Autoprezentacja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(35)
Forma i typ
Książki
(20)
Artykuły
(15)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(2)
Egzemplarz lektoryjny
(1)
Autor
Leary Mark
(2)
Bańka Waldemar
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Clayton Mike
(1)
Dobkowska Małgorzata
(1)
Dobrowolski Robert
(1)
Dziadkiewicz Anna
(1)
Figiel Jarosław
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Głuchowska Paulina
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Jabłońska Marta R. (ekonomia)
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaye Ellen
(1)
Konewka Michał
(1)
Kopeć Hanna
(1)
Kostecka Alicja
(1)
Kowalska Karolina (zarządzanie)
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Kołodziej Anna
(1)
Krukowska Anetta
(1)
Kukiełka-Pucher Dominika
(1)
Macmajor Magdalena
(1)
Mierzejewska-Majcherek Janina
(1)
Miściukiewicz Danuta
(1)
Nadolski Julian
(1)
Nartowski Andrzej S
(1)
Niedzicki Wiktor (1949- )
(1)
Nowakowski Michał
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Osica Natalia
(1)
Pawlik Maciej (menedżer)
(1)
Przeniosło Stefan
(1)
Raulinajtys Monika
(1)
Schulman Seth
(1)
Sobiecki Roman
(1)
Sopiela Joanna
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sztuka Jacek
(1)
Sztuka Jerzy F
(1)
Szulc Małgorzata
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Wacholska Karolina
(1)
Zaremba Ewa
(1)
Łakoma Agata
(1)
Żukowski Marcin (marketing)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Dyplomaci
(1)
Handlowcy
(1)
Internauci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Autoprezentacja
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradnik
(7)
Poradniki
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(14)
Kultura Fizyczna
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99517 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
U dołu okł. : Budowanie pozytywnych realacji, [...].
Bibliogr. s. [271]-272.
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamiast wstępu rozdział 1. Zanim zaczniesz działać Twoja sprzedażowa tożsamość online Marketing i sprzedaż współcześnie Social selling na LinkedInie rozdział 2. Zrozumieć LinkedIn Potencjał LinkedIna LinkedIn w Polsce Przewodnik po LinkedInie – mało znane funkcje i ustawienia Mierzenie rezultatów marketingu i sprzedaży na LinkedInie Strategia obecności na LinkedInie rozdział 3. Profil osobisty na LinkedInie Twoja reputacja online Audyt – jak cię widzą, tak ci płacą Strategia marki osobistej na LinkedInie Skuteczny profil osobisty na LinkedInie – dziesięć i pół kroku rozdział 4. Profil firmowy na LinkedInie Co warto wiedzieć, zanim założysz profil firmowy Strona firmowa krok po kroku Zarządzanie stroną firmową i prowadzenie jej Treści na stronie firmowej rozdział 5. Biznesowe relacje na LinkedInie Budowanie wartościowej sieci kontaktów Sprzedaż – wszystko, co musisz wiedzieć, by dobrze zaplanować Wyszukiwarka LinkedIna – jak z niej skutecznie korzystać Bez spamowania – sprzedaż na LinkedInie InMail – wszystko, co warto wiedzieć Sales Navigator – wszystko, co musisz wiedzieć rozdział 6. Wartościowe treści Jak publikować, by nie kończyć kryzysem na LinkedInie Twoja strategia publikacji na LinkedInie Publikacje na LinkedInie – formaty, typy oraz analityka Wartościowe treści – budowanie zaangażowania i zasięgów Zamiast zakończenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153137 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
U dołu okł.: Wykorzystaj sprawdzone techniki i sztukę perswazji. Zdobądź to, czego pragniesz!
Sygnatura czytelni BMW: VI U 193 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129665 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak zobaczą, tak opiszą / Małgorzata Dobkowska. W: Manager. 2004, nr 9, s.27-29. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dobry mówca / Anna Dziadkiewicz. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 10, s.28-31. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
12 błędów menedżera personalnego / Jarosław Figiel. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 3, s.80-82. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress)
U dołu strony tytułowej i okładki: CreateYourself.
Maryca obrazu siebie Cele personal brandingu Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista . Personal brand w badaniach naukowych Różnice w obrazach marki osobistej Personal brand a przyszłość Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych Facebook YouTube Twitter Instagram Linkedln Matryca personal brandu Prezentacja personal brandu Matryca personal brandu Konsekwencje braku właściwego personal brandu Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu Kontekst sytuacyjny Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej Kolektywne kształtowanie archetypów Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu Tworzenie autobiografii personal brandu Przeszłość stworzona przez innych Odkrywanie siebie - pisanie autobiografii Funkcjonowanie związków krótkoterminowych Wysyłanie sygnałów innym Podnoszenie atrakcyjności partnera Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera Eksponowanie wartości związanych z personal brandem Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej Powstawanie nieprawdziwych opinii Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej Opowiadanie historii a marka osobista Tworzenie siebie i realizacja potrzeb Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych Matryca storytellingowa Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna Ty jako pracownik Przedstawianie doświadczenia zawodowego Zalety i wady Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy Marka osobista w relacjach międzyludzkich Nawiązywanie kontaktów Uniwersalne „potwierdzacze” Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość Cechy osób sympatycznych Twój archetyp w relacjach towarzyskich Marka osobista a relacje hierarchiczne Relacje pionowej poziome Potrzeby uczestników drabiny hierarchii Styl komunikacji w relacjach pionowych Wspieranie określonego stanowiska w archetypach Branding w miejscu pracy Komunikacja z szefem Marka osobista kompetentnego i łubianego pracownika Personal brand ucznia Kształtowanie marki osobistej dziecka Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat Samorealizacja dziecka Aktualizacja marki własnej dziecka Schemat komunikat - realizacja Etapy rozwoju dziecka Kształtowanie polskiego brandu Polska w oczach innych nacji Nowoczesny Polak za granicą Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości Pamiętaj! Jestem z Polski Matryca wiarygodności Budowanie wiarygodności Rola liczb Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych Umawianie się na randkę Rozmowa kwalifikacyjna Sprzedawanie swoich usług Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach Cele marki osobistej Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach Długość publikowanych treści Co publikować w kanale YouTube Zasady c o p y writingu Tworzenie perswazyjnego tytułu Co powinno znaleźć się w bod y każdego tekstu CTA w tekście Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu Tworzenie marki osobistej - case study. Profil Psychologia na wesoło Czas na Ciebie Określ swoje cele Sprofiluj grupę docelową Wypełnij matrycę treścią
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 274 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 91
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148525 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus. Osobowość Odnowa)
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Bibliografia na stronach 245-246.
Twoja nowa supermoc 10 Rozdział 1. Poznaj siebie, żeby móc poznać innych 29 Rozdział 2. Zamień się w osobę, którą musisz być 49 Rozdział 3. Mistrzowskie podejście 73 Rozdział 4. Spraw, żeby ludzie chcieli Ci pomóc 95 Rozdział 5. Spraw, żeby chcieli Ci powiedzieć 116 Rozdział 6. Zduś podstępne działania w zarodku 138 Rozdział 7. Niech Twoje ciało mówi za Ciebie 160 Rozdział 8. Popracuj nad swoją prezentacją 186 Rozdział 9. Wszystko razem 206
Sygnatura czytelni BMW: VI U 255 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152061 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 155-173.
Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków związanych z informatyką i naukami społecznymi. Lektura także dla rodziców, opiekunów i nauczycieli.
Portret współczesnego internauty Cyfrowi imigranci i tubylcy Generacje „offline" Generacje „online" Nieklasyczne klasyfikacje internautów Klasyfikacja internautów na podstawie przejawianych zachowań Kreowanie e-tożsamości Definicja tożsamości E-tożsamość Kreowanie pierwszego wrażenia w cyberprzestrzeni Eksperymentowanie z tożsamością i odgrywanie ról w Sieci W ukryciu - siła anonimowości w kontaktach wirtualnych Cyfrowy narcyzm Koncepcje psychoanalityczne narcyzmu Definicje narcyzmu Diagnostyka i leczenie Narcyzm a cyberprzestrzeń Agresja słowna w internecie Istota agresji Hejterzy i język nienawiści w Internecie Motywy agresji słownej w Internecie z punktu widzenia agresora Reakcje na agresję słowną w cyberprzestrzeni Uzależnienie od internetu Mechanizm uzależnienia Uwarunkowania i formy uzależnienia od cyberprzestrzeni Kryteria diagnostyczne i terapia
Sygnatura czytelni BMW: VI U 257 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145707 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. : Jak i co mówić, jak wyglądać i jak działać, żeby być najlepszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120391 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kreowany (auto)portret menedżera / Anna Kołodziej. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 11, s.78-81. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Prezentacja na krótkich nóżkach / Hanna Kopeć. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 2, s.60-63. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Politechnika Lubelska)
Na s. przytyt.: Politechnika Lubelska. Wydział Zarządzania.
Bibliogr. s. 143-144. Netogr. s. 144-145.
Dla studentów zarządzania oraz kierunków na których wykładane są: komunikacja marketingowa, public relations, etykieta menedżera, zrządzanie potencjałem społecznym, marketing międzynarodowy itp.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132299 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4421 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pułapki w procesie oceniania / Dominika Kukiełka-Pucher. W: Manager. 2004, nr 11/12, s.37-40. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna)
Tyt. oryg. : Social Anxiety.
Bibliogr.s. [179] - 206
Sygnatura czytelni BWF: IV C 17
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106440, 106488, 106404 L (3 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2077 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Społeczna)
Tyt. oryg. : Self-Preesentation.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 128 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: IV C 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97312, 96537 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 96536 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 412 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności