Image
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Grzesiak Mateusz
(1)
Nartowski Andrzej S
(1)
Pawlik Maciej (menedżer)
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dyplomaci
(1)
Handlowcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Image
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
U dołu strony tytułowej i okładki: CreateYourself.
Maryca obrazu siebie Cele personal brandingu Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista . Personal brand w badaniach naukowych Różnice w obrazach marki osobistej Personal brand a przyszłość Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych Facebook YouTube Twitter Instagram Linkedln Matryca personal brandu Prezentacja personal brandu Matryca personal brandu Konsekwencje braku właściwego personal brandu Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu Kontekst sytuacyjny Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej Kolektywne kształtowanie archetypów Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu Tworzenie autobiografii personal brandu Przeszłość stworzona przez innych Odkrywanie siebie - pisanie autobiografii Funkcjonowanie związków krótkoterminowych Wysyłanie sygnałów innym Podnoszenie atrakcyjności partnera Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera Eksponowanie wartości związanych z personal brandem Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej Powstawanie nieprawdziwych opinii Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej Opowiadanie historii a marka osobista Tworzenie siebie i realizacja potrzeb Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych Matryca storytellingowa Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna Ty jako pracownik Przedstawianie doświadczenia zawodowego Zalety i wady Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy Marka osobista w relacjach międzyludzkich Nawiązywanie kontaktów Uniwersalne „potwierdzacze” Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość Cechy osób sympatycznych Twój archetyp w relacjach towarzyskich Marka osobista a relacje hierarchiczne Relacje pionowej poziome Potrzeby uczestników drabiny hierarchii Styl komunikacji w relacjach pionowych Wspieranie określonego stanowiska w archetypach Branding w miejscu pracy Komunikacja z szefem Marka osobista kompetentnego i łubianego pracownika Personal brand ucznia Kształtowanie marki osobistej dziecka Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat Samorealizacja dziecka Aktualizacja marki własnej dziecka Schemat komunikat - realizacja Etapy rozwoju dziecka Kształtowanie polskiego brandu Polska w oczach innych nacji Nowoczesny Polak za granicą Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości Pamiętaj! Jestem z Polski Matryca wiarygodności Budowanie wiarygodności Rola liczb Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych Umawianie się na randkę Rozmowa kwalifikacyjna Sprzedawanie swoich usług Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach Cele marki osobistej Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach Długość publikowanych treści Co publikować w kanale YouTube Zasady c o p y writingu Tworzenie perswazyjnego tytułu Co powinno znaleźć się w bod y każdego tekstu CTA w tekście Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu Tworzenie marki osobistej - case study. Profil Psychologia na wesoło Czas na Ciebie Określ swoje cele Sprofiluj grupę docelową Wypełnij matrycę treścią
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 274 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 91
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148525 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta wartości / Andrzej S. Nartowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 182 strony : ilustracje ; 20 cm.
Rozdział I. Zaufanie Rozdział II. Na drodze do porozumienia Rozdział III. Mały katalog etykiet Rozdział IV. W drodze na jarmark (i z powrotem) Rozdział V. Komunikacja Rozdział VI. Obyczaje Rozdział VII. Na przełaj przez świat Rozdział VIII. Wydarzenia Rozdział IX. Wieża Babel Rozdział X. Despekt Rozdział XI. Być kobietą Rozdział XII. Strój zwierciadłem stylu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150189 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wbrew może nieco przewrotnemu tytułowi to nie jest podręcznik dla osób, które chciałyby doprowadzić lepiej sytuowanych znajomych do ruiny. Poradnik Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji został poświęcony sztuce autoprezentacji i budowaniu pożądanego własnego wizerunku. Opanowanie tych umiejętności pozwoli wyprzedzić peleton i dołączyć do najlepszych: stać się efektywniejszym w pracy, bogatszym i... po prostu szczęśliwszym. Tak, szczęśliwszym, gdyż bycie docenianym jest tym, na czym zależy większości z nas. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155061 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 298-304.
Casual Business casual Business dress Casual Friday Overdress Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów w pracy Dbanie o garderobę praktyczne porady Garnitur, kostium, garsonka Krawaty, muszki, apaszki Koszule Buty Dodatki Case study - stroje wg watykańskiego protokołu Ciekawostka - moda powstańcza Ceremonie w różnych państwach Ceremoniały w Polsce Różnorodność ceremoniałów Organizacja uroczystości Uroczystości w salach Ceremoniał w szkołach wyższych Ceremonie a flaga państwowa Case study - ceremoniał dworski Precedencja służbowa (organizacyjna) Precedencja w szkołach wyższych Precedencja rzeczowa Precedencje państwowe Precedencja stanowisk kierowniczych w Polsce Republika Francji Republika Federalna Niemiec Federacja Rosyjska Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej Królestwo Hiszpanii Stany Zjednoczone Ameryki Precedencja w życiu Polonii Precedencja w różnych organizacjach Zachowanie pierwszeństwa w różnych sytuacjach Winda, budynek, pomieszczenia Środki komunikacji publicznej Samolot Pociąg Samochód Stoły Rozsadzanie na bankiecie - przykład z historii Case study - creative protocol Precedencja w strukturach międzynarodowych Precedencja w Unii Europejskiej Precedencja w ONZ Precedencja w NATO Ciekawostka - konsulowie honorowi Precedencja okazjonalna - klucz do trudnych sytuacji Podpisywanie umów - zasada alternatu Powitania Różnorodność powitań Gafy przy powitaniach Gafy „na wysokich szczeblach” Ciekawostka - dziwne powitania Uścisk dłoni Podanie ręki w relacjach służbowych Przedstawianie Tytułowanie Tytuły kurtuazyjne: ekscelencja, eminencja, magnifcencja Pierwsza dama Tytuły funkcjonariuszy publicznych w Polsce Tytuły naukowe i funkcje w szkołach wyższych Tytuły zawodowe Witanie: odwrócona precedencja Uchybienia w tytułowaniu Żartobliwie branżowe pożegnania Kartonik wizytowy Dane teleadresowe na wizytówce Wersje dwujęzyczne wizytówek Wymiana wizytówek Wizytownik Dopiski na wizytówkach Skróty literowe na wizytówkach Uchybienia związane z wizytówkami Ciekawostka - różnorodność wizytówek KOMUNIKACIA INTERPERSONALNA WYMAGAJĄCA ETYKIETY Różnorodność komunikacji Komunikacja niewerbalna w etykiecie Gesty i ich różne znaczenie Na co uważać w różnych krajach Znaczenie operowania przestrzenią w komunikacji Czynniki pomagające w nawiązywaniu relacji Etykieta prowadzenia rozmowy Przykłady nietaktownych zachowań podczas rozmowy Komunikacja i ogłada językowa Najczęstsze grzechy językowe Używanie języka obcego Ciekawostka - wielość języków ETYKIETA W NEGOCJACJACH Kultury protransakcyjne i propartnerskie Kultura ceremonialna Kultura nieceremonialna Kultura monochroniczna Kultura polichroniczna Kultura powściągliwa Kultura ekspresyjna Pułapki w rozmowach, czyli czego unikać w negocjacjach na świecie Zasady etykiety w negocjacjach Ciekawostka - negocjacje wielostronne Telefon w instytucji/organizacji Telefon osobisty Kontakt telefoniczny Alfabet telefoniczny (fonetyczny) SMS - czyli krótkie informacje tekstowe Uwaga na zakazy Sztuka epistolografi Charakterystyka listów oficjalnych Korespondencja urzędowa, służbowa Zasady formułowania korespondencji urzędowej Korespondencja dyplomatyczna Listy prywatne Adresowanie korespondencji Używanie tytułów w adresowaniu korespondencji Sposoby adresowania i zwracania się do adresatów Przykłady ze sfery dyplomatycznej Ciekawostka pełne tytuły monarchów Kwestie techniczne związane z pisaniem listów Wysyłanie listów Przekazywanie listów p.g. Korespondencja elektroniczna, czyli e-mailowa Temat Nagłówek Korespondencja w sferach akademickich
Uwaga na skróty INTERNET I KOMUNIKATORY Popularne narzędzia komunikacji społecznościowej Charakterystyka mediów społecznościowych Często popełniane błędy w pisowni w Internecie Błędy ortograficzne Błędy w pisowni wyrazów wielką i małą literą Pisownia łączna lub rozdzielna Popularne masło maślane Błędy interpunkcyjne Netykieta Naruszenie prawa i obyczajów E-mail historycznie Listy elektroniczne, e-mail Uwaga na edytory Fora internetowe, czaty, strony internetowe Profile społecznościowe Gry internetowe Anonimowość w sieci Shoutbox - nowy wymiar czatowania Spam Koncepcje organizacji pracy sekretariatu Wyposażenie wnętrza w kontekście przyjmowania gości Sposób obsługi klientów zewnętrznych wewnętrznych Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej Kontakt telefoniczny z klientami biura Budowanie profesjonalizmu sekretarki, asystentki Cenione cechy sekretarki, asystentki Ubiór sekretarki, asystentki KONFERENCJE, KONGRESY Perspektywa prezentera, gościa zabierającego głos Ciekawostka - menu w Jałcie DELEGACJE I WYJAZDY SŁUŻBOWE Program wizyty Program oficjalny a program roboczy Uwaga - koordynator wizyty Ciekawostka - wizyta incognito Wyjazd delegacji za granicę Przyjazd delegacji zagranicznej Dzień wizyty - posiłki Gafy związane z wyjazdami i przyjmowaniem gości Dobra rada - tłumacz Arkusz wizyty Prezenty w tradycji Uwaga na obostrzenia organizacyjne i korporacyjne Zasada równości prezentów obu stron Przekazywanie prezentu Lista prezentów Prezenty w różnych kręgach kulturowych Kwiaty Prezenty w różnych krajach i kulturach Uchybienia związane z prezentami Case study - prezentowa gafa Różne formy prezentów uznawane za propozycje korupcyjne Dziwne prezenty dyplomatyczne Karty zaproszeniowe Zawartość zaproszenia Zaproszenie na okaziciela Gdy na zaproszeniu zastosowano skróty literowe Dobra praktyka Pro memoriał Ciekawostka - d.u.p.a. Zaproszenia w sferze dyplomatycznej Zaproszenia na uroczystości rodzinne Zaproszenia na stronach internetowych Uchybienia przy zaproszeniach LOKALE I WYDARZENIA FIRMOWE Różnorodność wydarzeń połączonych z poczęstunkiem Kryteria wyboru miejsca spotkania Czynniki brane pod uwagę przy organizacji wydarzenia Dobór odpowiednich potraw dla gości Praktyczne podpowiedzi przy wyborze lokalu Serwisy kelnerskie - style obsługi gości Serwis francuski Serwis rosyjski Serwis angielski Serwis amerykański Bankiety Obsługa w stylu rodzinnym Przyjęcia bufetowe Ciekawostka - stół szwedzki Wydarzenia w szkołach wyższych Dziwne polskie potrawy dla obcokrajowców Etykieta stołu - nasuwające się pytania Lampka wina Śniadanie Koktajl Kawa i herbata Obiad Obiad bufetowy, przyjęcie bufetowe Aperitif Garden party i grill party Zaproszenie na przyjęcie Menu Przebieg śniadania i obiadu Stoły oficjalne, bankietowe, biesiadne Przy stole Dłonie, pałeczki, sztućce Ciekawostka pałeczkowa Wyzwania i zagrożenia przy stole Wybrane trudne potrawy i sposób ich jedzenia Dobre praktyki zachowania przy stole Najczęściej popełniane błędy Rozliczenie posiłku – napiwki NAPOJE - RODZAJE I PRZEZNACZENIE Rodzaje serwowanych napojów Zasady serwowania napojów alkoholowych Temperatura serwowania piwa Zróżnicowane temperatury serwowania win Temperatura serwowania innych wybranych napojów Case study dyplomatyczny problem z alkoholem O degustacji wina - podstawowe zasady Kawa i herbata Herbaciane zwyczaje Ciekawostka - najdroższe napoje świata Rodowód i symbolika toastów Toasty biesiadne Toasty oficjalne Wznoszenie toastu Przygotowanie toastu Osoba wznosząca toast Kieliszek przy wznoszeniu toastu Osoba uhonorowana toastem Stuk kieliszków Dobra praktyka - wydruk toastu Ciekawostka - toast gruziński Odmowa toastu Uwaga na... czyli czego unikać przy toastach . Pułapka bruderszaftu Case study - toast a hymn Gafy w środowisku międzynarodowym Gafy i zwyczaje made in Poland Gafy dotyczące gestów w różnych kulturach Kciuk do góry Victoria Vegeta Gest przywołania Moutza Figa Uderzanie otwartą dłonią (spodnią krawędzią) w szyję Kiwanie głową, kręcenie Tzw. rogi, czyli mały i wskazujący palec wyprostowane Środkowy palec Gesty W obrębie twarzy
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154408 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154409 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności