Grzesiak Mateusz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Grzesiak Mateusz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Autoprezentacja
(1)
Image
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Media społecznościowe
(1)
Pewność siebie
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samorealizacja
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
U dołu strony tytułowej i okładki: CreateYourself.
Maryca obrazu siebie Cele personal brandingu Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista . Personal brand w badaniach naukowych Różnice w obrazach marki osobistej Personal brand a przyszłość Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych Facebook YouTube Twitter Instagram Linkedln Matryca personal brandu Prezentacja personal brandu Matryca personal brandu Konsekwencje braku właściwego personal brandu Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu Kontekst sytuacyjny Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej Kolektywne kształtowanie archetypów Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu Tworzenie autobiografii personal brandu Przeszłość stworzona przez innych Odkrywanie siebie - pisanie autobiografii Funkcjonowanie związków krótkoterminowych Wysyłanie sygnałów innym Podnoszenie atrakcyjności partnera Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera Eksponowanie wartości związanych z personal brandem Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej Powstawanie nieprawdziwych opinii Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej Opowiadanie historii a marka osobista Tworzenie siebie i realizacja potrzeb Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych Matryca storytellingowa Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna Ty jako pracownik Przedstawianie doświadczenia zawodowego Zalety i wady Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy Marka osobista w relacjach międzyludzkich Nawiązywanie kontaktów Uniwersalne „potwierdzacze” Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość Cechy osób sympatycznych Twój archetyp w relacjach towarzyskich Marka osobista a relacje hierarchiczne Relacje pionowej poziome Potrzeby uczestników drabiny hierarchii Styl komunikacji w relacjach pionowych Wspieranie określonego stanowiska w archetypach Branding w miejscu pracy Komunikacja z szefem Marka osobista kompetentnego i łubianego pracownika Personal brand ucznia Kształtowanie marki osobistej dziecka Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat Samorealizacja dziecka Aktualizacja marki własnej dziecka Schemat komunikat - realizacja Etapy rozwoju dziecka Kształtowanie polskiego brandu Polska w oczach innych nacji Nowoczesny Polak za granicą Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości Pamiętaj! Jestem z Polski Matryca wiarygodności Budowanie wiarygodności Rola liczb Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych Umawianie się na randkę Rozmowa kwalifikacyjna Sprzedawanie swoich usług Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach Cele marki osobistej Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach Długość publikowanych treści Co publikować w kanale YouTube Zasady c o p y writingu Tworzenie perswazyjnego tytułu Co powinno znaleźć się w bod y każdego tekstu CTA w tekście Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu Tworzenie marki osobistej - case study. Profil Psychologia na wesoło Czas na Ciebie Określ swoje cele Sprofiluj grupę docelową Wypełnij matrycę treścią
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 274 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 91
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148525 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZYM JEST PEWNOŚĆ SIEBIE Pewność siebie rozumiana jako stan emocjonalny Pewność siebie rozumiana jako obraz siebie Pewność siebie w relacji ze sobą PO CO NAM PEWNOŚĆ SIEBIE Pewność siebie w sporcie Pewność siebie w biznesie Pewność siebie w szkole Pewność siebie w relacjach OD CZEGO ZALEŻY PEWNOŚĆ SIEBIE Pewność siebie a kultura Pewność siebie a język Pewność siebie a szkoła Pewność siebie a rodzina Pewność siebie a czasy, w których żyjemy Pewność siebie a przeżyte traumy PEWNOŚĆ SIEBIE W PRAKTYCE Test pewności siebie Diagnoza słabości Diagnoza sił Poznaj swoich pięciu sabotażystów Poznaj swoich pomocników Teatr Zahamuj sabotażystę Siedem twarzy wątpliwości Zwalczanie strachów Powrót do dzieciństwa i szkoły List do wroga Rozmowa z osobą, której się boisz Sztuka odmawiania Jeszcze o odmawianiu albo o sztuce mówienia "nie" Ciało, które się nie boi Prawdziwe poczucie wartości Public speaking Błędy są OK Najlepszy dzień w życiu - planowanie Najlepszy tydzień w życiu - planowanie
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 96
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6252 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności