historycznych Doskonałość benchmarkingu wirtualnego Doskonałość benchmarkingu sieciowego Doskonałość benchmarkingu procesowego Benchmarkingowe modele biznesu hoteli historycznych w Szwajcarii Benchmarki Hotelu Masson Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Benchmarki klasztoru Klosterhotel St. Petersinsel Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Benchmarki Grandhotelu Giessbach Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Pałac Wartegg Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Hotel Château Béla Benchmarki wirtualne Benchmarki sieciowe Benchmarki procesowe Benchmarkingowe modele biznesu hoteli historycznych w Polsce Etapy modelowania biznesu hoteli historycznych Benchmarking powierzchowny Pałac Jedlinka Pałac Jugowice Benchmarking na obrzeżach Pałac Wiechlice Benchmarking zasysający Zamek Książ (benchmarking „z pozoru zasysający") Pałac Staniszów ProHarmonia (Lądek Zdrój) Falowanie piękna - niuansowanie energii w hotelach pałacowych Energie a pola znaczeń w hotelach pałacowych Energia fizyczna Energia mentalna Energia emocjonalna Energia spirytualna
Sygnatura czytelni BWF: V G 84(1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Paradygmat strumieniowania energii 17 1.1. Istota energii 17 1.2. Koncepcja gry w polu znaczeń 43 1.3. Interferencja pola znaczeń firmy i klienta 55 Współkreowanie pola znaczeń firmy i klienta 77 2.1. Dematerializacja energii wszechświata - substancjalizacja pola znaczeń przedsiębiorstwa 77 2.2. Okiełznanie chaosu - wyłanianie pól znaczeń firmy i klienta 84 2.3. Gra na polach znaczeń klienta i sprzedawcy 86 2.4. Komponowanie przestrzeni czasu 90 2.5. Trajektorie energii 92 2.5.1. Trajektoria energii nr 1: Kreowanie przestrzeni zasysającej (energia spirytualna) 92 2.5.2. Trajektoria energii nr 2: Salon Porsche we Wrocławiu (energia estetyczna) 99 2.5.3. Trajektoria energii nr 3: Salon BMW we Wrocławiu (energia skondensowano-asymetryczna) 101 2.5.4. Trajektoria energii nr 4: Pałac - Spa - pole golfowe (energia emocjonalna kontra energia fizyczna) 105 2.5.5. Trajektoria energii nr 5: Agroturystyka konna (energia spirytualna) 108 2.5.6.Trajektoria energii nr 6: Fala piękna (energia spirytualna) 112 2.5.7. Trajektoria energii nr 7: Dekonstrukcja spójności grupy turystycznej (energia emocjonalna) 118 2.5.8. Trajektoria energii nr 8: Zawieszenie sieci (energia spirytualna) 121 Modele strumieniowania energii klienta 125 3.1. Logika identyfikacji i dekodowania strumieni energii 125 3.2. Identyfikacja i dekodowanie strumieniowania energii klienta 135 3.2.1. Model strumieniowania energii nr 1: GAW „Ardene" w Toskanii (Włochy) 135 3.2.2. Model strumieniowania energii nr 2: GAW „Pataky Borporta" w Tokaju (Węgry) 147
Sygnatura czytelni BWF: IV C 65
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F 7938 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności