Komunikacja werbalna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Książki
(17)
Artykuły
(9)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(6)
Autor
Lemmermann Heinz
(3)
Sierocka Beata
(3)
Kwiatkowski Piotr
(2)
Bartkowicz Anna
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bobiński Krzysztof
(1)
Borowczyk Katarzyna
(1)
Branczewska Sylwia
(1)
Buksak Lidia
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Domagała Aneta
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzenia Jan
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Kobyliński Szymon
(1)
Koszczyc Tadeusz
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kożuch Artur (1972- )
(1)
Krieger-Knieja Jolanta
(1)
Królik Grażyna
(1)
Kuschik Karin (1966- )
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marcjanik Małgorzata (1950- )
(1)
Mistewicz Cezary
(1)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Dydaktyka wychowania fizycznego" (5 ; 2001 ; Olejnica)
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nosko-Goszczycka Magdalena
(1)
Oleśniewicz Piotr
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Paprocka-Piotrowska Urszula
(1)
Pawlik Maciej (menedżer)
(1)
Peszko Kamila
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sitek Emilia J
(1)
Włodarczyk-Ossowska Julita
(1)
Śnieciński Marek (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Komunikacja werbalna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki
(3)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(8)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Psycho-logisch richtig verhandeln. Professionelle Verhandlungstechniken mit Experimenten und Übungen.
Bibliogr. s. 211-212
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 12
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 644 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Szkoła mówców : myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy / Lidia Buksak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 320 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia strony 318-320.
Mówca W biznesie Co o wystąpieniach publicznych myślą sami menedżerowie lnnowacyjny produkt i bardzo przestarzały sposób mówienia o nim Świadomość prezentacyjna menedżera mówcy Mówca przyszłości Jak lnspirować i zarażać wizją w biznosie Przygotowanie prezentacji bizneswej Jak zbudowac lnsplrujący przekaz strategia prezontacji struktura prezentacji Sluchaj samego siebie Jak i co ćwiczy, żeby mieć piękny glos i dobrą dykcję Jak oddychać Jak ćwiczyć emisię głosu, wzmacniać rezonans, zróżnicować natężenie i wysokość glosu Jak ćwiczyć prawidłową wymowę Jak wykorzystywać pauzy, żeby wzmacniać siłę przekazu Tempo, modulacja, akcent, czyli o elementach prozodycznych języka polskiego Jakie błędy najczęściej popełniaią mówcy Oceń swoją mowę ciala Jaką postawę powinien mieć mówca biznesowy Jak się poruszać po scenie Geslykulacja, czyli co zrobić z rękami w czasie wystąpienia Mimika' czyIi co powinna wyrażać Twoja twarz Jak nawiązywać kontakt wzrokowy Jak zadbać o przestrzeń, w której będziesz występować Jak wykorzystywać rekwizyty i pracować z nimi na scenie Jak przygotować inspirujące, wspierające przekaz slajdy Pierwsze wrażenie i wizerunek mówcy Samoświadomość mówcy. Autodiagnoza: mocne strony i obszary do pracy Przekonania wspierające i ograniczające Czas na zmiany Style komunikacji Pewność siebie Jak sobie radzić ze stresem
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 73
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146790 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5915 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Bibliografia na stronach 379-422. Indeks.
Aneta Domagała, Emilia Sitek Choroba Alzheimera w świetle aktualnych kryteriów diagnostycznych Kryteria diagnostyczne choroby Alzheimera Rekomendacje odnośnie do rozpoznawania choroby Alzheimera w praktyce klinicznej . Udział logopedy w diagnozie i terapii w przypadku choroby Alzheimera 41 Emilia Sitek Obraz kliniczny i diagnostyka różnicowa choroby Alzheimera o późnym i wczesnym początku Diagnostyka różnicowa choroby Alzheimera o późnym początku Diagnostyka różnicowa choroby Alzheimera o wczesnym początku Emilia Sitek Mowa w chorobie Alzheimera Anomia Kompetencja fonologiczna w chorobie Alzheimera Kompetencja semantyczna w chorobie Alzheimera Kompetencja syntaktyczna w chorobie Alzheimera Profil tak zwanej afazji alzheimerowskiej Ogólna charakterystyka zaburzeń dyskursu narracyjnego i konwersacyjnego w chorobie Alzheimera Aneta Domagała Zaburzenia językowych sprawności systemowych w chorobie Alzheimera. Charakterystyka na materiale języka polskiego Zaburzenia sprawności leksykalno-semantycznych Sprawności gramatyczne - fleksja i składnia Aneta Domagała Zaburzenia sprawności dialogowych w chorobie Alzheimera. Charakterystyka na materiale języka polskiego Logicznotreściowa struktura dialogu Egzemplifikacja zjawisk niepożądanych. Zjawisko pętli Aneta Domagała Zaburzenia sprawności monologowych w chorobie Alzheimera. Charakterystyka na materiale języka polskiego Zaburzenia wypowiedzi w formie opisu . Zaburzenia wypowiedzi w formie opowiadania Aneta Domagała Zaburzenia językowej sprawności społecznej i sytuacyjnej w chorobie Alzheimera. Charakterystyka na materiale języka polskiego Zaburzenia językowej sprawności społecznej. Na przykładzie relacji: logopeda - pacjent Zaburzenia językowej sprawności sytuacyjnej. Miejsce i czas interakcji Emilia Sitek Komunikacja pisemna w chorobie Alzheimera Czytanie Pisanie Narracyjne wypowiedzi pisemne Specyfika zaburzeń pisma we wzrokowym wariancie choroby Alzheimera Specyfika zaburzeń pisma w językowym wariancie choroby Alzheimera Diagnoza zaburzeń pisma w chorobie Alzheimera Emilia Sitek Neuropsychologiczna diagnoza funkcji poznawczych i językowych w chorobie Alzheimera Wywiad Ocena przesiewowa funkcji poznawczych Neuropsychologiczna ocena funkcji poznawczych Emilia Sitek Diagnostyka różnicowa afazji pierwotnej postępującej w przebiegu choroby Alzheimera Etapy postępowania diagnostycznego w różnicowaniu afazji pierwotnej postępującej Neuroanatomiczne podłoże objawów w lvPPA Różnorodność kliniczna i progresja zaburzeń w lvPPA USPRAWNIANIE KOMUNIKACJI JĘZYKOWEJ W CHOROBIE ALZHEIMERA Aneta Domagała, Emilia Sitek Niefarmakologiczne metody terapii w chorobie Alzheimera Typy oddziaływań niefarmakologicznych Rekomendacje ekspertów Oddziaływania ukierunkowane na funkcjonowanie poznawcze Oddziaływania ukierunkowane na funkcjonowanie pozapoznawcze Usprawnianie w zakresie komunikacji Podstawowe działania pomocowe logopedy w opiece pozainstytucjonalnej nad chorym. Egzemplifikacja Aneta Domagała Terapia pośrednia w otępieniu. Programy terapii Program FOCUSED Program KONTAKT Wskazania w formule WSPIERAM . Rozwijanie sprawności językowych opiekuna Aneta Domagała Bariery w terapii pośredniej. Problemy w komunikowaniu się z chorym Bariery komunikacyjne w kontakcie z chorym - z relacji opiekunów Przezwyciężanie problemów w zakresie komunikacji zgodnie z zasadą ABC Memory books w opiece logopedycznej nad pacjentem z chorobą Alzheimera. Zastosowanie w terapii pośredniej Księga życia rekomendacje specjalistów-praktyków Album wspomnień - rekomendacja Jennie Powell Memory books i inne rodzaje „zewnętrznej pamięci” Aneta Domagała Memory books w terapii bezpośredniej. Wskazania do pracy logopedycznej Zeszyty Teraz i Dawniej -propozycja Anety Domagały i Edyty Długosz-Mazur Wskazania do pracy logopedycznej z pacjentem Memory books w terapii bezpośredniej. Na przykładzie prac pacjentów Aneta Domagała Terapia bezpośrednia. Wykorzystanie metody zanikających podpowiedzi i bezbłędnego uczenia się Metoda zanikających podpowiedzi Metoda bezbłędnego uczenia się Aneta Domagała Stymulowanie aktywności językowej chorego. Rodzaje ćwiczeń językowych w ramach terapii bezpośredniej Materiały pomocnicze Rodzaje ćwiczeń językowych Emilia Sitek Terapia pacjentów z wariantem logopenicznym afazji pierwotnej postępującej Zastosowanie leczenia farmakologicznego w terapii zaburzeń językowych w chorobie Alzhe ime ra Zastosowanie metod niefarmakologicznych w lvPPA
Sygnatura czytelni BWF: VII P 58
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Wprowadzenie do negocjacji, komunikacja, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji.
Bibliografia, netografia na stronach 177-[183].
Wprowadzenie do negocjacji Istota negocjacji - definicje, rodzaje, zasady Cechy i umiejętności negocjatora oraz Wy negocjatorów Style negocjacyjne Konflikt w negocjacjach Postawa asertywna w procesie negocjacji Fazy procesu negocjacji Proces negocjacji i jego fazy Faza przygotowania do negocjacji Faza otwarcia negocjacji Faza negocjacji właściwych Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna Techniki negocjacyjne Istota technik negocjacyjnych Techniki otwarcia negocjacji Techniki właściwej części negocjacji Techniki zamknięcia negocjacji Podsumowanie technik negocjacji Komunikacja w negocjacjach Istota komunikacji Kanały komunikacji Modele i elementy procesu komunikacji Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach Efektywność procesu komunikacji Komunikacja werbalna Istota komunikacji werbalnej Zadawanie pytań Argumentacja i perswazja Rozmowa telefoniczna Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej Typy procesu słuchania Etapy procesu słuchania Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach Bariery utrudniające proces słuchania Techniki usprawniające proces słuchania Komunikacja niewerbalna Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej Mimika oraz kontakt wzrokowy Gestyka Postawa ciała Prosemika (dystans względem innych) Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach Podział kultur biznesowych na świecie Kultury propartnerskie i protransakcyjne - podejście do prowadzenia rozmów biznesowych Podejście do ceremoniału i hierarchii Kultury monochroniczne i polichroniczne - podejście do czasu i jego planowania Kultury ekspresyjne lub powściągliwe - podejście do procesu komunikacji Europejska kultura biznesowa Niemieccy Brytyjscy negocjatorzy Francuscy Włoscy Hiszpańscy Szwedzcy Szwajcarscy Polska kultura biznesowa Wschodnia kultura biznesowa Amerykańska kultura biznesowa Dalekowschodnia kultura biznesowa Arabska kultura biznesowa Elementy savoir-vivre'u w negocjacjach Savoir-vivre na co dzień Wizytówki Ubiór Komunikacja elektroniczna Istota komunikacji elektronicznej Komunikacja przez e-mail Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych Komunikacja przez urządzenia mobilne Komunikacja przez własną stronę internetową
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 89
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5893 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106569 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1158 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117226, 117225 L (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie 2. rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Zamiast wstępu, czyli dlaczego umiejętność komunikowania się jest ważna 21 Interpretacje - wariacje na cztery ręce 21 Kolor, zapach, taniec i gwizdanie czyli komunikowanie się to rzecz naturalna Język zwierząt Homo communicans Centrum zarządzania, czyli trochę o mózgu Komunikacja - z czym to się je, czyli budowanie relacji z procesem w tle Pojęcie skutecznej komunikacji Proces komunikacji jednostronny Ale kanał! Czyli rodzaje komunikacji i formy przesyłania wiadomości Komunikacja językowa (werbalna) i niejęzykowa (niewerbalna) Poziom intelektualny i poziom emocjonalny Rodzaj komunikacji a odbiorca komunikatu Co tak szumi? Czyli bariery i błędy skutecznej komunikacji Bariery komunikacyjne Brak umiejętności słuchania Automatyczne potakiwanie Błędna interpretacja Czytanie w myślach i domyślanie się Filtrowanie Przekonywanie do swoich racji Przygotowywanie odpowiedzi Przygotowywanie rad Skojarzenia i dygresje oraz utożsamianie się Sprzeciwianie s ię Zjednywanie Zmiana toru rozmowy Brak umiejętności mówienia Chaos, wiele wątków i dygresje Gadulstwo, nadmierne zaabsorbowanie sobą Niejasne intencje lub nieświadomość własnych intencji Niewiarygodność rozmówcy w przedmiocie rozmowy Niekompletna wiadomość Przynudzanie Uogólnienia i pustosłowia Wieloznaczność Wyolbrzymianie Zły dobór kodu językowego i kanału przekazu do treści lub osoby Gwara, dialekt Żargon Korpomowa Zwroty w językach obcych Zabójcze frazesy Wulgaryzmy Mowa pokolenia Z Poziom „wyrafinowania” języka Wzrokowiec, słuchowiec i kinestetyk Negatywne postawy Osądzanie Wyśmiewanie Wywyższanie się Brak asertywności (agresja lub bierność) Brak zaufania i podejrzliwość Decydowanie za innych Ignorowanie i obojętność Manipulowanie Niechęć do komunikowania się Niewłaściwe zachowania niewerbalne Problemy z wyrażaniem i odbieraniem uczuć Różnice wynikające z aspektów społecznych Różnice kulturowe i subkulturowe Różnice płci Różnice w statusie społecznym Utrudnienia fizyczne Wstaję rano, słyszę słowa czyli kilka słów o komunikacji werbalnej Komunikacja werbalna w życiu człowieka Elementy i funkcje komunikacji werbalnej Elementy komunikacji niewerbalnej Funkcje komunikacji werbalnej Wady i zalety komunikacji werbalnej Komunikacja ustna Komunikacja pisemna Pokaż mi język, a powiem ci, kim jesteś, czyli niewerbalne wywieranie wpływu Komunikacja niewerbalna w życiu człowieka Elementy komunikacji niewerbalnej Komunikacja pozajęzykowa Mowa ciała Mimika Gesty Dotyk Komunikacja parajęzykowa Siła głosu Ton głosu Akcent Wysokość dźwięku Intonacja Rytm Inne odgłosy Symptomy fizjologiczne Tło i architektura czasoprzestrzeni Proksemika Zapach Czasoprzestrzeń Po co nam komunikacja niewerbalna - funkcje komunikacji niewerbalnej Funkcja kształtowania wrażenia - pierwsze wrażenie Funkcja przekazów słownych Funkcja komunikowania postaw i emocji - metakomunikacja Funkcja relacyjna Co może powiedzieć nasze ciało innym - minisłowniczek Kilka uwag ku przestrodze Bariery związane z brakiem umiejętności komunikacji niewerbalnej Brak kontaktu wzrokowego lub natarczywy kontakt wzrokowy Naruszenie terytorium Negatywne pierwsze wrażenie. Nieodpowiednie elementy parajęzykowe Niewłaściwa aranżacja miejsca i nieodpowiednia atmosfera Nieodpowiedni czas Brak odpowiedniego miejsca Niezgodność przekazów werbalnych i pozawerbalnych Postawa zamknięta Różnice kulturowe w komunikacji niewerbalnej Różnice między kobietą a mężczyzną w komunikacji niewerbalnej 233 A niech to! Czyli emocje w komunikacji 237 Emocje, a co to takiego? 237 Jak działają na nas emocje 240 Gniew Lęk Frustracja Smutek Radość Miłość Problemy z emocjami Brak decentracji Brak em patii Ukrywanie uczuć Nieumiejętność odczytywania swoich emocji Blokowanie uczuć Obawa przed wyrażaniem negatywnych uczuć Niechęć do okazywania pozytywnych uczuć Brak kontroli nad uczuciami Facet z Marsa, baba z Wenus, czyli wojna światów 267 Przyczyny wojny, czyli skąd biorą się różnice w komunikacji Rozmowy w języku Wenusjanek, czyli cechy kobiecego ję zy k a Rozmowy w języku Marsjan, czyli cechy męskiego języka Minisłowniczek wenusjańsko-marsjański Pół żartem, półserio: słownik męsko-damski Różnice między kobietą a mężczyzną w komunikacji niewerbalnej 285 Jak kobiety używają komunikacji niejęzykowej Jak mężczyźni używają komunikacji niejęzykowej Y, Z to nie tylko końcówka alfabetu, czyli nieco o milenialsach i dla milenialsów Pokolenie klapek i iPodów Stówko do Zetek Jak się dogadać z generacją rewolucji cyfrowej Mosty zamiast murów, czyli komunikacja bez przemocy Czego szakal może się nauczyć od żyrafy Asertywność - wyrażanie własnych opinii i potrzeb Komunikacja w pierwszej osobie - komunikat typu „Ja" Zadbaj o relacje Określ swoje emocje Opisz zachowanie, sytuację lub zdarzenie Opisz, jak to zachowanie, zdarzenie, sytuacja oddziałuje na ciebie Powiedz o swoich oczekiwaniach Zwroty, które budują relacje Słowa jak nektar, jak ocet, jak woda Porozumienie się bez przemocy Konstruktywna opinia - krytyka, która nie krzywdzi Chwalenie to też sztuka Rozdziału Mistrz efektywnej komunikacji, czyli jak sobie radzić z barierami Sprzężenie zwrotne (komunikacja dwustronna) -droga do dialogu Eureka - recepta na błędy i bariery Naucz się słuchać - milczenie jest złotem Wskazówka pierwsza. Skoncentruj się na mówiącym Wskazówka druga. Nawiąż kontakt wzrokowy Wskazówka trzecia. Odszyfruj metawiadomość Wskazówka czwarta. Upewnij się, że dobrze zrozumiałeś rozmówcę - parafrazuj Wskazówka piąta. Zadawaj odpowiednie pytania Wskazówka szósta. Stosuj potwierdzenia werbalne i niewerbalne Wskazówka siódma. Pracuj nad empatią Wskazówka ósma. Dbaj o pozytywną relację Wskazówka dziewiąta. Bądź cierpliwy i opanowany Wskazówka dziesiąta. Rób notatki Wskazówka jedenasta. Zawsze możesz mieć własne zdanie Naucz się mówić, by język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa Wskazówka pierwsza. Sprecyzuj cei rozmowy i pomyśl, zanim powiesz Wskazówka druga. Poznaj swojego rozmówcę i dostrój s ię Wskazówka trzecia. Dobierz odpowiedni sposób kodowania i właściwy kanał przekazu Wskazówka czwarta. Dostosuj wypowiedź do słuchowca, wzrokowca i kinestetyka Wskazówka piąta. Przyciągnij uwagę odbiorcy Wskazówka szósta. Nie przedłużaj i przejdź do sedna Wskazówka siódma. Zastosuj odpowiednią kolejność przedstawiania informacji Wskazówka ósma. Weź odpowiedzialność za to, co mówisz Wskazówka dziewiąta. Wyrażaj się jasno i konkretnie Wskazówka dziesiąta. Używaj odpowiednio swojego głosu Wskazówka jedenasta. Bądź autentyczny Wskazówka dwunasta. Wyrażaj emocje Wskazówka trzynasta. Przekazuj informację zwrotną Wskazówka czternasta. Okazuj szacunek rozmówcy Wskazówka piętnasta. Uogólnianie i pustosłowia stosuj sporadycznie Wskazówka szesnasta. Wulgaryzmy i żargon wyrzuć do kosza Wskazówka siedemnasta. Wykorzystuj humor Wskazówka osiemnasta. Wizualizuj swoje wypowiedzi Wskazówka dziewiętnasta. Zrób podsumowanie Zminimalizuj negatywne postawy 386 Wskazówka pierwsza. Obserwuj i unikaj osądzania Wskazówka druga. Zamiast wyśmiewania i wywyższania się bądź uprzejmy Wskazówka trzecia. Zaufaj innym Wskazówka czwarta, Pozwól, żeby każdy decydował za siebie Naucz się komunikacji niewerbalnej 390 Wskazówka pierwsza. Zrób jak najlepsze pierwsze wrażenie Wskazówka druga. Popracuj nad mimiką Wskazówka trzecia. Panuj nad gestami Wskazówka czwarta. Pamiętaj o postawie otwartej Wskazówka piąta. Szanuj terytorium swoje i innych Wskazówka szósta. Obdzielaj dotykiem z umiarem Wskazówka siódma. Stwórz odpowiednią czasoprzestrzeń Wskazówka ósma. Stosuj potwierdzenia niewerbalne Wskazówka dziewiąta. Dbaj o zgodność przekazu werbalnego i niewerbalnego Naucz się kierować swoimi emocjami i uczuciami Wskazówka pierwsza. Zidentyfikuj emocje Wskazówka druga. Wyrażaj gniew, nie krzywdząc innych Wskazówka trzecia. Naucz się reagować na cudzy gniew Zrozum język płci przeciwnej 405 Dla mężczyzn - jak wykorzystywać elementy „języka kobiecego" w rozmowie z kobietą Dla kobiet - jak wykorzystywać elementy „języka męskiego" w rozmowie z mężczyzną Słowniczek wenusjansko-marsjański. Co należy zrobić Moje zakończenie, a twój początek, czyli dążenie do doskonałości Wskazówka na wagę złota. Pamiętaj o potrzebach innych ludzi i buduj dobre relacje Porozumienie doskonałe
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147716 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5994 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117323 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Żeby za słowami poszły czyny czyli sztuka sugestywnego mówienia / Grażyna Królik. W: Personel i Zarządzanie. 2006, nr 7, s.58-60. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Ta książka pozwoli ci zaoszczędzić czas. Mnóstwo czasu, który zapewne tracisz na wyjaśnianie nieporozumień, upieranie się przy swoim zdaniu lub dyskusje prowadzące do niepotrzebnych dram. O tym, kto mnie złości, nadal decyduję ja. Wolałbym ci tego nie obiecywać. Doskonale pana rozumiem i chcę czegoś innego. Co dają ci te zdania? Wolność. Pewność siebie. Czas. Zdarzyło ci się kiedyś powiedzieć „tak”, myśląc „nie”? Złożyłeś komuś obietnicę, o której potem zapomniałeś? Może lepiej byłoby powiedzieć: „Wolałbym ci tego nie obiecywać”. Zbyt wiele miłych rozmów rozbiło się o zdanie: „Rzuciłem to ot tak”. Niejednemu z nas zepsuło ono dzień czy urlop. Twoje życie ma stać się łatwiejsze! Ta książka to gwarancja osiągnięcia tego wspaniałego, niezależnego od sytuacji uczucia zwanego pewnością siebie. Dzięki niej nauczysz się skutecznie stawiać granice i jasno komunikować innym, o co ci chodzi. Dowiesz się, jak osiągnąć samoprzywództwo. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153485 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nazwa szyta na miarę / Piotr Kwiatkowski. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 12, s. 14-16. - 2009 : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nazwa w kontekście / Piotr Kwiatkowski. W: Marketing w Praktyce. 2010, nr 3, s. 72-73. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2010
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106421, 93889 N, 93890 (3 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2071 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Lehrbuch der Rhetorik.
Bibliogr.s. [237] - 239
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106273, 93892, 93891 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt. : ćwiczenia wstępne, prace przygoto- wawcze, główne zasady sztuki retorycznej.
Tyt. oryg. : Lehrbuch der Rhetorik.
Bibliogr.s. [237] - 239
Sygnatura czytelni BWF: V D 16
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2066 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102578 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności