Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Cybulska Alicja
(1)
Folga Radosław
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Kociszewski Kamil
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Walczak Wojtek
(1)
Wołek Łukasz
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
U dołu strony tytułowej i okładki: CreateYourself.
Maryca obrazu siebie Cele personal brandingu Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista . Personal brand w badaniach naukowych Różnice w obrazach marki osobistej Personal brand a przyszłość Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych Facebook YouTube Twitter Instagram Linkedln Matryca personal brandu Prezentacja personal brandu Matryca personal brandu Konsekwencje braku właściwego personal brandu Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu Kontekst sytuacyjny Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej Kolektywne kształtowanie archetypów Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu Tworzenie autobiografii personal brandu Przeszłość stworzona przez innych Odkrywanie siebie - pisanie autobiografii Funkcjonowanie związków krótkoterminowych Wysyłanie sygnałów innym Podnoszenie atrakcyjności partnera Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera Eksponowanie wartości związanych z personal brandem Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej Powstawanie nieprawdziwych opinii Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej Opowiadanie historii a marka osobista Tworzenie siebie i realizacja potrzeb Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych Matryca storytellingowa Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna Ty jako pracownik Przedstawianie doświadczenia zawodowego Zalety i wady Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy Marka osobista w relacjach międzyludzkich Nawiązywanie kontaktów Uniwersalne „potwierdzacze” Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość Cechy osób sympatycznych Twój archetyp w relacjach towarzyskich Marka osobista a relacje hierarchiczne Relacje pionowej poziome Potrzeby uczestników drabiny hierarchii Styl komunikacji w relacjach pionowych Wspieranie określonego stanowiska w archetypach Branding w miejscu pracy Komunikacja z szefem Marka osobista kompetentnego i łubianego pracownika Personal brand ucznia Kształtowanie marki osobistej dziecka Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat Samorealizacja dziecka Aktualizacja marki własnej dziecka Schemat komunikat - realizacja Etapy rozwoju dziecka Kształtowanie polskiego brandu Polska w oczach innych nacji Nowoczesny Polak za granicą Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości Pamiętaj! Jestem z Polski Matryca wiarygodności Budowanie wiarygodności Rola liczb Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych Umawianie się na randkę Rozmowa kwalifikacyjna Sprzedawanie swoich usług Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach Cele marki osobistej Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach Długość publikowanych treści Co publikować w kanale YouTube Zasady c o p y writingu Tworzenie perswazyjnego tytułu Co powinno znaleźć się w bod y każdego tekstu CTA w tekście Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu Tworzenie marki osobistej - case study. Profil Psychologia na wesoło Czas na Ciebie Określ swoje cele Sprofiluj grupę docelową Wypełnij matrycę treścią
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 274 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 91
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148525 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6065 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Paradygmat strumieniowania energii 17 1.1. Istota energii 17 1.2. Koncepcja gry w polu znaczeń 43 1.3. Interferencja pola znaczeń firmy i klienta 55 Współkreowanie pola znaczeń firmy i klienta 77 2.1. Dematerializacja energii wszechświata - substancjalizacja pola znaczeń przedsiębiorstwa 77 2.2. Okiełznanie chaosu - wyłanianie pól znaczeń firmy i klienta 84 2.3. Gra na polach znaczeń klienta i sprzedawcy 86 2.4. Komponowanie przestrzeni czasu 90 2.5. Trajektorie energii 92 2.5.1. Trajektoria energii nr 1: Kreowanie przestrzeni zasysającej (energia spirytualna) 92 2.5.2. Trajektoria energii nr 2: Salon Porsche we Wrocławiu (energia estetyczna) 99 2.5.3. Trajektoria energii nr 3: Salon BMW we Wrocławiu (energia skondensowano-asymetryczna) 101 2.5.4. Trajektoria energii nr 4: Pałac - Spa - pole golfowe (energia emocjonalna kontra energia fizyczna) 105 2.5.5. Trajektoria energii nr 5: Agroturystyka konna (energia spirytualna) 108 2.5.6.Trajektoria energii nr 6: Fala piękna (energia spirytualna) 112 2.5.7. Trajektoria energii nr 7: Dekonstrukcja spójności grupy turystycznej (energia emocjonalna) 118 2.5.8. Trajektoria energii nr 8: Zawieszenie sieci (energia spirytualna) 121 Modele strumieniowania energii klienta 125 3.1. Logika identyfikacji i dekodowania strumieni energii 125 3.2. Identyfikacja i dekodowanie strumieniowania energii klienta 135 3.2.1. Model strumieniowania energii nr 1: GAW „Ardene" w Toskanii (Włochy) 135 3.2.2. Model strumieniowania energii nr 2: GAW „Pataky Borporta" w Tokaju (Węgry) 147
Sygnatura czytelni BWF: IV C 65
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F 7938 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [165]-170. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, praktyków gospodarczych oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 195 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128756 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3972 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zadbaj o influencera! / Łukasz Wołek. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 8, s. 12- 14. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności